Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Μάιος 2006                               Τεύχος 321

Τηλεπικοινωνίες: ένας κλάδος γεμάτος deals


To ζητούμενο είναι η κατάσταση στην οποία θα περιέλθει ο κλάδος, όταν η αγορά «απορροφήσει» τις συνέπειες των τόσο πολλών και μεγάλων επιχειρηματικών συμφωνιών που έχουν λάβει χώρα σε Ελλάδα & εξωτερικό.


Έτος αξιολόγησης και απεικόνισης της πραγματικής αξίας των εξαγορών και των συμφωνιών που έγιναν στην αγορά των τηλεπικοινωνιών, τόσο διεθνώς, όσο και στην Ελλάδα, διαμορφώνοντας τις τάσεις και για τα επόμενα έτη αναμένεται να είναι το 2006 σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της Kantor Capital.
Ενώ ο ανταγωνισμός μεταφέρεται διεθνώς στην τηλεφωνία μέσω του Διαδικτύου (VoIP) η χώρα μας κινδυνεύει να χαρακτηριστεί «πρωτόγονη». Με ένα από τα χαμηλότερα ποσοστά διείσδυσης του Διαδικτύου (κάτω του 20%) και το 99% των χρηστών του Διαδικτύου χωρίς πρόσβαση με ευρυζωνική διασύνδεση (DSL), η αγορά δε δείχνει σημάδια εξέλιξης σε βραχυπρόθεσμο ορίζοντα. 
Σημαντικό μερίδιο ευθύνης φέρουν και οι τιμές ευρυζωνικής πρόσβασης στην ελληνική αγορά, που παραμένουν οι ακριβότερες στην Ευρώπη. Ενδεικτικά, το κόστος ενός Mbps ανά ευρώ στην  Ελλάδα είναι 73% μεγαλύτερο από την Τουρκία, 2600% μεγαλύτερο από την Αγγλία και 9800% μεγαλύτερο από τη Γαλλία. Πιθανώς, ο αυξανόμενος ανταγωνισμός των εταιριών να οδηγήσει στη μείωση των τιμών και στην άνοδο του επιπέδου των προσφερόμενων υπηρεσιών (δυνατότητα  πρόσβασης σε μουσικά αρχεία, ταινίες, ειδήσεις, αγοραπωλησίες).
Έμπειροι αναλυτές εκτιμούν πως στα επόμενα χρόνια το σκηνικό στον τομέα των τηλεπικοινωνιών θα αλλάξει δραματικά προς όφελος του καταναλωτή.  Η εκτίμηση αυτή στηρίζεται στο γεγονός ότι η στρατηγική κοστολόγησης των εταιριών τηλεπικοινωνιών στηρίζεται στη διάρκεια του τηλεφωνήματος και στη γεωγραφική απόσταση των επικοινωνούντων.
Και τα δύο αυτά κριτήρια, εξανεμίζονται με την τηλεφωνία μέσω του Διαδικτύου (VoIP), όπου η επικοινωνία με άλλον υπολογιστή είναι εντελώς δωρεάν και η κλήση σε σταθερό τηλέφωνο ή κινητό γίνεται με χρέωση πολύ χαμηλότερη της παραδοσιακής τηλεφωνίας (για παράδειγμα το κόστος κλήσης στην Ιρλανδία είναι 0,017 ευρώ για κλήσεις εντός της χώρας μέχρι 1,3 ευρώ για κλήσεις σε απομακρυσμένες περιοχές).
Όπως καταγράφεται στη μελέτη της Kantor, το μέλλον του κλάδου των Τηλεπικοινωνιών στηρίζεται σε δύο άξονες.
Αρχικά, αν θα μπορέσουν οι εταιρεες των ασύρματων επικοινωνιών να επενδύσουν σε καινούργιες τεχνολογίες, και δεύτερον αν θα μπορέσουν οι εταιρίες στον τομέα των διαφοροποιημένων επικοινωνιών να αντεπεξέλθουν στον ανταγωνισμό και να διευρύνουν τις δικές τους υπηρεσίες για VoIP, πιθανώς μέσω εξαγορών και συγχωνεύσεων.
