Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Μάιος 2006                               Τεύχος 321

Επιβατηγός ναυτιλία: Μερική απελευθέρωση της αγοράς


Τάσεις συγκέντρωσης στον κλάδο που μετά από μια περίοδο έντονων δυσχερειών, αρχίζει να εξορθολογίζεται, να ακακάμπτει και σιγά-σιγά
να σχεδιάζει νέες επενδύσεις σε σύγχρονα πλοία


O κλάδος της επιβατηγού ναυτιλίας ή των ακτοπλοϊκών εταιριών αντιμετωπίζει πολλά προβλήματα, με μεγαλύτερα τον υπέρογκο δανεισμό και τα περιορισμένα περιθώρια κέρδους λόγω της εποχικότητας της ζήτησης και της αύξησης της τιμής των καυσίμων. Αργά βήματα βελτίωσης ξεκίνησαν από το 2004 και από τις αρχές του έτους όλα δείχνουν ότι σταδιακά κατευθύνεται προς μια νέα πραγματικότητα.
H επίτευξη ενός πλήρως απελευθερωμένου ανταγωνιστικού περιβάλλοντος για τις ελληνικές εταιρίες επιβατηγού ναυτιλίας, αποτελεί τον κύριο στόχο τους μετά την ολοκλήρωση της μακρόχρονης και επίπονης διαδικασίας αναδιαρθρώσεως των δανειακών υποχρεώσεών τους. Σήμερα οι εφοπλιστές ζητούν άμεση και πλήρη απελευθέρωση, ενώ ο υπουργός μιλά για σταδιακή απελευθέρωση, αρχής γενομένης από το φετινό Πάσχα όπου υπήρξε μερική απελευθέρωση ναύλων. Η επόμενη κίνηση απελευθέρωσης από το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας αφορούσε τις υπηρεσίες από έξι λιμάνια της χώρας (Πειραιάς, Λαύριο, Κύμη, Ελευσίνα, Πάτρα, Ραφήνα) προς τα νησιά του Αιγαίου, γεγονός που ικανοποίησε τους ακτοπλόους.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή πάντως εκτιμά πως το Υπουργείο Ναυτιλίας δεν μπορεί να επιβάλει ακτοπλοϊκό δίκτυο γραμμών στις εταιρίες, συγκεκριμένες συνθέσεις πληρωμάτων, αλλά ούτε και ανώτατo όριο τιμολόγησης εισιτηρίων.


ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ 
Η αντικατάσταση των υπό απόσυρση πλοίων και η είσοδος νέων ταχύπλοων πλοίων υψηλής τεχνολογίας αποτελούν πλέον ανάγκη στη σύγχρονη ακτοπλοϊκή αγορά. Οι ενδιαφερόμενες εταιρίες, για να προχωρήσουν σε παραγγελία νεότευκτων, καλούνται να βρουν τα απαραίτητα κεφάλαια. Σήμερα όμως οι εταιρίες αδυνατούν να συνεχίσουν το επενδυτικό πρόγραμμα, δεδομένου ότι ή άντληση κεφαλαίων από το ΧΑ είναι σχεδόν ξεχασμένη υπόθεση, ενώ η προσφυγή σε τραπεζικό δανεισμό σχεδόν απαγορευτική, δεδομένου ότι οι περισσότερες επιδιώκουν αναδιάρθρωση παλαιότερων δανειακών υποχρεώσεων.
Οι συνολικές επενδύσεις της περιόδου 1997-2001 που ξεπέρασαν τα 3,5 δισ. ευρώ αναβάθμισαν εν μέρει τις υπηρεσίες των ελληνικών εταιριών, παρ’ όλα αυτά, η αλματώδης ανάπτυξη του κλάδου οδήγησε τις εταιρίες σε ουσιαστική κρίση, αφού τόσο ο υπέρογκος δανεισμός όσο και οι καθυστερήσεις στην εφαρμογή ενός πλήρους απελευθερωμένου πλαισίου συμπίεσαν αισθητά τα περιθώρια λειτουργικού κέρδους.
Η τρέχουσα οικονομική τους στενότητα, καθώς και το ασαφές περιβάλλον στο οποίο λειτουργούν, συνιστούν απαγορευτικούς παράγοντες για επενδύσεις σε νεότευκτα πλοία για οποιαδήποτε εκ των πέντε εισηγμένων.
Η ανάγκη όμως για νέα πλοία, η ανάγκη για αύξηση της προσφοράς υφίσταται και συνεχώς μεγεθύνεται.  Τη διετία 2007 και 2008 σχεδόν 28% και 27% αντιστοίχως του συνόλου των πλοίων εκτιμάται ότι θα αποσυρθούν ως υπερήλικα, σύμφωνα με  πρόσφατη έρευνα της XRTC Business Consultants Ltd για την ελληνική ακτοπλοΐα, όπου διαπιστώνεται ότι κατά το 2004 καταγράφηκαν σημαντικές πωλήσεις πλοίων και από τις πέντε εισηγμένες εταιρίες.
Οι πωλήσεις αυτές είναι αποτέλεσμα της υποχρέωσης για μείωση του ανώτατου ορίου ηλικίας από 35 χρόνια σε 30 μέχρι το 2008, σύμφωνα με τον ισχύοντα νόμο 2931/01, καθώς επίσης και των οικονομικών πιέσεων των εταιριών. Διαπιστώθηκε ότι οι ακτοπλοϊκές εταιρίες κατέφυγαν στην πώληση πλοίων τους λόγω των αυξημένων χρηματοοικονομικών πιέσεων που δέχονταν από τις ετήσιες αποπληρωμές των δανείων τους. Ακόμη ένας λόγος των μεγάλων πωλήσεων πλοίων είναι η υπερπροσφορά θέσεων (επιβάτες, οχήματα) σε συγκεκριμένες αγορές από επιμέρους εταιρίες. Σε πολλές περιπτώσεις (τουλάχιστον για πλοία που δραστηριοποιούνταν στην αγορά της Αδριατικής) η πίεση αυτή συνοδευόταν και από χαμηλούς συντελεστές πληρότητας λόγω υπερπροσφοράς χωρητικότητας στις εν λόγω αγορές.


