Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Ιούνιος 2009                              


ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ - ΚΙΝΗΤΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ



ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ - ΚΙΝΗΤΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ
«ΜΑΧΗ ΧΑΡΑΚΩΜΑΤΩΝ»
ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΘΕΣΕΩΝ


Ανάλυση της εταιρείας ΙΕ Market Research ανέφερε ότι μέχρι το τέλος του 2010 οι συνδέσεις κινητής τηλεφωνίας μπορεί να ξεπεράσουν τις 20 εκατομμύρια, κάτι το οποίο σημαίνει ότι το ονομαστικό ποσοστό διείσδυσης θα ανέλθει στο 174,3%.


 


από τον Μάκη Αποστόλου


Η προώθηση της ευρυζωνικότητας, οι προσφορές πακέτων που συνδυάζουν σταθερή και κινητή τηλεφωνία με υπηρεσίες διαδικτύου ή και τηλεόρασης, καθώς και ο ανταγωνισμός σε επίπεδο τιμών και «αιχμηρών» διαφημίσεων, χαρακτήρισαν την ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών το τελευταίο διάστημα.
Ειδικά στην κινητή τηλεφωνία, η όξυνση του ανταγωνισμού με απώτερο στόχο τη διατήρηση των κεκτημένων φαίνεται ότι θα είναι το κύριο χαρακτηριστικό της εγχώριας αγοράς, όχι μόνο κατά τη φετινή χρονιά, αλλά και για τα επόμενα χρόνια. Είναι κάτι παραπάνω από εμφανές ότι, με το ποσοστό ονομαστικής διείσδυσης να ξεπερνάει σήμερα το 165% (πάνω από 18 εκατ. συνδέσεις) και με το πραγματικό να βρίσκεται πάνω από το 90% (δεδομένου ότι αρκετοί συνδρομητές έχουν στην κατοχή τους περισσότερες από μία συνδέσεις), ο κλάδος της κινητής έχει ήδη μπει σε φάση κορεσμού, μιας και η πελατειακή βάση στην Ελλάδα φαίνεται να έχει πιάσει «ταβάνι».
Ήδη η κάμψη του τζίρου κυμαίνεται στα επίπεδα του 10%-15% (και στο 30% στις πωλήσεις συσκευών υψηλής τεχνολογίας και τιμής), ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε τη μείωση των τελών τερματισμού που επέβαλλε η ΕΕΤΤ από 1/1/2009 και η οποία θα κοστίσει στις εταιρείες της κινητής ετήσια έσοδα της τάξεως των 120-130 εκατ. ευρώ. Σημειώνεται ότι αντίστοιχες μειώσεις θα εφαρμοστούν και την επόμενη διετία, οδηγώντας σε συνολική απώλεια εσόδων της τάξης των 400 εκατ. ευρώ περίπου.


ΜΕΙΩΣΗ ΕΣΟΔΩΝ
Τα πρώτα δείγματα της μείωσης των εσόδων για τις εταιρείες κινητής, αναφορικά με τις υπηρεσίες φωνής, είχαν αρχίσει να κάνουν την εμφάνισή τους από το τελευταίο τρίμηνο του 2008. Όπως προκύπτει από τα δημοσιευμένα στοιχεία των εταιρειών του κλάδου, για πρώτη φορά το μέσο μηνιαίο έσοδο ανά πελάτη (ARPU) έπεσε σε επίπεδα κάτω από τα 20 ευρώ για Vodafone και Wind. Οι απώλειες των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας από το νέο ψαλίδισμα, στις αρχές του χρόνου, στα τέλη τερματισμού υπολογίζονται σε 100 εκατ. ευρώ περίπου για το σύνολο των εταιρειών του κλάδου.
Την ίδια ώρα οι εταιρείες στο όνομα της προσέλκυσης ή έστω της διατήρησης των συνδρομητών τους επιδόθηκαν σε μία μάλλον απροσδόκητη «μάχη» με εντυπωσιακές προσφορές στην καρτοκινητή.
Οι τρεις ισχυροί του κλάδου (Cosmote, Vodafone, Wind) επιδίδονται πλέον σε έναν άγριο πόλεμο με κάθε μέσο, προκειμένου τουλάχιστον να διατηρήσουν τους πελάτες τους και δευτερευόντως να διεκδικήσουν τους νέους (σε ηλικία) πελάτες που εισέρχονται σταδιακά στην αγορά της κινητής. Η δωρεάν προσφορά φορητών κινητών υπολογιστών για την προώθηση του mobile broadband είναι μία από τις πολιτικές που ακολουθούν ήδη όλες οι εταιρείες του κλάδου.
Ανάλυση της εταιρείας ΙΕ Market Research ανέφερε ότι μέχρι το τέλος του 2010 οι συνδέσεις κινητής τηλεφωνίας μπορεί να ξεπεράσουν τις 20 εκατομμύρια, κάτι το οποίο σημαίνει ότι το ονομαστικό ποσοστό διείσδυσης θα ανέλθει στο 174,3%.
Ο τζίρος του συγκεκριμένου κλάδου στη χώρα μας υπολογίζεται σήμερα γύρω στα 4,5 δισ. ευρώ, ενώ σύμφωνα με τα στοιχεία εννεαμήνου του 2008, την πρώτη θέση στην αγορά κατέχει η Cosmote με μερίδιο 41% (από 38,3% το 2007), ακολουθούμενη από την Vodafone με 31,1% (αλλά με μειούμενη δύναμη καθώς στο τέλος του 2007 είχε μερίδιο 33,7%) και τη Wind (μαζί με την Q) με 27,9% (από 27% το 2007). Από το σύνολο του τζίρου εκτιμάται ότι το 40% περίπου (1,8 δισ. ευρώ) προέρχεται από την καρτοκινητή. Αναφορικά με την προσέλκυση νέων πελατών, θα πρέπει να σημειώσουμε ότι στο εννεάμηνο του 2008, η Cosmote στην Ελλάδα πρόσθεσε 1.140.000 νέους πελάτες, η Vodafone 120.000 και η Wind 470.000 πελάτες.
Για την επόμενη διετία, η ΙΕ Market Research αναμένει σημαντικές αλλαγές στα μερίδια αγοράς των παρόχων, με τη Cosmote να αυξάνει σημαντικά το μερίδιό της (στο 43,2%) εις βάρος της Vodafone (στο 29%), ενώ διατήρηση των δυνάμεων αναμένεται για τη Wind (27,8%).


