Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Ιούνιος 2008                              

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ


Samsung:
Mε πρωταγωνιστή
 τον Ότο Ρεχάγκελ
H Samsung Electronics Co. Ltd., πρωτοπόρος στον σχεδιασμό και την καινοτομία των LCD τηλεοράσεων ανακοινώνει τη συνεργασία της με τον διεθνούς φήμης προπονητή Otto Rehaggel και λανσάρει τη νέα διαφημιστική καμπάνια για την καινούργια σειρά τηλεοράσεων, Samsung LCD TV, Series 6. Στα πλαίσια της συνεργασίας, η Samsung δημιούργησε, ανάμεσα σε άλλα, τηλεοπτικό σποτ, έντυπη καταχώριση και υπαίθρια διαφήμιση. Η καμπάνια εγκαινιάστηκε με την καταχώρηση στις 18 Μαΐου, ακολούθησε η υπαίθρια διαφήμιση στις 22 Μαΐου και το τηλεοπτικό σποτ, το οποίο άρχισε να προβάλλεται στις 26 Μαΐου 2008. Έχει προβλεφθεί επίσης επικάλυψη των συρμών του ΤΡΑΜ.


Cosmote:
Καμπάνια για το
 ΚαρτοΣυμβόλαιο
Nέα ταινία από το ΚαρτοΣυμβόλαιο της Cosmote, που συνδυάζει μοναδικά τα οφέλη των προγραμμάτων συμβολαίου και καρτοκινητής, και προσφέρει 1000 δωρεάν SMS σε κάθε νέο συνδρομητή του. Μια ταινία «καθημερινού σουρεαλισμού», με ήρωα ένα στερεοτυπικό, «ξερόλα» αλλά ταυτόχρονα συμπαθή, οδηγό ταξί.
Ο οδηγός ψάχνοντας ευκαιρία για κουβέντα, βρίσκει αφορμή από τη χρήση κάρτας και την παλιά συσκευή κινητού του νεαρού για να αρχίσει να «πυροβολεί» με συμπεράσματα, σύμφωνα με τα οποία ο χρήστης είναι μάλλον μαθητής λυκείου…
To ΚαρτοΣυμβόλαιο της Cosmote έρχεται σαν απάντηση στο συγκεκριμένο πρόβλημα καθώς ενσαρκώνει την «επόμενη φάση» της επικοινωνίας, όπου κάποιος μπορεί:
- Να διατηρήσει  τον απόλυτο έλεγχο του κόστους,  όπως στην καρτοκινητή, με σταθερό μηνιαίο λογαριασμό και χρεώσεις συμβολαίου
- Να έχει επιδότηση συσκευής


Vodafone:
Στο πλευρό της Εθνικής Ομάδας
 Ποδοσφαίρου
H Vodafone με υπερηφάνεια ανακοίνωσε την ανανέωση της συνεργασίας της με την Εθνική Ομάδα Ποδοσφαίρου και την Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία και για τα επόμενα δύο χρόνια. Ως Χρυσός Χορηγός, η Vodafone συνεχίζει να στηρίζει με συνέπεια και υπερηφάνεια την Εθνική μας Ομάδα, τόσο στην τελική φάση του Euro 2008, όσο και στην προκριματική φάση που θα οδηγήσει στα γήπεδα της Ν. Αφρικής, όπου θα διεξαχθεί το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου 2010.
Η Vodafone θα μοιραστεί τη χαρά και την υπερηφάνεια του Χρυσού Χορηγού της Εθνικής μας Ομάδας με τυχερούς συνδρομητές, οι οποίοι μέσα από τα καταστήματα Vodafone, το Vodafone Live! και την ιστοσελίδα www.vodafone.gr θα έχουν τη δυνατότητα να απολαύσουν μοναδικά προνόμια, καθώς και να κερδίσουν δώρα, μεταξύ των οποίων και το «χρυσό» εισιτήριο που θα τους οδηγήσει στα γήπεδα της Αυστρίας και της Ελβετίας.


Γερμανός:
Σε ευρωπαϊκά γήπεδα και σινεμά
H Ελλάδα  ετοιμάζεται να αγωνιστεί στα γήπεδα της Αυστρίας και της Ελβετίας και η βόλτα στο Γερμανό λαμβάνει ποδοσφαιρικές διαστάσεις.
Με πρωταγωνιστή αυτή τη φορά τον Γιώργο Χελάκη και παρέα τις αλησμόνητες ραδιοφωνικές στιγμές που ζήσαμε το καλοκαίρι του 2004, το Δίκτυο Καταστημάτων Γερμανός «κάνει παιχνίδι» και δίνει δώρο, αποκλειστικά με κάθε νέα σύνδεση Cosmote, το  CD «Σήκωσέ το ξανά» με τα τραγούδια και τις αξέχαστες ραδιοφωνικές μεταδόσεις του Γιώργου Χελάκη που συνόδευσαν το θρίαμβο του 2004.
Και οι εκπλήξεις στο Γερμανό δεν σταματούν εκεί. Για ακόμη καλύτερη τηλεθέαση των ευρωπαϊκών αγώνων, από 1 έως και 10 Ιουνίου, με κάθε νέα σύνδεση Cosmote, οι καταναλωτές μπαίνουν σε κλήρωση για να κερδίσουν 100 τηλεοράσεις LCD 26 και 32 ιντσών.


