Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Δεκέμβριος 2008                              

ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ


Allianz Ελλάδος
Ψηλά τον πήχυ, παρά την κρίση
Με κέρδη 5,8 εκατ. ευρώ στο σύνολο των δραστηριοτήτων της και με αυξημένο κύκλο εργασιών στα 143,8 εκατ. ευρώ έκλεισε η Allianz Ελλάδος το εννεάμηνο του 2008, πετυχαίνοντας τους υψηλούς στόχους της φετινής χρονιάς, παρά τη διεθνή χρηματοπιστωτική κρίση. Η θυγατρική του ομίλου Allianz στην Ελλάδα, στηριζόμενη στην πολιτική των σταθερών αξιών και των συντηρητικών τοποθετήσεων, αντιμετωπίζει επιτυχώς τις συνέπειες του δυσμενούς οικονομικού περιβάλλοντος, διατηρώντας τον πήχη των προσδοκιών της στα επίπεδα που είχε εξ αρχής ορίσει για την τρέχουσα χρήση.
Στο πλαίσιο αυτό, βάσει Διεθνών Λογιστικών Προτύπων, η Allianz Ελλάδος στο εννεάμηνο του 2008 εμφάνισε καθαρά μετά φόρων κέρδη 3,9 εκατ. ευρώ από τη δραστηριότητα Γενικών Ασφαλίσεων, 1,7 εκατ. ευρώ από τη δραστηριότητα Ζωής και 0,2 εκατ. ευρώ από άλλες δραστηριότητες. H παραγωγή ασφαλίστρων Ατομικών Συμβολαίων Ζωής παρουσίασε αύξηση 5% οι Ομαδικές Ασφαλίσεις 7% και η παραγωγή ασφαλίστρων του κλάδου Αυτοκινήτου 11%. Η παραγωγή Γενικών Ασφαλίσεων ανήλθε στα 60,4 εκατ. ευρώ και η δραστηριότητα Ζωής στα 78,5 εκατ. ευρώ.
«Η συμβολή της Allianz Ελλάδος στο κερδοφόρο αποτέλεσμα του ομίλου Allianz,το οποίο ανήλθε στα 6,5 δισ. ευρώ στο εννεάμηνο του 2008, δεν αποτελεί μόνο δείγμα ευρωστίας και φερεγγυότητας, αλλά απόδειξη συνέπειας και συντηρητικής διαχείρισης που διασφαλίζει όλους εκείνους που μας έχουν εμπιστευθεί τις πιο σημαντικές ανάγκες της ζωής τους», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος & CEO της Allianz Ελλάδος, κ. Πέτρος Παπανικολάου, σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα.
Πιο αναλυτικά, κατά το 9μηνο του 2008 η Allianz Ελλάδος βελτίωσε περαιτέρω τις επιδόσεις της στον κλάδο Γενικών Ασφαλειών, με τον κρίσιμο δείκτη Combined Ratio να υποχωρεί στο 91,2% από 91,4% το 2007, συμβάλλοντας σημαντικά στην ενίσχυση της κερδοφορίας. Ο Δείκτης Ζημιών διαμορφώθηκε στο 59,4% και ο Δείκτης Εξόδων στο 31,8%, ενώ ειδικότερα, ο Δείκτης Ζημιών του κλάδου Αυτοκινήτων μειώθηκε στο 63,3% από 64,6% το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.
Τέλος, ο δείκτης αποθεματοποίησης του κλάδου Αυτοκινήτων έφθασε στο 223,8%, ως ποσοστό επί των εγγεγραμμένων ασφαλίστρων, από 236,9% την αντίστοιχη περυσινή περίοδο και ο δείκτης Αποθεματοποίησης Αστικής Ευθύνης Αυτοκινήτου κυμάνθηκε στο 336,8%, από 355,47% πέρυσι το αντίστοιχο διάστημα.
Στον κλάδο Ζωής και πιο συγκεκριμένα στις συμπληρωματικές καλύψεις ατυχημάτων και υγείας ο δείκτης ζημιών διαμορφώθηκε στο 63% και το ποσοστό εξόδων της δραστηριότητας Ζωής ανήλθε σε 23,7%.

