Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Απρίλιος 2009                              


ΑΦΙΕΡΩΜΑ


ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
ΑΝΤΕΧΕΙ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ


Παρά τη δυναμική του κλάδου και τη σχετική επάρκεια συνεδριακών χώρων, η Ελλάδα κατέχει μικρό μερίδιο της παγκόσμιας αγοράς, κυρίως λόγω αδυναμιών στους τομείς του μάρκετινγκ και των εσωτερικών αερομεταφορών.


 


από την Έλενα Ερμείδου


Επίσημα στοιχεία της Διεθνούς Ένωσης Συνεδρίων & Διασκέψεων (ICCA) δείχνουν ότι η Ελλάδα κατέχει περί το 1,9% της παγκόσμιας αγοράς, όταν μεμονωμένα η πόλη της Βιέννης έχει μερίδιο μεγαλύτερο του 2,5%. Παράλληλα, δεν υπάρχει διαθέσιμο μητρώο συνεδριακών χώρων και συνεδρίων, ώστε να εξαχθούν συμπεράσματα για την συνεισφορά της συγκεκριμένης μορφής τουρισμού στην οικονομία της χώρας.
Σύμφωνα με τον κ. Ντίνο Αστρά, πρόεδρο της Ένωσης Ελλήνων Διοργανωτών Συνεδρίων (HAPCO), «η Πολιτεία πρέπει να ενσκήψει στα θέματα που απασχολούν τον συνεδριακό τουρισμό και ειδικά στην προβολή του, που έχει αφεθεί στις προσπάθειες και στις πρωτοβουλίες των ιδιωτικών επιχειρήσεων». Συγκεκριμένα, οι βασικές προτάσεις της HAPCO προς την πολιτική ηγεσία, εκτός από την δημιουργία μητρώου, είναι η θεσμοθέτηση του επαγγέλματος του οργανωτή συνεδρίων (PCO - Professional Congress Organiser), η αναβάθμιση της τουριστικής εκπαίδευσης, η στοχευμένη προβολή του τουριστικού προϊόντος της Ελλάδας, όπως επίσης και ο σχεδιασμός και η δημιουργία ενός μητροπολιτικού συνεδριακού κέντρου στην Αθήνα, το οποίο θα προσελκύσει διεθνή συνέδρια, η ανάπτυξη του οποίου κατά τον κ. Αστρά μπορεί να γίνει υπό την μορφή joint-venture.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στην διάρκεια συνεδρίου για τον συνεδριακό και επαγγελματικό τουρισμό, πραγματοποιήθηκε και ένα σημαντικό βήμα για την συνεργασία των επαγγελματικών οργανωτών συνεδρίων (PCO). Αναφερόμενη στις εξελίξεις του συνεδριακού τουρισμού στην Κωνσταντινούπολη, η Γενική Διευθύντρια του Γραφείου Συνεδρίων και Επισκεπτών της Τουρκίας τόνισε ότι η συνεργασία μεταξύ βαλκανικών χωρών δημιουργεί ενθαρρυντικές προϋποθέσεις για την ανάπτυξη του κλάδου, ενώ από την πλευρά του ο Πρόεδρος του Γραφείου Συνεδρίων και Επισκεπτών της Σερβίας μίλησε για την διαδικασία δημιουργίας ενός κοινού «βαλκανικού Brand Name» που θα απευθύνεται στην παγκόσμια αγορά, ενώ κάποιοι  άλλοι φορείς από την πλευρά τους τόνισαν την ανάγκη της εξειδίκευσης του προϊόντος που προσφέρουν με σκοπό να προσελκύσουν συγκεκριμένους πελάτες.


ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Σε γενικές γραμμές στην Ελλάδα τα συνεδριακά κέντρα από πλευρά υποδομής είναι επαρκή ποσοτικά και ποιοτικά, παράλληλα μέσω του νέου Αναπτυξιακού Νόμου παρατηρούνται αυξημένες επενδύσεις για την δημιουργία σύγχρονων συνεδριακών κέντρων, ωστόσο σύμφωνα με στατικά στοιχεία περισσότερο από 90% των διεθνών συνεδρίων δεν συγκεντρώνει περισσότερους από 2.000 συνέδρους κάτι που σημαίνει ότι το πρόβλημα εστιάζεται στο κατάλληλο μίγμα marketing και στην οργάνωση των αερομεταφορών.
Οι μέχρι τώρα προσπάθειες που έχει καταβάλει η χώρα μας για την δημιουργία ολοκλήρωση μιας ενιαίας πολιτικής αερομεταφορών έχουν πέσει στο κενό, κάτι που έχει άμεσο και  σοβαρό αντίκτυπο και στο συνεδριακό τουρισμό. Θεωρείται δεδομένο ότι πρέπει να προγραμματιστούν απευθείας αεροπορικές πτήσεις και να πυκνώσουν τα δρομολόγια με τους κύριους τουριστικούς μας προορισμούς όπως είναι η Κέρκυρα, η Αλεξανδρούπολη, η Καβάλα, τα Ιωάννινα, Καστοριά, διαφορετικά ο συνεδριακός τουρισμός θα παραμείνει περιορισμένος μεταξύ Αθήνας, Θεσσαλονίκης και Χαλκιδικής. Αξίζει να τονισθεί και είναι σημαντικό να λάβουν οι αρμόδιοι υπ' όψιν τους ότι η όποια διαφημιστική προσπάθεια για προβολή και προώθηση του προϊόντος θα πρέπει να γίνει παράλληλα με την επίτευξη της προόδου που θα επιτευχθεί στο τομέα των αερομεταφορών.
Ο πρόεδρος της HAPCO αναφέρθηκε στην πολλαπλή θετική επίδραση που ο συνεδριακός τουρισμός έχει στην αγορά επισημαίνοντας ότι «ο σύνεδρος δαπανά τα επταπλάσια χρήματα σε σχέση με το κοινό τουρίστα», κάτι το οποίο συνιστά μοχλό ανάπτυξης για τους περιφερειακούς συνεδριακούς προορισμούς, λαμβάνοντας υπόψη ότι η εν λόγω μορφή τουρισμού δεν χαρακτηρίζεται από εποχικότητα. Έτσι, παρ' ότι ο τουρισμός γενικά κατέγραψε πτώση 30% σε σχέση με πέρυσι, ο συνεδριακός τουρισμός δεν φαίνεται να κάμπτεται από την κρίση.
Στην Αθήνα μεγάλο μερίδιο από την «πίτα» του συνεδριακού τουρισμού κατέχουν κυρίως τα μεγάλα ξενοδοχεία τα οποία διαθέτουν άρτιες εγκαταστάσεις και τελευταίας τεχνολογίας εξοπλισμό.


ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ


Εκδηλώσεις υπό μορφή συνεδρίου, έκθεσης, εκδήλωσης, συνέντευξης τύπου, επίσημου γεύματος κ.λπ. υποστηρίζονται οργανωτικά από επιχειρήσεις PCO (Professional Congress Organisers) ή από DMC (Destination Management Companies), οι οποίοι σύμφωνα με τον κ. Γ. Αδαμαντόπουλο, Sales & Marketing Manager των ξενοδοχείων AKS, λειτουργούν ως  συνδετικοί κρίκοι μεταξύ του διοργανωτή και του συνεδριακού χώρου.
Εξειδικευμένες τέτοιες επιχειρήσεις PCO είναι οι: Αμφιτρύων Congress, Τρίαινα Congress, Coldair, Premiere Destination, Congress World, AC&C, Event Makers, Zita Congress, Alvia, ενώ στους DMC συγκαταλέγονται ταξιδιωτικοί πράκτορες που εστιάζουν στη διοργάνωση εκδηλώσεων.
Όσον αφορά στην τεχνική υποστήριξη συνεδρίων (πώληση ή ενοικίαση μεταφραστικών, οπτικοακουστικών, μικροφωνικών συστημάτων), εταιρίες της αγοράς είναι οι:
ΠΑΝΟΥ ΑΕΒΕ - Η εταιρία υποστηρίζει δραστηριότητες σε τομείς υψηλής τεχνολογίας και υπηρεσιών, ενώ το 2007 κέρδισε τιμητική διάκριση για τις υπηρεσίες της από τον HAPCO.
PODIMATAS AUDIOVISUALS ΑΕ - Μέλος των SETE, HAPCO, EFAPCO και ICCA, η εταιρία Κ.Π. Ποδηματάς ΑΕΒΕ υποστηρίζει υπηρεσίες συνεδρίων παρέχοντας εξοπλισμό Η/Υ, εξοπλισμό φωτισμού, υπηρεσίες δημιουργικού, εφαρμογές πολυμέσων κ.λπ.
ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΑΕΒΕ - Αναλαμβάνει την παροχή μεταφραστικών υπηρεσιών, το σχεδιασμό περιπτέρων, συστήματα ψηφοφορίας, οπτικοακουστικό εξοπλισμό κ.λπ.
Άλλες εταιρίες εμπορίας εγκατάστασης, τεχνικής υποστήριξης και ενοικίασης οπτικοακουστικών και ηλεκτρονικού εξοπλισμού είναι οι: Αξαρλής ΟΕ, Alpha Vision, Even - C.A.L, Paradoxvision, TVSAV, Space Vision AE κ.ά.


ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΙ ΧΩΡΟΙ


ΜΕΓΑΛΗ ΒΡΕΤΑΝΙΑ
Το ιστορικό ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία το οποίο διοικείται από την Starwood Hotels & Resorts Worldwide Inc, είναι ιδιοκτησίας της Λάμψα ΑΕ, Ελληνικών Ξενοδοχείων, μέλος της αλυσίδας Luxury Collections και έχει συμπεριληφθεί για μια ακόμα χρονιά στις δύο πιο γνωστές λίστες με τα καλύτερα ξενοδοχεία στο κόσμο, ενώ έχει  μέχρι τώρα φιλοξενήσει μερικές από τις πιο σημαντικές και μεγαλοπρεπείς εκδηλώσεις της Αθήνας.
Όλες οι αίθουσές του διαθέτουν εξοπλισμό τελευταίας τεχνολογίας και συγχρόνως πολυτέλεια, όπως η αίθουσα Grand Ballroom με τα σπάνια αντικείμενα Τέχνης, των οίκων Christie's και Sotheby's.
Η αίθουσα Grand Ballroom από τις μεγαλύτερες του ξενοδοχείου, είναι γνωστή και από τις Ολυμπιακές εκδηλώσεις 2004, καθώς φιλοξένησε VIPs από όλο τον κόσμο. Είναι χώρος εκτάσεως 440 τ.μ. που μπορεί να χωριστεί σε μικρότερες αίθουσες, καλύπτοντας τις ανάγκες μέχρι και 600 ατόμων. Ένα μέρος της νέας πτέρυγας στην οδό Βουκουρεστίου, το Golden Room, 300 τ.μ., δυνατότητας μέχρι και 380 ατόμων, μπορεί να χωριστεί σε τέσσερις αίθουσες πλήρους αυτονομίας και να καλύψει απαιτήσεις υψηλού επιπέδου οργάνωσης συνεδρίων.
Το Royal Room, με τα εκπληκτικά βιτρώ, θεωρείται ιδανικότερος χώρος για παρουσιάσεις ή διοργάνωση επαγγελματικών δείπνων. Μπορεί να συνδυαστεί με την αίθουσα Winter Garden δυναμικότητας μέχρι 180 ατόμων.
Η αίθουσα Churchill's Room, 23 τ.μ., χαρακτηριστική για τα λεπτοδουλεμένα περιζώματα και το κλασσικό ύφος της, είναι η μοναδική αίθουσα δεξίωσης 12 ατόμων.
Η αίθουσα Cellar, αίθουσα συγκέντρωσης πρωτοτύπων έργων τέχνης και επίπλων του 17ου αι. και από μια συλλογή 3.000 φιαλών κρασιού είναι η πλέον κατάλληλη για ιδιωτικές διοργανώσεις και συσκέψεις.
Οι αίθουσες Boardroom, Chairman's Boardroom και Diplomat's Boardroom, 40 και 27 τ.μ. βρίσκονται στον ημιώροφο του ξενοδοχείου και αποκομμένες από κάθε καθημερινό θόρυβο και περισπασμό.
Η διεύθυνση τμήματος συνεδρίων κατόπιν αιτήματος των διοργανωτών έχει την δυνατότητα να διαθέσει υπηρεσίες μετάφρασης, ενσύρματες και ασύρματες μκροφωνικές εγκαταστάσεις, οθόνες πλάσματος και βίντεο, flip charts, συσκευές αναπαραγωγής και εγγραφής DVD, DVD Cam, επιτραπέζιους και φορητούς Η/Υ, φαξ, φωτοτυπικά, εκτυπωτές, ασύρματα τηλέφωνα, εγκατάστασης βίντεοδιάσκεψης, ασύρματο ίντερνετ κά.