Ήδη πολλές εταιρίες στον τομέα των υπηρεσιών στο Διαδίκτυο έχουν προχωρήσει σε τέτοιου είδους συμφωνίες.
Η Microsoft και η Yahoo! εξαγόρασαν την Teleo και την Dialpad αντίστοιχα, ανταγωνίστριες εταιρίες της Skype. Επίσης, η AOL και η Apple έχουν ήδη δημιουργήσει δικές τους υπηρεσίες VoIP. Ο επιχειρηματικές εξελίξεις στον τομέα αυτό τα επόμενα χρόνια αναμένονται σημαντικές.
Για μια ακόμα χρονιά, το 2005, ο αριθμός των συνδρομητών σε ασύρματες επικοινωνίες αυξήθηκε, αλλά στην Ευρώπη παρατηρήθηκε σημαντική πτώση στο ρυθμό ανάπτυξης αυτών, η οποία σύμφωνα με εκτιμήσεις αναλυτών της Morgan Stanley θα συνεχιστεί σταδιακά μέχρι και το 2008.
Για να μπορέσουν οι εταιρίες να αποτρέψουν αυτή την τάση θα πρέπει να εστιάσουν τις επενδύσεις σε διαφορετικές πηγές εσόδων από ότι μέχρι σήμερα. Τα έσοδα των εταιριών ασύρματων τηλεπικοινωνιών στην Ευρώπη από την ομιλία και τα μηνύματα (SMS) εκτιμάται πως θα έχουν μικρό έως και αρνητικό ρυθμό ανάπτυξης μέχρι το 2008.
Αντιθέτως, περαιτέρω επενδύσεις σε άλλες επικοινωνίες (τηλέφωνα με τηλεόραση, πλοήγηση στο διαδίκτυο για αγορές, κτλ.) χαίρουν εκτίμησης από τους καταναλωτές και εκτιμάται πως οι συνολικές πωλήσεις αυτών το 2008 θα φτάσουν τα 15 δισ. ευρώ και θα συνεισφέρουν περίπου το 10% των συνολικών εσόδων των εταιριών.



Η εικόνα του κλάδου το 2005
Αναφορικά με τη χρονιά που μας πέρασε, το 2005, ο κλάδος των τηλεπικοινωνιών παρουσίασε την 3η υψηλότερη αξία πραγματοποιηθέντων συμφωνιών εξαγορών και συγχωνεύσεων παρουσιάζοντας σημαντική αύξηση (20%) σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Στην παγκόσμια αύξηση της αξίας των πραγματοποιηθέντων συμφωνιών έχει συμβάλει και η αύξηση της συμμετοχής από εταιρίες ιδιωτικών επενδύσεων (Private Equity) οι οποίες το 2005 συμμετείχαν στο 15% (κατά αξία) των συνολικών συμφωνιών  της αγοράς.
Στην Ελλάδα, το 2005 θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως αρκετά έντονος χρόνος όσον αφορά την αγορά των τηλεπικοινωνιών. Τον Σεπτέμβριο ολοκληρώθηκε η μεταβίβαση του 80,8% της ΤΙΜ Hellas στις εταιρίες επιχειρηματικών συμμετοχών (Venture Capital) Apax Partners και Texas Pacific Group. Η ολοκλήρωση της συμφωνίας επισφράγισε μια από της μεγαλύτερες συμφωνίες στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα και παρουσιάζεται στην 20η θέση των μεγαλύτερων συμφωνιών παγκοσμίως για το 2005.
Παράλληλα με την εξαγορά της ΤΙΜ Hellas, οι δύο εταιρίες επιχειρηματικών συμμετοχών προχώρησαν και στην εξαγορά της Q-Telecom από την Info-Quest. Η διοίκηση της Info-Quest επωφελήθηκε από το ενδιαφέρον που επέδειξε μια άλλη εταιρία επιχειρηματικών συμμετοχών, BC Partners, με αποτέλεσμα το τελικό ποσό εξαγοράς της εταιρίας να είναι αυξημένο κατά  40% από την αρχική προσφορά των 250 εκατ. ευρώ. 