«ΜΑΧΗ» ΜΕ SPOTS KAI INTERNET
Η «μάχη» φαίνεται να έχει…αγριέψει, αν κρίνουμε από τα διαφημιστικά σποτάκια των πρώτων μηνών της φετινής χρονιάς. Η Cosmote έκανε την αρχή με μία διαφήμιση της καρτοκινητής της μέσω της Frog (βάτραχος) στην οποία λοιδορούσε την αντίστοιχη της Wind (Q) κάνοντας λόγο για «IQ κατσικιού». Η Wind απάντησε άμεσα με σποτάκι το οποίο ανέφερε μεταξύ άλλων «άχου, άχου, άχου... κοτσάνες που αμόλησε το στόμα του βατράχου (δηλαδή της Frog)» αλλά και το χαρακτηριστικό σύνθημα «δεν θα γίνεις πρίγκηπας ποτέ, βάτραχεεεε…. βάτραχεεεε».
Στη συνέχεια, ο «πόλεμος της διαφήμισης» πέρασε στο πεδίο της φορητότητας, με την Cosmote να προβάλει επιθετικά την συγκεκριμένη υπηρεσία και να ακολουθούν στη συνέχεια και οι άλλες εταιρείες του κλάδου.
Ο «πόλεμος» ωστόσο θα κριθεί εν πολλοίς στις εμπορικές προσφορές της κάθε εταιρείας. Η Wind με το νέο Free2Go ανακοίνωσε στις 11 Γενάρη ότι με 10 ευρώ ο χρήστης θα έχει δωρεάν 1.000 λεπτά ομιλίας και 1.000 μηνύματα SMS κάθε μήνα για ένα χρόνο. Βέβαια, στα μικρά γράμματα, η εταιρεία ανέφερε ότι η συγκεκριμένη υπηρεσία, εκτός των 10 ευρώ, απαιτούσε και την καταβολή 3 ευρώ τον μήνα, δηλαδή 46 ευρώ ετησίως. Επιπλέον τα δωρεάν 1.000 λεπτά ομιλίας και μηνύματα αφορούσαν μόνο χρήστες του Free2Go και όχι π.χ. προς άλλους χρήστες της Wind (συμβόλαια) ή προς δίκτυα της Vodafone ή της Cosmote.
Η απάντηση ήρθε άμεσα από τους ανταγωνιστές της.
Η Vodafone ανακοίνωσε ότι με 9 ευρώ (και λίγο αργότερα με 1 ευρώ!) για όλο το χρόνο και μία κάρτα ανανέωσης 3 ευρώ / μήνα, οι CU landers συνδρομητές μπορούν να απολαμβάνουν κάθε μήνα προς όλα τα κινητά Vodafone CU αλλά και Mobile Internet, 1.000 λεπτά ομιλίας / βιντεοκλήσεων προς CU, 1.000 SMS/ MMS προς CU και 30 MB Internet από το κινητό.
Ακόμη η Cosmote, με το πρόγραμμα «Call Them All 2009», το οποίο ισχύει μέχρι τις 31 Μαρτίου, δίνει τη δυνατότητα στους συνδρομητές του What’s Up, να απολαμβάνουν μόνο με 1 ευρώ το χρόνο και μια ανανέωση 3 ευρώ/ μήνα,  1.000 λεπτά ομιλίας & video κλήσεων αλλά και 1.000 SMS προς WHAT’S UP κάθε μήνα για όλο το 2009.
Ο τομέας της καρτοκινητής αποτελεί το βασικό πεδίο αντιπαράθεσης στο ξεκίνημα της χρονιάς, ωστόσο σταδιακά η «μάχη» θα περάσει τόσο στα συμβόλαια, όσο πολύ περισσότερο στην παροχή ευρυζωνικών υπηρεσιών μέσω των δικτύων τους τρίτης γενιάς.


ΝΕΟΙ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ
Η δεύτερη φάση του «πολέμου» θα έχει νέους πρωταγωνιστές.
Εάν τα προηγούμενα χρόνια, η «μάχη» δόθηκε από τους κ.κ. Ευάγγελο Μαρτιγόπουλο (Cosmote), Γιώργου Κορωνιά (Vodafone) και Σωκράτη Κομινάκη (Wind), πλέον και στις τρεις εταιρείες έχουν αλλάξει τα πρόσωπα που παίρνουν τις αποφάσεις. Στην ηγέτιδα του κλάδου, Cosmote, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας από τον Σεπτέμβριο του 2007 – οπότε και αποχώρησε ο κ. Μαρτιγόπουλος - είναι ο κ. Παναγής Βουρλούμης, ο οποίος βρίσκεται και επί κεφαλής ολόκληρου του ομίλου ΟΤΕ, ωστόσο το management ουσιαστικά ασκείται και επίσημα πλέον – μετά την πρόσφατη γενική συνέλευση του ομίλου – από τη γερμανική Deutsche Telekom.
Σε πρώτη φάση, προωθείται στο εξωτερικό, η πώληση της COSMOFON για ρυθμιστικούς λόγους, λόγω της παρουσίας στην ΠΓΔΜ θυγατρικής της Deutsche Telekom.
Στη Vodafone Ελλάδος, εδώ και ένα χρόνο περίπου, τη «σκυτάλη» από τον κ. Κορωνιά πήρε το πρώην στέλεχος της Lannet και παλαιότερα της Barilla και της Procter & Gamble κ. Νίκος Σοφοκλέους ο οποίος με το «καλημέρα», συνέδεσε το όνομά του με τις απολύσεις 90 εργαζομένων (το περασμένο καλοκαίρι). Ωστόσο για φέτος δεν προβλέπεται νέα μείωση προσωπικού, σύμφωνα με τα λεγόμενα της διοίκησης.
Βασικοί στόχοι της εταιρείας για το 2009 είναι η ενίσχυση των σταθμών βάσης της εταιρείας για καλύτερη κάλυψη, η βελτίωση των υπηρεσιών mobile Internet με στόχο να καλύπτουν το 60% του πληθυσμού μέχρι το Μάρτιο του 2009 και η βελτίωση του ανθρώπινου δυναμικού. Σε ό,τι αφορά τη σταθερή τηλεφωνία, αυτή αποτελεί προτεραιότητα και η Vodafone θα επενδύσει φέτος ακόμη 120 εκατ. ευρώ με στόχο την περαιτέρω επέκταση του δικτύου της. Η Vodafone αναπτύσσει ιδιόκτητες υποδομές σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και μερικές άλλες μεγάλες πόλεις, με στόχο να προσφέρει υπηρεσίες σταθερών επικοινωνιών (σταθερής τηλεφωνίας και Internet) με πληθυσμιακή κάλυψη 65%.
Τέλος, στη Wind Hellas, ο καθ’ όλα επιτυχημένος Σωκράτης Κομινάκης, ο οποίος έπαιξε σημαντικό ρόλο στην εξαγορά της TIM από την Weather Investments του Αιγύπτιου μεγιστάνα Ναγκίμπ Σαουίρις, άφησε πριν από λίγες ημέρες τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου για να ασχοληθεί με τις ιδιωτικές επενδύσεις (έχει ήδη δημιουργήσει το Milos fund). Το «δαχτυλίδι» της διαδοχής του πέρασε στον κ. Ιμάντ Μπαρσούμ, ο οποίος έχει 15ετή θητεία στους κλάδους των Τηλεπικοινωνιών και των Χρηματοοικονομικών. Τα πιο σημαντικά περάσματα του κ. Μπαρσούμ ήταν από την αιγυπτιακή Mobinil και την αλγερινή Djezzy, στην οποία κατείχε τη θέση του γενικού διευθυντή.
Ιδιαίτερα σημαντική κρίνεται η «συμμαχία» στην οποία προχώρησε με τον όμιλο της Marfin Investment Group τον περασμένο Οκτώβριο. Η στρατηγική συνεργασία των τριών ομίλων (Wind, MIG και Marfin Popular Bank) στοχεύει στην προσφορά υπηρεσιών σύγκλισης στις τηλεπικοινωνίες και την πληροφορική και στην ανάπτυξη εξελιγμένων τραπεζικών υπηρεσιών βασιζόμενες σε τεχνολογία κινητής τηλεφωνίας που θα τους επιτρέψουν να παίξουν κυρίαρχο ρόλο στην ανάπτυξη και τελικά να διαμορφώσουν νέα δεδομένα στην ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών και τραπεζικών υπηρεσιών.


ΝΕΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ


COSMOTE
Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ
Κατά τη διάρκεια του α’ τριμήνου, η Cosmote κατόρθωσε να ενισχύσει τα έσοδα από υπηρεσίες κατά 3,2% σε 627,8 εκατ. ευρώ και να διατηρήσει σταθερή την κερδοφορία EBITDA σε σχέση με πέρυσι. Τα συνολικά έσοδα σημείωσαν κάμψη κατά 4,1%, στα 716,4 εκατ. ευρώ, επηρεασμένα από τις μειωμένες πωλήσεις συσκευών και αξεσουάρ κινητής τηλεφωνίας.
Οι προμήθειες και οι πωλήσεις των συσκευών μεταφέρονται σταδιακά σε επίπεδο μητρικής εταιρίας, έπειτα από την εφαρμογή μοντέλου κεντρικής διαχείρισης από την αρχή της χρονιάς, με στόχο τη βελτιστοποίηση του προϊοντικού χαρτοφυλακίου της εταιρίας και την αποτελεσματικότερη διανομή. Ως αποτέλεσμα, τα συνολικά έσοδα της Cosmote Ελλάδος επηρεάστηκαν θετικά, ενώ αντίστοιχα περιορίστηκαν τα έσοδα της Γερμανός. Η τελευταία σταμάτησε κάποιες δευτερεύουσες δραστηριότητες εμπορίας συσκευών, δίνοντας έμφαση στην πώληση προϊόντων και υπηρεσιών της Cosmote, αλλά και στη χονδρική πώληση προϊόντων καρτοκινητής. Και για το λόγο αυτό, η συνεισφορά της Γερμανός στην ενίσχυση του μεριδίου αγοράς της Cosmote ήταν καταλυτική, προσελκύοντας νέους πελάτες, ειδικά στην Ελλάδα και τη Ρουμανία, και συμβάλλοντας στις οικονομικές επιδόσεις του Ομίλου.    


COSMOTE - ΕΛΛΑΔΑ
Το α’ τρίμηνο του 2009, η Cosmote συνέχισε να ενισχύει το μερίδιο αγοράς της, προσελκύοντας 518.000 καθαρές νέες συνδέσεις, τις περισσότερες σε επίπεδο τριμήνου τα τελευταία τρία χρόνια, με το σύνολο των πελατών της να ανέρχεται σε 8,4 εκατ. ευρώ, αυξημένο κατά 29% σε σχέση με το Α’ τρίμηνο του 2008. Διαθέτοντας την μεγαλύτερη πελατειακή βάση, η Cosmote εισέπραξε το μεγαλύτερο όφελος από τον υψηλό ανταγωνισμό των χρεώσεων κυρίως στην κίνηση εντός δικτύου (on-net traffic).


Τα οικονομικά μεγέθη της Cosmote Ελλάδας
(εκατ. €) Α’ τρίμηνο 2009 Α’ τρίμηνο 2008 +/- %
Κύκλος εργασιών 443,0 424,4 4,4%
Λειτουργικά κέρδη  119,3 133,1 -10,4%
EBITDA 163,5 175,5 - 6,8%
Περιθώριο EBITDA % 36,9% 41,4% -4,5 μον.


ΑΛΒΑΝΙΑ – AMC
Κατά το Α’ τρίμηνο του 2009, η AMC προσέλκυσε περίπου 9.500 καθαρές νέες συνδέσεις, με την πελατειακή της βάση να διαμορφώνεται στο τέλος του τριμήνου σε περίπου 1,4 εκατομμύρια, αυξημένη κατά 14,9% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Η επιβράδυνση στα έσοδα της AMC, συγκριτικά με το A’ τρίμηνο του 2008 οφείλεται κυρίως στις νέες ρυθμίσεις που επιβλήθηκαν στις τιμές χονδρικής και λιανικής, καθώς και στον αυξημένο ανταγωνισμό με την είσοδο τρίτου παρόχου στην αγορά της Αλβανίας. Το περιθώριο EBITDA της AMC παρέμεινε ισχυρό, στο 62,1%.


ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ - GLOBUL
Η Globul αύξησε τους συνδρομητές συμβολαίου κατά 15,8%, σε σχέση με το Α’ τρίμηνο του 2008, με το σύνολο των πελατών συμβολαίου της εταιρείας να ανέρχεται πλέον σε 2,1 εκατ., αποτελώντας το 51,4% της πελατειακής της βάσης. Αντίθετα, οι πελάτες καρτοκινητής μειώθηκαν κατά 7% σε σχέση με το Α’ τρίμηνο του 2008, αποτέλεσμα του εξορθολογισμού αυτού του τομέα της αγοράς. Η συνολική πελατειακή βάση της εταιρείας στο τέλος του Α’ τριμήνου του 2009 διαμορφώθηκε σε περίπου 4 εκατομμύρια, ενισχυμένη κατά 3,5% σε ετήσια βάση. Η μείωση του περιθωρίου EBITDA της Globul είναι αποτέλεσμα της αύξησης των πωλήσεων συσκευών και αξεσουάρ κινητής τηλεφωνίας -με χαμηλότερα περιθώρια κερδοφορίας- μετά από την εφαρμογή κεντρικής διαχείρισης των συσκευών σε συνεργασία με τη Γερμανός Βουλγαρίας.


ΡΟΥΜΑΝΙΑ – COSMOTE ΡΟΥΜΑΝΙΑΣ
Η Cosmote Ρουμανίας ενίσχυσε περαιτέρω την κερδοφορία EBITDA, στα 13 εκατ. ευρώ για το α’ τρίμηνο του 2009, ενώ αύξησε τα συνολικά έσοδα κατά 84% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Εκτιμάται ότι η COSMOTE Ρουμανίας θα συνεχίσει να βελτιώνει περαιτέρω τις επιδόσεις της το 2009, ενισχύοντας δυναμικά τα αποτελέσματα του Ομίλου. Το α’ τρίμηνο, η Cosmote προσέλκυσε περισσότερες από 212.000 καθαρές νέες συνδέσεις, από τις οποίες οι 108.000 είναι συνδέσεις συμβολαίου. Η πελατειακή βάση διαμορφώθηκε σε 6,1 εκατ., με την εταιρεία να αυξάνει σταθερά τους πελάτες συμβολαίου, στο 20% επί του συνόλου των πελατών. Η σύνθεση της πελατειακής βάσης και κυρίως η σύνθεση των νέων συνδέσεων καταδεικνύει την επιτυχία της Cosmote στον τομέα των συμβολαίων, μετά την έμφαση που είχε δοθεί τα πρώτα χρόνια στην καρτοκινητή.


ΠΓΔΜ – COSMOFON
Στα τέλη του α’ τριμήνου του 2009, υπεγράφησαν οι συμφωνίες με την Telekom Slovenije για τη μεταβίβαση του 100% της COSMOFON MOBILE TELECOMMUNICATIONS AD SKOPJE, μέσω της πώλησης της 100% θυγατρικής της COSMOTE, OTE MTS HOLDING B.V., καθώς και της GERMANOS TELECOM AD SKOPJE (GTS).


ΓΕΡΜΑΝΟΣ
Το α’ τρίμηνο του 2009, η Γερμανός συνεισέφερε 571.661 καθαρές νέες συνδέσεις σε επίπεδο Ομίλου Cosmote, προσελκύοντας το 86% των καθαρών νέων συνδέσεων σε όλες τις χώρες (εκτός Αλβανίας) για το τρίμηνο. Ο ρόλος της Γερμανός υπήρξε καταλυτικός για την ενίσχυση των μεριδίων αγοράς και για την περαιτέρω ανάπτυξη της Cosmote, ιδίως σε Ελλάδα και Ρουμανία. Η αυξανόμενη συνεισφορά της Γερμανός σε νέους πελάτες είναι ένας από τους κύριους παράγοντες της εξαιρετικής πορείας της Cosmote σε αυτές τις αγορές και, κατά συνέπεια, της ενίσχυσης των οικονομικών επιδόσεων του Ομίλου.


WIND
ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΩΝ ΕΞΟΔΩΝ
Απόλυτο έλεγχο των τηλεπικοινωνιακών τους εξόδων αποκτούν οι εταιρικοί πελάτες WIND μέσω της υπηρεσίας Split Bill. Οι εταιρικοί πελάτες αποκτούν πλήρη έλεγχο των τηλεπικοινωνιακών τους εξόδων, καθώς έχουν τη δυνατότητα να ορίζουν και να πληρώνουν το λογαριασμό του κινητού των εργαζομένων τους μέχρι ένα συγκεκριμένο ποσό. Το Όριο Χρήσης, μπορεί να περιλαμβάνει κάθε είδους κίνηση, όπως εθνικές, διεθνείς κλήσεις, SMS, MMS, video-κλήσεις, roaming κλπ. Οποιαδήποτε περαιτέρω χρέωση, εκδίδεται σε ένα δεύτερο λογαριασμό, στα προσωπικά στοιχεία του εργαζόμενου.


ΥΠΗΡΕΣΙΑ WΕΒ Ν MAIL
Τη νέα υπηρεσία δεδομένων Web n Mail, για πλοήγηση στο internet και ταυτόχρονη πρόσβαση στο Mail από το κινητό, προσφέρει από τα τέλη Απριλίου η WIND σε παλιούς και νέους συνδρομητές συμβολαίου φωνής, ιδιώτες και εταιρικούς. Με τις νέες υπηρεσίες WIND Web n Mail οι χρήστες έχουν πρόσβαση στο internet αλλά και στο email τους απευθείας από το κινητό τους σε ιδιαίτερα χαμηλές τιμές. Τώρα οι συνδρομητές της WIND απολαμβάνουν μέσω του κινητού τους:
- Αποστολή και λήψη email από τους εταιρικούς και προσωπικούς τους λογαριασμούς τους (π.χ. Gmail, Hotmail, Yahoo!)
- Πλοήγηση σε όλα τα websites μέσω του Web Browser, όπως από τον υπολογιστή τους.
- Επεξεργασία και ανανέωση των Blog και των προφίλ τους στα social networking sites (π.χ. Facebook, Twitter, LinkedIn) από όπου κι αν βρίσκονται
- Συνεχή ανανέωση των εφαρμογών του κινητού τους που απαιτούν σύνδεση στο internet (π.χ. Καιρός, Χρηματιστήριο, Χάρτες, Youtube).
- Επικοινωνία με τα αγαπημένα τους πρόσωπα μέσω Instant Messengers (π.χ. Windows Messenger, Google Talk)


ΝΕΟ WIND PLUS
Ανανεωμένο, με νέα χαρακτηριστικά και δυνατότητες, και πολλές καινούριες υπηρεσίες Internet, προσφέρεται εδώ και λίγες εβδομάδες το επιτυχημένο mobile Portal της WIND. Με 13 διαφορετικές κατηγορίες το WIND Plus, δίνει πρόσβαση σε ένα πλήρες μενού ενημερωτικού και ψυχαγωγικού περιεχομένου, προσφέροντας παράλληλα στους χρήστες νέες δυνατότητες προσωποποίησης του μενού, αναζήτησης περιεχομένου και ακόμα πιο εύκολη περιήγηση στο Mobile Internet.


