Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Ιούνιος 2009                              


ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ


Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο
Προσφορά στα πρωτάκια
Η  πρωτοβουλία του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου να προσφέρει σχολικό εξοπλισμό στους μαθητές Α΄ Δημοτικού όλης της χώρας, που υλοποιήθηκε στο πλαίσια του προγράμματος ΕΚΕ της Τράπεζας: «Κοινωνία Ευθύνης - Παιδεία», παρουσιάστηκε σε Συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε ο Πρόεδρος της Τράπεζας κ. Άγγελος Φιλιππίδης, παρουσία του Υπουργού Παιδείας κ. Άρη Σπηλιωτόπουλου.
Ο Υπουργός Παιδείας, κ. Άρης Σπηλιωτόπουλος, μεταξύ άλλων είπε:
«Ειλικρινή συγχαρητήρια σε όσους εργάστηκαν και διατηρούν αυτό το πρόγραμμα Κοινωνία Ευθύνης του ΤΤ που διδάσκει στους μαθητές τη συνετή διαχείριση κεφαλαίου.
Αυτή την έννοια πρέπει να διδάξουμε στους μαθητές και να γνωρίζουμε ότι όλα αυτά στηρίζονται στην έννοια της σωστής και πραγματικής εκπαίδευσης και αγωγής. Να πω επίσης, ότι αυτή η εκδήλωση δε θα είναι η μόνη, θα πραγματοποιηθούν πάρα πολλές εκδηλώσεις, σημαντικότατες πολιτισμικές εκδηλώσεις, έτσι ώστε μηνύματα από κοινού που έχουν να κάνουν με το βασικό στόχο της εκπαίδευσης να τα περάσουμε όσο το δυνατό περισσότερο στις νέες γενιές.»
Ο Πρόεδρος του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου, κ. Άγγελος Φιλιππίδης, ανέφερε:
«Σήμερα, η αποταμίευση δεν έχει να κάνει μόνο με τα χρήματα αλλά γενικότερα με τους πόρους που κληρονομούμε και που ελπίζουμε ότι θα κληροδοτήσουμε στις επόμενες γενιές και έχει να κάνει και με το Περιβάλλον. Αφού ευχαριστήσω τον Υπουργό, να τον διαβεβαιώσω ότι το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο θα συνεχίσει να είναι πυλώνας στήριξης της ελληνικής κοινωνίας και της οικονομίας.»
Ταξίδι αποταμίευσης
Εξ άλλου, ένα ευχάριστο και ωφέλιμο «ταξίδι αποταμίευσης» συνεχίζει την πορεία  του σε πολλές πόλεις ολόκληρης της χώρας. Το ειδικά διαμορφωμένο λεωφορείο του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου εξακολουθεί να επισκέπτεται δεκάδες προορισμούς, γεμίζοντας με κουμπαράδες και χαμόγελα, παιδιά από άκρη σε άκρη της Ελλάδας. Έπειτα από τις επιτυχημένες εκδηλώσεις που έχει πραγματοποιήσει η Τράπεζα σε 50 πόλεις, αρχής γενομένης από τον Αύγουστο του 2008, το πρόγραμμα τον Ιούνιο περιέλαβε τις πόλεις: Πτολεμαΐδα, Φλώρινα, Καστοριά, Αγρίνιο, Ναύπακτο, Σπάρτη, Πύργο και Μυτιλήνη. Στόχος της ειδικής καμπάνιας είναι η εξοικείωση των παιδιών με την αποταμίευση και η ενημέρωση των γονέων για το λογαριασμό «Μεγαλώνω», μέσω του οποίου μπορούν να δώσουν την ευκαιρία στο παιδί τους να διπλασιάσει τις αποταμιεύσεις του, με το άνοιγμα του λογαριασμού.


