Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Νοέμβριος 2008                              

AΦIEPΩMA ΑΓΟΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ


Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου, Παρίσι 2008
Τα μεσαία «πολυτελή»
είχαν την τιμητική τους

Του Γιάννη Χαρίτου


Η οικονομική ύφεση φυσικά επηρεάζει και τον κόσμο του αυτοκινήτου, άλλωστε η πτώση μετοχών και τα σενάρια συγχωνεύσεων πρωτοστατούν τον τελευταίο καιρό. Οι πρώτες δημόσιες αντιδράσεις κατεγράφησαν στην Διεθνή Έκθεση του Παρισιού.


Το διεθνές "σαλόνι" αυτοκινήτου του Παρισιού δεν είχε φέτος την αίγλη των περασμένων χρόνων. Ο προβληματισμός των στελεχών των αυτοκινητοβιομηχανιών ήταν έντονος, τα σχέδια για το μέλλον εξαιρετικά μετρημένα, οι κουβέντες φιδωλές. Φυσικά και υπάρχει φως στο τούνελ, αλλά υπάρχουν κατασκευαστές που δεν θα άντεχαν εύκολα μια μεγάλη ζημία μόνοι τους. Ίδωμεν... Στο μεταξύ, φαίνεται ότι η κρίση πρόλαβε την αγορά και την παρουσίαση μοντέλων, όπως αυτή σχεδιαζόταν - υπό κανονικές συνθήκες - από τους κατασκευαστές. Είναι γεγονός πως η κατηγορία που γνωρίζει αυτή τη στιγμή τη μεγαλύτερη άνθηση είναι αυτή των μεσαίων «πολυτελών SUV». Η BMW με την X3 αλώνιζε μερικά χρόνια τώρα, μην έχοντας ουσιαστικά αντίπαλο. Και το γεγονός ότι οι Βαυαροί δεν εφησύχασαν με την επιτυχία τους το καρπώνονται τώρα, που ο ανταγωνισμός αυξάνεται εντυπωσιακά. Η Audi έφερε ήδη το Q5, η Mercedes παρουσίασε την GLK και η Volvo από τον Ιανουάριο, θα διαθέτει στη χώρα μας το XC60. Και μπορεί η χρονική συγκυρία να μην είναι η κατάλληλη, ωστόσο επειδή μιλάμε για πολύ ικανά αυτοκίνητα, το ενδιαφέρον του κοινού σίγουρα θα κεντρισθεί.
Αλλά η οικονομική συγκυρία δεν επηρεάζει την προσαρμοστικότητα των κατασκευαστών. Εδώ και περίπου δύο χρόνια η στροφή προς τις νέες τεχνολογίες, που θα φέρουν μείωση κατανάλωσης καυσίμου και ρύπων είναι εμφανής, και τώρα φαίνεται πως η επόμενη κατηγορία που θα επικεντρωθεί ο παγκόσμιος αυτοκινητικός χάρτης είναι τα μικρά αυτοκίνητα. Ήδη ετοιμάζονται πάρα πολλά, και δεν είναι τυχαίο το ενδιαφέρον που απέσπασε στο Παρίσι το Toyota iQ, το νέο μίνι στην κατηγορία.
Εν ολίγοις, αν και συγκρατημένη τελευταία, η αυτοκινητική σκηνή έχει υποχρέωση να αντιμετωπίσει την πραγματικότητα και να κοιτάξει το μέλλον, και όλα αυτά τα χρόνια δείχνει ότι τα καταφέρνει περίφημα. Διότι και οι οικονομικές κρίσεις έχουν διπλή ανάγνωση. Μπορείς πάντα να αναθεωρήσεις μερικές οπτικές γωνίες, προς όφελος της αυτοπεποίθησης και της σιγουριάς σου. Και να βγεις από αυτή την κρίση πιο δυνατός, πιο έτοιμος. Ας επενδύσουμε σε αυτό το σενάριο.



ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ



BMW 7
Η ναυαρχίδα της BMW αποκτάει νέο στυλ, με φανερή πολυτέλεια, αλλά χαρακτηριστική ταυτότητα. Τα νέα υλικά κατασκευής έχουν κρατήσει το βάρος σε σχετικά χαμηλά επίπεδα, για τον όγκο του αυτοκινήτου, ενώ υπάρχουν δυο κινητήρες βενζίνης και ένας πετρελαίου (στην 730d, ένας εξακύλινδρος εν σειρά με τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας). Οι δυο πρώτοι εξοπλίζουν την 740i και την 750i. Ο πρώτος είναι ο τρίλιτρος εξακύλινδρος Twin Turbo με απόδοση εδώ 328 ίππους και ο δεύτερος είναι ο 4.4 V8 Twin Turbo με 407 ίππους.


Cadillac CTS
Sport Wagon

Η Cadillac με τη νέα CTS Sport Wagon σκοπεύει να εμφανιστεί και Sport και Wagon. Sport ελέω κινητήρων (βενζίνης με 3.7 λίτρα και 311 ίππους, πετρελαίου με υπερτροφοδότηση και 2.9 λίτρα 250 ίππων) και συμπεριφοράς παραπλήσιας με τη σεντάν έκδοση. Wagon διότι παρά το κοινό μεταξόνιο, η συνολική χωρητικότητα του χώρου αποσκευών (με όλα τα καθίσματα αναδιπλωμένα) φτάνει τα 3081 λίτρα. Η τετρακίνητη εκδοχή παραμένει και στη Sport Wagon υπαρκτή, όπως και στη σεντάν CTS.


Chevrolet
Cruze
Το Cruze δεν είναι απλά ένα νέο Chevrolet, αφού οριοθετεί το μέλλον της εταιρίας. Η νέα σχεδιαστική προσέγγιση θα αποτελέσει τη βάση για τα μελλοντικά μοντέλα της εταιρίας, ενώ μπαίνει σε μια πολύ δύσκολη κατηγορία, όπως αυτή των μικρομεσαίων σεντάν. Κάτω από το καπό του θα υπάρχει ένας βενζινοκινητήρας 1,6 λίτρων με 112 ίππους και ένας 1,8 λίτρων με 140 ίππους. Ο στόχος είναι η βελτίωση της οικονομίας και οι χαμηλές εκπομπές ρύπων. Το Cruze αναμένεται στις αγορές το Β΄ τρίμηνο του 2009.


Chevrolet Volt
Μια διαφορετική πρόταση από των σημερινών υβριδικών. To Volt προσφέρει μέχρι 60 χλμ. ηλεκτροκίνησης χωρίς χρήση βενζίνης και αυτονομία που μπορεί να επεκταθεί σε εκατοντάδες χιλιόμετρα. Για διαδρομές μέχρι 60 χλμ. χρησιμοποιεί ηλεκτρική ισχύ. Όταν η ενέργεια της μπαταρίας καταναλωθεί, μία γεννήτρια που κινείται από κινητήρα βενζίνης παρέχει συνεχόμενη ισχύ στην ηλεκτρική μονάδα, ενώ ταυτόχρονα υποστηρίζει τη φόρτιση της μπαταρίας. Η μονάδα ηλεκτροκίνησης παράγει 150 ίππους και 37,3 kgm ροπής, ενώ η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 161 χλμ./ώρα. Η παραγωγή του Volt αναμένεται να ξεκινήσει στα τέλη του 2010 στις ΗΠΑ.


Chevrolet
Camaro
Η νέα Camaro είναι γεγονός. Με αξιοπρόσεκτη εμφάνιση, η οποία παραπέμπει στις δύο πρώτες γενιές του αυτοκινήτου και την κάνει ένα πραγματικό muscle car. Οι κινητήρες που διατίθενται είναι δυο, αμερικάνικης αισθητικής. Πρόκειται για τον εξακύλινδρο 3.6 λίτρων με 300 ίππους και για τον θηριώδη οχτακύλινδρο 6.2 λίτρων (κινεί και την Corvette) με 422 ίππους στην γρήγορη έκδοση SS. Οι κινητήρες συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων ή με αυτόματο κιβώτιο 5 σχέσεων.