Sex and the City
Σε συνεργασία με τα Village Cinemas, το Δίκτυο Καταστημάτων Γερμανός σας δίνει τη δυνατότητα να προμηθευτείτε πρώτοι εισιτήρια για τη μεγαλύτερη χολιγουντιανή παραγωγή της χρονιάς, Sex & The City, όπως άλλωστε και για όλες τις ταινίες που προβάλλονται στις υπερσύχρονες αίθουσες του πολυκινηματογράφου.


Wind Hellas:
Συνεργασίες με Arno και Swissport
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε από την Arno το έργο σχεδιασμού και ανακατασκευής του δικτύου των καταστημάτων της Wind σε όλη την Ελλάδα. Ανταποκρινόμενη στο αίτημα της Wind για μια νέα φιλοσοφία στην εμφάνιση και τη λειτουργικότητα των καταστημάτων της, η Arno έλαβε υπόψη της μια σειρά από διαφορετικούς παράγοντες, ο καθένας εκ των οποίων κατείχε σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση του τελικού αποτελέσματος.
Το project που ανέλαβε η Arno όφειλε να συνδυάζει υψηλό design και ευελιξία -δύο άξονες επί των οποίων στηρίχθηκαν ο σχεδιασμός της επίπλωσης και του εξοπλισμού που θα έντυναν τα καταστήματα. Η τελική δοκιμή και οι όποιες συντονιστικές αλλαγές πραγματοποιήθηκαν στο πιλοτικό κατάστημα που κατασκευάστηκε αρχικά. Με βάση αυτό, η Arno σχεδίασε και τις τελικές προδιαγραφές που εφαρμόζονταν στο σύνολο των καταστημάτων μεν, ανά περίπτωση δε, αφού η ποικιλομορφία των χώρων απαιτούσε τη δημιουργία μελετών εφαρμογής για κάθε κατάστημα ξεχωριστά, οι οποίες καθόριζαν το σχεδιασμό του χώρου, τις τεχνικές περιγραφές και την ανάλυση της επίπλωσης.


Στο αεροδρόμιο
Την Swissport Hellas, τον μεγαλύτερο ιδιωτικό φορέα επίγειας εξυπηρέτησης αεροπορικών εταιριών, εμπιστεύτηκε η Wind Hellas για την «εναλλακτική» διαφημιστική της παρουσίαση.



Best Workplaces Europe 2008:
Ευρωπαϊκή διάκριση
 για 4 επιχειρήσεις από την Ελλάδα
Οι Piscines Ideales, Microsoft Hellas, Procter & Gamble Hellas και Genesis Pharma συγκαταλέγονται μεταξύ των 100 εταιριών με το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον στην Ευρώπη. Η τελετή βράβευσης του Best Workplaces Europe 2008, που διοργάνωσε το Great Place to Work® Institute Europe, στο Εθνικό Ναυτικό Μουσείο του Λονδίνου, έγινε στις 27 Μαΐου, ενώ τα αποτελέσματα του διαγωνισμού δημοσιεύτηκαν σε ειδική έκδοση των Financial Times στις 28 Μαΐου.
Η Microsoft διακρίθηκε σε 14 χώρες της Ευρώπης (μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα) και κατέκτησε φέτος την πρωτιά στην κατηγορία των επιχειρήσεων με περισσότερους από 500 εργαζόμενους, ενώ στην κατηγορία των μικρομεσαίων επιχειρήσεων πρώτευσε η Φινλανδική Reaktor Innovations με έδρα το Ελσίνκι.
Στο διαγωνισμό του Best Workplaces Europe 2008, η Ελληνική εταιρία Piscines Ideales επίσης συγκαταλέχθηκε μεταξύ των 10 καλύτερων μικρομεσαίων εταιριών της Ευρώπης με 50 έως 499 εργαζόμενους ενώ κέρδισε και ένα από τα 5 τιμητικά. Ειδικά Ευρωπαϊκά Βραβεία, αυτό που αφορά στο «Σεβασμό» προς τους εργαζόμενους. Ανάμεσα στις 50 εταιρίες της ίδιας κατηγορίας διακρίνουμε επίσης την Procter & Gamble Hellas και τη Genesis Pharma.