Aspis One MasterCard
Προσαρμόζεται στις απαιτήσεις σας
Η Aspis Bank σε συνεργασία με την MasterCard Europe δημιούργησαν μια μοναδική πιστωτική κάρτα για την ελληνική αγορά. Κάθε κάτοχος έχει τη δυνατότητα να δημιουργήσει τη δική του κάρτα πληρωμών, ανάλογα με τις πιστωτικές του ανάγκες, το στυλ και τις προτιμήσεις του.
Η Aspis One MasterCard δίνει στους κατόχους της την ευκαιρία να αποκτήσουν μεγαλύτερο έλεγχο στα οικονομικά τους και να κάνουν πραγματικές προσωπικές επιλογές. Κάθε κάτοχος της Aspis One MasterCard, επιλέγει τον συνδυασμό επιτοκίου και συνδρομής που επιθυμεί, αποφασίζει το ποσό που θέλει να καταβάλει κάθε μήνα καθώς και την ημερομηνία έκδοσης του λογαριασμού της πιστωτικής του κάρτας. Παράλληλα, εκείνος αποφασίζει σε ποια καταστήματα θα απολαμβάνει προνόμια επιβράβευσης για τις αγορές του, ενώ έχει ακόμα  τη δυνατότητα να επιλέξει στην κάρτα του το εικαστικό σχέδιο της αρεσκείας του.
Η Aspis One MasterCard είναι η μόνη κάρτα στην ελληνική αγορά που δημιουργείται αποκλειστικά από τον κάτοχό της και παρέχει την δυνατότητα επιλογής χαρακτηριστικών, ανάμεσα σε περισσότερους από 7.000 συνδυασμούς.
Ο κ. Γιώργος Σιδέρης, MasterCard Europe Country Manager στην Ελλάδα, δήλωσε:
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που παρουσιάζουμε αυτό το καινοτόμο προϊόν στην ελληνική αγορά χάρη στη συνεργασία μας με την Aspis Bank. Γνωρίζοντας ότι ο σημερινός καταναλωτής έχει συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες και συνήθειες, δημιουργήσαμε την κάρτα που προσαρμόζεται απόλυτα σε αυτές τις αλλαγές».
Ο κ. Γιώργος Γαβράς, Διευθυντής Διεύθυνσης Προϊόντων Λιανικής Τραπεζικής της Aspis Bank, δήλωσε:
«Είμαστε υπερήφανοι που παρουσιάζουμε την Aspis One MasterCard και που εγκαινιάζουμε τη συνεργασία μας με τη MasterCard Europe με ένα τόσο πρωτοποριακό και διαφοροποιημένο προϊόν για την ελληνική αγορά. Σε ένα περιβάλλον όπως το σημερινό, χρειάζεται ευελιξία από όλες τις πλευρές. Η Aspis One MasterCard είναι η πιστωτική κάρτα που ανταποκρίνεται στις σημερινές ανάγκες της αγοράς, ενώ συγχρόνως αποτελεί το μέλλον των πιστωτικών καρτών».