Τον Ιούλιο η Ιntracom ανακοίνωσε την εξαγορά του 23% της FORTHnet από τις Μινωικές Γραμμές και το 100% της Hellas On Line από την EFG Eurobank. Σκοπός της Ιntracom ήταν η σταδιακή εξαγορά μεγαλύτερου ποσοστού της FORTHnet, μέσω της Telecom Italia, της Med Nautilus και της Kυπριακής Tράπεζας Aνάπτυξης, για την απόκτηση του 20,5% που οι τρεις τελευταίες έλεγχαν στη FORTHnet.
Το Σεπτέμβριο όμως, η ισλανδικών συμφερόντων εταιρία επιχειρηματικών συμμετοχών Novator απέκτησε το 16,1% της FORTHnet από τις προαναφερόμενες εταιρίες. Η Ιntracom προσπάθησε να απαντήσει στην κίνηση αυτή της Novator καταθέτοντας δημόσια προσφορά για τις μετοχές της FORTHnet. Ο πόλεμος των δυο εταιριών για την απόκτηση του πλειοψηφικού πακέτου μετοχών της FORTHnet είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση της τιμής της μετοχής από τα  5,3 ευρώ στα 8 ευρώ που προσέφερε η Ιntracom στη δημόσια προσφορά. Τον επόμενο μήνα, το διοικητικό συμβούλιο της FORTHnet απέρριψε την πρόσφορα της Ιntracom θεωρώντας το τίμημα που προσέφερε ως «μη δίκαιο».  Στις αρχές του 2006 η Intracom προχώρησε σε αποεπένδυση του συνόλου των μετοχών της FORTHnet που είχε στην κατοχή της (25,3%), ενώ η Novator συγκέντρωσε το 38,7%, αποτελώντας πλέον τον κύριο μέτοχο της εταιρίας.
Τέλος, στην 36η θέση της λίστας με τις ακριβότερες συγχωνεύσεις στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών για το 2005, βρίσκεται η Cosmote Mobile Telecoms η οποία εξαγόρασε την Cosmo Bulgaria Mobile EAD (GloBul) και την Cosmofon AD Skopje από τον OTE στην τιμή των 490 εκατ. ευρώ. Πρέπει να σημειωθεί πως η Cosmote Mobile Telecoms διατηρούσε το μάνατζμεντ των δύο εταιριών από τον Ιανουάριο του 2003.
Σημαντικής μακροπρόθεσμης βαρύτητας κίνηση είναι και η συνεργασία μεταξύ της Intracom και του Ρώσικου Ομίλου Sistema.
Οι κινήσεις αυτές μένει να αποτιμηθούν αφού ξεκαθαρίσουν προηγουμένως οι προθέσεις των επενδυτικών κεφαλαίων που τοποθετήθηκαν στην ελληνική αγορά, και οι περαιτέρω εξελίξεις και συναλλαγές που αναμένεται να προκύψουν και να επηρεάσουν σημαντικούς παίκτες στον κλάδο.
Αναφορικά με το άμεσο μέλλον, ενδιαφέρον θα έχει η διαμόρφωση του σκηνικού μέσα από τις κινήσεις επέκτασης της Intracom καθώς και οι «τύχες» των ΤΙΜ και Q-Telecom όταν και εφόσον οι εταιρίες επιχειρηματικών συμμετοχών αποφασίσουν να προχωρήσουν σε πώληση. Επιπλέον, θεωρείται σχεδόν σίγουρη η αλλαγή του σκηνικού όσον αφορά τις εταιρίες σταθερής τηλεφωνίας, με αναμενόμενες κινήσεις συγκέντρωσης σε δύο με τρεις μεγάλους ανταγωνιστικούς παίκτες.