Από το 2005 η αγορά απαίτησε την επιτάχυνση των διαδικασιών της ήδη αργοπορημένης απελευθέρωσης, χαρακτηριστικό της οποίας είναι η εισαγωγή σε μια ανταγωνιστική αγορά χωρίς κρατικούς παρεμβατισμούς. Σήμερα, οι δύο πλευρές (ακτοοπλόοι και πολιτεία) διαπραγματεύονται για την τελική απελευθέρωση, προωθώντας τη λύση σε σωρεία προβλημάτων.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα που έχει να αντιμετωπίσει η πολιτεία είναι η παρατηρούμενη έλλειψη πλοίων και - κατ’ επέκταση - η υπολειτουργία του εθνικού συστήματος των θαλάσσιων μεταφορών. Χαρακτηριστικά τονίζεται σε πρόσφατη έκθεση της XRTC Business Consultants  πως «ασφαλέστατα μπορεί να ειπωθεί ότι το κράτος έπεσε στο κενό το οποίο δημιούργησε και για το οποίο για χρόνια τώρα υπήρχαν αρκετές επισημάνσεις από εξειδικευμένες εταιρίες του κλάδου πέραν των ίδιων των ακτοπλοϊκών εταιριών. Το κενό αυτό δεν είναι άλλο από την πρόχειρη και βασισμένη σε λανθασμένες παραδοχές χάραξη της εθνικής στρατηγικής θαλασσίων μεταφορών». Επίσης η συνεχιζόμενη έλλειψη της αυτοματοποιημένης καταγραφής ακτοπλοϊκής κίνησης κατά τα πρότυπα άλλων μέσων μεταφορών παραμένει τροχοπέδη στον οποιοδήποτε σχεδιασμό του δικτύου.
Είναι χαρακτηριστικό ότι η Ελλάδα πιθανότατα είναι η μοναδική θαλάσσια χώρα της ΕΕ που δεν έχει ακόμη μέχρι της αρχές του 2005 εκδώσει τα στατιστικά της ακτοπλοϊκής κίνησης του έτους 2003. Χωρίς τα απαραίτητα στοιχεία το κράτος δεν θα μπορέσει να κάνει επίκαιρο σχεδιασμό όταν όλοι παραδέχονται ότι ο ακτοπλοϊκός χάρτης μεταβάλλεται ανάλογα με την κίνηση των επιβατών ή τη μεταφορά φορτίων, αλλά και των μεταβαλλόμενων χαρακτηριστικών των προσφερόμενων πλοίων.


ΤΑΣΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ
Κι ενώ η αναδιάρθρωση για τις μεγάλες εταιρίες συνεχίζεται, αρκετές προχωρούν σε μεταβιβάσεις πλοίων για την ανανέωση του στόλου τους.
Εν όψει του ανταγωνισμού που πρόκειται να ενταθεί τα επόμενα χρόνια λόγω της άρσης του καμποτάζ, η συγκέντρωση δυνάμεων ήταν το επόμενο βήμα, προκειμένου να παραμείνουν ανταγωνιστικές και εντός παιχνιδιού οι ελληνικές εταιρίες, όταν οι ξένες πραγματοποιήσουν την είσοδό τους στις ελληνικές θάλασσες.
Όπως τονίζουν θεσμικοί του χώρου, στην ελληνική ακτοπλοΐα υπάρχουν περιθώρια να παραχθούν πραγματικά κέρδη το πολύ για δύο εταιρίες, οι οποίες όμως παράλληλα θα προχωρούσαν σε πωλήσεις πλοίων τους προκειμένου να αποσυρθούν από πέντε έως και επτά επιβατηγά-οχηματαγωγά και να αντικατασταθούν πολύ αργότερα από άλλα νεότερης τεχνολογίας.


EΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ


ΑΤΤΙCA GROUP
Στα 28,1 εκατ. ευρώ διαμορφώθηκαν τα καθαρά κέρδη μετά από τα δικαιώματα μειοψηφίας της Attica Group στη χρήση του 2005 έναντι 35,6 εκατ. ευρώ το 2004, σημειώνοντας μείωση κατά 21,2%.
Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών για το ιδιο διάστημα ανήλθε στα 385,1 εκατ. ευρώ έναντι 371,3 εκατ. ευρώ το 2004, σημειώνοντας αύξηση κατά 3,7%.
Τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) διαμορφώθηκαν στα 99,1 εκατ. ευρώ το 2005, έναντι 104,7 εκατ. ευρώ το 2004, μειωμένα κατά 5,3%.
Τα κέρδη ανά μετοχή (EPS) της Attica Group διαμορφώθηκαν σε 0,27 ευρώ σε σχέση με 0,34 ευρώ κατά την προηγούμενη χρήση. Το συνολικό μέρισμα της χρήσης του 2005 αντιστοιχεί σε 0,08 ευρώ ανά μετοχή (0,08 ευρώ).
Τον Ιανουάριο 2006, η Attica Group ρευστοποίησε τη θέση της σε μετοχές της Proton Επενδυτική Τράπεζα, αποκομίζοντας κέρδη 530.000 ευρώ που θα εμφανισθούν στα αποτελέσματα του Α’ τριμήνου 2006.
Στις αρχές Φεβρουαρίου 2006, η Attica Group προέβη στην πώληση της συμμετοχής της με ποσοστό 12,3% στο μετοχικό κεφάλαιο της Hellenic Seaways (πρώην Hellas Flying Dolphins) έναντι ποσού 21,1 εκατ. ευρώ. Από την πώληση αυτή, προήλθαν κέρδη 6,5 εκατ. ευρώ που θα εμφανισθούν στα αποτελέσματα της Attica Group του Α’ τριμήνου 2006.
Έχοντας ολοκληρώσει τις επενδύσεις σε πλοία που αποτελούν σήμερα τον πιο σύγχρονο στόλο επιβατηγών-οχηματαγωγών πλοίων στην κατηγορία τους, ο στόχος της Διοίκησης της εταιρίας είναι η παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητος προς τον πελάτη και η μεγιστοποίηση της αποδοτικότητος των επενδεδυμένων κεφαλαίων προς όφελος όλων των μετόχων της Attica Group.
Στις γραμμές Ελλάδος-Ιταλίας, τα πλοία Superfast V, Superfast VI, Superfast XI και Superfast XII, μετέφεραν το 2005, 528.371 επιβάτες, (517.986 – αύξηση 2,0%) 96.385 φορτηγά οχήματα (114.999 – μείωση 16,2%) και 106.066 Ι.Χ. αυτοκίνητα (99.651 – αύξηση 6,4%) παρά τη μείωση του αριθμού των ταξιδιών κατά 7,8%.
Τα Superfast διατήρησαν σταθερά την πρώτη θέση σε επιβάτες και φορτηγά αυτοκίνητα με μερίδιο αγοράς 24,2% στους επιβάτες, 21,7% στα φορτηγά και 22,0% στα Ι.Χ. αυτοκίνητα επί του συνόλου των μεταφερθέντων επιβατών, φορτηγών και Ι.Χ. αυτοκινήτων στις γραμμές Ελλάδος-Ιταλίας στην Αδριατική θάλασσα.


ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ
Αύξηση 39,5% εμφάνισαν τα καθαρά κέρδη των Μινωικών Γραμμών το 2005 διαμορφούμενα στα 17 εκατ. ευρώ, ενώ ο κύκλος εργασιών ήταν ο υψηλότερος από ιδρύσεως της εταιρίας και διαμορφώθηκε στα 204,2 εκατ. ευρώ έναντι 191,5 εκατ. ευρώ το 2004 σημειώνοντας αύξηση 6,6%.
Όπως ανακοίνωσε η εταιρία, το 2005, αύξησε σημαντικά το κύκλο εργασιών της καθώς και τα καθαρά κέρδη, παρά την επιβάρυνση στο κόστος λειτουργίας κατά 14 εκατ. ευρώ περίπου, από την αύξηση της τιμής των καυσίμων σε σχέση με το 2004.
Περαιτέρω, προχώρησε στην πώληση των μετοχών που κατείχε στις εταιρίες FORTHnet και ΑΝΕΚ καθώς και του τελευταίου συμβατικού πλοίου F/B Δαίδαλος καταγράφοντας κέρδη 9,3 εκατ. ευρώ περίπου.
Επιπλέον η εταιρία το 2005 πέτυχε να μειώσει το συνολικό δανεισμό σε 454 εκατ. ευρώ έναντι 505 εκατ. ευρώ το 2004 (μείωση 51 εκατ. ευρώ), ενώ προχώρησε στη σύναψη συμβολαίων αντιστάθμισης επιτοκιακού κινδύνου (Hedging) για τα επόμενα 5 έτη, μειώνοντας σημαντικά το κίνδυνο από μια ενδεχόμενη αύξηση των επιτοκίων.
Τα κέρδη ανά μετοχή της εταιρίας διαμορφώθηκαν σε 0,24 ευρώ έναντι 0,17 ευρώ το 2004, ενώ τα Κέρδη προ Τόκων Φόρων & Αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε 56,0 εκατ. ευρώ έναντι 58,2 εκατ. ευρώ το 2004, παρουσιάζοντας κάμψη 3,7%, γεγονός που οφείλεται αποκλειστικά στην αύξηση της τιμής των καυσίμων.
Σε επίπεδο Ομίλου τα οικονομικά αποτελέσματα δεν παρουσιάζουν ιδιαίτερη διαφοροποίηση σε σχέση με τα αποτελέσματα της μητρικής εταιρίας τόσο στον Κύκλο Εργασιών όσο και στα Κέρδη προ Τόκων Φόρων & Αποσβέσεων (EBITDA).
Τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε 17,6 εκατ. ευρώ από 9 εκατ. ευρώ το 2004, αυξημένα κατά 94,7% ενώ τα κέρδη ανά μετοχή διαμορφώθηκαν σε 0,25 ευρώ έναντι 0,13 ευρώ το 2004.