KING GEORGE PALACE
Χτισμένο σ' ένα από τα πιο κεντρικά σημεία της πόλης και με θέα στην πιο αρχοντική πλατεία της Αθήνας, την πλατεία Συντάγματος, το Classical King George Palace βρίσκεται στην καρδιά του επιχειρησιακού κόσμου.
Διαθέτει δύο μεγάλες αίθουσες για την διοργάνωση εκδηλώσεων, εταιρικών συναντήσεων και συνεδρίων. Η αίθουσα Grand Ballroom και η αίθουσα Boardroom μπορεί να φιλοξενήσουν από 15 έως 400 άτομα. Ο υπερσύγχρονος οπτικοακουστικός εξοπλισμός σε συνδυασμό με το εξειδικευμένο προσωπικό αποτελούν την εγγύηση για την επιτυχημένη διεξαγωγή των συνεδρίων σας.
Το ξενοδοχείο κατόπιν συνεννόησης με τους διοργανωτές, παρέχει προβολέα πληροφοριών, υπερυψωμένο προβολέα, προβολέα φωτογραφικών διαφανειών, vidiwall, video vhs/multi system, videocamera super vhs, dv camera, εγγραφή Video, DVD player, οθόνη,ceiling drop screen,flip chart, εγκατάσταση ήχου, δείκτη laser, μικρόφωνα, cd player/recorder, laptop, εκτυπωτή,fax,δυνατότητα ανοιχτής τηλεφωνικής επικοινωνίας, PSTN/ISDN/ADSL γραμμές, φωτοτυπικό μηχάνημα, δυνατότητα ταυτόχρονης μετάφρασης και τεχνική υποστήριξη.


HILTON ΑΘΗΝΩΝ
Το Hilton Αθηνών, ιδιοκτησίας Ιονική Ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, είναι η ιδανική επιλογή για τη διοργάνωση συνεδρίων και εκδηλώσεων, μια που διαθέτει 22 άρτια εξοπλισμένες αίθουσες, με χωρητικότητα έως και 1300 άτομα. Από αυτές, οι 9 αποκαλούνται Hilton Meetings και πληρούν τις απαραίτητες διεθνείς προδιαγραφές για μικρότερες επαγγελματικές συναντήσεις.
Συγκεκριμένα, διαθέτουν εργονομικά σχεδιασμένες καρέκλες για πολύωρα meeting, κλιματισμό, flipchart, προβολείς LCD με αυτόματη οθόνη, ασύρματη σύνδεση στο internet, γκαρνταρόμπα και coffee station, ενώ προσφέρουν γραμματειακή υποστήριξη από το πλήρως εξοπλισμένο Business Center. Οι αίθουσες αυτές είναι ιδανικές για παράλληλες συνεδρίες, workshop αλλά και γεύματα που πλαισιώνουν συνήθως τα μεγάλα συνέδρια.
Η μεγαλύτερη αίθουσα Τερψιχόρη είναι χωρητικότητας 1300 ατόμων, ενώ ο οπτικοακουστικός εξοπλισμός  παρέχεται από την Podimatas Audiovisual.


CROWNE PLAZA, HOLIDAY INN, HOLIDAY SUITES
Τα ξενοδοχεία Crowne Plaza Athens City, Holiday Inn Athens - Attica Avenue και Holiday Suites ανήκουν στην εταιρία Αφοί Μουσαμά ΑΞΕ.
Tο Crowne Plaza Athens City αποτελεί το πιο καινούργιο ξενοδοχείο στην Αθήνα, καθώς πλήρως ανακατασκευάστηκε τον Οκτώβριο 2008. Διαθέτει 14 αίθουσες συνεδρίων χωρητικότητας μέχρι και 1000 ατόμων, ενώ οι περισσότερες των αιθουσών διαθέτουν φυσικό φωτισμό.
Το Holiday Inn Athens - Attica Avenue βρίσκεται επί της Αττικής Οδού, διαθέτει 6 αίθουσες συνεδρίων χωρητικότητας μέχρι και 200 ατόμων.
Το ξενοδοχείο διαθέτει δικό του υπερσύγχρονο εξοπλισμό DVD player, κεντρική κονσόλα για μικρόφωνα, ενισχυτή, matrix, ηλεκτρονικό αναλόγιο για την αναγραφή του χρόνου που έχει ο κάθε ομιλητής στη διάθεσή του, χώρο για την ηλεκτρονική αναγραφή της επωνυμίας και του λογότυπου της εκάστοτε εταιρίας και οθόνες που κατεβαίνουν ηλεκτρονικά από την οροφή, αλλά και φορητές οθόνες όπου χρειάζεται. Να σημειωθεί ότι σε περιπτώσεις που απαιτείται η διοίκηση του ξενοδοχείου συνεργάζεται με την εταιρία παροχής οπτικοακουστικού εξοπλισμού Ποδηματάς.


