Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Ιανουάριος-Φεβρουάριος 2009                              

AΦIEPΩMA


ΑΓΟΡΑ ΓAΛAKTOKOMIKΩΝ ΠPOΪONTΩΝ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΕ ΜΙΚΡΑ ΒΗΜΑΤΑ


Τα είδη ιδιωτικής ετικέτας ισορρόπησαν τις τιμές και εκτόνωσαν την ένταση που υπήρχε. Ο ανταγωνισμός συνεχίζεται οξύς, με τους μεγάλους - αλλά και κάποιους μεσαίου μεγέθους - να προωθούν δυναμικά τις εξαγωγές τους.


από την Γαλάτεια Μπασέα


Τα προϊόντα γάλακτος και γιαουρτιού ιδιωτικής ετικέτας, που εισάγουν οι ίδιες οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ, ήταν το χαρακτηριστικό στοιχείο των τελευταίων δύο ετών, που συνετέλεσε μάλιστα στην πίεση των τιμών λιανικής και στην εκτόνωση της έντασης που είχε προκληθεί μεταξύ γαλακτοβιομηχανίας, από τη μια πλευρά, και αρχών ανταγωνισμού και καταναλωτών, από την άλλη.
Ο κλάδος των γαλακτοκομικών προϊόντων είναι αρκετά σταθερός τα τελευταία χρόνια, ενώ οι ετήσιοι ρυθμοί ανάπτυξής του δεν αναμένεται να ξεπεράσουν το 5% μέσα στην επόμενη πενταετία. Την αγορά, λοιπόν, σε όλες τις υποκατηγορίες του κλάδου, χαρακτηρίζει οξύς ανταγωνισμός μεριδίων. Ο ανταγωνισμός αυτός γίνεται μέσω:
- προσφορών,
- κινήσεων για ισχυροποίηση παρουσίας στα δίκτυα λιανικής,
- δημιουργίας νέων προϊόντων και νέων συσκευασιών υφισταμένων προϊόντων.
- έντονων επικοινωνιακών ενεργειών.
Η αγορά των γαλακτοκομικών χωρίζεται σε τρεις κυρίως κατηγορίες, όπου κανένας πολύ μεγάλος «παίκτης» δεν συμμετέχει και στις τρεις αυτές αγορές. Η Vivartia και η ΦΑΓΕ δεν συμμετέχουν στο παγωτό, η Nestle δεν συμμετέχει στο γιαούρτι, η Friesland επίσης δεν συμμετέχει στο παγωτό. Μόνο η ΚΡΙ-ΚΡΙ έχει παρουσία και στις τρεις αυτές υποαγορές, διανέμει γάλα όμως μόνο στο νομό Σερρών.


ΜΕΓΕΘΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΩΝ
ΚΛΑΔΟΣ       2005   2006   2007  2008 (Εκτ)  2011 (Εκτ)
ΠΑΓΩΤΟ       251     261    271     281          310
ΓΙΑΟΥΡΤΙ     300     315     330    345           390
ΓΑΛΑ          1509   1580   1651   1720         1930
ΣΥΝΟΛΟ      2060   2156   2253   2346        2630
Ποσά σε εκατ. ευρώ