Citroen C3
Picasso
Εκμεταλλευόμενη την εμπειρία της στην παρουσίαση ξεχωριστών αισθητικά πολυμορφικών Picasso, η Citroen κάνει την είσοδό της και στα σούπερ μίνι με το C3 Picasso. Με όπλο την εκμετάλλευση των εσωτερικών χώρων, το γαλλικό μικρό φιλοξενεί άνετα 5 επιβάτες, όταν την ίδια στιγμή προσφέρει χώρο αποσκευών 500 λίτρα. Την ευελιξία μέσα εξασφαλίζει το συρόμενο, κατά 15 εκατοστά, πίσω κάθισμα. Το γαλλικό αυτοκίνητο κινείται από δυο γνωστούς κινητήρες βενζίνης (1.4 και 1.6 με 95 και 120 ίππους αντίστοιχα) και από δυο κινητήρες πετρελαίου (1.9 λίτρα με 90 ή 110 ίππους).


Ferrari California
Άλλη μια πανδαισία χρωμάτων από τη Ferrari. Η California έρχεται κομίζοντας καινοτομίες για τη φίρμα και σαγηνεύει με το σχήμα και τη μεταλλική της αναδιπλούμενη οροφή. Κίνηση προσφέρει ένας V8 4.3 λίτρων, ο οποίος για πρώτη φορά στεγάζεται κάτω από το εμπρός καπό. Για πρώτη φορά επίσης διαθέτει άμεσο ψεκασμό, έχει ξηρό κάρτερ (αγώνες βλεπετε...) και αποδίδει 460 ίππους. Ο κινητήρας συνεργάζεται με ένα κιβώτιο ταχυτήτων 7 σχέσεων και διπλού συμπλέκτη, επιταχύνοντας από στάση σε 100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 4 δλ. Τα στάνταρ κεραμικά φρένα της Brembo υπόσχονται και κορυφαίες τιμές ακινητοποίησης, ενώ το εξαιρετικά σύγχρονο σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης F1-Trac φροντίζει για τα περαιτέρω.


Ford Ka
Το νέο Ka είναι σαφώς πολύ διαφορετικό από τον πρόγονό του. Στόχος του είναι να προσελκύσει το νεανικό κοινό μέσω της ξεχωριστής του σχεδίασης. Το μικρό της Ford είναι καρπός της συνεργασίας της Ford με τη Fiat, και είναι βασισμένο στο 500 της ιταλικής κατασκευάστριας. Τα δυο μοντέλα κατασκευάζονται στο ίδιο εργοστάσιο στην Πολωνία, ενώ το Ka αρχικά θα κινούν δύο κινητήρες. Ο οχταβάλβιδος 1.2 λίτρων με 69 ίππους (προερχόμενος από τη Fiat) και ο τούρμπο ντίζελ 1.3 λίτρων με 75 ίππους.


Hyundai i20
Το i20 είναι ένα αυτοκίνητο σχεδιασμένο και φτιαγμένο για τους ευρωπαίους καταναλωτές. Στηρίζεται πάνω σε μια νέα πλατφόρμα της εταιρείας και σκοπεύει, όπως λένε στη Hyundai, να δελεάσει το ευρωπαϊκό κοινό με τον εξοπλισμό του, την άνεση στο εσωτερικό και την αυξημένη του οικονομία. Οι κινητήρες βενζίνης πάντως προσφέρουν άφθονες επιλογές, αφού υπάρχουν ο 1.2 λίτρων (78 ίπποι), ο 1.4 (100 ίπποι) και ο 1.6 (126 ίπποι). Φυσικά υπάρχουν και πετρελαιοκινητήρες 1.4 και 1.6 λίτρων, με απόδοση από 75 έως 128 ίππους.


Kia Soul
Το Soul δεν αντικαθιστά κανένα μοντέλο της Kia. Δεν επικαλύπτεται επίσης με κανένα. Το Soul τοποθετείται στην αγορά σαν crossover πόλης και έρχεται για να φέρει νέο κοινό στην εταιρεία. Μάλιστα οι Κορεάτες δηλώνουν μεγάλη αυτοπεποίθηση σχετικά με το αποτέλεσμα. Η Kia είναι πεπεισμένη ότι οι υποψήφιοι αγοραστές θα εντυπωσιαστούν από το ύφος, τα υλικά, την ποιότητα, και τα χρώματα του μοντέλου. Οι κινητήρες που προτίνονται στους κατοίκους της Γηραιάς Ηπείρου είναι ένας ντίζελ κι ένας βενζίνης 126 ίππων κι δυο.