NJV ATHENS PLAZA
Διαθέτει πέντε αίθουσες δυναμικότητας 25 - 350 ατόμων. Όλες οι αίθουσες είναι κατάλληλα σχεδιασμένες για την πραγματοποίηση συνεδρίων, επαγγελματικών συναντήσεων, επίσημου δείπνου συνεδρίαση ή επαγγελματική συνάντηση, επίσημου δείπνου ή και σεμιναρίων. Παρέχεται πλήρης τεχνική υποστήριξη και ο εξοπλισμός που είναι διαθέσιμος στην εξέδρα ομιλητού, ενώ το ξενοδοχείο διατηρεί συνεργασία με  διάφορους εξωτερικούς συνεργάτες.


LEDRA MARRIOTT
Το Ledra Marriott διαθέτει τέλειο επιχειρηματικό περιβάλλον και ιδανική ατμόσφαιρα για κάθε είδους εκδήλωση, ενώ αποτελεί ιδανική βάση για συνέδρια ή κάθε είδους εκδηλώσεις, καθώς βρίσκεται μόλις 10 λεπτά του χρόνου σε απόσταση από το ιστορικό κέντρο της Αθήνας.
H Mediterranean Grand Ballroom συνίσταται για εκδηλώσεις και συνέδρια μεγάλου βεληνεκούς καθώς μπορεί να φιλοξενήσει από 450 μέχρι και 700 καλεσμένους. Η αίθουσα έχει την δυνατότητα να διαμοιραστεί σε δύο διαφορετικούς, ηχητικά μονωμένους χώρους για διαφορετικές δραστηριότητες ή εκδηλώσεις μικρότερου μεγέθους.
Το Mediterranean Grand Ballroom βρίσκεται ακριβώς δίπλα στην αίθουσα Aegean Ballroom δυνατότητας 300 - 450 ατόμων. Και οι δύο αυτές αίθουσες μπορούν να φιλοξενήσουν οποιοδήποτε γεγονός και να προσφέρουν ένα κοινό χώρο υποδοχής ιδανικό για κοκτέϊλ.
Οι αίθουσες Ρόδος, Μύκονος-Δήλος βρίσκονται στον ημιόροφο και προσφέρονται για μικροτέρου μεγέθους εκδηλώσεις, ενώ ο χώρος σύσκεψης κάθε αίθουσας είναι πάντα έτοιμη με την έναρξη κάθε συνεδρίου ή εκδήλωσης.
Το ξενοδοχείο παρέχει έναν άριστο τεχνολογικό οπτικοακουστικό τεχνολογικό εξοπλισμό, έχοντας την πιστοποίηση του Marriott International (MVP). Παρέχει όλα τα απαραίτητα εξειδικευμένα εργαλεία για την σωστή και ομαλή διεξαγωγή συνεδρίων, συσκέψεων, παρουσιάσεων και δεξιώσεων. Αξίζει να σημειωθεί ότι βάση της εμπειρίας των 15 ετών που έχει συγκεντρώσει, το τμήμα του οπτικοακουστικού και τεχνολογικού εκτός του ότι παρέχει και εξασφαλίζει τις ανάγκες του τεχνολογικού εξοπλισμού, δίνει λύσεις και ιδέες για μια καλύτερη ολοκληρωμένη εκδήλωση.


ΟΜΙΛΟΣ AIROTEL
Στο όμιλο Airotel ανήκουν τα ξενοδοχεία: Στράτος Βασιλικός, Alexandros Parthenon,  Achaia Beach, Malaconda Beach.
Στο Στράτος Βασιλικός και στο Αλέξανδρος λειτουργούν συνεδριακές αίθουσες πλήρως εξοπλισμένες χωρητικότητας καλύπτοντας τις επαγγελματικές ανάγκες 20 έως 280 ατόμων σχεδιασμένες με ποιότητα και χαρακτήρα, ενώ ο άρτιος οπτικοακουστικός εξοπλισμός μπορεί να καλύψει και τις πιο απαιτητικές ανάγκες συναντήσεων, συνεδρίων, ημερίδων, συμποσίων, συνεντεύξεων τύπου.
Στο εξοπλισμό περιλαμβάνεται η οθόνη, διαφανοσκόπιο, flip chart, σταθερό μικρόφωνο, τηλεόραση, video & dvd player. Επίσης από το προσωπικό καλύπτεται όποιος άλλος εξοπλισμός. Συγχρόνως, οι ανάγκες τροφοδοσίας μπορούν να καλυφθούν από ένα ευρύ σε ποικιλία μενού είτε σε μορφή σερβιριστού γεύματος είτε μπουφέ.


PRESIDENT
Ιδιοκτησίας ΓΕΚΕ ΑΕ από τα νεώτερα ξενοδοχεία της Αθήνας, διαθέτει 7 αίθουσες συνεδρίων που μπορεί να χωριστούν σε μικρότερες χωρητικότητας από 10 έως και 1500 ατόμων.


TITANIA
Tο ξενοδοχείο Τιτάνια διαθέτει το Europe Conference & Banqueting,  Hall, 300 τ.μ., το οποίο αποτελείται από τρεις αίθουσες: τις αίθουσες Νίκη, Απόλλων  και Αθηνά. Το Europe Conference & Banqueting Hall , το οποίο δύναται να διαμορφωθεί ανάλογο με τις ανάγκες των διοργανωτών, διαθέτει άριστη ηχομόνωση και έχει τη δυνατότητα να φιλοξενήσει μέχρι και 500 σύνεδρους. Για την άψογη διοργάνωση των επιχειρηματικών, επιστημονικών και κοινωνικών εκδηλώσεων, το ξενοδοχείο κατόπιν συνεννόησης παρέχει πλέον προηγμένα συστήματα οπτικοακουστικού εξοπλισμού τελευταίας τεχνολογίας και τηλεπικοινωνιακής υποδομής.
Ο χώρος Vergina συνολικής χωρητικότητας 850 ατόμων κατάλληλος για διοργάνωση συνεδρίων δύναται να λειτουργήσει και μεμονωμένα αλλά και συνδεόμενος με όλες τις άλλες αίθουσες, ενώ το Olympia Foyer αποτελεί προέκταση των αιθουσών και  είναι ο κύριoς χώρος όπου πραγματοποιούνται τα διαλείμματα εργασίας των συνεδρίων.
Για την άριστη διοργάνωση πάσης κάθε επαγγελματικής εκδήλωσης προσφέρονται και οι τρείς αίθουσες που βρίσκονται στο 10ο όροφο με μοναδική θέα στην Ακρόπολη και φυσικό φωτισμό.