Πίτα Παν
Και στην Κύπρο
Η Λευκωσία αποτελεί το νέο σταθμό που επέλεξε η Πίτα Παν για το νέο της franchise κατάστημα, το οποίο άνοιξε τις πόρτες του για το κοινό της Κύπρου. Πρόκειται για το πρώτο κατάστημα Πίτα Παν που ανοίγει στην Κύπρο, από τον Κύπριο επιχειρηματία Ανδρέα Αντωνιάδη, Master Franchisee Πίτα Παν ενώ επιπρόσθετα, στα άμεσα σχέδια του επιχειρηματία, περιλαμβάνεται το άνοιγμα του δεύτερου καταστήματος Πίτα Παν, στην περιοχή Λατσιά, της Λευκωσίας, προς το τέλος του 2008.
Η νέα εταιρική ταυτότητα της Πίτα Παν καθώς και ο αέρας ανανέωσης που αποπνέουν τα νέα καταστήματα, σε συνδυασμό με τις απολαυστικές ποικιλίες της Πίτα Παν, έχουν ήδη ενθουσιάσει το κοινό, το οποίο ανταποκρίνεται θετικά στη νέα γευστική εμπειρία.
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας 3L A.E. κ. Τζο Μοδιάνο δήλωσε: «Για εμάς η νέα εταιρική ταυτότητα αποτελεί ορόσημο στην περαιτέρω εξέλιξη της εταιρείας και σηματοδοτεί τη νέα στρατηγική ανάπτυξης της αλυσίδας Πίτα Παν στην Ελλάδα, αλλά και το εξωτερικό, εστιάζοντας ιδιαιτέρως σε συνεργασίες franchise».
To γνώριμο, πλέον σε όλους σήμα Πίτα Παν με εμπειρία 15 χρόνων συνεχίζει την επιτυχημένη πορεία του στο χώρο της εστίασης, στοχεύοντας πάντα στην άριστη ποιότητα, τη μοναδική γεύση και την αυθεντικότητα και παρουσιάζει το νέο του πρόσωπο και τη νέα εταιρική του ταυτότητα, τονίζοντας τις αξίες Πίτα Παν: την ποιότητα, τη φρεσκάδα, την απλότητα και τον ισορροπημένο τρόπο διατροφής.