Publicis Consultants | Athens:
Ευρωπαϊκό βραβείο
 Επικοινωνίας
Ένα ακόμα βραβείο προστέθηκε στη συλλογή της Publicis Consultants | Athens και αυτή τη φορά είναι Ευρωπαϊκό! Στην τελετή που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 22 Μαΐου στη Βενετία, η Publicis Consultants | Athens, ανάμεσα σε πολλές και σημαντικές υποψηφιότητες, απέσπασε την ανώτατη διάκριση στην κατηγορία Geography: Mediterranean (Italy and Greece), για το πρόγραμμα Starbucks: Πάθος για τον Καφέ, Πάθος για τους Ανθρώπους που υλοποίησε για τα Starbucks στην Ελλάδα για το διάστημα Μάρτιος 2006 - Απρίλιος 2007.
Η πολύ σημαντική αυτή διάκριση, αποτελεί αναγνώριση της αποτελεσματικότητας των προγραμμάτων επικοινωνίας που σχεδιάζει και υλοποιεί η Publicis Consultants | Athens. Με αφορμή τη βράβευση, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρίας, κ. Κίμων Αντύπας, δήλωσε σχετικά: «Μετά τις πολλές και σημαντικές βραβεύσεις των προγραμμάτων που έχει αποσπάσει η εταιρία στη χώρα μας, ήρθε τώρα και η σειρά των διεθνών διακρίσεων. Η βράβευση αυτή έρχεται να συμπληρώσει μια σειρά από πρωτιές που έχει κατακτήσει η εταιρία μας αυτά τα χρόνια, επιβεβαιώνοντας απόλυτα το υψηλό επίπεδο των υπηρεσιών που προσφέρει. Παράλληλα, αντανακλά με τον καλύτερο τρόπο το επίπεδο της Ελληνικής αγοράς Δημοσίων Σχέσεων».


Olympic DDB:
Προβολή για την Ελληνική Ένωση Αλουμινίου
Η Ελληνική Ένωση Αλουμινίου ανέθεσε το λογαριασμό της στην Olympic DDB μετά από spec. Η καμπάνια αφορά στην προβολή των θετικών ιδιοτήτων του πλήρως ανακυκλώσιμου ελληνικού αλουμινίου, και ήδη μεταδίδεται τηλεοπτικό σποτ, το οποίο προβάλλει τα πλεονεκτήματα των κουφωμάτων αλουμινίου. Αξίζει να επισημανθεί ότι αυτή είναι η πρώτη φορά που η Ένωση πραγματοποιεί οργανωμένη καμπάνια επικοινωνίας.


 

  Περιεχόμενα
Editorial: Πώς θα περιοριστούν οι δημόσιες σπατάλες
Επενδύσεις - Προτάσεις αγοράς
Στιγμές από τη Σοφοκλέους
Αφιέρωμα CEO & CSR 2008: Ιδιαίτερα επιτυχής η φετινή, δεύτερη διοργάνωση
Παρουσίαση: South-East Europe Banking Conference 2008
Αφιέρωμα - Ελληνικές τράπεζες: Οι εξωστρεφείς προηγούνται σε επιδόσεις
Συνέντευξη - Γιώργος Μιχελής: Η Ελλάδα θα τρέχει πίσω από τη ΝΑ Ευρώπη
Αφιέρωμα Τηλεπικοινωνίες: Στα "πακέτα" ποντάρουν οι εταιρίες
Αφιέρωμα Αγορά Φαρμάκου: Νέα δεδομένα από τη βιοτεχνολογία
Φάκελοι
Euromoney: Ασφαλιστές σε ρόλο risk managers
Euromoney: Διεθνείς αγορές εμπορευμάτων
¶ρθρο - Ενέργεια: Τρεις λόγοι για την ευφορία στην αγορά πετρελαίου
¶ρθρο - Αγορά καυσίμων: Κέρδη για τις μετοχές ενέργειας
¶ρθρο - Real Options: Πλοήγηση στην απόκρυψη αξίας
¶ρθρο - Έκθεση της Ernst & Young: Λιγότερες δημόσιες εγγραφές λόγω διεθνούς ύφεσης
Έρευνα: Επιφυλακτικοί οι καταναλωτές έναντι επιχειρήσεων και ΜΜΕ
Έρευνα - Εταιρικά αποτελέσματα 2007: Το ελληνικό επιχειρείν αντιστάθηκε στη διεθνή κρίση
Θέμα - Έργα υποδομής: Απαραίτητες οι ιδιωτικές επενδύσεις
Έρευνα - Ελλάδα: προηγείται σε υποδομή, υστερεί σε προσέλκυση επενδύσεων
Επενδυτικά θέματα
Έρευνα - Αγορά Αυτοκινήτου: Αύξηση 5% στις πωλήσεις Αύξηση 5% στις πωλήσεις
Θέμα - 7ο Συνέδριο Οικονομικών Διευθυντών KPMG:Σύγχρονες λύσεις σε σύγχρονα ζητήματα
Στα ενδότερα της οδού Σοφοκλέους
Επικοινωνία
Νέα της αγοράς
Μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου...

 Όροι και προϋποθέσεις του site