ΣΤΑΘΕΡΟ & ΚΙΝΗΤΟ ΣΕ 1
Συνδυασμό 2 υπηρεσιών, σταθερής και κινητής τηλεφωνίας σε 1, προσφέρει από τα μέσα Απριλίου η WIND, εξασφαλίζοντας σημαντική έκπτωση και δωρεάν επικοινωνία για τους καταναλωτές. Η νέα αυτή προσφορά, έρχεται να συμπληρώσει την προσφορά ”σε 1” για συνδυασμό κινητής, σταθερής τηλεφωνίας και Internet, εξασφαλίζοντας σημαντική οικονομία και για όσους συνδυάσουν κινητή και σταθερή τηλεφωνία σε 1. Με τη νέα αυτή προσφορά όλοι οι νέοι ή και υφιστάμενοι συνδρομητές WIND και Tellas που επιθυμούν να συνδυάσουν κινητή τηλεφωνία WIND με Tellas σταθερή τηλεφωνία απολαμβάνουν σημαντική οικονομία, αλλά και ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση από ένα σημείο πώλησης.


VODAFONE
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΜΕ HOL
Η Vodafone και η Hellas Online έχουν ξεκινήσει αποκλειστικές διαπραγματεύσεις με στόχο τη διερεύνηση της δυνατότητας συνεργασίας, για την ανάδειξη της Vodafone σε στρατηγικό εταίρο της HOL, μέσω της απόκτησης μειοψηφικού ποσοστού του μετοχικού κεφαλαίου της HOL, με  αντάλλαγμα τη συνεισφορά του υφιστάμενου παγίου ευρυζωνικού εξοπλισμού (DSL) της Vodafone.
Η Vodafone και η HOL θα συνδυάσουν τις προσφορές τους στην ελληνική αγορά και θα προσφέρουν αποκλειστικά και από κοινού τα προϊόντα και υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας της Vodafone και τις υπηρεσίες σταθερής τηλεφωνίας και ευρυζωνικών δικτύων της HOL.
Καθ’ ότι οι αποκλειστικές αυτές διαπραγματεύσεις βρίσκονται σε αρχικό στάδιο, δεν είναι ακόμη απόλυτα βέβαιο ότι θα καταλήξουν σε οριστική  συμφωνία. Οι εταιρείες θα ενημερώσουν τους επενδυτές για την έκβαση των διαπραγματεύσεων σύμφωνα με τις εφαρμοστέες νομικές και κανονιστικές απαιτήσεις.


MICROSOFT OUTLOOK MOBILE
Στο πλαίσιο της ευρύτερης διεθνούς συνεργασίας μεταξύ της Vodafone και της Microsoft, καθώς και ως αποτέλεσμα της δυνατής σχέσης μεταξύ των δύο Εταιρειών στην Ελλάδα, η Vodafone Ελλάδας και η Microsoft, αναπτύσσουν καινοτόμες λύσεις, οι οποίες αυξάνουν την παραγωγικότητα των εταιρικών πελατών, εύκολα και αποτελεσματικά, με χρέωση σε έναν μόνο λογαριασμό Vodafone. Η λύση Microsoft Outlook ® Mobile από τη Vodafone, η οποία παρέχεται μέσα από τα υφιστάμενα προγράμματα χρήσης Surf & Email της Vodafone, αποτελεί και το πρώτο αποτέλεσμα αυτής της εξαιρετικής συνεργασίας.
Το Microsoft Outlook ® Mobile από τη Vodafone, απευθύνεται σε υπάρχοντες και μελλοντικούς πελάτες του Microsoft Exchange και Small Business Server, οι οποίοι λόγω των επιχειρηματικών τους δραστηριοτήτων θα πρέπει να έχουν διαρκή επαφή με το γραφείο τους. Η λύση αυτή προσφέρει στους χρήστες τη δυνατότητα  συγχρονισμού των Email, Calendar και Tasks στο κινητό τους, σε πραγματικό χρόνο,  χωρίς επιπλέον κόστος σε υποδομές ή άδειες χρήσης. Με αυτόν τον τρόπο οι χρήστες απολαμβάνουν μια μοναδική εμπειρία, παρόμοια εκείνης που συναντάται στον υπολογιστή. Η λύση προσφέρεται μέσα από μια ποικιλία κινητών τηλεφώνων Windows Mobile, συμπεριλαμβανομένου του αποκλειστικού Vodafone 1231.


ΚΑΡΤΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕ ΜΠΟΝΟΥΣ
Στη Vodafone όλοι οι συνδρομητές, επιλέγοντάς οποιοδήποτε από τα διαθέσιμα προγράμματα έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν μία ολοκαίνουργια συσκευή εντελώς δωρεάν. Επιπλέον, η Vodafone προσφέρει σε όλους τους συνδρομητές που θα πραγματοποιήσουν νέα σύνδεση ή φορητότητα στο Καρτοπρόγραμμα, bonus extra χρόνο ομιλίας 5 ευρώ και 8 ευρώ στο Καρτοπρόγραμμα  25 και 35 αντίστοιχα, για πάντα.
Με το Καρτοπρόγραμμα της Vodafone, οι συνδρομητές απολαμβάνουν τα πλεονεκτήματα της καρτοκινητής και των προγραμμάτων συμβολαίου, έχουν τον απόλυτο έλεγχο του λογαριασμού τους και εξασφαλίζουν ταυτόχρονα ακόμη μεγαλύτερη οικονομία επωφελούμενοι από:
- Χαμηλές χρεώσεις, όπως στα προγράμματα συμβολαίου
- Σταθερό λογαριασμό
- Δυνατότητα ανανέωσης με κάρτα
- Έλεγχο του κόστους
Διαθέσιμα προγράμματα
- Καρτοπρόγραμμα 20 με μηνιαίο πάγιο 20 ευρώ. Διαθέσιμο ποσό προς κατανάλωση σε κλήσεις, sms, και υπηρεσίες, αξίας 20 ευρώ & Δωρεάν συσκευή.
- Καρτοπρόγραμμα 25 με μηνιαίο πάγιο 25 ευρώ και bonus 5 ευρώ. Διαθέσιμο ποσό προς κατανάλωση σε κλήσεις, sms, και υπηρεσίες, αξίας 30 ευρώ & Δωρεάν συσκευές.
- Καρτοπρόγραμμα 35 με μηνιαίο πάγιο 35€ και bonus 8 ευρώ. Διαθέσιμο ποσό προς κατανάλωση σε κλήσεις, sms, και υπηρεσίες, αξίας 43 ευρώ & Δωρεάν συσκευές.