Η διαφοροποίηση που παρατηρείται στα ενοποιημένα οικονομικά αποτελέσματα σε σχέση με την μητρική εταιρία οφείλεται κυρίως στη συγγενή εταιρία Hellenic Seaways, που τα καθαρά της κέρδη διαμορφώθηκαν σε 2 εκατ. ευρώ περίπου.
Στις Γραμμές της Βόρειας Αδριατικής, όπου η εταιρία δραστηριοποιείται με 5 πλοία, πέτυχε να αυξήσει την κίνηση στους Επιβάτες από 536 χιλ. το 2004 σε 590 χιλ. το 2005 (αύξηση 10,1%) στα Ι.Χ. από 147 χιλ. το 2004 σε 160 χιλ. το 2005 (αύξηση 8,3%) ενώ η κίνηση στα Φορτηγά μειώθηκε από 95 χιλ. το 2004 σε 92 χιλ. το 2005 (μείωση 3,9%).
Αξίζει να σημειωθεί ότι η μείωση στη συνολική κίνηση των φορτηγών στις γραμμές της Βόρειας Αδριατικής ήταν 8% περίπου.
Στη Γραμμή ”Ηράκλειο – Πειραιάς” όπου η εταιρία δραστηριοποιείται με 2 πλοία πέτυχε να αυξήσει σημαντικά την κίνηση σε όλες τις κατηγορίες μεταφορικού έργου.
Συγκεκριμένα, διακινήθηκαν 950 χιλ. Επιβάτες το 2005 έναντι 874 χιλ. το 2004 (αύξηση 8,6%), 124 χιλ. Ι.Χ. το 2005 έναντι 109 χιλ. το 2004 (αύξηση 13,9%) και 61 χιλ. Φορτηγά το 2005 έναντι. 56 χιλ. το 2004 (αύξηση 9,5%).
Για το 2006 ο κύκλος εργασιών της εταιρίας αναμένεται να φθάσει τα 209 εκατ. ευρώ, ενώ σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της διοίκησης, η  HSW αναμένεται να εμφανίσει ανάκαμψη την τρέχουσα χρονιά.
Αναφορικά με τη στρατηγική, προοπτική και ανάπτυξη της εταιρίας για τα επόμενα έτη, η διοίκηση θέτει ως κεντρικούς στόχους την επικέντρωση της εταιρίας στην κύρια δραστηριότητά της καθώς και τη βελτιστοποίηση της λειτουργικής κερδοφορίας.
Τέλος, σημειώνεται  πως στις αρχές του 2006, μεταβιβάστηκε σε εταιρία συμφερόντων του γνωστού εφοπλιστή Π. Λασκαρίδη ποσοστό ύψους 12,3% που κατείχε η Attica Συμμετοχών (πρώην Επιχειρήσεις Αττικής) στην Hellenic Seaways. Το συνολικό τίμημά του  ανήλθε στα 21.051.954 ευρώ ή 2,20 ευρώ ανά μετοχή. Υπενθυμίζεται, ότι ο κ. Π. Λασκαρίδης κατέχει ήδη το 5,20% του μετοχικού κεφαλαίου των Μινωϊκών Γραμμών.
 
ΑΝΕΚ
Με κέρδη έναντι ζημιών έκλεισε για την εταιρία ΑΝΕΚ η χρήση του 2005, τόσο σε επίπεδο μητρικής όσο και σε επίπεδο ομίλου, με βάση τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Πληροφόρησης.
Σε επίπεδο μητρικής εταιρίας ο κύκλος εργασιών σημείωσε αύξηση 9% και ανήλθε σε 203,2 εκατ. ευρώ έναντι 186,4 εκατ. ευρώ στη χρήση του 2004.
Σημαντική είναι και η αύξηση κατά 39,5% (παρά την επιβάρυνση του λειτουργικού κόστος το 2005 από την αύξηση των τιμών των καυσίμων) των κερδών προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA), τα οποία διαμορφώθηκαν σε 37,8 εκατ. ευρώ, έναντι 27,1 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρήση.
Σημαντική επίσης είναι η αύξηση των καθαρών κερδών μετά από φόρους, τα οποία διαμορφώθηκαν σε 10,4 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 3,1 εκατ. ευρώ στη χρήση 2004. Η αύξηση αυτή οφείλεται, κυρίως, στη σημαντική βελτίωση των λειτουργικών αποτελεσμάτων και στο κέρδος που προέκυψε από την πώληση του πλοίου ΑΠΤΕΡΑ και περιλαμβάνεται στα αποτελέσματα του 2005.
Αντίστοιχα, στα βασικά οικονομικά μεγέθη του ομίλου, ο κύκλος εργασιών σημείωσε αύξηση κατά 10,5% και ανήλθε σε 224 εκατ. ευρώ έναντι 202,7 εκατ. ευρώ στη χρήση 2004.
Αύξηση κατά 30,1% παρουσίασαν τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA), τα οποία διαμορφώθηκαν σε 40,2 εκατ. ευρώ έναντι 30,9 εκατ. ευρώ στην προηγούμενη χρήση.
Τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους διαμορφώθηκαν σε 10,0 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 2,0 εκατ. ευρώ το 2004. Τα καθαρά κέρδη που κατανέμονται στους μετόχους της εταιρίας, μετά την αφαίρεση των δικαιωμάτων μειοψηφίας, ανέρχονται σε 9,6 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 2,6 εκατ. ευρώ το 2004.
Τα κέρδη ανά μετοχή για τη χρήση 2005 ανήλθαν σε 0,18 ευρώ (έναντι ζημιών 0,05 ευρώ το 2004) για την εταιρία και σε 0,17 ευρώ (έναντι ζημιών 0,04 ευρώ το 2004) για τον όμιλο (μετά την αφαίρεση των δικαιωμάτων μειοψηφίας).
Λόγω της προσαρμογής των οικονομικών καταστάσεων στα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Πληροφόρησης, το σύνολο των ιδίων κεφαλαίων της εταιρίας κατέστη μικρότερο του μετοχικού της κεφαλαίου και ως εκ τούτου δεν είναι δυνατή, βάσει του νόμου, η διανομή μερίσματος για τη χρήση 2005. Σημειώνεται, τέλος, ότι η εταιρία έχει ελεγχθεί φορολογικά μέχρι και τη χρήση 2004.