Siemens Enterprise Communications
Ενοποιημένες Επικοινωνίες
για εταιρίες όλων των μεγεθών
Σύμφωνα με πολυάριθμους οργανισμούς έρευνας αγοράς, οι ενοποιημένες επικοινωνίες (Unified Communications - UC) θα αποτελέσουν μία από τις κορυφαίες προτεραιότητες του 2008-2009, οπότε κατά τη φετινή διοργάνωση της έκθεσης DTE η Siemens Enterprise Communications εστίασε στις τεχνολογίες συγχώνευσης ολόκληρης της σουίτας υπηρεσιών επικοινωνιών.
Η Siemens παρουσίασε μια σειρά λύσεων UC που είναι κατάλληλες σχεδόν για κάθε επιχείρηση ή δημόσια υπηρεσία, ανεξάρτητα από την υφιστάμενη τεχνολογία επικοινωνιών ή το μέγεθος του εργατικού δυναμικού.  Συγκεκριμένα, παρουσίασε μια νέα συγχωνευμένη λύση UC «όλα σε ένα» βάσει server, μια νέα έκδοση της εφαρμογής UC OpenScape, καθώς και μια νέα, υψηλών απαιτήσεων λύση εικονοδιάσκεψης.  Με αυτές τις προσθήκες στο χαρτοφυλάκιο των ενοποιημένων επικοινωνιών της, η εταιρία προσφέρει αυτό που θεωρεί ως την πλέον εύχρηστη και αναπτυγμένη προσφορά UC στη βιομηχανία.
Το χαρτοφυλάκιο UC, το οποίο παρουσίασε η Siemens Enterprise Communications στην έκθεση καλύπτει λύσεις για μεσαίου μεγέθους εταιρίες, μεγάλες επιχειρήσεις και παρόχους παροχής υπηρεσιών, καθώς και μια μεγάλη ποικιλία εξοπλισμού τελικών χρηστών και clients. Οι λύσεις UC της Siemens βασίζονται σε ανοικτές αρχιτεκτονικές και τεχνολογίες ανοικτών διασυνδέσεων και, λόγω της συμβατότητάς τους με βιομηχανικά πρότυπα, λειτουργούν και με προϊόντα άλλων κατασκευαστών.  Η εταιρία προσφέρει επίσης ευέλικτη εφαρμογή και δυνατότητες μετάβασης, καθώς και μια εύχρηστη σειρά επαγγελματικών υπηρεσιών εύκολης διαχείρισης.  Οι συγκεκριμένες επιλογές προσφέρονται μαζί με μια μεγάλη σειρά δυνατοτήτων ενσωμάτωσης εφαρμογών επικοινωνιών με SAP, salesforce.com και άλλες επιχειρησιακές προσφορές λογισμικού, συμπεριλαμβανομένων των IBM Lotus και Microsoft Outlook.
Η Siemens παρουσίασε στην DTE 2008 ένα σύνολο νέων λύσεων UC. Για πρώτη φορά, η εταιρία παρουσίασε μια υψηλών απαιτήσεων λύση εικονοδιάσκεψης, η οποία, σε συμφωνία με τη στρατηγική Ανοικτών Επικοινωνιών της εταιρίας, βασίζεται σε ανοικτά πρότυπα αντί για αποκλειστική τεχνολογία. Επίσης, η Siemens Enterprise Communications εξέθεσε μια νέα ολοκληρωμένη λύση UC βάσει server, καθώς και μια εντελώς νέα έκδοση της καθιερωμένης εφαρμογής UC OpenScape.

HSBC
Τα φθηνότερα στεγαστικά δάνεια

Η HSBC, η τράπεζα με τη μεγαλύτερη κεφαλαιοποίηση στον κόσμο, φέρνει και στην Ελλάδα το νέο Στεγαστικό Δάνειο My Place, με το οποίο ανταποκρίνεται γρήγορα και άμεσα στο σημερινό απαιτητικό χρηματοοικονομικό περιβάλλον, προσφέροντας τη δυνατότητα στους Έλληνες που το επιθυμούν να πραγματοποιήσουν το όνειρό τους για το δικό τους σπίτι.
H HSBC με το My Place αλλάζει και πάλι τα δεδομένα στα δάνεια κατοικίας, προσφέροντας την πιο συμφέρουσα και επίκαιρη λύση της αγοράς, σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον.
Συγκεκριμένα, το νέο Στεγαστικό Δάνειο My Place από την HSBC προσφέρει το καλύτερο σταθερό επιτόκιο της αγοράς, 4,25% για τα πρώτα 2 χρόνια, αλλά και το καλύτερο κυμαινόμενο επιτόκιο της αγοράς, συνδεδεμένο με το Euribor 3μήνου πλέον περιθωρίου 1%, για την υπόλοιπη διάρκεια, με γρήγορες διαδικασίες και διαφανείς όρους.
Η διάρκεια του δανείου ορίζεται από 5 έως 30 χρόνια και δίνεται η δυνατότητα σταδιακής εκταμίευσης, όπου το ύψος της δόσης διαμορφώνεται βάσει του ποσού εκταμίευσης και όχι βάσει του συνολικού ποσού δανεισμού. Επιπλέον, ο πελάτης μπορεί να επιλέξει περίοδο χάριτος αποπληρωμής δόσεων, 6 ή 12 μηνών, για αγορά ή ανέγερση κατοικίας. Η πρόταση ισχύει και για μεταφορά δανείου από άλλη τράπεζα.

