Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Μάρτιος 2009                              

D.A.R.T. & MICROSOFT ΕΛΛΑΣ

ΠΑΙΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

Η «Παιδική Ασφάλεια στο Διαδίκτυο» ήταν το κεντρικό θέμα της ειδικής ημερίδας για παιδιά, που διοργάνωσε η Microsoft Ελλάς σε συνεργασία με την Ομάδα Δράσης για την Ψηφιακή Ασφάλεια (D.A.R.T.) της Ειδικής Γραμματείας Ψηφιακού Σχεδιασμού του Υπουργείου Οικονομίας & Οικονομικών.
Την εκδήλωση παρακολούθησαν μαθητές Γυμνασίου, οι οποίοι ενημερώθηκαν σχετικά με τους κινδύνους που μπορεί να προκύψουν κατά τη διάρκεια της πλοήγησής τους στο διαδίκτυο. Εκπρόσωποι της D.A.R.T. και του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου, στελέχη της Microsoft και της ECDL Ελλάς, έδωσαν στα παιδιά απλές και πρακτικές συμβουλές πάνω στην καθημερινή χρήση του διαδικτύου, παρουσίασαν παραδείγματα συμπεριφοράς που θα πρέπει να αποφεύγουν, ενώ στη συνέχεια απάντησαν σε ερωτήσεις τους. 
Η ημερίδα αυτή αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης πρωτοβουλίας που πραγματοποιεί η ομάδα DART με την υποστήριξη της Microsoft Ελλάς και άλλων φορέων, και η οποία στοχεύει στην ενημέρωση μαθητών και γονέων σχετικά με την ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο προκειμένου να αξιοποιούν τις ευκαιρίες ψυχαγωγίας, ενημέρωσης και επικοινωνίας, χωρίς να θέτουν σε κίνδυνο τα προσωπικά τους δεδομένα και κατά συνέπεια τους ίδιους. Περίπου 3.000 μαθητές και 500 γονείς έχουν ήδη παρακολουθήσει τις ενημερωτικές ημερίδες που έχουν πραγματοποιηθεί από τον Νοέμβριο του 2007 σε δεκαπέντε περιοχές της Ελλάδας. Η πρωτοβουλία συνεχίζεται.


ΑΡΑΒΟ-ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ

ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΕ ΚΑΤΑΡ ΚΑΙ ΛΙΒΥΗ

Το Άραβο-Ελληνικό Επιμελητήριο Εμπορίου και Αναπτύξεως, στο πλαίσιο του προγράμματος δράσης για το 2009, έχοντας στόχο την ενίσχυση της εξωστρέφειας των ελληνικών επιχειρήσεων στις αγορές του Αραβικού κόσμου, και εν όψει της Επιχειρηματικής Αποστολής στην Λιβύη στις 25-29/04/2009, διοργανώνει Ημερίδα με θέμα: «Εύρεση επιχειρηματικών και επενδυτικών ευκαιριών στο Κατάρ» & «Εύρεση επιχειρηματικών και επενδυτικών ευκαιριών στην Λιβύη» την Τρίτη, 31 Μαρτίου, 2009, και ώρα 10.00 π.μ. έως 15.00 μ.μ. στο ξενοδοχείο N.J.V. Athens Plaza-Αθηνών.
Στόχος της Ημερίδας είναι η ενθάρρυνση των ελληνικών επιχειρήσεων για να ανοιχτούν περισσότερο προς τις αγορές αυτών των χωρών, οι οποίες είναι πολλά υποσχόμενες, ιδίως με την ραγδαία ανάπτυξη σε πολλούς τομείς όπου οι κυριότεροι είναι: κατασκευών, μικτών επενδύσεων, τουρισμού, χρηματοοικονομικά ινστιτούτα, ενέργεια, εμπόριο, θαλάσσιες μεταφορές κ.ά.
Τις σχετικές ενημερωτικές παρουσιάσεις θα κάνουν έμπειροι ομιλητές, όπως Εκπρόσωποι του Υπ. Ενέργειας του Κατάρ και της Ένωσης των Καταρινών Επιχειρηματιών, και από την Λιβύη ο Εμπορικός και Οικονομικός Σύμβουλος της Ελληνικής Πρεσβείας κ. Ευάγγελος Δαϊρετζής.
Δηλώσεις συμμετοχής θα γίνονται δεκτές έως την Παρασκευή 27 Μαρτίου.
Πληροφορίες στο τηλ. 210-6726882.