Πιθανή επικείμενη πώληση πακέτου μετοχών του ΟΤΕ με σκοπό την προσέλκυση ξένων κεφαλαίων, αναμένεται επίσης να ενισχύσει σημαντικά το ενδιαφέρον της αγοράς στην Ελλάδα. Αναφερόμενος πρόσφατα στον ΟΤΕ, ο υπουργός Οικονομίας και Οικονομικών κ. Γιώργος Αλογοσκούφης επισήμανε ότι δεν υπάρχουν σχέδια για πώληση ποσοστού φέτος από το 38,6% που διατηρεί το Δημόσιο, καθώς έχει προτεραιότητα το πρόγραμμα αναδιάρθρωσης του ομίλου. Πρόσθεσε ωστόσο ότι το 2007, εάν ένας μεγάλος ευρωπαϊκός τηλεπικοινωνιακός όμιλος ενδιαφερθεί, θα εξεταστεί η πώληση ενός σημαντικού ποσοστού του Οργανισμού.
Στον ευρύτερο τομέα των τηλεπικοινωνιών, είναι φανερή η πρόθεση ορισμένων εταιριών να επεκταθούν σε αγορές του εξωτερικού. Πρόσφατο παράδειγμα, όπως προαναφέραμε είναι η εξαγορά  από την Cosmote Mobile Telecoms της Cosmo Bulgaria Mobile EAD (GloBul) και την Cosmofon AD Skopje. Επιπλέον φημολογείται πως ο όμιλος Intracom μετά τη μη ολοκλήρωση της εξαγοράς της FORTHnet, φέρεται διατεθειμένος να ασκήσει το δικαίωμα εξαγοράς του 10% της τούρκικης Telsim από την Vodafone Group.



Εξοικονόμηση τηλεπικοινωνιακών δαπανών για τις επιχειρήσεις
Ετήσια περιθώρια εξοικονόμησης της τάξης των 500 εκατ. ευρώ μπορούν να έχουν οι ελληνικές επιχειρήσεις εφόσον μειώσουν τις τηλεπικοινωνιακές τους δαπάνες οι οποίες αποτελούν ένα πολύ σημαντικό ποσοστό των συνολικών τους εξόδων.
Το συμπέρασμα αυτό προκύπτει από σχετική μελέτη της εταιρίας Telecompare στην οποία επισημαίνεται ακόμη ότι, εκτός από τη σταθερή και την κινητή τηλεφωνία, σημαντικές οικονομίες μπορούν να επιτευχθούν στις βάσεις δεδομένων και το Ίντερνετ.
Ανάγοντας τα ευρήματα της μελέτης στο σύνολο των τηλεπικοινωνιακών δαπανών των ελληνικών επιχειρήσεων που αναλογούν σε περίπου 25% των 7,5 δισ. ευρώ (ισολογισμοί επιχειρήσεων 2004, επεξεργασία Knowsys) τα ετήσια περιθώρια εξοικονόμησης ανέρχονται σε τουλάχιστον 500 εκατ. ευρώ. 
Ειδικότερα, στη μελέτη η οποία βασίστηκε στα έργα που ολοκλήρωσε η Telecompare το πρώτο εννιάμηνο του 2005, ο μέσος όρος της εξοικονόμησης που επιτεύχθηκε έφτασε το 29%. Η μείωση που επιτεύχθηκε αντιστοιχεί σε άμεση αύξηση των μικτών τους κερδών κατά 2,5%.
Το ποσοστό εξοικονόμησης ανά υπηρεσία στα ολοκληρωμένα έργα της Telecompare ήταν:
ν 27% στη σταθερή τηλεφωνία
ν 22% στην κινητή
ν 53% σε data και Internet.