American International Group
Ευνοϊκές εξελίξεις
Το American International Group, Inc. ανακοίνωσε το ανανεωμένο –κατά πολύ ευνοϊκότερο - πλαίσιο χρηματοδότησης από το U.S. Treasury και το Federal Reserve, καθώς και τα οικονομικά αποτελέσματα του 3ου τριμήνου 2008.
Συνοπτικά, οι ευνοϊκές αλλαγές είναι οι εξής:
- το απαιτητό ποσό του δανείου προς τo AIG Inc. μειώνεται από 85 σε 60 δισ. USD
· ο χρόνος αποπληρωμής αυξάνεται από 2 σε 5 χρόνια
- μειώνεται το επιτόκιο δανεισμού από LIBOR + 8,5% σε LIBOR + 3% για ποσά που έχουν  χρησιμοποιηθεί ενώ, επίσης, μειώνεται από LIBOR + 8,5% σε LIBOR + 0,75% για ποσά που δεν  έχουν  χρησιμοποιηθεί
- ποσό ύψους 40 δισ. USD δίνεται με τη μορφή προνομιούχων μετοχών στο U.S. Treasury
- δημιουργούνται δύο χρηματοοικονομικά σχήματα συνολικού ύψους 52.5 δισ. USD για την απορρόφηση  των επενδύσεων συνδεδεμένων με στεγαστικά δάνεια
Μετά την ανακοίνωση των παραπάνω, οι εταιρίες πιστοληπτικής αξιολόγησης Fitch και AM Best άμεσα επιβεβαίωσαν το ισχύον Credit Rating των ασφαλιστικών εταιριών του Ομίλου καθώς και τις θετικές προοπτικές του AIG Inc.
Για την Ελλάδα, η AIG Greece παρουσίασε παραγωγή ασφαλίστρων ύψους 47,07 εκατ. Ευρώ το εννεάμηνο 2008, σημειώνοντας αύξηση 20,82% σε σχέση με το εννεάμηνο του 2007.

ANEK
Πρώτη στην ανταποδοτική ανακύκλωση

Η ΑΝΕΚ LINES είναι η πρώτη ναυτιλιακή εταιρεία στην Ελλάδα και στην Ευρώπη που συμμετέχει δυναμικά στην προστασία του περιβάλλοντος με κοινωνική ευαισθησία και ευθύνη, υποστηρίζοντας τα Ολοκληρωμένα Κέντρα Ανταποδοτικής Ανακύκλωσης.  Η ΑΝΕΚ, χορηγεί το πρώτο Κέντρο Ανακύκλωσης που λειτουργεί στο λιμάνι του Πειραιά, σε συνεργασία με την εταιρεία ΤΕΧΑΝ - Περιβαλλοντική Διαχείριση.
Όλοι όσοι επισκέπτονται το ειδικά διαμορφωμένο Κέντρο Ανακύκλωσης, με τα ενσωματωμένα μηχανήματα, μπορούν, σε 24ωρη βάση, να ανακυκλώνουν πλαστικές, γυάλινες και αλουμινένιες συσκευασίες, πλαστικές σακούλες, μικρές ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές συσκευές όπως κινητά τηλέφωνα και μπαταρίες.
Ανταποδοτικά μπορούν να κερδίσουν δώρα (κουπόνια χρηματικού αντιτίμου για έκπτωση σε συνεργαζόμενα σούπερ μάρκετ) ή να ενισχύσουν το «Χαμόγελο του Παιδιού».
Η ΑΝΕΚ, ωστόσο υποστηρίζει ότι το μεγαλύτερο όφελος από την ανακύκλωση «επιστρέφει» στην φύση: γλιτώνουν το κόψιμο χιλιάδες δέντρα, εξοικονομούνται τόνοι  πετρελαίου & βωξίτη, δεν εκλύονται στην ατμόσφαιρα επιπλέον αέρια από την παραγωγή του πλαστικού που συμβάλλουν στο φαινόμενο του θερμοκηπίου, εξοικονομείται ηλεκτρική ενέργεια, και θα καταναλωθούν λιγότερες ποσότητες άμμου των υδροβιότοπων για την παραγωγή γυαλιού.