Lexus IS 250C
Το ανοιχτό αυτοκίνητο της Lexus ξεχωρίζει για τη διαφορετική του αισθητική και για την αλουμινένια οροφή του, η οποία, βάσει της Lexus, θα είναι η πιο γρήγορη στον κόσμο στην κατηγορία της. Ο χρόνος για τη διαδικασία ανοίγματος/κλεισίματος είναι 20 δευτερόλεπτα, ενώ δεν δεσμεύει μεγάλο μέρος του χώρου αποσκευών. Κινητήρας θα είναιο ερχόμενος από το σεντάν IS εξακύλινδρος των 2,5 λίτρων με 208 ίππους και θα συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων.


Nissan Pixo
Το Pixo είναι ένα νέο μοντέλο στην ανερχόμενη κατηγορία Α. Οι εξωτερικές του διαστάσεις συνάδουν με την ευρύχωρη εικόνα, ενώ πρέπει να σημειώσουμε ότι δεν είναι καθόλου μικρό. Με μήκος 3,565 μ. και μεταξόνιο 2,360 μ. θα είναι σημαντικά ευρύχωρο. Είναι δε τετραθέσιο και υπόσχεται άνετο χώρο αποσκευών. Κάτω από το εμπρός καπό θα τοποθετηθεί ένας τρικύλινδρος κινητήρας ενός λίτρου, ο οποίος θα έχει να κινήσει μια ελαφριά δομή αμαξώματος. Το Pixo φιλοδοξεί να γίνει ένα πολύ ικανό οικολογικό αυτοκίνητο, με καλές επιδόσεις από τη μια και χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές ρύπων από την άλλη. Το αυτοκίνητο κατασκευάζεται σε συνεργασία με τη Suzuki στην Ινδία.


Peugeot 308 CC
Πιστή στην παράδοση που έχει δημιουργήσει στην παρουσίαση ελκυστικών ανοιχτών αυτοκινήτων, η Peugeot αυτή τη φορά περιποιείται το 308 CC. Η μεταλλική αναδιπλούμενη οροφή χρειάζεται 20 δλ. να αναδιπλωθεί, ενώ οι χώροι για επιβάτες καλύπτουν τέσσερις ενήλικες. Ο βενζινοκινητήρας που θα προσφέρεται είναι αυτός που εξελίχτηκε σε συνεργασία με την BMW, δηλαδή ο υπερτροφοδοτούμενος 1,6 λίτρων με τους 150 ίππους, και θα συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Το 308 CC είναι το πρώτο αυτοκίνητο που προσφέρει πλευρικούς αερόσακους για την προστασία του κεφαλιού ενσωματωμένους στα μπροστινά καθίσματα.


Renault
Megane
Πιο μυώδες από το προηγούμενο και μεγαλύτερο, το νέο Megane από τη μία είναι ελαφρύτερο από εκείνο και από την άλλη διαθέτει αναβαθμισμένη ποιότητα. Υπόσχεται άνετους εσωτερικούς χώρους και 405 λίτρα για τις αποσκευές. Στους κινητήρες βενζίνης πρωτοστατούν ο 1.4 Tce με 130 ίππους και ο 1.6 Tce με 180 ίππους, αλλά δεν λείπουν και οι ατμοσφαιρικές λύσεις των συνόλων 1.6 με 100 και 110 ίππους και 2.0 με 140 ίππους. Η γκάμα του αυτοκινήτου αναμένεται να διαθέτει έξι τύπους αμαξώματος.


Renault Laguna Coupe
Η Coupe έκδοση της Laguna είναι βασισμένη στη νέα στρατηγική της εταιρίας για το Coupe, η οποία θέτει σε πρώτη προτεραιότητα την οδηγική απόλαυση και στηρίζεται στο πλαίσο της Laguna GT. Ο βενζινοκινητήρας που θα προσφέρεται είναι V6 3,5 λίτρων με απόδοση 240 ίππους, κάτι που σημαίνει πως οι επιδόσεις θα είναι εξαιρετικές. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι αυτόματο έξι σχέσεων. Διαθέσιμος θα είναι και ένας ντίζελ, ο dCi με 235 ίππους.