Όπως επισημαίνει ο διευθυντής πωλήσεων της Telecompare κ. Χάρης Σιακαντάρης, δυστυχώς οι περισσότερες ελληνικές επιχειρήσεις σήμερα είναι αρκετά σπάταλες στις τηλεπικοινωνιακές τους δαπάνες, γεγονός που οφείλεται σε διάφορους λόγους όπως:
ü η δυσκολία αξιολόγησης και ενσωμάτωσης νέων τεχνολογιών, οι οποίες μπορεί να είναι πολύ οικονομικότερες από αυτές που χρησιμοποιούν,
ü η απουσία ελέγχου των λογαριασμών ως προς την ορθότητά τους,
ü η δυσκολία επίτευξης των βέλτιστων χρεώσεων και
ü η έλλειψη γνώσης για τα περιθώρια μείωσης του σχετικού κόστους.
Πάντως η συγκεκριμένη μελέτη έδειξε ότι υπάρχει η δυνατότητα μείωσης του συνολικού κόστους τηλεπικοινωνιών κατά 29% και πιο συγκεκριμένα:
ν 13% από την επίτευξη καλύτερων χρεώσεων (π.χ. η τοποθέτηση του κάθε εταιρικού κινητού στο βέλτιστο –σύμφωνα με τη χρήση του- πρόγραμμα, η επαναδιαπραγμάτευση μίας σύμβασης κ.ά.),
ν 7% από τη βελτιστοποίηση των τηλεπικοινωνιακών υποδομών (π.χ. αλλαγή της τεχνολογίας διασύνδεσης Data, σωστή διαστασιοποίηση μισθωμένων κυκλωμάτων, υλοποίηση λύσεων VoIP),
ν 4% από καταργήσεις (π.χ. περιττές και ανενεργές συνδέσεις και υπηρεσίες),
ν 3% από σφάλματα (π.χ. χρεώσεις για υπηρεσίες που έχουν καταργηθεί, χρεώσεις κλήσεων με διαφορετική από τη συμφωνημένη τιμή),
ν 2% από την ορθολογικότερη χρήση (π.χ. φραγές στο τηλεφωνικό κέντρο, εισαγωγή πολιτικής χρήσης κινητών).
Σημειώνουμε ότι η μελέτη της Telecompare (στο πελατολόγιο της οποίας περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων οι εταιρίες Ευρωπαϊκή Πίστη, Φυσικό Αέριο Αττικής, Όμιλος Εταιριών Παζαρόπουλος, ΤΝΤ Worldwide Express, κ.ά.) είναι προϊόν της ανάλυσης των αποτελεσμάτων δεκαπέντε έργων Telecom Audit που αφορούσαν σε εταιρίες διαφόρων μεγεθών και κλάδων κυρίως του ιδιωτικού τομέα.  Το σύνολο των ελεγχόμενων δαπανών ξεπέρασε τις 800.000 ευρώ, ενώ η εξοικονόμηση προσέγγισε τις 250.000 ευρώ.


Παραδείγματα οικονομιών
Σταθερή τηλεφωνία: Σε μεγάλο Call Center με ετήσιες δαπάνες για σταθερή 300 χιλ. ευρώ, τέθηκαν συγκεκριμένες προδιαγραφές και ζητήθηκαν προσφορές από 5 παρόχους οι οποίες και αξιολογήθηκαν. Οι ετήσιες δαπάνες περιορίστηκαν σε 204 χιλ. ευρώ σημειώνοντας μείωση κατά 32%.
Κινητά: Σε εμπορική εταιρία συστημάτων θέρμανσης που χρησιμοποιούσε 29 εταιρικά κινητά, με μέση μηνιαία δαπάνη 1.900 ευρώ περίπου, καταργήθηκαν οι αδρανείς συνδέσεις και έγινε η βέλτιστη τοποθέτηση ανάλογα με τη χρήση. Αποτέλεσμα ήταν να επιτευχθεί εξοικονόμηση κατά 20,9%.
Υποδομές: Σε ασφαλιστικό όμιλο με δίκτυο δεδομένων 71 κόμβων ανά την Ελλάδα (μείγμα ISDN, ADSL και μισθωμένων κυκλωμάτων) και μηνιαίο κόστος 7.500 ευρώ περίπου προωθήθηκε ενοποιημένη λύση με μηνιαίο κόστος μόλις το 1/3 του αρχικού (περίπου 2.500 ευρώ). Επιτεύχθηκε έτσι ετήσια εξοικονόμηση 60.000 ευρώ, ενώ χρειάστηκαν λιγότεροι από 5 μήνες για να αποσβεστεί ο εξοπλισμός.
Σφάλματα: Σε ασφαλιστικό όμιλο με δαπάνες εξαμήνου για σταθερή τηλεφωνία σε ένα μόνο πάροχο της τάξης των 87 χιλ. ευρώ, ελέγχθηκαν σφάλματα στους ηλεκτρονικούς λογαριασμούς (π.χ. χρεώσεις ορισμένων γραμμών σε διαφορετικές τιμές από αυτές του συμβολαίου) εξασφαλίζοντας πιστώσεις 4.250 ευρώ (ήτοι 4,9%).
Καταργήσεις: Σε μεγάλο Call Center με περισσότερες από 220 τηλεφωνικές γραμμές εντοπίστηκαν 53 κυκλώματα που δε χρησιμοποιούνταν και καταργήθηκαν πετυχαίνοντας με τον τρόπο αυτό ετήσια εξοικονόμηση 12.600 ευρώ.



Διεθνής αγορά τηλεπικοινωνιών
Το 2005 οι δείκτες των τηλεπικοινωνιών στην Ευρώπη αλλά και παγκοσμίως σημείωσαν σημαντική πτώση συγκριτικά με τους γενικούς δείκτες αγορών. Συγκεκριμένα, ο δείκτης FTSE 100 σημείωσε σημαντική άνοδο 16,6%, ενώ ο δείκτης Dοw Jones Industrial κυμάνθηκε στα ίδια επίπεδα, παρουσιάζοντας μικρή πτώση 0,77%. Αντιθέτως, οι δείκτες Dow Jones World Telecoms και Dow Jones Eurostoxx Telecoms παρουσίασαν σημαντική πτώση 7,4% και 15,2%.
Η αυξημένη δραστηριότητα εξαγορών και συγχωνεύσεων στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών το 2005 θεωρείται ότι επηρέασε την απόδοση των σχετικών δεικτών, καθώς η αγορά παρουσιάζεται επιφυλακτική για τη μέσο-μακροπρόθεσμη δημιουργία αξίας από τέτοιες συναλλαγές. Οι δείκτες κινήθηκαν σημαντικά χαμηλότερα των αγορών και η πραγματική εικόνα του κλάδου αναμένεται να φανεί κατά το 2006, οπότε και θα υπάρξουν οι πρώτες ενδείξεις για την αποδοτικότητα των συναλλαγών.
Αναμενόμενη είναι και η πτωτική πορεία της πλειονότητας των μετοχών των είκοσι μεγαλυτέρων εταιριών στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών για το 2005. Συγκεκριμένα, σημαντικές απώλειες σημείωσαν οι μετοχές της Telecom Italia Spa (30,6%), της Vodafone Group (22,8%), της Verizon Communications Inc (21,7%). Σε αντίθετη πορεία, σημειώνοντας σημαντική άνοδο, κυμάνθηκαν οι μετοχές παρόχων που απευθύνονται σε αναπτυσσόμενες οικονομίες όπως οι Saudi Telecom (49,9%) και η China Mobile (43,1%).



Οι μεγαλύτερες εταιρίες τηλεπικοινωνιών
παγκοσμίως το 2005
Η μεγαλύτερη συναλλαγή στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών το 2005, ύψους 31,1δισ. ευρώ αφορά στην εξαγορά της Βρετανικής Ο2 plc από την TELEFONICA S.A. ισπανικών συμφερόντων. Παράλληλα, ήταν η μεγαλύτερη cross-border συμφωνία για το 2005 και μια από τις μεγαλύτερες στον κλάδο τα τελευταία χρόνια. Χαρακτηριστικό του πλεονάσματος μετρητών που αναφέρθηκε παραπάνω, είναι ότι  συμφωνία της TELEFONICA S.A με την O2 plc ολοκληρώθηκε εξ’ολοκλήρου με μετρητά.
