Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Ιούνιος 2009                              


ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ



ΕΠΕΛΑΣΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
Η/Υ ΑΝΤΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ
ΠΡΟΤΙΜΑ Η ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ


Οι Millennials, καταναλωτές ηλικίας 14-25 ετών, αφιερώνουν τον περισσότερο χρόνο στα ηλεκτρονικά παιχνίδια, στη μουσική και στη χρήση του διαδικτύου για κοινωνική συναναστροφή


 


Το 75% των καταναλωτών ηλικίας 14-25 ετών, οι λεγόμενοι Millennials, θεωρούν τον ηλεκτρονικό υπολογιστή καλύτερο μέσο ψυχαγωγίας από την τηλεόραση, σύμφωνα με νέα έρευνα της Deloitte στην οποία συμμετείχαν 8.800 καταναλωτές ηλικίας 14-75 ετών από τη Βραζιλία, τη Γερμανία, την Ιαπωνία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ. Τα αποτελέσματα της έρευνας φανερώνουν ότι οι Millennials παρουσιάζουν εντυπωσιακές ομοιότητες στις προτιμήσεις και στη συμπεριφορά τους όσον αφορά στην κατανάλωση νέων ψηφιακών μέσων και αποτελούν μία παγκόσμια γενιά καταναλωτών που πρωτοπορεί και υιοθετεί γρήγορα τις νέες τεχνολογίες (early adopters).
Πιο συγκεκριμένα, οι Millennials είναι η γενιά που αφιερώνει τον περισσότερο χρόνο στα ηλεκτρονικά παιχνίδια, στη μουσική και στη χρήση του διαδικτύου για κοινωνική συναναστροφή σε σχέση με τις υπόλοιπες. Σύμφωνα με την έρευνα της Deloitte, το 80% ψάχνει, “κατεβάζει” και ακούει μουσική από το διαδίκτυο σε τακτική βάση, ενώ το 73% χρησιμοποιεί το διαδίκτυο πολύ συχνά για κοινωνική δικτύωση και άμεση επικοινωνία. Παράλληλα, το 59% χρησιμοποιεί το κινητό τηλέφωνο ως μέσο ψυχαγωγίας, σε σύγκριση με το 33% του συνόλου των καταναλωτών. Την ίδια στιγμή, οι Millennials αφιερώνουν κατά το ένα τρίτο λιγότερο χρόνο στην τηλεόραση από τις υπόλοιπες γενιές.
«Τα αποτελέσματα που βλέπουμε στις 5 χώρες που έγινε η έρευνα θεωρώ ότι είναι αντιπροσωπευτικά και για την Ελλάδα. Είναι εμφανές ότι η γενιά των Millennials επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό την εξέλιξη του ψηφιακού περιεχομένου, καθώς και της τεχνολογίας γενικότερα. Αυτή η νέα γενιά καταναλωτών είναι η πρώτη που έχει μεγαλώσει με το διαδίκτυο και διέπεται από κοινά χαρακτηριστικά όσον αφορά στις προτιμήσεις της για τα ψηφιακά μέσα, δημιουργώντας πρωτόγνωρες ευκαιρίες αλλά και σημαντικές προκλήσεις για τους παρόχους τεχνολογίας και για το μάρκετινγκ των προϊόντων σε παγκόσμιο επίπεδο», δήλωσε ο κ. Χρήστος Κωνσταντίνου, Partner και Υπεύθυνος του Συμβουλευτικού Τμήματος της Deloitte Ελλάδας.


ΝΕΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ
Η αυξανόμενη ζήτηση των καταναλωτών για ψηφιακό περιεχόμενο που διατίθεται από πολλές πηγές, σε διαφορετικές μορφές και υποστηρίζει διάφορα συστήματα, δημιουργεί νέες πηγές εσόδων για τους παρόχους τεχνολογίας, καθώς οι προσωπικοί υπολογιστές, τα κινητά τηλέφωνα και οι μικρές φορητές συσκευές γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλείς. Η πλειοψηφία των καταναλωτών σε όλες τις χώρες συμφωνεί ότι ο ηλεκτρονικός υπολογιστής έχει εξελιχθεί σε καλύτερο μέσο ψυχαγωγίας από την τηλεόραση, ενώ και το κινητό τηλέφωνο έχει καταφέρει να κατακτήσει μία θέση ανάμεσα στα μέσα ψυχαγωγίας. Περίπου το 50% των καταναλωτών από όλες τις χώρες παρακολουθεί ταινίες και άλλα βίντεο στο διαδίκτυο, και θέλει τη δυνατότητα να μεταφέρει με ευκολία το ψηφιακό περιεχόμενο από συσκευή σε συσκευή. Στις ΗΠΑ, το 39% θα “κατέβαζε” περισσότερες ταινίες από το διαδίκτυο αν η σύνδεσή του ήταν πιο γρήγορη και η μεταφορά των αρχείων πιο σύντομη. Τέλος, το ένα τρίτο των καταναλωτών από την Ιαπωνία και τη Βραζιλία δήλωσε ότι παρακολουθεί επαγγελματικό ψηφιακό περιεχόμενο, όπως ταινίες και ειδήσεις, από το κινητό τηλέφωνο.


ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΕΞΕΛΙΣΣΕΤΑΙ
Η εξέλιξη του κινητού τηλεφώνου, οι δυνατότητες που προσφέρει και οι εφαρμογές που μπορεί να υποστηρίξει το έχουν μετατρέψει σε ένα νέο μέσο ψυχαγωγίας. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας της Deloitte, ένας στους τρεις καταναλωτές όλων των ηλικιών χρησιμοποιεί τις δυνατότητες του κινητού τηλεφώνου, όπως τη φωτογραφική μηχανή, για να διασκεδάσει (50% στη Βραζιλία, 34% στην Ιαπωνία, 33% στο Ηνωμένο Βασίλειο, 32% στις ΗΠΑ και 26% στη Γερμανία). Παράλληλα, περίπου το 20% των καταναλωτών από όλες τις χώρες χρησιμοποιεί σε καθημερινή βάση το κινητό τηλέφωνο για να παρακολουθήσει βίντεο από ιστοσελίδες όπως το YouTube, καθώς και τηλεόραση, ταινίες και ειδήσεις. Οι Millennials και σε αυτήν την περίπτωση αποτελούν τους κύριους χρήστες των εφαρμογών του κινητού τηλεφώνου που εκτείνονται πέρα από την αποδοχή και την πραγματοποίηση μίας κλήσης, όπως των παιχνιδιών, της μουσικής και της χρήσης του διαδικτύου.


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ
Οι καταναλωτές όλων των χωρών που πήραν μέρος στην έρευνα ανέδειξαν τις τηλεοπτικές διαφημίσεις ως εκείνες που επηρεάζουν περισσότερο τις αποφάσεις τους σχετικά με την αγορά προϊόντων. Ακολουθούν οι διαφημίσεις στα περιοδικά, στο διαδίκτυο και στις εφημερίδες, ενώ το ραδιόφωνο αποτελεί το πέμπτο μέσο σε επιρροή. Ωστόσο, η διαδικτυακή διαφήμιση κερδίζει συνεχώς πόντους, καταλαμβάνοντας τη δεύτερη θέση στη Γερμανία (57%) και στην Ιαπωνία (61%), ενώ πιο αποτελεσματικοί τύποι διαδικτυακής διαφήμισης αναδείχθηκαν τα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης και οι διαφημίσεις σε banners. Παράλληλα, το 6% των καταναλωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο επηρεάζεται από τις διαφημίσεις στα ηλεκτρονικά παιχνίδια και στις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, το 13% των καταναλωτών στην Ιαπωνία από τις διαφημίσεις στα blogs, ενώ ένα μικρό αλλά αξιοσημείωτο ποσοστό δήλωσε ότι η διαφήμιση στα κινητά τηλεφωνά ασκεί τη μεγαλύτερη επιρροή στις αγοραστικές αποφάσεις του.

  Περιεχόμενα
ΧΡΗΜΑ τ. 353, Ιούνιος 2009
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ: ΑΓΟΡΕΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΛΟΓΙΚΗΣ…
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΓΓΕΛΟΣ ΦΙΛΙΠΠΙΔΗΣ
ΤΡΑΠΕΖΕΣ: ΑΦΗΝΟΥΝ ΠΙΣΩ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ
ΘΕΜΑ: ΟΛΥΜΠΙΑΚΑ AKINHTA
CEO & CSR MONEY CONFERENCE 2009
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ (συνέχεια)
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΛΙΜΕΝΩΝ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ - ΚΙΝΗΤΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ
ΑΝΑΛΥΣΗ
ΑΝΑΛΥΣΗ
ΕΡΕΥΝΑ
ΕΡΕΥΝΑ: ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
ΕΡΕΥΝΑ ΤΡΟΦΙΜΑ & ΠΟΤΑ
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΟΡΕΣ
EUROMONEY ΕΡΓΑ ΥΠΟΔΟΜΗΣ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΜΕΤΑΛΛΟΥΡΓΙΑ
ΕΡΕΥΝΑ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ
ΣΤΑ ΕΝΔΟΤΕΡΑ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ (συνέχεια)
ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΣΕ ΜΟΡΦΗ EBOOK

 Όροι και προϋποθέσεις του site