Στην αγορά του γάλακτος - παρά τα πρόστιμα της Επιτροπής Ανταγωνισμού που τόσο πολύ απασχόλησαν την κοινή γνώμη για δύο χρόνια - τα περιθώρια κέρδους είναι πολύ χαμηλά: υψηλό κόστος μεταφοράς λόγω της ανάγκης για παρουσία σε ένα ευρύτατο δίκτυο πωλήσεων, προϊόν με διάρκεια ζωής μόλις λίγων ημερών, υψηλό διαφημιστικό κόστος, δυσμενείς όροι με τις αλυσίδες των σούπερ μάρκετ. Η τιμή αγοράς του γάλακτος από τους παραγωγούς που τα τελευταία χρόνια παρουσίαζε πτωτική τάση, πρόπερσι ανέκαμψε σημαντικά λόγω καιρικών συνθηκών.
Λόγω μάλιστα των παραπάνω παραγόντων, αρκετές εταιρίες είναι τοπικού χαρακτήρα, διανέμοντας γάλα είτε μόνο σε έναν νομό (στο νομό παραγωγής, όπου όλα τα προηγούμενα κόστη είναι περιορισμένα), είτε - για τον ίδιο λόγο - σε μια περιορισμένη γεωγραφική περιοχή που αποτελείται από λίγους νομούς. Σε ό,τι αφορά τώρα στις υποκατηγορίες των γαλακτοκομικών προϊόντων, τα τελευταία χρόνια το εβαπορέ γάλα έχει απολέσει μερίδια αγοράς προς όφελος του παστεριωμένου και του γάλακτος μακράς διάρκειας.
Στην αγορά του γιαουρτιού τα περιθώρια κέρδους είναι σαφώς υψηλότερα και ακόμη πιο υψηλά είναι στο παγωτό, όπου όμως οι εταιρίες αντιμετωπίζουν το πρόβλημα της εποχικότητας. Το ελληνικό γιαούρτι εκτιμάται στην Ευρώπη και για το λόγο αυτό γίνονται και κάποιες σημαντικές εξαγωγές.
Οι κυριότερες εξελίξεις των τελευταίων ετών ήταν η είσοδος της Friesland και οι απώλειες μεριδίων από τη ΦΑΓΕ. Παράλληλα, παρατηρούμε εταιρικές μάχες με έμφαση των εταιριών σε περισσότερα και διαφοροποιημένα προϊόντα (παιδικό γιαούρτι, γιαούρτι με φρούτα κ.λπ.).
Η αγορά του παγωτού στην Ελλάδα είναι της τάξεως των 250-280 εκατ. ευρώ, με έντονη εποχικότητα και με ετήσια αύξηση της κατανάλωσης μεταξύ του 1% και του 3%. Υπάρχει υψηλή συγκέντρωση μεριδίων αγοράς, ενώ επίσης παρατηρείται τάση ανάπτυξης στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και στα προϊόντα που καταναλώνονται στο σπίτι (οικογενειακές συσκευασίες και πολυσυσκευασίες).


VIVARTIA
ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΜΕ MORINAGA

Η VIVARTIA ΑBEΕ ανακοίνωσε τη σύναψη συμφωνίας με την ιαπωνική γαλακτοβιομηχανία Morinaga Milk Industry Co. Ltd. H συνεργασία των δυο εταιρειών αφορά στη προσφορά από τη Vivartia τεχνογνωσίας με σκοπό την παραγωγή γιαουρτιού ελληνικού τύπου από την Morinaga.
H Morinaga Milk Industry αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον κλάδο γαλακτοκομικών της Ιαπωνίας με μακρά ιστορία και παράδοση, η οποία αγγίζει σχεδόν τα 100 χρόνια, και κατέχει τη δεύτερη θέση στην αγορά γιαουρτιού. Η παραγωγή της καλύπτει όλο το φάσμα των γαλακτοκομικών προϊόντων, καθώς και ορισμένους χυμούς, με προϊόντα που τηρούν τις υψηλότερες προδιαγραφές ποιότητας και ασφάλειας. Η συμφωνία περιλαμβάνει την καταβολή στη Vivartia ενός αρχικού ποσού και, σε μελλοντική βάση, ποσοστά από τις πωλήσεις των προϊόντων.
Σχολιάζοντας σχετικά ο Διευθύνων Σύμβουλος της Vivartia, κ. Σπύρος Θεοδωρόπουλος δήλωσε "Η Vivartia αποτελεί ηγέτιδα εταιρεία στην ελληνική αγορά τροφίμων και ποτών με μεγάλη παράδοση στον κλάδο των γαλακτοκομικών μέσω της ΔΕΛΤΑ. Η συμφωνία με μια εταιρεία του κύρους και της ιστορία της Morinaga μας παρέχει τη δυνατότητα να μεταλαμπαδεύσουμε την τεχνογνωσία μας σε μια αγορά μεγάλης δυναμικής. Ταυτόχρονα αποτελεί πλατφόρμα για την είσοδο ελληνικού τύπου προϊόντων και τη δημιουργία επενδυτικών ευκαιριών στην Ιαπωνική αγορά που αναπτύσσεται με ραγδαίους ρυθμούς."

ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΕΞΑΓΟΡΕΣ
Η Vivartia - πέραν των λοιπών δραστηριοτήτων της - κατέχει ηγετική θέση στην αγορά του γάλακτος, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στην Κύπρο, καθώς και πολύ σημαντική θέση στην αγορά του γιαουρτιού. Στα σχέδια του Ομίλου είναι και η εξαγορά άλλης εταιρίας στην Ελλάδα, ενώ ήδη κατέχει μειοψηφικό ποσοστό στην εταιρία Δωδώνη.
Η βασική στρατηγική του Ομίλου Vivartia, παραμένει για τα επόμενα χρόνια, η επίτευξη συνεργιών, η εκμετάλλευση της αύξησης της παραγωγικότητας και της βελτίωσης του κόστους, η ανεύρεση νέων ευκαιριών ανάπτυξης μέσω της γεωγραφικής εξάπλωσης και η ανάπτυξη νέων καινοτόμων προϊόντων.
Η χρηματοδότηση των εξαγορών τόσο στον κλάδο του γάλακτος, όσο και στους υπόλοιπους τομείς δραστηριοποίησης του Ομίλου σχεδιάζεται να προέλθουν από την αξιοποίηση των περιουσιακών στοιχείων του Ομίλου σε συνδυασμό με τις ελεύθερες ταμιακές ροές και τον τραπεζικό δανεισμό. Τα ανωτέρω εντάσσονται στα πλαίσια της πολιτικής του Ομίλου για δανειακή επιβάρυνση στα επίπεδα των 2,5 και 3,5 φορές τα κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων (EBITDA).
Οι βασικές παραδοχές του νέου επιχειρηματικού σχεδίου περιλαμβάνουν τα ακόλουθα:
- εξαγορά εταιριών που δραστηριοποιούνται σε ομοειδείς κλάδους στην Ελλάδα και το εξωτερικό
- σταδιακή αξιοποίηση των παγίων περιουσιακών στοιχείων του Ομίλου μέχρι του ποσού των 400 εκατομμυρίων ευρώ.
- αύξηση των ενοποιημένων πωλήσεων με μέσο ετήσιο ρυθμό της τάξεως του 20,8%.
- Την αύξηση των ενοποιημένων κερδών προ φόρων τόκων και αποσβέσεων με μέσο ετήσιο ρυθμό της τάξεως του 23,8%. Μέσο ετήσιο ρυθμό αύξησης οργανικών πωλήσεων 9,9%.
- Μέσο ετήσιο ρυθμό αύξησης οργανικών κερδών προ φόρων τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) 12,4%.
- Κεφάλαιο κίνησης που αναμένεται να αντιπροσωπεύει ποσοστό 10%-12% επί του ενοποιημένου κύκλου εργασιών.
- Επενδύσεις (capex) εκτός εξαγορών που θα κυμαίνονται σε ποσοστό 6% επί του ενοποιημένου κύκλου εργασιών.
- Αριθμοδείκτη καθαρού δανεισμού προς EBITDA στο επίπεδο του 3,5 καθ’ όλη τη διάρκεια της πενταετίας.