Depon Odis
Λανσάρισμα από την DDB
To νέο Depon Odis 500 mg της Bristol Myers Squibb, που διακινείται στην Ελλάδα από τη PharmaSwiss, λανσάρει η DDB, με τηλεοπτικό σποτ.
Πρόκειται για ένα καινοτόμο προϊόν της σειράς προϊόντων του Depon για την άμεση ανακούφιση από τον πόνο. Το Depon Odis δεν χρειάζεται νερό για να καταναλωθεί αφού διαλύεται άμεσα στο στόμα.
Το νέο προϊόν, που είναι εξίσου αποτελεσματικό με το «κλασικό» Depon, απευθύνεται σε άνδρες και γυναίκες 18-54 ετών που βρίσκονται συχνά «εν κινήσει» και σε εξωτερικές δραστηριότητες. Το τηλεοπτικό σποτ της DDB αναδεικνύει ακριβώς τη δυνατότητα χρήσης του Depon Odis χωρίς νερό ανά πάσα στιγμή.
Το Depon στην Ελλάδα κυκλοφορεί σε δισκία των 500 mg, καθώς και σε αναβράζοντα δισκία 500 mg για ταχύτερη δράση και με βιταμίνη C για κρυολογήματα. Για αυξημένη δοσολογία, διατίθεται και η μορφή των αναβράζοντων δισκίων 1g. Για τα παιδιά υπάρχει η παιδιατρική μορφή σε σιρόπι με γεύση κεράσι.
Το Depon Odis συμπληρώνει την ηγετική θέση που κατέχει το Depon στα μη συνταγογραφούμενα αναλγητικά φαρμακευτικά προϊόντα στην Ελλάδα.
Η DDB χειρίζεται το λογαριασμό του Depon από το 2001. Η παραγωγή της ταινίας έγινε από την Avion Films.

Tribal DDB
Ολοκληρώθηκε διαγωνισμός pepsi-ucan.gr
Ολοκληρώθηκε με επιτυχία ο μεγάλος on line διαγωνισμός Pepsi U can που υλοποίησε η Tribal DDB Athens μαζί με τη Rapp Collins Hellas, με σκοπό την ανάδειξη των 30 δημοφιλέστερων παικτών, οι φωτογραφίες των οποίων θα τυπωθούν τις επόμενες εβδομάδες σε συλλεκτικές συσκευασίες Pepsi, Pepsi Max και Pepsi Τwist.
Οι παίκτες συμμετείχαν με 3.500 φωτογραφίες, ενώ δέχτηκαν περισσότερα από 7.500 σχόλια και 238.000 ψήφους στο
www.pepsi-ucan.gr. Εκτός από τους 30 μεγάλους νικητές, 200 ακόμη παίκτες και ψηφοφόροι κέρδισαν 200 κινητά τηλέφωνα με σύνδεση από τη Vodafone. Η ενέργεια υποστηρίχθηκε με τηλεοπτικό σποτ, street events και on line interactive καμπάνια.