ΝΕΛ
Αποτελεί  το μικρότερο εκ των επιχειρηματικών σχημάτων τόσο σε οικονομικό (σύνολο εσόδων εκμετάλλευσης), αλλά και σε πραγματικό επίπεδο, λειτουργώντας το μικρότερο στόλο  πλοίων.
Παρόλα αυτά με κινήσεις που δρομολόγησε το 2006 προχώρησε στην απόκτηση δυο επιβατηγών οχηματαγωγών καθώς και τριών οχηματαγωγών πλοίων με private placement. Το τίμημα για την αγορά των εν λόγω πλοίων θα καταβληθεί με έκδοση νέων κοινών ονομαστικών μετοχών, ονομαστικής αξίας 0,30 ευρώ εκάστη, με τιμή διάθεσης 1,30 ευρώ εκάστη, που θα προκύψουν από αύξηση μετοχικού κεφαλαίου με ιδιωτική τοποθέτηση λόγω της εισφοράς σε είδος.
Μετά την απόκτηση των πλοίων αυτών καθώς και των πλοίων της εταιρίας ΣΙ ΛΙΝΚ ΦΕΡΡΙΣ Ν.Ε., η εταιρία θα έχει οκτώ συμβατικά επιβατηγά οχηματαγωγά πλοία, πέντε ταχύπλοα και τρία οχηματαγωγά.
Σύμφωνα με την εταιρία, τα πλοία αυτά με βάση το μέγεθός τους και την χωρητικότητά τους καλύπτουν όλο το απαιτούμενο φάσμα για την ακτοπλοΐα.
Με την κίνηση αυτή, η εταιρία εκτιμά ότι θα αυξήσει σημαντικά τις πηγές των εσόδων της και παράλληλα τις οικονομίες κλίμακος που θα προκύψουν, θα ενισχύσει την παρουσία της στις γραμμές που παραδοσιακά εξυπηρετεί καθώς επίσης και ότι θα μπορεί καλύτερα να εκμεταλλεύεται τις επιχειρηματικές ευκαιρίες που προκύπτουν.


Της Πέννυς Κούτρα

  Περιεχόμενα
Editorial
Επενδύσεις: ΣΟΦΟΚΛΕΟΥΣ: ΑΛΛΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ...
Επενδύσεις: Διεθνείς Αγορές: Εντείνονται οι διεθνείς χρηματοοικονομικές αντιθέσεις
Αφιέρωμα: Βαριά Βιομηχανία: Κι όμως, έχει μέλλον
Αφιέρωμα: Τηλεπικοινωνίες: ένας κλάδος γεμάτος deals
¶ρθρο: ΤΡΑΠΕΖΕΣ-ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ: ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΜΕΤΩΠΑ...
Αφιέρωμα: Επιβατηγός ναυτιλία: Μερική απελευθέρωση της αγοράς
¶ρθρο: ΚΥΠΡΙΑΚΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ: ΝΙΚΕΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΤΩΠΑ
Αφιέρωμα: E-Business O «γίγαντας» που δεν ξύπνησε...
¶ρθρο: PRIVATE BANKING: «ΧΡΥΣΗ ΕΠΟΧΗ» ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ
Αφιέρωμα: Αυτοκίνητο: Τα νέα μοντέλα
¶ρθρο: Η ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ: Τα Private Banking, τα Funds και η διασπορά του Κινδύνου
¶ρθρο: Η ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΞΥΛΕΙΑΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ
¶ρθρο: ΣΠΥΡΟΥ: ΕΝΑ «ΤΡΕΛΟ» ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ
¶ρθρο:
Επενδύσεις: EΠENΔYΣEIΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ Ανασκόπηση για το Μήνα Απρίλιο του 2006

 Όροι και προϋποθέσεις του site