FRIESLAND - CAMPINA
ΕΓΚΡΙΘΗΚΕ Η ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ
Οι ρυθμιστικές αρχές της ΕΕ έδωσαν το πράσινο φως στη συγχώνευση Friesland Foods με την Campina. Στην αρχική της τοποθέτηση η Ευρωπαϊκή Επιτροπή είχε εκφράσει σοβαρούς προβληματισμούς ότι η συγχώνευση αυτή θα δημιουργούσε προβλήματα ανταγωνισμού σε Γερμανία, Ολλανδία και Βέλγιο για σειρά γαλακτοκομικών προϊόντων μεταξύ των οποίων το γιαούρτι και το τυρί.
Προκειμένου να αμβλύνουν τους ενδοιασμούς της Ευρωπαϊκής Επιτροπής οι δύο επιχειρήσεις δήλωσαν ότι θα πωλήσουν κάποιες από τις δραστηριότητές τους. Σύμφωνα με πληροφορίες οι προς πώληση δραστηριότητες αντιπροσωπεύουν το 4% του συνολικού τζίρου της νέας εταιρείας που θα δημιουργηθεί από τη συγχώνευση και η οποία αναμένει κύκλο εργασιών 9,1 δισ. ευρώ. Με την απόφαση της ΕΕ δημιουργείται μία από τις μεγαλύτερες διεθνείς γαλακτοκομικές εταιρείες, πέρυσι εμφάνισαν συνολικό ετήσιο τζίρο άνω των 8,3 δισ. ευρώ, απασχολούν συνολικά περίπου 22.000 άτομα και έχουν περίπου 17.000 συνδεδεμένες γαλακτοκομικές φάρμες στην Ολλανδία, τη Γερμανία και το Βέλγιο. Η συγχώνευση αυτή αναμένεται να φέρει ανακατατάξεις και επί ελληνικού εδάφους όπου δραστηριοποιούνται και οι δύο επιχειρήσεις.
Σημειώνεται ότι η Friesland Foods Ελλάς πέτυχε πέρυσι αύξηση του τζίρου της κατά 14%, με αποτέλεσμα αυτός να αγγίξει τα 245 εκατ. ευρώ. Σε ότι αφορά τα μερίδια αγοράς της σήμερα κατέχει την πρώτη θέση στο σύνολο της αγοράς γάλακτος με μερίδιο 30% σε όγκο και 28% σε αξία, ενώ πέρυσι ενίσχυσε περαιτέρω το μερίδιό της και στο εβαπορέ. Στο γάλα ψυγείου κατέχει τη δεύτερη θέση με μερίδιο 16%, το μερίδιό της στο γιαούρτι διαμορφώνεται σε 12%, ενώ κατέχει μερίδιο 3,5% στα κίτρινα τυρία.
Σε ότι αφορά την επικείμενη συγχώνευση της Friesland Foods με την Campina, σημειώνεται ότι μέχρι το τέλος του έτους, θα αποφασισθεί το οργανωτικό μοντέλο, με το οποίο θα λειτουργήσει η νέα εταιρεία στην ελληνική αγορά.

ΙΣΧΥΡΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ
H ΦΡΗΣΛΑΝΤ ΕΛΛΑΣ ΑΕΒΕ ιδρύθηκε το 1983 και είναι 100% θυγατρική της Friesland Foods που εδρεύει στο Meppel της Ολλανδίας. Η Friesland Foods είναι εταιρία γαλακτοκομικών προϊόντων, με διεθνή, ηγετική παρουσία στο γάλα, το τυρί, τις παιδικές τροφές και άλλα καταναλωτικά και βιομηχανικά προϊόντα γαλακτοκομίας. Τα προϊόντα της στην ελληνική αγορά φέρουν το όνομα ΝΟΥΝΟΥ.
Επί πλέον, έχει ολοκληρωθεί σημαντική επένδυση, συνολικού ύψους 15 εκατ. ευρώ για τη δημιουργία σύγχρονου εργοστασίου παραγωγής γιαουρτιού στη ΒΙ.ΠΕ. Πατρών. Με την επένδυσή της αυτή, η εταιρία έχει επεκταθεί και στην παραγωγή γαλακτοκομικών προϊόντων, καθώς παλαιότερα δραστηριοποιείτο μόνο στον εμπορικό τομέα. Παράλληλα, ενεργοποιείται στην εγχώρια ζώνη γάλακτος για τη συλλογή ελληνικού γάλακτος.