Protocol
Σύστημα CMS και e-commerce
Το 2008 έχει αποδειχθεί κομβικό έτος για την επιχειρησιακή δραστηριότητα της Protocol, ελληνικής επιχείρησης που αναπτύσσει δραστηριότητα στο χώρο της ανάπτυξης συστημάτων διαχείρισης περιεχομένου εδώ και οκτώ χρόνια.
Όχι μόνο ανέπτυξε, τοποθέτησε στην αγορά και ξεκίνησε τη διανομή του προϊόντος eXtended Management System, ίσως του πιο ολοκληρωμένου CMS που διατίθεται στην ελληνική αγορά, αλλά επίσης παρουσίασε το ειδικό module ηλεκτρονικού εμπορίου για το ίδιο σύστημα.
Το τεχνικό προσωπικό της εταιρείας έχει ήδη ξεκινήσει τη διαδικασία διεθνοποίησης του λογισμικού, προκειμένου - το πρώτο τρίμηνο του 2009 - να ξεκινήσει συντεταγμένες προσπάθειες προώθησης του προϊόντος στην ευρύτερη ευρωπαϊκή αγορά.
Πληροφορίες για το XMS αλλά και τις ειδικές υπηρεσίες ιντερνετικού marketing που προσφέρει η Protocol διατίθενται στον δικτακό τόπο
http://www.protocol.gr ή στο τηλ. 210 6149106.

Κόσμος Γιώτινγκ Ελλάς
Αντιπρόσωπος της Bavaria Yachtbau
Η εταιρεία Κόσμος Γιώτινγκ Ελλάς ΑΝΕ ενισχύει τη παρουσία της στο σύχρονο γιώτινγκ αναλaμβάνοντας την αντιπροσωπεία για την Ελλάδα του γερμανικού ναυπηγείου Bavaria Yachtbau GmbΗ. Πέραν της αγοραπωλησίας νέων και μεταχειρισμένων μοντέλων του γερμανικού ναυπηγείου η Κόσμος Γιώτινγκ θα προσφέρει τη τεχνική υποστήριξη και οποιεσδήποτε επιπλέον παροχές στους υπάρχοντες και νέους πλοιοκτήτες, όπως τη προμήθεια ανταλλακτικών, τεχνική υποστήριξη, υποστήριξη ναύλωσης.
Η Bavaria Yachtbau GmbΗ με ετήσια παραγωγή άνω των 3.500 ιστιοπλοϊκών και μηχανοκίνητων σκαφών είναι το μεγαλύτερο γερμανικό ναυπηγείο. Το ναυπηγείο με έδρα το Γκίμπελστατ της Γερμανίας έχει το πλέον σύχρονο και αυτοματοποιημένο εργοστάσιο παραγωγής σκαφών απο 30 έως 54 πόδια στο κόσμο.
Στο πλαίσιο ανάπτυξης του στόλου της η Κόσμος Γιώτινγκ εντάσσει 22 σκάφη, έτος κατασκευής 2009, προς ναύλωση, ανεβάζοντας τον αριθμό ιδιόκτητων σκαφών στα 63. Η Εταιρεία λειτουργεί συνολικά 9 βάσεις σκαφών εντός και εκτός Ελλάδος με σκοπό τη πλήρη υποστήριξη των αναγκών των πελατών της. Συγκεκριμένα διαθέτει:
7 βάσεις στην Ελλάδα (Αθήνα, Λαύριο, Σύρο, Ρόδο, Κώ, Κέρκυρα, Λευκάδα)
2 βάσεις στην Τουρκία (Γκιότσεκ, Μπόντρουμ)
Σημαντικός σταθμός στην ανάπτυξη της ΚΟΣΜΟΣ ΓΙΩΤΙΝΓΚ καθώς και της εδραίωσης της στην διεθνή αγορά αποτελεί η ηγετική θέση των ναυλομεσιτικών της γραφείων στο εξωτερικό της Cosmos Yachting GmbH στο Μόναχο της Γερμανίας της Cosmos Yachting Ltd στο Λονδίνο καθώς και της Cosmos Yachting Llc στη Νέα Υόρκη