WEBER SHANDWICK

ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΦΗΜΗ

Άκρως ενδιαφέροντα είναι τα συμπεράσματα της έρευνας που πραγματοποίησε η παγκόσμια εταιρεία επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων Weber Shandwick σε συνεργασία με το Economist Intelligence Unit (EIU) και αφορά στον τρόπο με τον οποίο το διαδίκτυο διαμορφώνει την εταιρική φήμη παγκοσμίως. Η έρευνα Risky Business: Reputations Online), στην οποία συμμετείχαν 703 διευθυντικά στελέχη επιχειρήσεων από 62 χώρες σε Ευρώπη, Βόρεια Αμερική και Ασία, έδειξε πως η online δυσφήμηση από τους υπαλλήλους και η αποστολή e-mails σε λάθος παραλήπτη αποτελούν τους κυρίαρχους παράγοντες για τη δημιουργία αρνητικής φήμης.
«Το γεγονός πως οι υπάλληλοι των επιχειρήσεων μπαίνουν στο διαδίκτυο και διαμαρτύρονται για τους προϊστάμενους τους, συζητούν τους μισθούς και διαρρέουν εμπιστευτικές πληροφορίες, αποτελεί μία από τις πιο επικίνδυνες απειλές για την επαγγελματική και εταιρική φήμη», επισημαίνει ο Dr. Leslie Gaines-Ross, Chief Reputation Strategist, Weber Shandwick. «Πραγματοποιήσαμε αυτή την πολύ σημαντική έρευνα σε συνεργασία με το Economist Intelligence Unit προκειμένου να συμβουλέψουμε τα ηγετικά στελέχη των επιχειρήσεων για το πώς μπορούν να διαχειριστούν, να ελέγξουν και να προστατέψουν τη φήμη τους σε μια τόσο μεγάλη και ανοιχτή αγορά».
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, σημαντικό παράγοντα για τη δημιουργία αρνητικής φήμης αποτελεί και η αποστολή ηλεκτρονικών μηνυμάτων σε λάθος προορισμό. Ένα εξαιρετικά υψηλό ποσοστό (87%) διευθυντικών στελεχών παραδέχεται πως λανθασμένα έχει στείλει ή έχει λάβει τουλάχιστον ένα ηλεκτρονικό μήνυμα (προσωπικό e-mail, text ή Twitter). Παράλληλα, το 80% των CEOs δηλώνουν πως έχουν στείλει ηλεκτρονικό μήνυμα σε λάθος παραλήπτη ή έχουν λάβει e-mail το οποίο δεν προοριζόταν για εκείνους. Οι απροσδόκητες συνέπειες της εσφαλμένης αποστολής ηλεκτρονικών μηνυμάτων μπορούν να σπιλώσουν σε δευτερόλεπτα  -μερικές φορές μόνιμα- την εταιρική φήμη.