Seat Exeo
Το Exeo βασίζεται στην πλατφόρμα του νέου Audi A4, είναι πολύ ευρύχωρο στο εσωτερικό, ενώ στο μέλλον αναμένεται να παρουσιαστεί και μια πρακτικότερη έκδοση στέισον βάγκον. Το Exeo θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Seat στο Martorell. Το όνομα του κάθε άλλο παρά τυχαία επιλέχθηκε από τους ειδήμονες, μιας και προέρχεται από τη λατινική λέξη "Exire" η οποία σημαίνει «προχωράμε περισσότερο». Εννοείται πως τα μηχανικά μέρη και οι κινητήρες του θα προέρχονται από το δοκιμασμένο οπλοστάσιο του γκρουπ VW.


Suzuki Alto
Πιο ελκυστικό σχεδιαστικά από το μοντέλο που αντικαθιστά, το Alto αλλάζει σελίδα. Το νέο μοντέλο είναι βασισμένο στο πρωτότυπο A-Star που εμφανίστηκε για πρώτη φορά στην έκθεση αυτοκινήτου του Νέου Δελχί, στις αρχές του χρόνου. Είναι σημαντικό ότι με το νέο Alto η Suzuki ολοκληρώνει τη γκάμα αυτοκινήτων πόλης που προσφέρει, μετά το ολοκαίνουριο Splash αλλά και την αισθητική ανανέωση του Swift. Κάτω από το καπό συναντάμε έναν δοκιμασμένο 1000άρη κινητήρα. Η κατασκευή του αυτοκινήτου θα γίνεται στην Ινδία.


Toyota Urban Cruiser
Το νέο αυτοκίνητο «ελεύθερου χρόνου» της Toyota έρχεται να ανταγωνιστεί τα αντίστοιχα μοντέλα που έχουν διαστάσεις μικρότερες του RAV, και που γνωρίζουν εμπορική άνθηση στην αγορά. Έτσι, το Urban Cruiser θα βρεθεί ανάμεσα στο Terios και στο SX4. Με 3,95 μέτρα σε μήκος, το ιαπωνικό μοντέλο βασίζεται σε μια επιμηκυμένη εκδοχή της πλατφόρμας του Yaris και αποτελεί εξέλιξη του ομώνυμου πρωτοτύπου που είχε παρουσιαστεί στην ίδια έκθεση δυο χρόνια νωρίτερα. Την κίνησή του θα αναλάβει στην αρχή ένας νέος πετρελαιοκινητήρας 1.4 D-4D και ίσως αργότερα τοποθετηθούν βενζινοκινητήρες.


Toyota Avensis
Η Toyota με το τρίτης γενιάς μεσαίο οικογενειακό της "Avensis" προσπαθεί να πλησιάσει τη φιλοσοφία της Lexus. Το αυτοκίνητο βασίζεται πάνω σε μία επιμηκυμένη έκδοση του δαπέδου του Auris και θα κατασκευάζεται στην Αγγλία. Η νέα γενιά κινητήρων Valvematic έχει αυξημένη ισχύ και υπόσχεται μειωμένη κατανάλωση σε σχέση με τους VVTi. Οι πιο ενδιαφέροντες για την Ελλάδα είναι φυσικά ο 1.6 με τους 132 ίππους και ο 1.8 με τους 147 ίππους.


 


ΜΟΝΤΕΛΑ
ΠΟΥ ΑΝΑΝΕΩΘΗΚΑΝ



Citroen C4
Η C4 δέχτηκε μια ουσιαστική ανανέωση, παραμένοντας φρέσκια και ανταγωνιστική. Εξωτερικά ξεχωρίζουν ο νέος προφυλακτήρας και η μάσκα και τα νέα φωτιστικά σώματα. Κάτω από το καπό διακρίνεται η νέα γενιά κινητήρων στα 1,6 λίτρα με ισχύ 150 και 120 ίππων με ή χωρίς τούρμπο, προιόν συνεργασίας με την BMW. Το εσωτερικό της C4 επανασχεδιάστηκε ενώ το στροφόμετρο μετακόμισε στο κέντρο του ταμπλό. Αναβαθμισμένος είναι και ο εξοπλισμός, με δορυφορικό σύστημα πλοήγησης και θύρες USB.