ΟΜΙΛΟΣ DIVANI
O όμιλος Divani έχει στην κατοχή του τα Divani Caravel Hotel, Divani Apollon στο Καβούρι, Divani Apollon Suites, Divani Palace Acropolis, καθώς επίσης τα Divani Palace στην Λάρισσα, στα Μετέωρα και στην Κέρκυρα.
Και τα τέσσερα ξενοδοχεία που βρίσκονται στην Αθήνα είναι υψηλών προδιαγραφών με αίθουσες συνεδριών για συνέδρια, εταιρικές εκδηλώσεις ή κάθε επίσημο γεγονός. Οι 16 πλήρως εξοπλισμένες αίθουσες των συνεδρίων του Divani Caravel, Ιλίσια συνολικής χωρητικότητας 4.000 τ.μ μπορούν να φιλοξενήσουν από 10 έως και 2.000 άτομα συγχρόνως, ενώ όλοι οι χώροι όλων των ξενοδοχειακών μονάδων και των εκτός Αθηνών  μπορούν να χωριστούν σε πολλά μέρη, διαθέτοντας πλήρη ηχομόνωση, ανεξάρτητο φωτισμό και υψηλής τεχνολογίας οπτικοακουστικό εξοπλισμό.
Η αίθουσα Ολύμπια  του ξενοδοχείου Divani Caravel Hotel είναι 600 τ.μ. από τις μεγαλύτερες αίθουσες συνεδρίων, μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι και 1500 άτομα, ενώ το ξενοδοχείο διαθέτει και άλλες μικρότερες αίθουσες κατάλληλες για επαγγελματικές συναντήσεις, οι οποίες μπορούν να χωριστούν σε ακόμα μικρότερες. Εναλλακτικά να τονισθεί οι αίθουσες συναντήσεων Φλώρινα και Αριστοτέλης I, II, III, είναι ιδανικές για υψηλού επιπέδου συναντήσεις μικρής κλίμακας. Τέλος οι αίθουσες Horizon και Athens View βρίσκονται στο τελευταίο όροφο και προσφέρονται για ξεχωριστές εκδηλώσεις με φόντο την Ακρόπολη.
Να σημειωθεί ότι τα συνέδρια του Divani Suites Apollon πραγματοποιούνται στο Divani Apollon.


ATHENAEUM INTERCONTINENTAL
Βραβευμένο με την διάκριση «Greece's Leading Business Hotel» για το 2007 και «Greece Leading Hotel» για τα έτη 2005 & 2006 στο διαγωνισμό World Travel Awards που διεξάγεται στο Λονδίνο, το ξενοδοχείο Athenaum Intercontinental Athens βρίσκεται σε ιδανική τοποθεσία κοντά στο κέντρο της Αθήνας διαθέτει άρτιες εγκαταστάσεις συνεδρίων με εμβαδόν 3.500 τ.μ. οι οποίες αποτελούνται από 35 breakout rooms που έχουν την δυνατότητα να φιλοξενήσουν έως και 3.500 άτομα. Το ξενοδοχείο έχει 6 αίθουσες κατάλληλες για κάθε εκδήλωση.
Η μεγαλύτερη εξ αυτών είναι η Athenaeum Ballroom με σύγχρονο οπτικοακουστικό εξοπλισμό και με δυνατότητες φιλοξενίας μέχρι και 2.000 άτομα.
Το Athenaeum Conference Centre, βρίσκεται στο επίπεδο του Lobby και αποτελείται από το Rotunda Lounge, την κύρια συνεδριακή αίθουσα η οποία μπορεί να χωριστεί σε τρεις μικρότερες και το Executive Boardroom.
H αίθουσα Aphrodite βρίσκεται στο επίπεδο του Lobby και διακρίνεται για τη φωτεινότητα της. Αποτελεί ιδανική επιλογή για επαγγελματικές συναντήσεις και δεξιώσεις.
Οι αίθουσες Ypsilon & Omikron εντυπωσιάζουν με το κύρος, την αισθητική και τη λειτουργική  τους επάρκεια υποστηρίζοντας ολοκληρωμένα εκδηλώσεις υψηλών απαιτήσεων.
Το βασικό εστιατόριο για πρωινό ή και γεύμα είναι το καφέ Zoe ενώ σε περιπτώσεις ιδιαίτερες μπορεί να χρησιμοποιηθεί το εστιατόριο Premiere Restaurant & Lounge Bar που βρίσκεται στο τελευταίο όροφο του ξενοδοχείου και έχει βραβευτεί με το Χρυσό Σκούφο και διαθέτει πανοραμική θέα στην Αθήνα.
Να σημειωθεί ότι το Athenaeum InterContinental Athens έχει αναλάβει την διαχείριση του Συνεδριακού Κέντρου της Εθνικής Ασφαλιστικής, 1.700 τ.μ και βρίσκεται σε μικρή απόσταση από το ξενοδοχείο, ενώ μπορεί να φιλοξενήσει με επιτυχία κάθε είδους εκδήλωση.


