Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Σεπτέμβριος 2009 - Τεύχος 355                              

ΚΟΡΡΕΣ
ΑΝΟΙΓΜΑ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ


Με την J&J συμφωνήθηκε μεταβατική περίοδος, μέχρι τον Ιανουάριο του 2011, κατά τη διάρκεια της οποίας η Κορρές θα διανέμει τα προϊόντα της στη Β. Αμερική μέσω της νεοσυσταθείσας Korres North America, Ltd.

Δύο στρατηγικές συνεργασίες πραγματοποίησε η Κορρές με στόχο την ενίσχυση της θέσης της στην αμερικανική αγορά. Η μία αφορά  στην πώληση και διανομή των προϊόντων Κορρές στη Βόρεια Αμερική με  την Johnson & Johnson και η δεύτερη στην προώθησή τους σε επιβάτες πτήσεων της Delta Airlines.
Συγκεκριμένα η συμφωνία με την Johnson & Johnson περιλαμβάνει μια αρχική αμοιβή ύψους 7,25 εκατ. δολ. και ένα πρόγραμμα royalties επί των πωλήσεων των προϊόντων με μίνιμουμ απόδοση μέχρι το 2014 τα 10,25 εκατ. δολάρια. Σε ότι αφορά τα δικαιώματα (royalties) θα αποδίδονται στην Κορρές ΑΕ από το 2011 έως και το 2019. Τμήμα της συμφωνίας αποτελεί η ύπαρξη μιας μεταβατικής περιόδου, εκτιμώμενης διάρκειας μέχρι τον Ιανουάριο του 2011. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, η Κορρές ΑΕ θα διανέμει τα προϊόντα της στη Βόρεια Αμερική μέσω της νεοσυσταθείσας θυγατρικής της εταιρείας, Korres North America, Ltd. Η συμφωνία, κατά τη μεταβατική περίοδο, δεν αναμένεται να έχει σημαντική επίδραση στα αποτελέσματα της εταιρείας, καθώς η αρχική αμοιβή θα καλύψει το κόστος υποστήριξης της μάρκας στη Βόρεια Αμερική στην εν λόγω περίοδο, καθώς και τη λήξη της συνεργασίας της Κορρές ΑΕ με τον υφιστάμενο διανομέα. Σημαντική ώθηση στα μεγέθη της εταιρείας αναμένεται εξ άλλου να δώσει και το ντιλ της εταιρείας με την Delta Air Lines. Η συνεργασία είναι ενεργή από τις αρχές Αυγούστου και προβλέπει την προσφορά προϊόντων περιποίησης στους επιβάτες Business Elite Class. Πιο συγκεκριμένα η Delta Air Lines, η οποία εξυπηρετεί πάνω από 170 εκατ. επιβάτες ετησίως σε 368 προορισμούς, διαθέτει στους ταξιδιώτες της διακεκριμένης θέσης ένα on-board kit με τα προϊόντα Γιαούρτι Κρέμα Ενυδάτωσης προσώπου και βούτυρο Karite Lip Balm, προσφέροντας τους έτσι τη δυνατότητα να φρεσκαριστούν εν πτήσει. Η συμφωνία περιλαμβάνει και τη συνεργασία των δύο εταιρειών σε εκδηλώσεις και προβολή προϊόντων.
«Η επιλογή της Delta Air Lines σημαίνει αναγνώριση της προσπάθειας μας και είναι ιδιαίτερα τιμητική» αναφέρει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Γ. Κορρές και συνεχίζει λέγοντας «παράλληλα αποτελεί μία εξαιρετική ευκαιρία να επικοινωνήσουμε τη δυναμική ανάπτυξης προϊόντων της ελληνικής αγοράς σε παγκόσμιο επίπεδο, καθώς και να γνωρίσουν  τα προϊόντα μας καινούριοι καταναλωτές. Είμαστε πραγματικά περήφανοι για τη συνεργασία μας με μία τόσο αναγνωρισμένη εταιρεία».


ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ
Εν μέσω οικονομικής ύφεσης και μείωσης της κατανάλωσης η εταιρεία παρουσιάζει μονοψήφιο αριθμό αύξησης πωλήσεων. Το πρώτο εξάμηνο του 2009, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 5,6%, στα  27,0 εκατ. ευρώ από  25,6 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο εξάμηνο του 2008. Οι βασικές κατηγορίες οι οποίες συντέλεσαν στην ανάπτυξη των πωλήσεων ήταν τα προϊόντα σώματος/ μαλλιών καθώς επίσης τα φαρμακευτικά και λοιπά προϊόντα. Συγκεκριμένα τα προϊόντα σώματος κατά το πρώτο εξάμηνο παρουσίασαν αύξηση της τάξεως του 29,6%, αποτέλεσμα της θετικής πορείας των υφιστάμενων προϊόντων της
κατηγορίας και των νέων αρωμάτων Κορρές τα οποία λανσαρίστηκαν στα τέλη του 2008. Τα προϊόντα μαλλιών ενισχύθηκαν κατά 8,4%, με κύριο παράγοντα ανάπτυξης τις βαφές, και τα φαρμακευτικά/ λοιπά προϊόντα αυξήθηκαν κατά 9,6%.
Ο Όμιλος συνέχισε και το πρώτο εξάμηνο του 2009 να ενδυναμώνει το δίκτυο των καταστημάτων του στις αγορές που δραστηριοποιείται με το άνοιγμα τεσσάρων   νέων καταστημάτων Κορρές στο εξωτερικό (Πράγα, Γερμανία-Kassel, Αυστρία Linz & Pasching), και το δεύτερο στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος. Στο τέλος του εξαμήνου 2009, το δίκτυο καταστημάτων του Ομίλου ανήλθε στα 36.
Ο βασικός όγκος πωλήσεων της εταιρίας  γίνεται στην Αμερική, στην Ισπανία, τη Γερμανία. Όμως η μάρκα, έχοντας τοποθετηθεί και σε άλλα σημεία στον κόσμο, έχει αρχίσει να αποκτά διεθνή αναγνωρισιμότητα. Έτσι πλέον η στρατηγική επιλογή της εταιρείας είναι η εστίαση στις βασικές και ώριμες αγορές στις οποίες ταιριάζει περισσότερο η μάρκα, προκειμένου να αναπτυχθεί ουσιαστικότερα σ’ αυτές.

  Περιεχόμενα
ΕΝ ΑΡΧΗ...Ο «ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ» ΤΗΣ ΕΠΟΜΕΝΗΣ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ: ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΙΑ... ΑΛΗΘΕΙΑ
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΓΟΡΑΣ: ΤΕΣΤ ΑΝΤΟΧΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΟΦΟΚΛΕΟΥΣ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΚΑΔΑΣ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΑΓΟΡΑ ΑΚΙΝΗΤΩΝ - ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΚΘΕΣΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: CORPORATE BANKING
ΤΡΑΠΕΖΕΣ: ΑΤΜΟΜΗΧΑΝΗ ΤΗΣ ΑΝΑΚΑΜΨΗΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ
ΘΕΜΑ: ΛΙΑΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΟΡΕΣ: ΤΟ ΠΑΘΗΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΜΑΘΗΜΑ
EUROMONEY: ΤΟΥΡΚΙΚΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ
EUROMONEY: ΦΡΕΣΚΟ ΧΡΗΜΑ ΠΡΟ ΤΩΝ ΠΥΛΩΝ
ΕΡΕΥΝΑ ΕΘΕ
ΕΡΕΥΝΑ SPRENGLER FOX HELLAS
ΑΝΑΛΥΣΗ JP MORGAN
ΦΑΚΕΛΟΙ: ΤΙΤΑΝ
ΦΑΚΕΛΟΙ: LAMDA DEVELOPMENT
ΦΑΚΕΛΟΙ: EUROBANK PROPERTIES
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΕ - EXPRESS HOLIDAYS
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΚΟΡΡΕΣ: ