Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Μάιος 2009                              

ΣΑΛΟΝΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΕΝΕΥΗΣ 2009
ΕΛΠΙΔΑ ΜΕ... ΤΙΜΟΝΙ ΚΑΙ ΦΡΕΝΑ


Οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί απέδειξαν και σε αυτή την Γενεύη ότι εργάζονται προς την σωστή κατεύθυνση. Και αυτό βοηθάει πολύ τον κόσμο να μη χάσει την εμπιστοσύνη του στις αυτοκινητοβιομηχανίες. Εκπτώσεις ποιότητας δεν υπήρξαν σε κανένα αυτοκίνητο, εκπτώσεις τεχνολογίας ούτε σκέψη.


Από τον Γιάννη Χαρίτο


Παραδοσιακά τις ανοιξιάτικες αυτοκινητικές ημέρες τις «ανοίγει» η σημαντικότερη και πιο ιστορική ευρωπαϊκή έκθεση. Η Έκθεση της Γενεύης φυσικά. Η ελβετική πόλη μαζεύει όλα τα νέα μπουμπούκια της αυτοκινητικής σκηνής, τα οποία χρόνια τώρα παρακολουθούσαμε να ανθίζουν λίγους μήνες μετά. Μόνο που φέτος το αγαπημένο ετήσιο ραντεβού δεν είχε το ίδιο άρωμα. Μετά το πρώτο σοκ των ιθυνόντων, που ήταν φανερό στο Παρίσι λίγους μήνες νωρίτερα, τώρα όλοι ήταν πιο ώριμοι και είχαν το χρόνο να σκεφτούν την κατεύθυνση που επιθυμούν.
Ημέρες φθινοπωρινές ήταν η γεύση  που μας έμεινε, αλλά όχι το μελαγχολικό φεγγάρι που τις συνοδεύει, αλλά, αντίθετα, το ξεκίνημα που προοιωνίζει κάθε Σεπτέμβρης, την νέα οικονομική χρονιά. Αυτό ήταν το τελικό συναίσθημα που αποκομίσαμε φέτος, διότι όσο κάτω και να πέσεις, είναι σίγουρο πως αργά ή γρήγορα θα σηκωθείς ξανά. Και όταν οι υπεύθυνοι είναι ώριμοι και κατασταλαγμένοι, μόνο καλά νέα μπορούμε να περιμένουμε. Ας δούμε για παράδειγμα την εικόνα που είδαμε φέτος. Λιγότεροι εκπρόσωποι του Τύπου, λιγότεροι εκπρόσωποι των εταιριών, λιγότερα αυτοκίνητα στα περίπτερα.
Αλλά τον αρχικό σκεπτικισμό διαδέχεται η σταθερή αξία των κατασκευαστών, που ήταν εμφανής σε όλα τα περίπτερα. Οι άνθρωποι συνεχίζουν να δουλεύουν. Οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί απέδειξαν και σε αυτή την Γενεύη ότι εργάζονται προς την σωστή κατεύθυνση. Και αυτό βοηθάει πολύ τον κόσμο να μη χάσει την εμπιστοσύνη του στις αυτοκινητοβιομηχανίες. Εκπτώσεις ποιότητας δεν υπήρξαν σε κανένα αυτοκίνητο, εκπτώσεις τεχνολογίας ούτε σκέψη.
Και η ισχυρότερη πίστη που μπορεί να ανατρέψει την κατάσταση είναι ότι εκεί στο μαγικό κόσμο των αυτοκινητοβιομηχανιών επιμένουν να δουλεύουν. Δείτε στις επόμενες σελίδες, γιατί η ελπίδα έχει τιμόνι και φρένα.


ΤΑ ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ


~ AUDI A4 ALLROAD ~
Η οικογένεια Allroad ήρθε η ώρα να επεκτείνει τα μέλη της, αναλαμβάνοντας τώρα την ένταξη του Α4. Το μικρότερο, έως τώρα, Allroad αναβαθμίζει τη γκάμα του πετυχημένου γερμανικού σεντάν, προσφέροντας επιπλέον λύσεις στους αγοραστές της κατηγορίας. Μεταμορφώνει δε το Α4 σε ένα «on-off» αυτοκίνητο, κάνοντάς το ένα από τα πιο ολοκληρωμένα μοντέλα της κατηγορίας. Το τετρακίνητο μοντέλο ξεχωρίζει από τους τονισμένους προφυλακτήρες και τα προστατευτικά, ενώ η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει  τον δίλιτρο τούρμπο με 211 ίππους, τον δίλιτρο ντίζελ με 170 και τον V6 τρίλιτρο με 240 ίππους.


~ AUDI A5 CABRIOLET ~
Αν σας έχει ήδη γοητέψει η γραμμή του Α5, τώρα προσφέρεται σε μια ακόμη πιο θελκτική συσκευασία. Αυτή ενός κάμπριο. Οι Γερμανοί επιμένουν σε υφασμάτινη οροφή, η οποία χρειάζεται 15 δευτερόλεπτα για να αυξήσει την επαφή με τη φύση και 17 δευτερόλεπτα για να επαναφέρει τα... ειωθότα. Οι κινητήρες που έχουν αναλάβει το έργο της κίνησης του Α5 Cabriolet είναι δύο δίλιτροι TFSI 180 και 211 ίππων, ένας V6 3,2 λίτρων με 265 ίππους και στο S5 ένας νέος V6 τρίλιτρος (με μηχανικό υπερσυμπιεστή) με απόδοση 333 ίππους.


~ BMW Z4 ~
Η BMW προτίμησε για την Z4 μια μεταλλική οροφή, αφήνοντας πίσω τις προηγούμενες επιλογές της. Υπήρχε ήδη βέβαια η παρουσία της εξαιρετικά όμορφης Σειράς 3  Convertible, που χάρισε αυτοπεποίθηση στο εγχείρημα, οπότε η ανανεωμένη Ζ4 απέκτησε όλη την τεχνογνωσία των Βαυαρών. Το ρόουνστερ της BMW χρειάζεται 20 δευτερόλεπτα για να ανοίξει/κλείσει την οροφή του. Στο γκάζι χαμογελούν τρεις εξακύλινδροι κινητήρες. Ο 2.5 (204 ίπποι), ο 3.0 (258 ίπποι) και φυσικά ο 3λιτρος με δυο τούρμπο της «35i»  με 306 ίππους.


~ CADILLAC SRX ~
«Στροφή» στη νέα πραγματικότητα κάνει η SRX, φορώντας δυο κινητήρες που παλιότερα θα παρέπεμπαν σε πολύ μικρότερο αυτοκίνητο στη Αμερική, αφού πρόκειται για έναν υπερτροφοδοτούμενο 2.8 λίτρων και έναν ατμοσφαιρικό 3 λίτρων (με 260 ίππους πάντως). Το νέο Crossover διαθέτει αυτόματο σύστημα τετρακίνησης, που διανέμει ηλεκτρονικά τη ροπή τόσο στους δυο άξονες, όσο και στους δυο τροχούς του πίσω άξονα. Η αυτόματη απόσβεση της ανάρτησης προσφέρει άνεση σε κάθε οδόστρωμα, ενώ η νέα εμφάνιση είναι πιο αθλητική και πιο μυώδης.


~ CHEVROLET SPARK ~
Το να αντικαταστήσεις το Matiz δεν είναι εύκολο πράγμα. Το κορεάτικο αυτοκίνητο όλα αυτά τα χρόνια ξέφυγε από τα σήματα της Chevrolet και αποτέλεσε σχεδόν αυτόνομο όνομα, σημειώνοντας τεράστια επιτυχία. Κύρια αιτία ήταν κυρίως η ελκυστική του εμφάνιση, κάτι που συνήθως δυσκολεύει πάρα πολύ την επόμενη μέρα. Η Chevrolet όμως παρουσιάζοντας το Spark απέδειξε άριστα αντανακλαστικά, αφήνοντας ίχνη σπουδαίας δουλειάς. Υπόσχεται δε όχι μόνο νεανικότητα, αλλά και πολυμορφικά στοιχεία. Οι κινητήρες θα είναι 4κύλινδροι, 1,0 και 1,2 λίτρων, με 66 και 78 ίππους αντίστοιχα.


~ FIAT 500C ~
Ρόλο «οδηγού» στην εξέλιξη του 500C έπαιξε η υλοποίηση του προγόνου του, το έτος 1957. Έτσι, οι πλευρικές κολόνες έμειναν αλώβητες και φυσικά επιλέχτηκε υφασμάτινη οροφή, η οποία αναπαύεται πάνω στο χώρο αποσκευών, δημιουργώντας όντως μια ρετρό αισθητική. Το αυτοκίνητο από εκεί και πέρα δεν διαφοροποιείται από την κλειστή έκδοση, ενώ για τις μοντέρνες εφαρμογές φροντίζει το σύστημα Start&Stop. Κάτω από το καπό φιλοξενούνται οι κινητήρες της κλειστής έκδοσης.


~ LEXUS 450H ~
Ο αντικαταστάτης του επαναστατικού RX 400h ονομάζεται 450 h και σε λίγους μήνες θα βρίσκεται στις εμπορικές εκθέσεις. Η δεύτερη γενιά του πολυτελούς υβριδικού SUV της Lexus είναι ακόμη πιο ελκυστική και μοντέρνα. Χωρίς αλλαγή στη φιλοσοφία λειτουργίας του, το RX 450h υπόσχεται υψηλές επιδόσεις με χαμηλή κατανάλωση, κορυφαία άνεση και υψηλή ευκολία οδήγησης. Ο V6 βενζινοκινητήρας του έχει χωρητικότητα 3,5 λίτρα, ενώ η μέγιστη ισχύς είναι 249 ίπποι.


~ MERCEDES E-CLASS ~
Παραδοσιακά, η έλευση κάθε νέας E-Class σηματοδοτεί το τεχνολογικό αύριο της Mercedes και ανεβάζει τον πήχυ του ανταγωνισμού συνεχώς πιο ψηλά. Αυτή τη φορά στόχος είναι η E-Class να φέρει νέα στάνταρ στην ασφάλεια, στην οικονομία,  στην φιλικότητα προς το περιβάλλον, στην άνεση. Οι νέοι της κινητήρες υπόσχονται έως 23% λιγότερη κατανάλωση, ικανοποιούν τις προδιαγραφές ρύπων EU5 (η E 350 BlueTEC καλύπτει και τις προδιαγραφές EU6 που θα ισχύσουν το 2014), ενώ στη βάση της γκάμας βρίσκεται ο νέος τούρμπο 1.8 με 184 ίππους. Στα συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας περιλαμβάνονται αυτόματα προσαρμοζόμενη δέσμη φώτων, αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, σύστημα «νυχτερινής όρασης» από την S-Class.


~ MERCEDES E-CLASS COUPE ~
Όπως κάθε E-Class, έτσι και η νέα E-Class Coupe δεν είναι ένα τυχαίο αυτοκίνητο. Μπορεί στην ουσία να αντικαθιστά την CLK, αλλά δεν είναι δυνατόν μια E-Class να μην βρίσκεται στην κορυφή της σύγχρονης τεχνολογίας. Έτσι, το αυτοκίνητο μπορεί να υπερηφανεύεται ότι διαθέτει σήμερα τον κορυφαίο συντελεστή αεροδυναμικής, μόλις 0.24! Η ανάρτηση φυσικά ρυθμίζεται αυτόματα και μόνη της στον τρόπο οδήγησης του χρήστη, ενώ θα συναντήσετε και όλες τις τεχνολογικές εφαρμογές της E-Class, συμπεριλαμβανομένων και των κινητήρων της.


~ NISSAN 370Z ~
«Πιο ευέλικτο, πιο μικρό, καθώς και πιο διασκεδαστικό». Αυτή είναι η επίσημη περιγραφή για το νέο Nissan 370Ζ. Το ιαπωνικό κουπέ είναι πιο δυναμικό από πριν, αλλά και λίγο πιο κοντό σε μήκος καθώς και πιο φαρδύ σε σχέση με τον προκάτοχό του. Η Nissan υποστηρίζει ότι έγινε πιο ευέλικτο, λόγω της μείωσης του μεταξονίου. Κάτω από το καπό βρυχάται ο V6 των 3,7 λίτρων και των 331 ίππων. Εντυπωσιακή αναμένεται να είναι η συνεργασία του με τα νέα κιβώτια, που είναι ένα εξάρι χειροκίνητο με ένα ειδικό σύστημα συγχρονισμού των στροφών για απόλυτα ομαλές αλλαγές ταχυτήτων (Synchro Rev Control), ή ένα αυτόματο επτά σχέσεων, με χειριστήρια στο τιμόνι, το οποίο επίσης εφοδιάζεται με το Synchro Rev Control για τις χειροκίνητες αλλαγές.


~ NISSAN CUBE ~
Αυτό το οπτικά λίγο περίεργο αυτοκίνητο ονομάζεται Cube και μετά από πετυχημένη πορεία στην Ιαπωνία προσπαθεί να σαγηνεύσει και τους Ευρωπαίους. Το ασυμμετρικό αμάξωμά του εγγυάται εξαιρετική ορατότητα και προς τα πίσω, ενώ η σχεδίασή του δείχνει ότι πρόκειται για πολυχρηστικό όχημα περιορισμένων διαστάσεων. Το εσωτερικό του διαθέτει προσαρμοστικότητα, με άνετους χώρους για πέντε, καθίσματα που αναδιπλώνονται ή αφαιρούνται, άφθονους χώρους για μικροπράγματα, άγκιστρα για τσάντες κλπ. Στην ευρωπαϊκή ζώνη θα διατεθεί με πετρελαιοκινητήρας 1.5 με φίλτρο σωματιδίων και 106 ίππους και με βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων με 110 ίππους. Τα κιβώτια ταχυτήτων είναι χειροκίνητο 6 σχέσεων για το πετρελαιοκίνητο και πεντατάχυτο μηχανικό ή CVT για το βενζινοκίνητο.


~ OPEL AMPERA ~
Η GM ονόμασε το νέο της ηλεκτροκίνητο Volt, η Opel ονόμασε το «δικό της» Ampera. Το Ampera βασίζεται στην τεχνολογία που διαθέτει το Volt, η οποία κάνει ένα αποφασιστικό βήμα εμπρός. Το Ampera συνδυάζει την ηλεκτροκίνηση με τη δυνατότητα επέκτασης της αυτονομίας μέσω βενζινοκινητήρα. Προσφέρει μέχρι και 60 χιλιόμετρα ηλεκτροκίνησης χωρίς χρήση βενζίνης, με μηδενικές εκπομπές ρύπων, κάτι που το κάνει ιδανικό για την πόλη. Η ηλεκτρική ισχύς παράγεται από την ενέργεια που είναι αποθηκευμένη σε μπαταρία ιόντων λιθίου, η οποία επαναφορτίζεται σε κοινή πρίζα. Σε περίπτωση που απαιτείται η χρήση του αυτοκινήτου για μεγαλύτερη διαδρομή, μόλις καταναλωθεί όλη η ενέργεια της μπαταρίας μία γεννήτρια που κινείται από κινητήρα βενζίνης παρέχει συνεχόμενη ισχύ στην ηλεκτρική μονάδα κίνησης, ενώ ταυτόχρονα φορτίζει τη μπαταρία.


~ PEUGEOT 3008 ~
Τις εξαιρετικές πωλήσεις των διαφόρων SUV θέλει να εκμεταλλευτεί η Peugeot. Κι αφού, όπως όλες οι μελέτες δείχνουν, ελάχιστα αυτά χρησιμοποιούνται εκτός ασφαλτόδρομου, το 3008 είναι κατά βάση προσθιοκίνητο! Την απουσία τετρακίνησης (που θα υπάρξει στο μέλλον στην υβριδική έκδοση, συνδυάζοντας ένα ντίζελ μ' έναν ηλεκτροκινητήρα που θα κινεί τους πίσω τροχούς) υπόσχεται να αναπληρώσει το προαιρετικό πακέτο "Grip Control", που περιλαμβάνει λάστιχα εκτός δρόμου (M+S) κι ένα εξελιγμένο ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ολίσθησης με 5 διαφορετικές επιλογές λειτουργίας. Κινητήρες είναι οι γνωστοί 1.6 λίτρων, με 120, 150 και 156 ίππους.


~ RENAULT SCENIC ~
Συνεχίζοντας την συνταγή του Megane, η Renault συνεχίζει να αυξάνει τα δεδομένα με το νέο Scenic, που συνεχίζει να προσφέρεται και σαν Grand Scenic (5θεσιο ή 7θεσιο με μήκος 4.56 μ., από 4.34 μ. του Scenic). Η κορυφαία ποιότητα στο εσωτερικό δίνει το στίγμα, αλλά υπάρχουν και άλλες, αισθητικές, αλλαγές. Πολύ υψηλά είναι τα επίπεδα ασφαλείας, στα γνωστά δηλαδή στάνταρ της Renault. Οι χώροι έχουν αυξηθεί, παράλληλα με τις εξωτερικές διαστάσεις, ενώ είναι χαρακτηριστικό ότι η Renault υπόσχεται στο Grand Scenic μεγαλύτερη ευρυχωρία από κάθε άλλο ανταγωνιστικό 7θέσιο πολυμορφικό για τους επιβάτες της 3ης σειράς.


~ SAAB 9-3X ~
Οι ενισχυμένοι προφυλακτήρες, τα περιμετρικά διακοσμητικά, οι μπάρες οροφής και κυρίως η αύξηση της απόστασης από το έδαφος κατά 35 χιλιοστά, δημιουργούν τις προϋποθέσεις. Η υιοθέτηση του συστήματος τετρακίνησης. Haldex με τον ηλεκτροϋδραυλικό συμπλέκτη είναι ουσιαστικά η απόδειξη, ενώ προαιρετικά προσφέρεται και πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Το 9-3Χ είναι ένα διαφορετικό αυτοκίνητο, μια ολοκληρωμένη πρόταση. Κάτι που αντικατοπτρίζει άλλωστε και ο υπερτροφοδοτούμενος δίλιτρος με τους 210 ίππους του 9-3 XWD, ο οποίος μάλιστα θα προσφέρεται και σε έκδοση με βιοαιθανόλη.


~ SKODA YETI ~
Αφού περιπλανήθηκε στις Εκθέσεις σαν πρωτότυπο, το Skoda Yeti είναι πλέον πραγματικότητα. Με εξωτερικό μήκος 4,2 μέτρα το αυτοκίνητο είναι ευέλικτο για τις αστικές μετακινήσεις, ενώ η έκπληξη έρχεται κάτω από το καπό. Αφετηρία των καινοτομιών ο νέος κινητήρας του γερμανικού γκρουπ, ο οποίος από 1,2 λίτρα με υπερτροφοδότηση αποδίδει 105 ίππους και συνοδεύεται με κίνηση στους εμπρός τροχούς. Για τους λάτρεις της περιπέτειας φροντίζει ο κινητήρας των 1,8 λίτρων με 160 ίππους και τετρακίνηση. Αλλά και το εσωτερικό του κρύβει τεράστια ευελιξία, ικανοποιώντας τον σύγχρονο οδηγό.


~ TOYOTA PRIUS ~
Το νέο Prius είναι πιο ολοκληρωμένο από την προηγούμενη γενιά του, με καλύτερους χώρους μέσα, αυξημένη ηχομόνωση και ακόμη μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου. Το σύστημα μετάδοσης είναι επανασχεδιασμένο και ελαφρύτερο, ώστε η απώλεια ισχύος να περιοριστεί κατά 20%, ενώ ξεχωρίζει η «ηλιοροφή» με φωτοβολταϊκά στοιχεία για συλλογή ηλιακής ενέργειας και μετατροπή της σε ηλεκτρική για τη λειτουργία του συστήματος κλιματισμού. Ο συντελεστής αεροδυναμικής αντίστασης είναι μόλις 0,25, ενώ πολλά από τα μηχανικά μέρη είναι αλουμινένια.


~ TOYOTA VERSO ~
Πλήρως ανανεωμένο είναι το νέο Verso. Με αθλητικό στυλ που υιοθετεί μια κόμπακτ ματιά, το νέο πολυμορφικό της Τoyota έχει 5 και 7 θέσεις στο εσωτερικό του, στο οποίο η κονσόλα κλέβει τις εντυπώσεις. Οι βενζινοκινητήρες είναι οι γνωστοί των 1,6 και 1,8 λίτρων, και συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Η βελτιωμένη οικονομία και η αυξημένη ηχομόνωση προσδίδουν θετικά χαρακτηριστικά στο αυτοκίνητο, ενώ η αντιληπτή ποιότητα στο εσωτερικό κινείται σε υψηλά στάνταρ.


~ VW POLO ~
Το νέο Polo έκανε στη Γενεύη την παρουσία του, και είχε μερικά πολύ καλά νέα για τους φίλους της VW. Καταρχάς, η αισθητική συγγένεια με το νέο Golf είναι ορατή, κάτι που χαρίζει ομοιογένεια στη γκάμα και κολακεύει όσους αγοραστές θα ήθελαν ένα Golf αλλά θα αγοράσουν ένα Polo. Τα 4 μέτρα του μήκους του υπόσχονται πολύ καλούς εσωτερικούς χώρους, ενώ το βάρος του είναι μειωμένο σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά. Η VW το προσφέρει με στάνταρ ESP, αλλά και έναν κινητήρα που αναμένεται να κερδίσει τους Έλληνες χρήστες. Πρόκειται για τον νέο 1.2 TSI με 105 ίππους.


ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΟΥ ΑΝΑΝΕΩΘΗΚΑΝ


~ JAGUAR XK ~
Ο νέος V8 5λιτρος κινητήρας των νέων XK και XKR βρίσκεται στο επίκεντρο των δυο νέων μοντέλων. Προσφέρουν μεγαλύτερη απόδοση, καλύτερη οικονομία και λιγότερους ρύπους. Για την ακρίβεια, στην XK ο κινητήρας αποδίδει 385 ίππους, ενώ στην XKR αποδίδει 510 ίππους. Το μενού της ανανέωσης όμως περιλαμβάνει και αισθητικές επεμβάσεις, όπως τον επανασχεδιασμένο εμπρός προφυλακτήρα και τα νέα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED, τα οποία ουδόλως είχε ανάγκη το πανέμορφο αυτοκίνητο για να ξεχωρίζει. Ούτως ή άλλως, είναι από τα πλέον θελκτικά αυτοκίνητα σχεδιαστικά, ανεξαρτήτως κατηγορίας και τιμής.


~ MAZDA CX-7 ~
Η Mazda παρουσίασε το ανανεωμένο στα σημεία CX-7 στην έκθεση της Γενεύης. Οι μηδαμινές αισθητικές διαφοροποιήσεις εντοπίζονται στον μπροστινό ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, στα νέας σχεδίασης πίσω φωτιστικά σώματα (διαθέτουν διαφανές πλαστικό), καθώς επίσης και στο κάτω τμήμα της ουράς. Περνώντας στο ανανεωμένο εσωτερικό, εδώ υπάρχουν καινούργια όργανα στο ταμπλό, όπως επίσης και νέοι αεραγωγοί, ενώ σημειώστε πως στην κεντρική κονσόλα υπάρχει μία έγχρωμη οθόνη TFT 4,1''. Η βασική έκδοση χρησιμοποιεί βενζινοκινητήρα 2,5 λίτρων με 170 ίππους (από τα 6 και 3). Η επόμενη και πιο δυνατή, υιοθετεί το γνωστό τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο σύνολο των 2,3 λίτρων με ισχύ 250 ίππους.


~ RENAULT CLIO ~
Εξωτερικά, το Clio με την αισθητική του ανανέωση μοιάζει περισσότερο στο νέο Megane, ενώ στο εσωτερικό έχει βελτιωθεί η ποιότητα κατασκευής και η άνεση. Προσπάθεια έχει γίνει και για την αύξηση των εξοπλιστικών στοιχείων, κυρίως στον προαιρετικό κατάλογο, ενώ η εταιρία αναφέρει πως στη γκάμα θα προστεθεί μια ισχυρότερη έκδοση με τα διακριτικά "GT", χωρίς να ανακοινώνει τη σειρά των κινητήρων της.


~ SEAT LEON ~
Μια σημαντική ανανέωση δέχτηκε το Leon, κυρίως ως προς τα τεχνολογικά καλούδια που εφοδιάστηκε. Ξεχωρίζει η προσθήκη του ηλεκτρονικού συστήματος XDS, που λειτουργεί σε συνδυασμό με το ESP -στάνταρ πλέον σε όλη τη γκάμα- σαν διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, κάτι που προφανώς θα αυξήσει την ήδη κορυφαία οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Παράλληλα, όλες οι πινελιές που προστέθηκαν στον εξοπλισμό του αυτοκινήτου ενισχύουν και την κορυφαία ενεργητική που αυτό προσφέρει σήμερα, αφού περιλαμβάνουν φώτα Xenon, Hill holder, νέο σύστημα κλιματισμού, στρεφόμενα φώτα κλπ. Εκτός από τα παραπάνω, το Leon διαθέτει και ανανεωμένη εμφάνιση, με νέα μάσκα, προφυλακτήρες κ.λπ.


~ SEAT ALTEA ~
Η ώρα της ανανέωσης έφτασε και για το Altea, που άλλωστε «μάχεται» σε μια δύσκολη αλλά αυξανόμενη κατηγορία, και μάλιστα υλοποιήθηκε στο πνεύμα του αντίστοιχου φρεσκαρίσματος του Leon. Σύμφωνα με αυτή τη φιλοσοφία, η αισθητική ανανέωση του ισπανικού μοντέλου περιλαμβάνει αλλαγές εμπρός και πίσω, νέα μάσκα και προφυλακτήρες, με στόχο την πιο νεανική και επιθετική του όψη. Ο εξοπλισμός είναι επίσης αναβαθμισμένος, με στόχο κυρίως την άνεση, ενώ και οι κινητήρες που απαρτίζουν τη γκάμα του Altea είναι αυτοί που προέρχονται από το Leon.


~ VOLVO S80 ~
Το S80 είναι ένα ακόμη μοντέλο που δέχτηκε τις περιποιήσεις της εταιρίας του. Εξωτερικά οι επεμβάσεις περιλαμβάνουν τη μάσκα και τα φωτιστικά σώματα, ενώ εσωτερικά υπάρχουν νέα υλικά, καινούργιο τιμόνι και αναβαθμισμένο πίνακα οργάνων. Στους κινητήρες νέα υπάρχουν μόνο για τους πετρελαιοκινητήρες. Παράλληλα, υπάρχουν και δυο επιλογές στην ανάρτηση, που περιλαμβάνουν τη στάνταρ έκδοση, με τη ρύθμιση των αναρτήσεων να αφορά την άνεση, και τη χαμηλωμένη (κατά 20 χιλιοστά εμπρός και 15 πίσω) σπορ έκδοση με πιο σφιχτά ελατήρια κι αμορτισέρ, σκληρότερες αντιστρεπτικές ράβδους και διαφορετική ρύθμιση στο τιμόνι.

  Περιεχόμενα
ΕΝ ΑΡΧΗ: τ. 352, Μάιος 2009
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΔΟΜΑΖΑΚΗΣ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ : ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΑΓΟΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
ΘΕΜΑ: ASSET MANAGEMENT MONEY CONFERENCE 2009
ΘΕΜΑ ΑΓΟΡΑ ΑΚΙΝΗΤΩΝ
ΘΕΜΑ ΤΡΑΠΕΖΕΣ
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΟΡΕΣ
EUROMONEY
ΕΡΕΥΝΑ ΤΗΣ ICAP
ΑΝΑΛΥΣΗ
ΕΡΕΥΝΑ
ΘΕΜΑ ΟΜΙΛΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΗ ΣΤΗΝ ΓΣ ΤΗΣ ΤτΕ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
ΣΤΑ ΕΝΔΟΤΕΡΑ ΤΟΥ ΧΑ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΣΕ ΜΟΡΦΗ EBOOK

 Όροι και προϋποθέσεις του site