ΑTHENS GATE
Στις στήλες Ολυμπίου Διός μόλις πέντε λεπτά από το Σύνταγμα, το Athens Gate Hotel διαθέτει την αίθουσα Ανδριανός δυναμικότητας 45 μέχρι 75, ενώ το Roof Garden που βρίσκεται στον 8ο όροφο του ξενοδοχείου διαθέτει μοναδική θέα προς το ιστορικό κέντρο της Αθήνας και μπορεί να φιλοξενήσει καθιστό γεύμα group 50 ατόμων


ΑΣΤΗΡ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ
To συγκρότημα ιδιοκτησίας της Αστήρ Παλάς Βουλιαγμένης ΑΞΕ και υπό την διοίκηση της  Starwood Hotels & Resorts Worldwide Inc, σε συνδυασμό με μια μοναδική θέα προς τον Σαρωνικό, προσφέρει ένα μεγάλο εύρος υπηρεσιών και παροχών που ανταποκρίνονται πλήρως στις ανάγκες κάθε επαγγελματία και όχι μόνο.
Σε μια έκταση 300 στρεμμάτων, το συγκρότημα αποτελείται από τo ξενοδοχείο Arion Resort & Spa- πρώην Αρίων, το οποίο διαθέτει 10 αίθουσες συνεδρίων δυναμικότητας 12-150 ατόμων. Να σημειωθεί ότι το Cosmos Congress Hall μπορεί να φιλοξενήσει 540 άτομα, ενώ έχει την δυνατότητα να σπάσει σε τρία μικρότερα τμήματα. Οι αίθουσες Atlas A και Atlas B μπορούν να χρησιμοποιηθούν ξεχωριστά, ωστόσο παρέχεται και η δυνατότητα ενοποίησης τους. ΤοThe Westin Athens - πρώην Ναυσικά, το οποίο διαθέτει 6 αίθουσες συνεδρίων με δυνατότητα να γίνουν 9, δυναμικότητας 8-540 ατόμων, και το W-Athens - πρώην Ναυσικά που προβλέπεται να λειτουργήσει το 2011.
Τα συνεδριακά κέντρα διαθέτουν πλήρη τεχνολογικό εξοπλισμό, υπηρεσίες τηλεδιάσκεψης, δυνατότητα προβολών μέσω διαδικτύου, ενοικίαση υπολογιστή και κινητού τηλεφώνου, ασύρματη σύνδεση με το διαδίκτυο, παραχώρηση γραφείου εργασίας, τεχνική υποστήριξη και ιδιωτικό χώρο στάθμευσης.
Στους εξωτερικούς χώρους του ξενοδοχείου κατά τους καλοκαιρινού μήνες μπορούν να φιλοξενηθούν γεύμα ή δείπνο.


ΠΕΝΤΕΛΙΚΟΝ
Διαθέτει αίθουσες πολλαπλών χρήσεων συνολικής επιφάνειας 600 τ.μ. ειδικά μελετημένες ως προς την οπτική και ακουστική τους με φυσικό φωτισμό και σύγχρονες υποδομές οι οποίες μπορούν να καλύψουν και τις ανάγκες των πιο απαιτητικών διοργανωτών. Το ξενοδοχείο κατόπιν συνεννόησης παρέχει οπτικοακουστικό εξοπλισμό και εξοπλισμό γραμματείας.


GRAND HOTEL PALACE
Χάρη στην τεχνογνωσία, τον εξοπλισμό και το έμπειρο προσωπικό, το Grand Hotel Palace, Θεσσαλονίκη εγγυάται άριστη διοργάνωση κάθε επαγγελματικής συνάντησης που θα πραγματοποιηθεί στους χώρους του. Το ξενοδοχείο, εξοπλισμένο με άριστο και σύγχρονα τεχνολογικά μέσα,  παρέχει έναν μεγάλο αριθμό αιθουσών και σύγχρονων συνεδριακών κέντρων δυναμικότητας από 10 έως και 1.800 ατόμων.


ΘΡΑΚΗ PALACE
Στο κέντρο της Αλεξανδρούπολης και όχι πολλά χιλιόμετρα από τις μεγάλες πόλεις των Βαλκανίων και την Τουρκία, το Θράκη Palace Conference Center αποτελεί σύγχρονο ξενοδοχειακό και συγχρόνως συνεδριακό κέντρο. Διαθέτει υπερσύγχρονες αίθουσες συνεδρίων, συσκέψεων και εκθέσεων παρέχοντας κατάλληλο εξοπλισμό σύμφωνα πάντα με τις ανάγκες των διοργανωτών.
Να σημειωθεί ότι η πόλη της Αλεξανδρούπολης συνδέεται καθημερινά με την Αθήνα με πτήσεις που πραγματοποιεί η Ολυμπιακή και η Aegean.


PORTO CARRAS
Έχοντας εύκολη πρόσβαση από το Αεροδρόμιο Μακεδονία της Θεσσαλονίκης και από την Βόρεια Δυτική και Ανατολική Ελλάδα μέσω της Εγνατίας οδού, το συγκρότημα Porto Carras αποτελούμενο από τα Μελίτων, Σιθωνία, Village Inn και Βίλα Γαλήνη ανήκει στον όμιλο Ολυμπιακή Τεχνική από το 2000, ενώ βρίσκεται σε μία από τις πλέον προνομιακές θέσεις στο δεύτερο «πόδι» της Χαλκιδικής.
Το συγκρότημα λειτουργεί και πραγματοποιεί συνέδρια όλο το χρόνο, ενώ η συνολική δυναμικότητα όλων των συνεδριακών αιθουσών είναι δυναμικότητας 5000 ατόμων και δυναμικότητας 1000 δωματίων πλήρως ανακαινισμένων.
Πέραν των συνεδριακών αιθουσών που βρίσκονται στα ξενοδοχεία Μελίτων και Σιθωνία, το Porto Carras διαθέτει το Olympic Hall, ένα υπερσύγχρονο συνεδριακό κέντρο δυναμικότητας 2.180 ατόμων, το οποίο βρίσκεται δίπλα στην ιδιωτική μαρίνα του ξενοδοχείου. Το ξενοδοχείο διαθέτει, επίσης, το μοναδικό γκόλφ στην Βόρεια Ελλάδα, ιππικό όμιλο, ακαδημία τένις και 17 διαφορετικές ετικέτες κρασιών δικής του παραγωγής.