ΚΡΙ-ΚΡΙ
ΣΕ ΤΡΟΧΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

Υγιέστατη εταιρία με μηδενικό τραπεζικό δανεισμό. Υλοποιεί τριετές επενδυτικό πρόγραμμα αύξησης της παραγωγικής της δυναμικότητας, το οποίο θα χρηματοδοτηθεί από κατά 50% από επιχορήγηση και κατά 50% από ίδιους πόρους, χωρίς η εισηγμένη να καταφύγει σε τραπεζικό δανεισμό.
Είναι η μόνη εταιρία που δραστηριοποιείται και στους τρεις υποκλάδους (γάλα στο νομό Σερρών, γιαούρτι και παγωτό), διαθέτει θυγατρική εταιρία στην ΠΓΔΜ και έχει ξεκινήσει φιλόδοξο πρόγραμμα εξαγωγών στις χώρες της Ευρώπης (γιαούρτι).
Στα σχέδιά της είναι να εκμεταλλευθεί την απουσία του σήματος ΔΕΛΤΑ από την εγχώρια αγορά παγωτού και να κερδίσει μερίδια αγοράς στον κλάδο με τα υψηλότερα μερίδια αγοράς. Επί πλέον, προτίθεται να εισέλθει σε νέες προϊοντικές κατηγορίες (πολυσυσκευασίες παγωτού, λειτουργικά και βρεφικά γιαούρτια, επιδόρπια κ.λπ.).
Στα συγκριτικά της πλεονεκτήματα συγκαταλέγονται το εκτεταμένο δίκτυο πωλήσεων, η επάρκεια πρώτης ύλης (νομός Σερρών, ο πλέον γαλακτοπαραγωγός νομός της χώρας), η υγιής χρηματοοικονομική της δομή, η επικέντρωσή της σε κερδοφόρες δραστηριότητες, κ.λπ.
Σύμφωνα με το business plan της εισηγμένης, ο κύκλος εργασιών από 28,2 εκατ. το 2006 και 33,6 εκατ. το 2007, αναμένεται στα 39,5 εκατ. το 2008 και στα 54,9 εκατ. το 2010. Σε ό,τι αφορά στην προ φόρων κερδοφορία, από τα 3,1 εκατ. του 2006 και 3,6 εκατ. το 2007, σε 4,2 εκατ. το 2008 και σε 6 εκατ. ευρώ το 2010.


ΕΒΡΟΦΑΡΜΑ
ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΟ ΕΛΛΑΔΑ
Διαθέτει δύο εργοστάσια σε Διδυμότειχο και Ξάνθη, δραστηριοποιούμενη στο γάλα, το τυρί, το γιαούρτι, αλλά και εμπορευόμενη μια σειρά μη ιδιοπαραγόμενων προϊόντων. Έχει πρόσβαση σε 3.000 περίπου σημεία πώλησης, με το μεγαλύτερο ποσοστό των πωλήσεών της να επιτυγχάνεται στη Μακεδονία και τη Θράκη.