CISCO

ΠΩΣ ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΑΠΟΔΟΤΙΚΕΣ

Καθώς κορυφαίοι επιχειρηματίες στις Hνωμένες Πολιτείες αναζητούν τρόπους να γίνουν πιο αποδοτικοί ενεργειακά, ώστε να εξοικονομήσουν χρήματα και να μειώσουν τον αντίκτυπο των εταιρειών τους στο περιβάλλον, η πλειοψηφία τους πιστεύει ότι τα προϊόντα της πληροφορικής θα τους βοηθήσουν να γίνουν «περισσότερο οικολογικοί», σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που διεξήγαγε η Zogby International για τη Cisco.
Λαμβάνοντας υπ’ όψιν τους μελλοντικούς προϋπολογισμούς για αγορές προϊόντων πληροφορικής, το 54% των ερωτηθέντων δηλώνει ότι οι εταιρείες τους είναι πιθανότερο να αγοράσουν προϊόντα που θα τονώσουν την προσπάθειά τους να γίνουν πιο φιλικές προς το περιβάλλον. Μόλις το ένα τέταρτο των επιχειρηματιών (27%) δηλώνει ότι οι εταιρείες τους είναι λιγότερο πιθανόν να αγοράσουν προϊόντα και οι υπόλοιποι (19%) δεν είναι βέβαιοι σχετικά με τις μελλοντικές αγορές.
Ταυτόχρονα, σχεδόν το 60% των επιχειρηματιών πιστεύει ότι η πληροφορική μπορεί να είναι εξαιρετικά αποτελεσματική αλλάζοντας τον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες διαχειρίζονται τις περιβαλλοντικές και ενεργειακές τους ανησυχίες στο μέλλον, ενώ 3 στους 10 (29%) πιστεύουν ότι δεν είναι αποτελεσματική. Το 11% δηλώνουν ότι δεν είναι βέβαιοι.
Περισσότεροι από 1 στους 3 (42%) επιχειρηματίες δηλώνουν ότι οι οικολογικές προσπάθειες των εταιρειών τους τις διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό. Ενώ οι προσπάθειες των εταιρειών ως προς το περιβάλλον και την ενεργειακή αποδοτικότητα τις καθιστούν πιο αποτελεσματικές και συμβάλλουν στην περικοπή των δαπανών, 3 στις 10 (30%) δηλώνουν ότι αυτές οι προσπάθειες βοηθούν κάπως τις εταιρείες ώστε να διαφοροποιηθούν από τον ανταγωνισμό.
Ολόκληρη η μελέτη "Smart 2020" διατίθεται στη διεύθυνση
www.smart2020.org.


DELOITTE

ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ

Η Deloitte παρουσίασε την 6η ετήσια έκθεση με τίτλο «European Powers of Construction 2008», η οποία κατατάσσει τις 100 μεγαλύτερες κατασκευαστικές εταιρίες της Ευρώπης βάσει του κύκλου εργασιών του οικονομικού έτους 2007.
Σύμφωνα με την έκθεση, κορυφαία ευρωπαϊκή κατασκευαστική εταιρία το 2007 παρέμεινε η γαλλική Vinci SA, ενώ η επίσης γαλλική Bouygues SA κατέλαβε τη 2η θέση, ακολουθούμενη από τη γερμανική Hochtief AG. Όσον αφορά στην εθνική κατάταξη, το Ηνωμένο Βασίλειο εξακολούθησε να ηγείται του ευρωπαϊκού κλάδου κατασκευών με 28 εταιρίες ανάμεσα στις 100 μεγαλύτερες (33 το 2006), ενώ τη 2η θέση κατέλαβε η Ισπανία με 11 (11 το 2006) και την 3η η Ολλανδία με 10 (11 το 2006). Η Ελλάδα κατέκτησε την 8η θέση, μαζί με την Αυστρία, το Βέλγιο, τη Δανία, την Ιρλανδία και τη Φιλανδία, με 3 εταιρίες (1 το 2006) ανάμεσα στις 100 μεγαλύτερες. Πιο συγκεκριμένα, η Τεχνική Ολυμπιακή ΑΕ συμπεριλήφθηκε στην 35η θέση της κατάταξης, η Ελληνική Τεχνοδομική ΤΕΒ ΑΕ (πλέον Ελλάκτωρ ΑΕ) στην 83η και η J&P Άβαξ ΑΕ στην 90ή.


ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

SOCIAL MEDIA & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Με μεγάλη επιτυχία διεξήχθη η ημερίδα «Social Media & Επικοινωνία» που διοργάνωσε το Ινστιτούτο Επικοινωνίας την Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2009, στο Μουσείο Μπενάκη.
Ενδιαφέροντα στοιχεία για τη διείσδυση και τη χρήση των social media στην Ελλάδα ανέδειξε η έρευνα που διεξήγαγε το Ινστιτούτο Επικοινωνίας σε συνεργασία με το Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων & Πολιτισμού, του Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικών & Πολιτικών Επιστημών, το τμήμα Marketing & Επικοινωνίας του Οικονομικού  Πανεπιστημίου Αθηνών και την MRB Hellas.
Πιο συγκεκριμένα φαίνεται ότι οι Έλληνες χρήστες επικοινωνούν μέσω των social media (88,2%) ενώ οι κύριες δραστηριότητές τους εστιάζονται στο να μοιράζονται αρχεία (63,1%) να διαβάζουν blogs (55,7%) και να επισκέπτονται εφαρμογές κοινωνικής διαδικτύωσης /social networks (50,2%) ακόμη κι αν δεν γνωρίζουν τον όρο social media (77,9%).
Ο Πρόεδρος του Ινστιτούτου Επικοινωνίας κ. Δημήτρης Γ. Μαύρος, τόνισε την ανάγκη αξιοποίησης των social media από επιχειρήσεις και οργανισμούς, έτσι ώστε «να μην μείνουν απλοί θεατές σε μια διαδικασία που τους αφορά και τους επηρεάζει». Αναφερόμενος στην ελληνική πραγματικότητα, υπογράμμισε ότι, εταιρείες, οργανισμοί και πολιτικοί δεν φαίνεται να έχουν κατανοήσει επαρκώς τη σημασία των social media και την επιρροή που δύνανται να ασκήσουν στην εικόνα και τη φήμη των προϊόντων, των εταιρειών,  και των οργανισμών.
Η παρουσίαση και ο σχολιασμός των αποτελεσμάτων της έρευνας πραγματοποιήθηκε από τον κ. Δημήτρη Α. Μαύρο, Διευθύνοντα Σύμβουλο της MRB Hellas. Ενδιαφέροντα case studies παρουσίασε ο κ. Even Aas-Eng, VP και Director of Social Media της  McCann Norway.
Συντονιστές στα τρία πάνελ ήταν ο κ. Γιάννης Γούλιος, Δ/νων Σύμβουλος της McCann και μέλος του ΔΣ του ΙΕπ, η Δρ Μπέττυ Τσακαρέστου, Επίκουρος Καθηγήτρια στο Πάντειο Πανεπιστήμιο και Γενική Γραμματέας ΔΣ ΙΕπ και ο κ. Στάθης Χαϊκάλης, Δ/νων Σύμβουλος της Communication Effect.

  Περιεχόμενα
Editorial: ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΤΟΥΣ... ΦΡΑΓΚΟΥΣ
Επικαιρότητα: ΑΠΕΡΡΙΦΘΗ...ΜΕΤ’ ΕΠΑΙΝΩΝ Η ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΣΤΗ ΛΙΤΟΤΗΤΑ
περιεχόμενα τ. 350/03.2009
Προτάσεις Αγοράς: Η ΣΟΦΟΚΛΕΟΥΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ... ΘΗΡΙΟ
ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΟΦΟΚΛΕΟΥΣ
Συνέντευξη: ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΕΡΑΡΔΟΣ - ΠΡΟΕΔΡΟΣ & ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ «ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΕ»
ΘΕΜΑ: ΑΓΟΡΑ ΑΚΙΝΗΤΩΝ
ΘΕΜΑ: ΤΡΑΠΕΖΕΣ
ΘΕΜΑ: ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
ΦΑΚΕΛΟΣ: EUROBANK PROPERTIES
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΑΓΟΡΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ - ΙΑΤΡΙΚΑ ΕΙΔΗ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΣΤΑΘΕΡΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: LOGISTICS & ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΟΡΕΣ
EUROMONEY
ΑΝΑΛΥΣΗ
ΑΝΑΛΥΣΗ
Αρθρο: Το «ΝΤΟΜΙΝΟ» ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΙΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ
ΕΡΕΥΝΑ: STAT BANK
ΕΡΕΥΝΑ: ERNST & YOUNG
ΣΤΑ ΕΝΔΟΤΕΡΑ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΣΕ ΜΟΡΦΗ EBOOK

 Όροι και προϋποθέσεις του site