Θεόφιλος Τζαβάρας
Εκλογή στο ΔΣ της Βάρδας
Την εκλογή του κ. Θεόφιλου Τζαβάρα ως μέλους του ΔΣ της «Βάρδας ΑΕΒΒΕ» ενέκρινε ομόφωνα και παμψηφεί η ΓΣ των μετόχων της επιχείρησης. Έχοντας αποτελέσει για χρόνια την «εμπροσθοφυλακή» μιας σειράς εισηγμένων εταιρειών στον ευαίσθητο τομέα των σχέσεών τους με τους επενδυτές, ο κ. Τζαβάρας είχε τη διεύθυνση του αντίστοιχου τμήματος για λογαριασμό της «Βάρδας ΑΕΒΕΕ» από το 2001.
Άριστος γνώστης των μυστικών της χρηματιστηριακής αγοράς για δεκαετίες, έχει καταφέρει να συγκεντρώσει στον τρόπο που χειρίζεται το αντικείμενο δραστηριότητας του όλα εκείνα τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν το ορθό επαγγελματισμό. Η σχέση άλλωστε του κ. Τζαβάρα με τη χρηματιστηριακή αγορά δεν είναι ούτε περιστασιακή ούτε νεόκοπη. Η επαφή του με το χώρο άρχισε γύρω στο 1980, την εποχή δηλαδή που το Χρηματιστήριο αποτελούσε ένα κλειστό κλαμπ με λίγους καλούς γνώστες, ελάχιστους θιασώτες, και αρκετά περισσότερους πολέμιους.
Αντιμετωπίζοντας πάντα την Κεφαλαιαγορά με επαγγελματική συνέπεια και γνώση που συναντά κανείς μόνο στις αναπτυγμένες αγορές, ο κ. Τζαβάρας είναι γνωστός σε εταιρείες, θεσμικούς επενδυτές Ελλάδας και εξωτερικού, ενώ έχει συγκεντρώσει εύσημα κατά την πολυετή ενασχόλησή του με την αγορά. Πρωτοπόρος στον τομέα των δημοσίων σχέσεων και των σχέσεων με τους επενδυτές είχε αναπτύξει αυτήν την δραστηριότητα συνεργαζόμενος με εισηγμένες εταιρείες σε εποχές που ο όρος Investors Relation Officer ήταν ακόμη άγνωστος στην ελληνική αγορά.
Ο ίδιος, με την εμπειρία του ανθρώπου που γνωρίζει το ελληνικό χρηματιστήριο πολύ καλά, πιστεύει ότι η ανάπτυξη καλών σχέσεων με τους επενδυτές δεν είναι «εποχιακή δραστηριότητα» αλλά «μακροπρόθεσμη στρατηγική» για μια εταιρεία που η παρουσία της στην κεφαλαιαγορά αποτελεί συνειδητή επιλογή με συγκεκριμένους στόχους και προσδοκώμενα οφέλη. Αν τον ρωτήσεις για την επιτυχημένη συνταγή των επενδυτικών σχέσεων απαντά απερίφραστα ότι η προσέγγιση είναι μοναδική: έγκαιρη και πλήρη ενημέρωση με πλήρη διαφάνεια σε ό,τι αφορά τόσο τα θετικά, όσο και τα αρνητικά δεδομένα που προκύπτουν από τις δραστηριότητες μιας επιχείρησης.