Από τις 40 μεγαλύτερες συμφωνίες του έτους οι πέντε (12,5%) αφορούσαν επένδυση σε καθετοποίηση, οι δέκα (25%) αφορούσαν οριζόντια επέκταση, οι εννέα (22%) αφορούσαν επενδύσεις εταιριών επιχειρηματικών συμμετοχών ή εταιριών ιδιωτικών επενδύσεων και τέλος οι δεκαέξι (40%) αφορούσαν επέκταση σε νέες αγορές.


Video, Voice, Data και Internet:


Kαινοτόμες υπηρεσίες σταθερής τηλεφωνίας και Internet που συνδυάζουν φωνή, video και δεδομένα καθορίζουν το στόχο της Vivodi Telecom από την ίδρυσή της τον Μάρτιο του 2001. Αποτελώντας έναν από τους πρώτους φορείς που δραστηριοποιήθηκαν στην ελληνική αγορά, η Vivodi διακρίνεται για το όραμα και τη μακροπρόθεσμη στρατηγική της, ενώ -μέσα από τις συστηματικές της επενδύσεις στην ανάπτυξη ιδιόκτητων σύγχρονων υποδομών- καθιερώνεται ως η πρώτη επιλογή του Έλληνα καταναλωτή.
Διαθέτοντας τεχνογνωσία στα τηλεπικοινωνιακά δίκτυα νέας γενιάς, η Vivodi αναπτύσσει και παρέχει σε ιδιώτες και εταιρίες υπηρεσίες σταθερής τηλεφωνίας και Internet, καθώς και μία σειρά από συνοδευτικές  υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας.
Εντοπίζοντας τις πραγματικές ανάγκες των καταναλωτών και παρακολουθώντας στενά τις διεθνείς εξελίξεις, η Vivodi είναι o πρώτος πάροχος τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα που από πολύ νωρίς έδωσε έμφαση στην ανάπτυξη ευρυζωνικών υπηρεσιών. Προς αυτή την κατεύθυνση, η εταιρεία επενδύει σημαντικά κεφάλαια στην ανάπτυξη μητροπολιτικού δικτύου οπτικών ινών και DSL κόμβων που υποστηρίζουν την τεχνολογία ADSL2+ επιτυγχάνοντας  ταχύτητες έως 24 Mbps, με χρήση κοινού χαλκού, προσφέροντας νέες υπηρεσίες, όπως video on demand, IP TV κ.ά..
Οι σύγχρονες υποδομές της Vivodi επιτρέπουν στην εταιρία να παρουσιάζει υπηρεσίες και προϊόντα που δημιουργούν νέα δεδομένα στην ελληνική αγορά, συνδυάζοντας την καινοτομία με την ποιότητα και το χαμηλό κόστος. Με κοινό χαρακτηριστικό τις υψηλές ταχύτητες, η εταιρία εισάγει τον Έλληνα χρήστη στην ευρυζωνική εποχή καλύπτοντας κάθε τηλεπικοινωνιακή ανάγκη και διευκολύνοντας την καθημερινότητά του.  Μεταξύ των λύσεων για ιδιώτες, η πρωτοποριακή υπηρεσία DSLphone by Vivodi προσφέρει τη δυνατότητα πραγματοποίησης τηλεφωνικών κλήσεων με χαμηλό κόστος μέσω των DSL κόμβων της εταιρίας, παρέχοντας 2 τηλεφωνικές γραμμές με ταυτόχρονη παροχή γρήγορου Internet, σε ταχύτητες έως και 4 Mbps.
Όλες τις πλευρές του Internet έρχεται να παρουσιάσει το DSLcube, το πιο ολοκληρωμένο ADSL πακέτο της αγοράς. Ο κύβος της Vivodi, ανανεώνοντας ανά τακτά χρονικά διαστήματα το περιεχόμενό του με μοναδικές προσφορές, πλοηγεί το χρήστη στις πολλαπλές διαστάσεις του broadband Internet.