Mazda MX-5
Η σημαντικότερη αλλαγή για το ανανεωμένο MX-5 εμφανίζεται στο μπροστινό μέρος, με την οβάλ μάσκα να παραχωρεί την θέση της σε μια «πενταγωνική». Δεν υπάρχει κάποια ουσιαστική αλλαγή στα μηχανικά μέρη, πέρα απ' το γεγονός ότι ο δίλιτρος κινητήρας με τους 160 ίππους αποδίδει την μέγιστη ισχύ του στις 7.000 στροφές αντί στις 6.700, κάτι που σύμφωνα με την Mazda θα δώσει έναν πιο σπορ χαρακτήρα στο αυτοκίνητο. Βελτιώσεις έχει δεχθεί και το εξατάχυτο κιβώτιο, έτσι ώστε να επιτυγχάνονται πιο ομαλές αλλαγές.


Mitsubishi
Colt
Το Colt είναι ένα αυτοκίνητο που έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη του κοινού με τα πολλαπλά χαρίσματά του. Η Mitsubishi με την παρούσα ανανέωση φρόντισε να το κρατήσει φρέσκο στη δύσκολη κατηγορία όπου διακρίνεται. Οι αισθητικές αλλαγές είναι, κατά τη Mitsubishi, πιο εναρμονισμένες με την ταυτότητα της μάρκας. Το σπορτίφ στοιχείο ενισχύεται με νέες εκδόσεις Ralliart με κινητήρα 1.5 τούρμπο 150 ίππων, ενώ οι διαφορές μεταξύ της 3θυρης και της 5θυρης έκδοσης είναι τώρα μικρότερες. Η Mitsubishi ανακοίνωσε νέες εκδόσεις των βενζινοκινητήρων, υπό το γενικό όνομα Clear Tec.


Nissan Note
Ένα από τα πιο ευρύχωρα και προσιτά μοντέλα είναι το Note, το οποίο ανανεώθηκε για να αποκτήσει μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση στην αγορά. Εξωτερικά οι νέες πινελιές αφορούν στο εμπρός άκρο την νέα σχεδίαση της μάσκας, του προφυλακτήρα και των προβολέων. Στο εσωτερικό υπάρχει ένα νέο όργανο πολλαπλών ενδείξεων, πιο ευανάγνωστο, και νέος κεντρικός πίνακας οργάνων. Βελτιώσεις έχουν γίνει και στην ανάρτηση, που αυξάνουν το επίπεδο τόσο της άνεσης, όσο και της οδικής συμπεριφοράς. Ανανέωση έχουν δεχτεί και οι κινητήρες που εξακολουθούν να προσφέρουν καλές επιδόσεις, με ταυτόχρονα μειωμένες εκπομπές CO2.


 

  Περιεχόμενα
Editorial
Επικαιρότητα
Επενδύσεις Προτάσεις Αγοράς
Στιγμές από τη Σοφοκλέους
Αφιέρωμα: Επιχειρηματικά Βραβεία ΧΡΗΜΑ
Αφιέρωμα: Σταθερή & κινητή τηλεφωνία
Αφιέρωμα: Αγορά Αυτοκινήτου
Αφιέρωμα: Λιανικό εμπόριο
Συνέντευξη - Ανδρέας Ταπραντζής: Να μετατρέψουμε τις "αναταράξεις" σε ευκαιρίες
Συνέντευξη - Μάκης Ιωάννου: Η τεχνολογία αποτελεί «όπλο» σε περίοδο κρίσης
Θέμα: Πρόγραμμα «Θησέας»
Αποκλειστικότητα Euromoney - Με αξιολόγηση ΑΑ+ και υγιή ρευστότητα:Ποιες ευρωπαϊκές τράπεζες ωφελούνται από την κρίση
Αποκλειστικότητα Euromoney : Μια νέου τύπου «καθίζηση» της παγκόσμιας αγοράς τιτλοποιήσεων
Ανάλυση - Πιάνουν "πάτο" οι αποτιμήσεις:Μεγάλο μέρος του κινδύνου έχει ήδη προεξοφληθεί
Ανάλυση - Παγκόσμια Πιστωτική Κρίση:Προσδοκάται ανάκαμψη στα μέσα του 2009
Έρευνα - Αξιολόγηση από την Hellastat:Μειώνεται η φερεγγυότητα των ελληνικών επιχειρήσεων
Φάκελοι - Πλαίσιο: «Δρόμος αντοχής και όχι sprint»
Στα ενδότερα της οδού Σοφοκλέους
Παρουσιάσεις
Νέα της αγοράς
Μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου...

 Όροι και προϋποθέσεις του site