Wadja.com
Πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης
Η Wadja, μετά από μία αξιόλογη διαδρομή δυόμισι ετών, ενώ το website τελούσε ακόμη υπό διαμόρφωση και βελτίωση, άγγιξε και ξεπέρασε τους τέσσερα εκατομμύρια χρήστες, σημειώνοντας εντυπωσιακό ρυθμό ανάπτυξης σε παγκόσμιο επίπεδο και επικεντρώνοντας στη δημιουργία ενός μοναδικού συνδυασμού εφαρμογών και υπηρεσιών μηνυμάτων για την καλύτερη επικοινωνία μέσω των κινητών τηλεφώνων.
Η εταιρία προσφέρει μία μοναδική υπηρεσία μηνυμάτων μέσω Η/Υ και κινητών τηλεφώνων, ενώ προσφάτως βραβεύτηκε ως Winner of 2nd Open Web Awards, για την καταλληλότερη θέση ως κοινωνικό δίκτυο που ψηφίστηκε από περισσότερους από 100 Bloggers. Επίσης, πήρε το βραβείο του «Runner Up in the People’s Choice Award» ως το καταλληλότερο κοινωνικό δίκτυο του 2008. Τέλος, η Wadja βραβεύτηκε στα Mashable Web Awards, μαζί με την εταιρεία Twitter, ως το «Top Mobile Social Network» για το 2006.
Η Wadja τον τελευταίο μήνα, ανακοίνωσε την υπηρεσία των προϊόντων «white-label» και «Telco’s» που παρέχει σε άλλες εταιρείες, προκειμένου να δημιουργήσουν κι αυτές το δικό τους κοινωνικό δίκτυο κινητών τηλεφώνων. Σχεδιασμένο πάνω στην τεχνογνωσία και τεχνολογία της Wadja, το κοινωνικό αυτό δίκτυο μπορεί επαρκώς να κατασκευαστεί και να χρησημοποιηθεί από τον πελάτη. Μέσω της πλατφόρμας που παρέχεται από την Wadja, υπάρχουν διάφοροι τρόποι πρόσβασης στο δίκτυο, περιλαμβάνοντας τα sms, το mobile internet ακόμη και τα desktop downloads, αναφέροντας ως παράδειγμα δύο σημαντικές εταιρίες που δραστηριοποιούνται ήδη στο χώρο των τηλεπικοινωνιών στη Μέση Ανατολή, η Mobily και Saudi Telecom, οι οποίες προσφέρουν τις υπηρεσίες τους σε περισσότερα από 25 εκατ. εγγεγραμμένα μέλη.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Wadja, Άλεξ Χριστοφόρου, αναφέρει: «Αυτό που κάνει η Wadja είναι μοναδικό: παρέχει σε επιχειρήσεις τη δυνατότητα αξιοποίησης ενός εκτενούς κοινωνικού δικτύου. Για αγορές που δραστηριοποιούνται στο χώρο του μάρκετινγκ, το white label θα τους οδηγήσει σε ένα ολοκληρωτικά νέο επίπεδο, εύκολα και άμεσα, μέσω του οποίου θα έχουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν μία νέα πηγή εσόδων».


Κρις Κρις
Νέο ψωμί... «Τόστιμο!»
Η Κρις Κρις καινοτομεί για άλλη μια φορά λανσάροντας τη νέα σειρά «Τόστιμο!» Το νέο Κρις Κρις «Τόστιμο!» προσφέρει μία καινούργια, γεμάτη, διαφορετική γεύση στο ψωμί σε φέτες. Είναι τόσο νόστιμο που τρώγεται και… σκέτο, τόσο αφράτο που διατηρείται μαλακό, ακόμη και μετά το ψήσιμο στην τοστιέρα! Έχοντας να επιλέξει κανείς ανάμεσα στο λευκό «Τόστιμο!» Σταρένιο και στο «Τόστιμο!» Ολικής Άλεσης σίτου με σίκαλη, σίγουρα θα βρει αυτό που προτιμά για να συνοδεύσει γευστικά με τον καλύτερο τρόπο κάθε ώρα της ημέρας.

  Περιεχόμενα
ΧΡΗΜΑ τ. 353, Ιούνιος 2009
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ: ΑΓΟΡΕΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΛΟΓΙΚΗΣ…
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΓΓΕΛΟΣ ΦΙΛΙΠΠΙΔΗΣ
ΤΡΑΠΕΖΕΣ: ΑΦΗΝΟΥΝ ΠΙΣΩ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ
ΘΕΜΑ: ΟΛΥΜΠΙΑΚΑ AKINHTA
CEO & CSR MONEY CONFERENCE 2009
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ (συνέχεια)
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΛΙΜΕΝΩΝ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ - ΚΙΝΗΤΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ
ΑΝΑΛΥΣΗ
ΑΝΑΛΥΣΗ
ΕΡΕΥΝΑ
ΕΡΕΥΝΑ: ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
ΕΡΕΥΝΑ ΤΡΟΦΙΜΑ & ΠΟΤΑ
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΟΡΕΣ
EUROMONEY ΕΡΓΑ ΥΠΟΔΟΜΗΣ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΜΕΤΑΛΛΟΥΡΓΙΑ
ΕΡΕΥΝΑ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ
ΣΤΑ ΕΝΔΟΤΕΡΑ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ (συνέχεια)
ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΣΕ ΜΟΡΦΗ EBOOK

 Όροι και προϋποθέσεις του site