NEC Philips Ενοποιημένες Λύσεις
Επίσημη πρώτη στην Ελλάδα
Η NEC Philips Ενοποιημένες Λύσεις παρουσίασε για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά τη νέα σειρά ενοποιημένων εφαρμογών και τεχνολογικών υποδομών Univerge SV8000.
Καλύπτοντας ολόκληρο το φάσμα των επικοινωνιών, από τους διακομιστές μέχρι τις εφαρμογές ρόλων, οι νέες λύσεις στηρίζονται στην Univerge 360, μια προσέγγιση της NEC, που τοποθετεί τον άνθρωπο και όχι την τεχνολογία στο επίκεντρο των παγκόσμιων επικοινωνιών. Περιλαμβάνουν τους διακομιστές επικοινωνίας Univerge SV8100 και SV8300, καθώς και μια νέα οικογένεια ψηφιακών τερματικών και τερματικών ΙΡ, σε συνδυασμό με καινοτόμες εφαρμογές UC, όπως το Business ConneCT.
"Οι πραγματικές Ενοποιημένες Επικοινωνίες σημαίνουν κάτι πολύ περισσότερο από τη σύγκλιση του τηλεφώνου, του e-mail και των άμεσων μηνυμάτων. Το ζητούμενο είναι ο συνδυασμός ανθρώπων, διαδικασιών και επικοινωνιών", δήλωσε ο επίσημος προσκεκλημένος της σχετικής εκδήλωσης - παρουσίασης, Paul Kievit, πρόεδρος της NEC Philips Unified Solution.

Praktiker
Επίτευξη στόχων
Ο Όμιλος Praktiker επιβεβαίωσε την επίτευξη των αποτελεσμάτων του για το 2008, όπου υπολογίζεται ότι θα έχει κέρδη 135-140 εκατομμυρίων ευρώ. Ενδεικτικό της αναπτυξιακής πορείας είναι ότι η Praktiker, στο διάστημα Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου 2008, στις χώρες εκτός Γερμανίας όπου δραστηριοποιείται, έφτασε στο υψηλότερο επίπεδό της, αγγίζοντας τα 940 εκατομμύρια ευρώ και παρουσιάζοντας αύξηση 18,3% στις πωλήσεις της.
H θετική αυτή πορεία αντανακλάται και στην Ελλάδα όπου το διάστημα Ιουλίου-Σεπτεμβρίου 2008 οι πωλήσεις της Praktiker Hellas αυξήθηκαν πάνω από 18%, ποσοστό που δείχνει την εμπιστοσύνη με την οποία οι καταναλωτές περιβάλλουν την εταιρεία και τα προϊόντα της. Οι πωλήσεις της εταιρείας στο διάστημα αυτό ανήλθαν στα 78,62 εκατομμύρια ευρώ, παρουσιάζοντας μια αξιοσημείωτη ανάπτυξη. Η εταιρεία υπολογίζει ότι η ανάπτυξη των πωλήσεών της για το 2008 θα ανέλθει κοντά στο 10%.
Παράλληλα, μέσα σε ένα ασταθές οικονομικό περιβάλλον, η Praktiker Ηellas σε διάστημα ενός χρόνου έχει προχωρήσει στο άνοιγμα 3 νέων καταστημάτων, φτάνοντας τα 11. Η εταιρεία συνεχίζει τις επενδύσεις της, έχοντας πλειοδοτήσει στο διαγωνισμό για μίσθωση ακινήτου στη δυτική Θεσσαλονίκη, με στόχο το άνοιγμα 2ου καταστήματος στη συμπρωτεύουσα. Η εταιρεία σχεδιάζει να αναπτυχθεί και σε άλλες περιοχές της Ελλάδας και σύντομα θα είναι σε θέση να προβεί στις σχετικές ανακοινώσεις.
Ο κλάδος του dο-it-yourself βρίσκεται στην Ελλάδα σε πορεία ανάπτυξης και η Praktiker Hellas, ως leader σε αυτή την αγορά, επιβραβεύεται από τους καταναλωτές συνεχίζοντας να προσφέρει έξυπνες και εξαιρετικά οικονομικές λύσεις για το σπίτι, τον κήπο, το αυτοκίνητο και τον ελεύθερο χρόνο στους πελάτες της.
Η εταιρεία σήμερα αποτελεί το μεγαλύτερο Δίκτυο Τεχνικών Πολυκαταστημάτων στην Ελλάδα με 1.600 εργαζόμενους και 45.000 προϊόντα. Συνολικά, 7.000.000 πελάτες ετησίως επισκέπτονται τα καταστήματα της εταιρείας.
Παράλληλα, ο Όμιλος Praktiker γιορτάζει διεθνώς την έλευση του 100ου καταστήματός του, εκτός Γερμανίας. Το σημαντικό αυτό ορόσημο συνέπεσε με την συμπλήρωση 30 χρόνων από τη δημιουργία της εταιρείας.
O Όμιλος διαθέτει σήμερα 341 καταστήματα με την επωνυμία Praktiker σε 9 χώρες όπου δραστηριοποιείται. Στη Γερμανία, διαθέτει σήμερα 241 καταστήματα. Ο τζίρος του Ομίλου Praktiker άγγιξε τα 4 δισ. ευρώ τo 2007, ενώ, συνολικά, απασχολεί σήμερα 29.000 εργαζόμενους.



 

  Περιεχόμενα
Editorial: Εν αρχή...
Επικαιρότητα - 2009: Ένα έτος...έτοιμο για όλα!
Προτάσεις Αγοράς - Σοφοκλέους: Οι παράμετροι του νέου «στοιχήματος»
Στιγμιότυπα από τη Σοφοκλέους
Συνέντευξη: Bram Boon - Διευθύνων Σύμβουλος ING Ελλάδος
Θέμα: Τράπεζες - Από τη ραγδαία επέκταση στη βαλκανική...υποχώρηση
Θέμα: Εμπορικά κέντρα - Τα malls πληθαίνουν παρά την κρίση
Επενδύσεις: Χρυσός - Τα γιατί και τα πως της επένδυσης στο «Βασιλιά των μετάλλων»
Αφιέρωμα: South-East Europe Investment Conference 2008
Αφιέρωμα: Επιχειρηματικά Βραβεία ΧΡΗΜΑ - Γεώργιος Ουζούνης
Αφιέρωμα: Ασφαλιστική αγορά - Αντίσταση στην κρίση με όπλο τον κλάδο υγείας
Αφιέρωμα: Ασφαλιστική αγορά - β' μέρος
Αφιέρωμα: Αγορά τυχερών παιχνιδιών - Και η τύχη...ατυχεί λόγω συγκυρίας
Αφιέρωμα: Αγορά Leasing - Φρένο στην ανάπτυξη λόγω παγκόσμιας κρίσης
Αφιέρωμα: Πιστωτικές κάρτες - Και όμως,στην Ελλάδα είναι "φθηνές"
Αφιέρωμα: Αγορά πετρελαιοειδών - Η κρίση δεν κάμπτει τις εισηγμένες
Φάκελοι: Ελλάκτωρ - "Επίθεση" με αιχμή τον κλάδο παραχωρήσεων
Διεθνείς Αγορές
Αποκλειστικότητα Euromoney: Λεπτές ισορροπίες στις βαλκανικές τράπεζες
Αποκλειστικότητα Euromoney: Ασφαλιστικές εταιρίες - Πρόβλημα η μακροημέρευση
¶ρθρο: Ραγδαία αναπτυσσόμενη η αγορά συμβολαίων επί της διαφοράς
¶ρθρο: Πώς επιδρά η κρίση στις πολυπληθέστερες χώρες του πλανήτη
Ανάλυση: Πληθωρισμός - Κερδήθηκε μια μάχη, όχι ακόμη ο πόλεμος
Στα ενδότερα του χρηματιστηρίου Αθηνών
Επενδύσεις: Forthnet - Πρώτη στην ευρυζωνικότητα και στις επενδύσεις
Παρουσιάσεις
Τα νέα της αγοράς
Δια ταύτα

 Όροι και προϋποθέσεις του site