«ΜΑΧΗ» ΣΤΟ ΛΙΑΝΕΜΠΟΡΙΟ
«Πόλεμο» για μία πίτα 1 δισ. ευρώ και 1,2 εκατομμυρίων νέων συνδέσεων δίνουν οι αλυσίδες λιανεμπορίου της κινητής τηλεφωνίας. Τα τρία δίκτυα κινητής τηλεφωνίας έχουν δημιουργήσει δικές τους εμπορικές αλυσίδες που αποτελούνται τόσο από ιδιόκτητα καταστήματα όσο και από καταστήματα «franchise».
Τα καταστήματα κινητής τηλεφωνίας, μόνο με πωλήσεις ειδών κινητής τηλεφωνίας, δεν μπορούν να έχουν βιωσιμότητα. Πλέον, στις αλυσίδες αυτές, πέραν των νέων συνδέσεων, πραγματοποιούνται συναλλαγές που σχετίζονται με εισπράξεις λογαριασμών, αναβαθμίσεις συμβολαίων, πωλήσεις πακέτων καρτοκινητής και εξυπηρέτηση πελατών (αλλαγές πακέτων κ.ά.). Χαρακτηριστικό μάλιστα της δυναμικής που έχουν αποκτήσει οι αλυσίδες λιανικής, είναι ότι σε ετήσια βάση πραγματοποιούνται πανελλαδικά μεταξύ πελατών και καταστημάτων περί τα 30 εκατομμύρια συναλλαγές.
Στον αντίποδα βρίσκονται αλυσίδες όπως η Γερμανός και το Πλαίσιο. Ως ηγέτες στη λιανική αγορά ηλεκτρονικών ειδών, οι δύο αυτές εταιρείες ήταν και οι μόνες ουσιαστικά που απέμειναν από την κρίση που έπληξε τη συγκεκριμένη αγορά τα προηγούμενα χρόνια. Ποντάροντας στη διεύρυνση της γκάμας των προσφερόμενων προϊόντων τους κατάφεραν να ισχυροποιήσουν τη θέση τους και να βελτιώσουν τα περιθώρια κέρδους τους.


Οι εμπορικές αλυσίδες
Eταιρείες Καταστήματα
Γερμανός 332 + 60 (καταστήματα «Biip»)
Πλαίσιο 19
Vodafone Shops 354
Kαταστήματα TIM 211
Cosmote 25
OTEshops 345
Σύνολο 1.346


ΦΘΗΝΟΤΕΡΕΣ ΚΛΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΕ
Φθηνότερες κλήσεις και SMS από κινητό τηλέφωνο από τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης φέρνει ο νέος κανονισμός για τις τιμές περιαγωγής που εγκρίθηκε από την ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στο Στρασβούργο.
Οι μειώσεις στην ευρωχρέωση των κλήσεων περιαγωγής που θα ξεκινήσουν από την 1η Ιουλίου θα γίνουν σταδιακά σε 3 δόσεις, ώστε οι χρεώσεις να έχουν μειωθεί κατά 40% έως το καλοκαίρι του 2011. Στα δε SMS με περιαγωγή η χρέωση θα μειωθεί κατά 60% από την 1η Ιουλίου 2009.
Συγκεκριμένα, ο κανονισμός προβλέπει πλαφόν στα ανώτατα όρια τιμών:
Μείωση της τιμής για τις κλήσεις περιαγωγής από τα 0,46 ευρώ σε 0,43 ευρώ για την πραγματοποίηση κλήσεων και από 0,22 ευρώ σε 0,19 ευρώ για την αποδοχή κλήσεων από την 1η Ιουλίου.
Μείωση της τιμής για την αποστολή SMS από το εξωτερικό στα 0,11 ευρώ χωρίς ΦΠA από τα 0,28 ευρώ που είναι ο σημερινός μέσος όρος στην Ευρώπη.
Σημειώνεται ότι η τιμή φτάνει σήμερα στα 0,35 ευρώ ανά μήνυμα σε χώρες όπως η Ολλανδία και η Πορτογαλία.
Επίσης, ο κανονισμός προβλέπει μείωση χρεώσεων για υπηρεσίες περιαγωγής δεδομένων, όπως η αποστολή e-mails και φωτογραφιών, αλλά και η πρόσβαση στο Διαδίκτυο ή το «κατέβασμα» ταινιών ή άλλων αρχείων.


ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟΤΗΤΑ
ΣΥΓΚΛΙΣΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ & ΜΜΕ
Το 4ο Διεθνές Συνέδριο της ΕΕΤΤ με θέμα «Ευρυζωνική Σύγκλιση Τηλεπικοινωνιών και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης» πραγματοποιήθηκε στις 20 και 21 Μαΐου στο Divani Apollon Palace. Την έναρξη των εργασιών του Συνεδρίου κήρυξε ο Πρωθυπουργός κ. Κώστας Καραμανλής. Οι θεματικές ενότητες της πρώτης ημέρας του Συνεδρίου επικεντρώθηκαν στη σύγκλιση ως μοχλού οικονομικής, κοινωνικής και πολιτιστικής ανάπτυξης  και στις απαραίτητες ρυθμιστικές παρεμβάσεις για τη σύγκλιση.
Κεντρικοί ομιλητές της πρώτης ημέρας του Συνεδρίου ήταν o Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Ευριπίδης Στυλιανίδης, και ο Καθηγητής κ. Nicholas Negroponte, Πρόεδρος του Οργανισμού One Laptop per Child και Συνιδρυτής του MIT Media Laboratory. Η δεύτερη ημέρα του Συνεδρίου, με κεντρικό ομιλητή τον κ. Αναστάσιο Νεράντζη, Γ΄ Αντιπρόεδρο της Βουλής, ήταν αφιερωμένη στις επιχειρηματικές ευκαιρίες που προκύπτουν από τη σύγκλιση και στα νέα μοντέλα ψηφιακής τηλεόρασης και διαδικτύου στο περιβάλλον της σύγκλισης.
Ο Πρωθυπουργός αναφέρθηκε στη Ψηφιακή Επανάσταση που διανύουμε σχολιάζοντας: «οι τεχνολογικές εξελίξεις στον τομέα των τηλεπικοινωνιών, η ευρυζωνικότητα,  διαμορφώνουν νέα δεδομένα, που δε μπορεί, ούτε να αγνοούνται, ούτε να αφήνονται σε δεύτερη προτεραιότητα. Όποιος δεν εναρμονίζεται, κινδυνεύει να βρεθεί στο περιθώριο της ανάπτυξης. Η ευρυζωνικότητα είναι η πλέον προωθημένη υποδομή για τις σύγχρονες ανάγκες της επικοινωνίας, της εκπαίδευσης, της εργασίας και της υγείας».
Ο Πρόεδρος της ΕΕΤΤ, Καθηγητής Νικήτας Αλεξανδρίδης, τόνισε ότι: «εισερχόμαστε πλέον στην ψηφιακή εποχή της σύγκλισης, πορευόμενοι τάχιστα προς μια πλήρως διασυνδεδεμένη κοινωνία». Στη συνέχεια επικεντρώθηκε στις «ψηφιακές δικτυακές υποδομές του 21ου αιώνα: το εθνικό ευρυζωνικό δίκτυο πρόσβασης επόμενης γενιάς, τα ασύρματα ευρυζωνικά δίκτυα, τα δίκτυα επίγειας ψηφιακής ευρυεκπομπής και το ψηφιακό μέρισμα. Ο κ. Αλεξανδρίδης κατέθεσε προτάσεις προς συζήτηση με τους αρμόδιους φορείς. Συγκεκριμένα, η πρώτη πρόταση αφορούσε στο διαχωρισμό δικτύων από υπηρεσίες, ο οποίος «θα ωθήσει σε συμπράξεις μεταξύ τηλεπικοινωνιακών εταιριών και εταιριών παραγωγής οπτικοακουστικού περιεχομένου, για καλύτερες προσφορές ολοκληρωμένων υπηρεσιών». Η δεύτερη αφορούσε στην καλύτερη διαχείριση του ραδιοφάσματος της χώρας, «μέσω ενός κεντρικού φορέα για την απονομή και διαχείριση ολόκληρου του φάσματος». Η τρίτη πρόταση αφορούσε μεταξύ άλλων, «στη δημιουργία συντονιστικού οργάνου για τη στρατηγική και μεθοδολογία μετάβασης στην ψηφιακή τηλεόραση, την επικαιροποίηση του τελικού ψηφιακού χάρτη συχνοτήτων καθώς και το σχεδιασμό και υλοποίηση των πάρκων κεραιών».
Ο Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών  κ. Ευριπίδης Στυλιανίδης, τόνισε ότι «η Ελλάδα, τα τελευταία χρόνια, συμβαδίζοντας με συνέπεια με τα νέα δεδομένα σε παγκόσμιο επίπεδο, πραγματοποιεί μία πραγματική επανάσταση στον τομέα της ψηφιακής επικοινωνίας και καλύπτει με γοργούς ρυθμούς το ψηφιακό χάσμα που τη χώριζε από την υπόλοιπη Ευρώπη. Τον τελευταίο χρόνο η ευρυζωνική διείσδυση αυξήθηκε στην Ελλάδα κατά 4,3 μονάδες, ποσοστό που κατατάσσει τη χώρα μας στην 6η θέση μεταξύ των χωρών της ευρωζώνης με τη μεγαλύτερη αύξηση.»
O ιδρυτής του Μη Κυβερνητικού Οργανισμού “One Laptop Per Child” και καθηγητής του MIT κ. Nicholas Negroponte κατά την κεντρική ομιλία του έδωσε μια νέα διάσταση στον ορισμό της ευρυζωνικότητας αναφέροντας ότι είναι ο αριθμός των bits ανά δευτερόλεπτο (bit/sec) που καταναλώνει ο χρήστης, διαφοροποιώντας την ποιότητα του περιεχομένου από την ταχύτητα. Στη συνέχεια ανέφερε ότι η μελλοντική τάση είναι να εξαφανιστεί το χαρτί ως μέσο επικοινωνίας (βιβλία, εφημερίδες, περιοδικά) διαχωρίζοντάς τα από τις λέξεις και την πληροφορία (ειδήσεις, νέα). Έδωσε παραδείγματα από διάφορες χώρες, όπως οι χώρες της Αφρικής και της Λατινικής Αμερικής (π.χ. Περού, Κολομβία, κ.ά.), όπου έχουν διατεθεί φορητοί υπολογιστές χαμηλού κόστους και έχουν δημιουργήσει από μηδενική βάση μια ηλεκτρονική βιβλιοθήκη 10.000 βιβλίων. Βασικό χαρακτηριστικό της δραστηριότητας “One Laptop Per Child” είναι η αντίληψη ότι το παιδί αποτελεί «αποστολή» και όχι «εμπορικό στόχο».
Ο κ. Νεράντζης κατά την ομιλία του έκανε λόγο για το μέλλον των παραδοσιακών ΜΜΕ επισημαίνοντας τα εξής: «Το τοπίο πια θα καθορίζουν αποφασιστικά το «νέο Ραδιόφωνο» και η «Νέα Τηλεόραση», όπου οι άνθρωποι γίνονται συνδρομητές σε ανθρώπους. Αυτά είναι τα λεγόμενα «κοινωνικά δίκτυα», τα οποία προσφέρουν, ολοένα και περισσότερο, ό,τι υποσχόταν, προ δεκαετίας, το web. Σε μερικά χρόνια όλοι θα είμαστε μέλη κάποιου Network. Εξ άλλου, η απόσταση, μεταξύ on και off line θα μηδενισθεί».
Στη συνέχεια, εκπρόσωποι φορέων και επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών αλλά και των ΜΜΕ από την Ελλάδα και το εξωτερικό με τις παρουσιάσεις τους μετέφεραν την εμπειρία και τις απόψεις τους στους παρευρισκόμενους και ανέπτυξαν δημιουργικό διάλογο σχετικά με τις δυνατότητες και τις ευκαιρίες της νέας ψηφιακής εποχής.


ΝΕΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ


ΠΛΑΙΣΙΟ - HOL
ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΚΕΤΑ INTERNET
Το Πλαίσιο σε συνεργασία με τη Hellas On Line γιόρτασε την Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών στις 17 Μαΐου με μοναδικά πακέτα προσφορών. Συγκεκριμένα, για δύο συνεχόμενες ημέρες, στις 15 και 16 Mαΐου, με κάθε νέα σύνδεση στα προγράμματα Hol telephony και Hol double-play προσέφερε σε κάθε συνδρομητή δώρο τα 3 πρώτα πάγια, για συνολικό όφελος έως και 120 ευρώ. Παράλληλα, στα 21 καταστήματα Πλαίσιο οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τα πιο σύγχρονα και ελκυστικά προϊόντα τηλεφωνίας & internet.