ΦΑΓΕ
ΕΞΑΓΩΓΕΣ ΓΙΑΟΥΡΤΙΟΥ

Πρόκειται για μια από τις πλέον σύγχρονες σε παγκόσμια κλίμακα, μονάδες παραγωγής και διανομής γάλακτος σε όλη την Ευρώπη (κτιριακό συγκρότημα 50.000 τμ στην Εθνική Οδό.
Επί πλέον, γίνεται δυνατή η επεξεργασία 50.000 λίτρων γάλακτος την ώρα, εξασφαλίζοντας έτσι για τις ανάγκες της ευρωπαϊκής αγοράς, μια ετήσια δυναμικότητα παραγωγής που φτάνει τα 500.000.000 κύπελλα γιαουρτιού. Επίσης, έχει δημιουργήσει νέες εγκαταστάσεις παστερίωσης και ομογενοποίησης στο Αμύνταιο, στη Φλώρινα, προσφέροντας έτσι προϊόντα στη Βόρεια Ελλάδα και ταυτόχρονα μειωμένο κόστος μεταφοράς.
Η ΦΑΓΕ έχει επενδύσει σημαντικά ποσά για την εξαγορά τυροκομείων σε διάφορα μέρη της Ελλάδας, τα οποία έχει εκσυγχρονίσει.
Η ΦΑΓΕ παράγει και διανέμει περισσότερα από 100 επώνυμα προϊόντα. Η εταιρία διαθέτει μια μεγάλη ποικιλία από γιαούρτια, επιδόρπια γάλακτος, γάλα, κρέμες γάλακτος, τυριά και τζατζίκι.
Ένα από τα πλέον σημαντικά επιτεύγματα της ΦΑΓΕ είναι η διάθεση του ελληνικού γιαουρτιού στην ευρωπαϊκή αγορά. Το Total της ΦΑΓΕ ήταν το πρώτο στραγγισμένο γιαούρτι το οποίο πουλήθηκε με επιτυχία στην Ευρώπη. Η επιτυχία αυτή επαληθεύθηκε από τις προσπάθειες γνωστών Ευρωπαϊκών πολυεθνικών να μιμηθούν το γιαούρτι Totalo δημιουργώντας μια κατηγορία την οποία ονόμασαν «Γιαούρτι Ελληνικού τύπου».
Σήμερα, τα επιλεγμένα γιαούρτια και τυριά ΦΑΓΕ απολαμβάνουν καταναλωτές σε 27 χώρες του κόσμου και τα βρίσκει κανείς σε 20.000 καταστήματα λιανικής σε όλο τον κόσμο.
Η ΦΑΓΕ ηγείται της αγοράς στραγγισμένου γιαουρτιού στο Ηνωμένο Βασίλειο και κατέχει ένα σημαντικό μερίδιο της αγοράς σε πολλές άλλες Ευρωπαϊκές χώρες. Η επιτυχία αυτή είναι ανεπανάληπτη, αν σκεφτεί κανείς το μέγεθος και το ανταγωνιστικό περιβάλλον των αγορών αυτών.


 

  Περιεχόμενα
Editorial: Αναζητώντας απαντήσεις που αξίζουν χρυσάφι
Επικαιρότητα
Προτάσεις Αγοράς: Χρηματοστήριο - το «παιχνίδι» πέρασε στους πολιτικούς!
Στιγμιότυπα από τη Σοφοκλέους
Συνέντευξη: Σπύρος Καπράλος - Πρόεδρος Χρηματιστηρίου Αθηνών
¶ρθρο: Η παγκόσμια οικονομική κρίση και οι χρηματιστηριακές αγορές
Θέμα: Οι 4 εποχές του χρηματιστηρίου και τι «διδάσκουν» για τις επενδύσεις
Θέμα: Επενδύσεις σε ακίνητα - Αγοραστικές ευκαιρίες, ικανοποιητικές αποδόσεις
Θέμα: Προτείνεται ειδικό βαλκανικό πακέτο στήριξης
Ανάλυση Merrill Lynch: Πώς βλέπει το επενδυτικό 2009 ο Gary Dugan της Merrill Lynch
Αφιέρωμα: Εταιρίες Δημοσίου
Παρουσίαση: Ο νομπελίστας P.Krugman για την οικονομική κρίση
Αφιέρωμα: South-East Europe Insurance Conference 2008
Παρουσίαση: ΧΡΗΜΑ & INSURANCE WORLD - Νέες κσι ανανεωμένες εκδόσεις της Metaholding
Αφιέρωμα: Αγορά μαζικής εστίασης
Παρουσίαση: IDC Security Roadshow 2009
Αφιέρωμα: Καταθετικά προϊόντα τραπεζών
Αφιέρωμα: Αγορά γαλακτοκομικών προϊόντων
Διεθνείς Αγορές: 2009, με βαρυχειμωνιά
Ανάλυση Schroders: Πως βγήκαν οι αγορές από τις προηγούμενες υφέσεις
Αποκλειστικότητα Euromoney: Πως οι εταιρείες θα επιβιώσουν όσο διαρκεί η κρίση ρευστότητας
Ανάλυση BlackRock: Οι προοπτικές του 2009
Στα ενδότερα του Χρηματιστηρίου Αθηνών
Τα νέα της αγοράς
Δια ταύτα...: Μάλλον, για χλωμό το βλέπουμε

 Όροι και προϋποθέσεις του site