Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Σεπτέμβριος 2008                              

ΕΡΕΥΝΑ


Έρευνα RepTrak:
Toyota, Google και Ikea
oι πρωταθλητές στη φήμη


Η Tradelink Reputation Research & Consultancy, σε συνεργασία με το Reputation Institute, παρουσίασε τα αποτελέσματα της διεθνούς έρευνας φήμης RepTrak Global Pulse 2008 που διεξήχθη σε 27 χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας.


Το Reputation Institute κατέγραψε τις αντιλήψεις, στάσεις και απόψεις 60.000 καταναλωτών σε 27 χώρες του κόσμου προκειμένου να αποτιμήσει την εταιρική φήμη 600 από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις  σε παγκόσμια κλίμακα. Τα αποτελέσματα της έρευνας δημοσιεύτηκαν στο "Forbes" και αναδεικνύουν στην πρώτη θέση την Toyota με δείκτη 86,53 στα 100. Στη δεύτερη θέση της κατάταξης με μικρή διαφορά τοποθετείται η αμερικανική εταιρία Google με δείκτη 85,23, ενώ στην τρίτη θέση η σουηδική εταιρία ΙΚΕΑ με δείκτη 84,14.
Επίσης, στις 50 πρώτες εταιρίες με την καλύτερη φήμη περιλαμβάνονται γνωστά ονόματα όπως τα καταστήματα Marks & Spencer στη Μ. Βρετανία, η Philips στην Ολλανδία, η Johnson & Johnson, η Colgate-Palmolive, η Kraft Foods και η Walt Disney στις ΗΠΑ, η Lukoil στη Ρωσία και  η Sharp και η Sony στην Ιαπωνία. Ωστόσο, 8 νέες εταιρίες συνιστούν «νέες αφίξεις» στην πρώτη 50ντάδα της λίστας για το 2008. Κάποιες από τις μεγαλύτερες μετακινήσεις περιλαμβάνουν την κινεζική China Faw Group Corp, τις ινδικές Tata Group & Infosys Technologies, τη νορβηγική Coop, την καναδική Sobey’s και την ιαπωνική AEON.
Σύμφωνα με το Reputation Institute, «Το ευρύ κοινό φαίνεται να προσδίδει ιδιαίτερη σημασία τόσο σε αυτές καθ’ εαυτές τις επιχειρηματικές δράσεις των επιχειρήσεων που φιγουράρουν στη λίστα, όσο εξάλλου και στα μηνύματα που επικοινωνεί η κάθε εταιρία καθώς και στις αντιλήψεις που διαμορφώνει το κοινό, γεγονός που οδηγεί τελικά στην καλή φήμη των εταιριών αυτών».


Συναισθηματική προσέγγιση
Η έρευνα καταδεικνύει ότι οι καταναλωτές προσεγγίζουν τις εταιρίες καθοδηγούμενοι από τα συναισθήματα που τους προκαλούν - το συναισθηματικό δέσιμο που αναπτύσσουν με την εταιρία. Είναι πολύ πιο πιθανό να αγοράσουν προϊόντα εταιριών που εμπιστεύονται, να αναζητήσουν εργασία σε εταιρίες που σέβονται και να συστήσουν σε τρίτους επιχειρήσεις που εκτιμούν.
Στον παγκόσμιο δείκτη RepTrak Global Pusle2008, το Reputation Institute μέτρησε όχι μόνο τις αντιλήψεις σχετικά με τη φήμη των εταιριών γενικώς, αλλά ειδικότερα ζήτησε από τους ερωτηθέντες να κατατάξουν τις στάσεις, αντιλήψεις και τα αισθήματά τους αναφορικά με 7 επιμέρους διαστάσεις που αποτελούν τους πυλώνες φήμης για κάθε επιχείρηση: Προϊόντα και Υπηρεσίες, Καινοτομία, Διακυβέρνηση – Διοίκηση, Κοινωνική Υπευθυνότητα, Ηγεσία, Οικονομικές Επιδόσεις και Εργασιακό Περιβάλλον.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, ο πυλώνας «Προϊόντα και Υπηρεσίες» έχει κατά μέσο όρο βαρύτητα 17,6% στη διαμόρφωση της φήμης των εταιριών, ενώ κατά σειρά σημαντικότητας ακολουθούν οι πυλώνες:
> Κοινωνική Υπευθυνότητα 16,3%
> Εργασιακό Περιβάλλον 14,6%
> Διακυβέρνηση-Διοίκηση 14,5%
> Καινοτομία 13,6%
> Ηγεσία 11,8%
> Οικονομικές Επιδόσεις 11,6%.
Το γεγονός αυτό υπογραμμίζει τη σύνθετη έννοια της φήμης και την ανάγκη οι επιχειρήσεις να αναπτύσσουν τις κατάλληλες στρατηγικές που εξασφαλίζουν το χτίσιμο κάθε πυλώνα, ώστε να διαμορφώνουν διαχρονικά την καλή τους φήμη.


   ΕΤΑΙΡΙΑ                    ΧΩΡΑ        ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
                                            Global Pulse
1 Toyota Motor Corp.  Ιαπωνία   86.53
2 Google                   ΗΠΑ        85.23
3 IKEA                      Σουηδία   84.14
4 Ferrero                   Ιταλία     83.52
5 Johnson & Johnson    ΗΠΑ       83.48
6 Tata Group              Ινδία      82.84
7 Kraft Foods Inc.        ΗΠΑ       82.79
8 Novo Nordisk            Δανία     82.28
9 Grupo Bimbo, S.A.     Μεξικό    81.75
10 Migros                   Ελβετία   81.54
11 General Mills            ΗΠΑ      81.34
12 Walt Disney             ΗΠΑ      81.22
13 Haier Corporation      Κίνα      81.19
14 InfosysTechnologies  Ινδία     81.18
15 UPS                       ΗΠΑ       81.05
16 Sharp Corp.             Ιαπωνία  80.44
17 Coop                     Νορβηγία 80.43
18 Jean Coutu Group    Καναδάς  80.11
19 El Corte Ingles        Ισπανία    80.00
20 Petrobras               Βραζιλία   79.97

  Περιεχόμενα
Editorial
Επενδύσεις Προτάσεις Αγοράς
Στιγμές από τη Σοφοκλέους
Αφιέρωμα ΔΕΘ-Βόρεια Ελλάδα
Αφιέρωμα:Ιδιωτική Εκπαίδευση
Αφιέρωμα:Αγορά Ακινήτων
Αφιέρωμα:Corporate Banking
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ EUROMONEY - Τουρκία: Ανερχόμενη δύναμη στην εταιρική διακυβέρνηση
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ EUROMONEY - Τουρκία:Σε διαρκή ανοδική πορεία οι τραπεζικές χορηγήσεις
¶ρθρο - Ελληνική οικονομία: Ζητείται διέξοδος και ελπίδα
Έρευνα - Κλαδική μελέτη της ICAP:Σε ανοδική πορεία ο κλάδος διαμεταφορών
¶ρθρο - Επιχειρηματικό περιβάλλον:Ευκαιρίες και απειλές
Έρευνα RepTrak:Toyota, Google και Ikea oι πρωταθλητές στη φήμη
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ EUROMONEY: Η ατέλειωτη άνοιξη της αγοράς συναλλάγματος
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ EUROMONEY:Ραγδαία εξάπλωση του Private Equity* στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη
Ανάλυση
Στα ενδότερα της οδού Σοφοκλέους
Νέα της αγοράς
Μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου...

 Όροι και προϋποθέσεις του site