Με υψηλές ταχύτητες και τα προγράμματα ογκοχρέωσης Speedlite προτείνουν λύσεις που καλύπτουν τις διαφορετικές απαιτήσεις των συνδρομητών αναφορικά με τη χρήση του διαδικτύου, πάντα με την εγγύηση ποιότητας της Vivodi.
Με το πιο οικονομικό ADSL τιμολόγιο της αγοράς μέσω του ιδιόκτητου δικτύου της, αλλά και του δικτύου του ΟΤΕ, η Vivodi Telecom παρέχει σε κάθε χρήστη την πιο προσωπική λύση. Και στη σταθερή τηλεφωνία, μια πλήρης γκάμα προγραμμάτων -Vivodi Classic, City400, Cosmos120- δίνει τη δυνατότητα στον συνδρομητή να επιλέξει την υπηρεσία που καλύπτει απόλυτα τις προδιαγραφές που ο ίδιος έχει θέσει αναφορικά με τις τηλεπικοινωνιακές του ανάγκες, ενώ, παράλληλα, προσφέρουν σημαντικά προνόμια και δωρεάν χρόνο ομιλίας κάθε μήνα.
Και για τους εταιρικούς πελάτες, η Vivodi Telecom παρέχει τις λύσεις που ικανοποιούν τις αυξημένες απαιτήσεις των μικρομεσαίων επιχειρήσεων με καινοτομία, ποιότητα και αξιοπιστία. Αποκλειστικά στην Ελλάδα, η υπηρεσία DSLnet2+ προσφέρει πρόσβαση στο Internet σε ταχύτητες 8Mbps και 12Mbps μέσα από τους κόμβους του ιδιόκτητου δικτύου της εταιρίας. Οι ολοκληρωμένες εφαρμογές για επιχειρήσεις της Vivodi -Vivodi Business Voice, DSLnet Business-, καθώς και οι λύσεις Ιδεατών Ιδιωτικών Δικτύων -MPLS IP VPN- προσαρμόζονται στα επιχειρηματικά περιβάλλοντα και αποτελούν πολύτιμο συνεργάτη κάθε εταιρίας.


Του Μάκη Αποστόλου

  Περιεχόμενα
Editorial
Επενδύσεις: ΣΟΦΟΚΛΕΟΥΣ: ΑΛΛΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ...
Επενδύσεις: Διεθνείς Αγορές: Εντείνονται οι διεθνείς χρηματοοικονομικές αντιθέσεις
Αφιέρωμα: Βαριά Βιομηχανία: Κι όμως, έχει μέλλον
Αφιέρωμα: Τηλεπικοινωνίες: ένας κλάδος γεμάτος deals
¶ρθρο: ΤΡΑΠΕΖΕΣ-ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ: ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΜΕΤΩΠΑ...
Αφιέρωμα: Επιβατηγός ναυτιλία: Μερική απελευθέρωση της αγοράς
¶ρθρο: ΚΥΠΡΙΑΚΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ: ΝΙΚΕΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΤΩΠΑ
Αφιέρωμα: E-Business O «γίγαντας» που δεν ξύπνησε...
¶ρθρο: PRIVATE BANKING: «ΧΡΥΣΗ ΕΠΟΧΗ» ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ
Αφιέρωμα: Αυτοκίνητο: Τα νέα μοντέλα
¶ρθρο: Η ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ: Τα Private Banking, τα Funds και η διασπορά του Κινδύνου
¶ρθρο: Η ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΞΥΛΕΙΑΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ
¶ρθρο: ΣΠΥΡΟΥ: ΕΝΑ «ΤΡΕΛΟ» ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ
¶ρθρο:
Επενδύσεις: EΠENΔYΣEIΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ Ανασκόπηση για το Μήνα Απρίλιο του 2006

 Όροι και προϋποθέσεις του site