FORTHNET
ΔΩΡΑ ΜΕ ΤΟ FORTHNET 2PLAY
Στα Καταστήματα Forthnet, από τις 15 Μαΐου και έως εξαντλήσεως των αποθεμάτων, με κάθε νέα αίτηση για την υπηρεσία Forthnet 2play, οι χρήστες κερδίζουν χιλιάδες δώρα αξίας έως και 3.000 ευρώ! Ταξίδια στη Eurodisney, notebooks, κονσόλες Nintendo DS,  δικτυακές κάμερες, εξωτερικοί δίσκοι, MP3 players, online pc games και χιλιάδες άλλα δώρα, είναι στη διάθεσή σας! Όλοι οι νέοι συνδρομητές κερδίζουν, ενώ το δώρο τους το μαθαίνουν στη στιγμή, αφού με την κατάθεση της αίτησης, το προσωπικό των Καταστημάτων Forthnet προχωρά επιτόπου σε ηλεκτρονική κλήρωση και τους ενημερώνει σχετικά.


TELLAS
ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΓΙΑ DOUBLE PLAY
Η Tellas, προσέφερε το  Τellas Double-Play  Unlimited για απεριόριστη χρήση internet και απεριόριστες κλήσεις μόνο με 19,90 ευρώ το μήνα για όλες τις νέες αιτήσεις Tellas Double Play Unlimited που πραγματοποιήθηκαν έως και τις 16 Μαΐου 2009. Η χρέωση ισχύει για  6 μήνες από την ενεργοποίηση της σύνδεσης.
Με το Tellas Double Play Unlimited οι συνδρομητές απολαμβάνουν :
· Απεριόριστες κλήσεις προς σταθερά σε Ελλάδα (αστικά και υπεραστικά)
· Απεριόριστες διεθνείς κλήσεις σε 38 χώρες.
· Δωρεάν 60 λεπτά χρόνου ομιλίας προς όλα τα εθνικά κινητά,
· Απεριόριστη χρήση ADSL Internet έως 24 Mbps


ΟΤΕ
CONN-X TV & ΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
· Στις 7 Μαΐου 2009 ξεκίνησε η συνεργασία του ΟΤΕ με το NBC Universal Global Networks, όπως ανακοινώθηκε σε σημερινή συνέντευξη τύπου. Ο ΟΤΕ φέρνει στην Ελλάδα για πρώτη φορά αποκλειστικά για τους συνδρομητές του conn-x TV, το Universal Channel, ένα από τα πιο δημοφιλή κανάλια του NBC Universal Global Networks.
· Ο ΟΤΕ αναβάθμισε τις ευρυζωνικές συνδέσεις 1 Mbps σε 2 Mbps, τις συνδέσεις 4 Mbps σε 8 Mbps, ενώ εφαρμόζει νέα τιμολογιακή πολιτική με μειώσεις έως 16%. Η ανάπτυξη του ευρυζωνικού δικτύου του ΟΤΕ συνεχίζεται με τον αριθμό των Σημείων Παρουσίας (PoPs) ADSL, να ανέρχεται σε σχεδόν 1500, εκ των οποίων τα 1300 περίπου βρίσκονται εκτός Αττικής. Παράλληλα, οι εγκατεστημένες πόρτες πλησιάζουν το 1,5 εκατομμύριο, υπερκαλύπτοντας τη ζήτηση. Με την υπηρεσία Hellas SAT net! Home, που προσφέρει η θυγατρική του ΟΤΕ, Hellas Sat, παρέχεται η δυνατότητα μόνιμης και απεριόριστης πρόσβασης στο διαδίκτυο σε περιοχές όπου δεν υπάρχει επίγεια υποδομή διασύνδεσης ή άλλο τηλεπικοινωνιακό μέσο, με τιμές που ξεκινούν από 39 ευρώ το μήνα.
· Εκδήλωση για την παρουσίαση των ολοκληρωμένων λύσεων OTEbusiness σε μεγάλες ελληνικές και πολυεθνικές εταιρείες, καθώς και φορείς του δημοσίου τομέα, πραγματοποίησε πρόσφατα ο ΟΤΕ στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. Ο κ. Ηλίας Δρακόπουλος, Γενικός Διευθυντής Εταιρικών και Επιχειρησιακών Πελατών, μεταξύ άλλων, ανέφερε: «Στον ΟΤΕ επενδύουμε στην εξυπηρέτηση των τηλεπικοινωνιακών αναγκών της αγοράς των εταιρικών πελατών, όπως παρουσιάζονται σήμερα αλλά και όπως εξελίσσονται ως αποτέλεσμα των αλλαγών στην φύση και τον τρόπο του επιχειρείν στο πλαίσιο της ψηφιακής δικτυωμένης οικονομίας, και εστιαζόμαστε στην ανάπτυξη και παροχή ειδικά σχεδιασμένων καινοτόμων υπηρεσιών και ολοκληρωμένων λύσεων Τηλεπικοινωνιών και Πληροφορικής».

  Περιεχόμενα
ΧΡΗΜΑ τ. 353, Ιούνιος 2009
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ: ΑΓΟΡΕΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΛΟΓΙΚΗΣ…
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΓΓΕΛΟΣ ΦΙΛΙΠΠΙΔΗΣ
ΤΡΑΠΕΖΕΣ: ΑΦΗΝΟΥΝ ΠΙΣΩ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ
ΘΕΜΑ: ΟΛΥΜΠΙΑΚΑ AKINHTA
CEO & CSR MONEY CONFERENCE 2009
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ (συνέχεια)
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΛΙΜΕΝΩΝ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ - ΚΙΝΗΤΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ
ΑΝΑΛΥΣΗ
ΑΝΑΛΥΣΗ
ΕΡΕΥΝΑ
ΕΡΕΥΝΑ: ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
ΕΡΕΥΝΑ ΤΡΟΦΙΜΑ & ΠΟΤΑ
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΟΡΕΣ
EUROMONEY ΕΡΓΑ ΥΠΟΔΟΜΗΣ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΜΕΤΑΛΛΟΥΡΓΙΑ
ΕΡΕΥΝΑ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ
ΣΤΑ ΕΝΔΟΤΕΡΑ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ (συνέχεια)
ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΣΕ ΜΟΡΦΗ EBOOK

 Όροι και προϋποθέσεις του site