VICTOR DE VRIES*
ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΥΣΤΟΧΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Η δύσκολη κατάσταση στην αγοράς έχει επιδράσει και στον τομέα των συνεδρίων, εκθέσεων και λοιπών επιχειρηματικών  εκδηλώσεων. Η κίνηση έχει ελαττωθεί και η πτώση των τιμών σε όλο τον κόσμο έχει διαμορφώσει ένα πολύ ανταγωνιστικό περιβάλλον. Πολλές εταιρίες αναβάλλουν τις ενέργειές τους περιμένοντας τη βελτίωση στη γενικότερη οικονομική κατάσταση.
Τα γεγονότα του Δεκεμβρίου στην Αθήνα, οι διαδηλώσεις και οι ταραχές, δεν βοήθησαν στη δημιουργία καλής εικόνας για την Αθήνα, ως προορισμού για την φιλοξενία επιχειρηματικών εκδηλώσεων. Δυστυχώς, τα ΜΜΕ διόγκωσαν αυτά τα γεγονότα και πρόβαλαν προς τα έξω μια πολύ αρνητική εικόνα για την Αθήνα. Ο συνεδριακός τουρισμός στην Αθήνα θα μπορούσε να ενισχυθεί κατά πολύ με μια πιο εύστοχη καμπάνια μάρκετινγκ για την πόλη, καθώς και με τη δημιουργία περισσότερων χώρων διεξαγωγής συνεδρίων. Υπάρχουν πολύ λίγοι μεγάλοι χώροι για να φιλοξενήσουν μεγάλες δεξιώσεις ή άλλα μεγάλα events. Η λειτουργία του νέου Μουσείου της Ακρόπολης σίγουρα θα βοηθήσει στην προσέλκυση ενδιαφέροντος, με την προϋπόθεση ότι θα προωθηθεί κατάλληλα σε όλο τον κόσμο.
Το Hilton Αθηνών βρίσκεται στην καλύτερη τοποθεσία και είναι το μόνο κτίριο που διαθέτει τόσο πολλά δωμάτια με θέα στην Ακρόπολη. Όλες οι αίθουσες συνεδρίων, καθώς και οι περισσότεροι χώροι του ξενοδοχείου, έχουν το προτέρημα ότι έχουν φυσικό φως. Το Hilton Αθηνών μπορεί να φιλοξενήσει από ένα μικρό meeting μέχρι και πολύ μεγάλα συνέδρια. Υπενθυμίζεται ότι υπήρξε επίσημο ξενοδοχείο της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004. Εκτός από άρτιες υποδομές για συνεδριάσεις, το Hilton διαθέτει το διάσημο εστιατόριο Βυζαντινό, το Milos και το Galaxy Bar με την υπέροχη θέα σε όλη την πόλη. Για χαλάρωση, υπάρχει το Hiltonia Fitness & Wellness Club, με πλήρως εξοπλισμένο γυμναστήριο και εσωτερική θερμαινόμενη πισίνα, ενώ η εξωτερική πισίνα είναι η μεγαλύτερη πισίνα ξενοδοχείου στο κέντρο της Αθήνας.
* Διευθυντής Επιχειρησιακής Ανάπτυξης - Hilton Αθηνών


ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΔΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ*
ΣΧΕΤΙΚΗ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ
Ο κ. Γιάννης Αδαμαντόπουλος, Sales & Marketing Manager των Ξενοδοχείων AKS  (AKS Porto Heli, AKS Hinitsa Bay, AKS Annabelle Village, AKS Minoan Palace), μιλά για τα δεδομένα της αγοράς στο συνεδριακό τουρισμό, την οικονομική κρίση, τις τάσεις και τις προοπτικές.
ΧΡΗΜΑ_Πώς επιδρά η κρίση στον συνεδριακό τουρισμό;
Γ. ΑΔΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ_Η διεθνής αγορά συνεδρίων αντιμετωπίζει την κρίση με σχετική αισιοδοξία. Τα στοιχεία του European Meeting Industry Report 2008 καταγράφουν ότι το 25% των οργανωτών συνεδρίων προγραμματίζουν περισσότερα διεθνή συνέδρια για τα επόμενα χρόνια, το 35% δεν πρόκειται να μειώσει τον αριθμό των συνεδρίων του και το 60% δεν θα προχωρήσει σε περικοπές των προϋπολογισμών.
Βασικά κριτήρια επιλογής προορισμού και χώρου θα είναι η τοποθεσία, το «value for money», η υψηλή συνεδριακή ποιότητα των υπηρεσιών, καθώς και οι υποδομές μεταφορών / συγκοινωνιών.
Είναι γεγονός ότι παρά την οικονομική κρίση, που έχει οδηγήσει σε αδιέξοδο ακόμη και επιχειρηματικούς κολοσσούς, οι διοργανωτές συνεδρίων δηλώνουν αισιόδοξοι για το μέλλον του κλάδου. Σαφέστατα και εκφράζουν μία έντονη ανησυχία με την κρίσιμη κατάσταση της παγκόσμιας οικονομίας και το ταξιδιωτικό κόστος, που επιβαρύνει το συνολικό κόστος διοργάνωσης ενός συνεδρίου, ωστόσο πιστεύουν ότι οι αρνητικές συγκυρίες θα επηρεάσουν τον κλάδο μόνο βραχυπρόθεσμα.
Χ_Ποιες είναι οι μακροπρόθεσμες τάσεις του συνεδριακού τουρισμού;
Γ.Α_Οι μακροπρόθεσμες τάσεις για το Συνεδριακό Τουρισμό θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι οι εξής πέντε:
- Ο πολυπολιτισμικός χαρακτήρας πολλών διεθνών συνεδρίων
- Οι κλιματικές αλλαγές με ορατά αποτελέσματα και στο κλάδο των συνεδρίων
- Η είσοδος μελών στις Ενώσεις Διοργάνωσης Συνεδρίων από αναδυόμενες αγορές
- Η εκτεταμένη χρήση νέων τεχνολογικών εφαρμογών
- Η εταιρική κοινωνική ευθύνη την οποία επιδεικνύουν ολοένα και περισσότερες οργανώσεις
Χ_Ποιες είναι οι συνθήκες που επικρατούν και οι προοπτικές στην Ελληνική αγορά;
Γ.Α_Η σημερινή κρίση διαφέρει από τις προηγούμενες που βίωσε τα τελευταία χρόνια ο διεθνής τουρισμός, καθότι δεν αφορά την ασφάλεια του πελάτη ή την υγεία του αλλά την αγοραστική του δύναμη, Στη τρέχουσα οικονομική συγκυρία οι μεταβολές στις συνθήκες της παγκόσμιας οικονομίας αποτελούν κύριο στοιχείο επιρροής και στη βιομηχανία του Συνεδριακού Τουρισμού. Οι τεχνολογικές καινοτομίες και εφαρμογές θα μειωθούν αρκετά και ο βασικός, ίσως και μοναδικός, παράγοντας επιλογής συνεδριακών χώρων προορισμών και πακέτων, θα είναι η σχέση μεταξύ Τιμής (Κόστος) και Προϊόντος (Υπηρεσία). Δεδομένης της συρρίκνωσης της αγοράς M.I.C.E πολλές επιχειρήσεις που  ασχολούνται με τον επαγγελματικό τουρισμό και τα ταξίδια κινήτρων, αναμένεται να μειώσουν σημαντικά τις δράσεις τους.
Με τα σημερινά οικονομικά δεδομένα μπορούμε να πούμε ότι οι συνεδριακοί προορισμοί που θα πρωταγωνιστήσουν στο μέλλον, είναι αυτοί οι οποίοι θα υποστηρίξουν το όραμά τους για ανάπτυξη ακολουθώντας δομημένες ενέργειες μάρκετινγκ, παράλληλα με την εφαρμογή νέων τεχνολογιών και προβάλλοντας ταυτόχρονα τη προστασία του περιβάλλοντος ως αυτονόητη προτεραιότητα.
Χ_Κατά την γνώμη σας ποιος είναι ο πιο δημοφιλής προορισμός για συνέδρια που διοργανώνονται εκτός Αθηνών;
Γ.Α_Εξετάζοντας και αξιολογώντας τις δυνατότητες της περιοχής, πιστεύουμε πως η Αργολίδα τα τελευταία χρόνια εξελίσσεται  σε έναν σημαντικό cost-effective τουριστικό προορισμό. Η επένδυση από πλευράς μας σε ένα σύγχρονο συνεδριακό κέντρο πολλαπλών χρήσεων όπως το Porto Heli Conference Centre της εταιρίας AKS HOTELS, θα αναδείξει την Αργολίδα και ειδικότερα την περιοχή του Πόρτο Χελίου σε έναν από τους σημαντικότερους συνεδριακούς προορισμούς της χώρας μας. Κι αυτό διότι διαθέτει ορισμένα βασικά πλεονεκτήματα όπως είναι η δυνατότητα εύκολης αλλά και γρήγορης προσέγγισης οδικώς αλλά και δια θαλάσσης, η αμεσότητα με τη θάλασσα, η εύκολη πρόσβαση στα νησιά του Αργοσαρωνικού, κυρίως στις Σπέτσες και στην Ύδρα, και οι αναρίθμητες επιλογές επίσκεψης αρχαιολογικών ευρημάτων στη γύρω περιοχή. Κάθε αγορά για εμάς είναι σημαντική, σίγουρα όμως η ελληνική αγορά είναι ο πρωταρχικός μας στόχος, δίνοντας έμφαση σε γραφεία οργάνωσης συνεδρίων και εταιρίες. Βέβαια αναγκαία και ικανή συνθήκη για να επιτευχθούν οι στόχοι της εταιρίας μας είναι την απόλυτη προσήλωση στις ανάγκες του Συνεδριακού Επισκέπτη και ικανοποίηση αυτών στο μέγιστο δυνατό βαθμό.
* Sales & Marketing Manager, AKS HOTELS

  Περιεχόμενα
Editorial
περιεχόμενα τ. 351/04.2009
Επικαιρότητα
Προτάσεις Αγοράς
Συνέντευξη: Αρης Ξενόφος
Αφιέρωμα: Διαχείριση Κεφαλαίων
ΘΕΜΑ: Εξελίξεις στην Αγορά Ακινήτων
Θέμα: Αλλαγή Πλεύσης
Αφιέρωμα: Αγορά Φαρμάκου
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Νέα Χορηγητικά Προϊόντα
EUROMONEY: Δομημένα Προϊόντα για Δύσκολους Καιρούς
Διεθνείς Αγορές: 8 εκατ. Ευρωπαίοι θα χάσουν τη δουλειά τους μέσα στο 2009
Αρθρο: Αντιμέτωποι με την ύφεση, γιατί μπήκαμε, πώς θα βγούμε
ΑΝΑΛΥΣΗ: ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΥΡΩ, ΤΙ ΚΑΤΑΦΕΡΕ, ΠΟΥ ΑΤΥΧΗΣΕ, ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΝΟΜΙΣΜΑ
ΑΝΑΛΥΣΗ: ΚΕΦΑΛΑΙΑΓΟΡΕΣ: ΜΠΟΡΕΙ ΤΟ 2009 ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΜΕ ΣΕ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΥΨΗΛΟΤΕΡΟΥ ΡΙΣΚΟΥ;
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ: ΑΝΤΕΧΕΙ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ
Ερευνα: της DELOITTE
Ερευνα της ICAP: Ελληνικές επιχείρησεις
Ερευνα της EXPERIAN: Ξοδεύεουν λιγότερα το 2009 οι Ευρωπαίοι καταναλωτές
Στα ενδότερα του Χρηματιστηρίου Αθηνών
Παρουσιάσεις
Τα Νέα της Αγοράς
Δία Ταύτα: Ουδείς ασχολείται με την ουσία…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΣΕ ΜΟΡΦΗ EBOOK

 Όροι και προϋποθέσεις του site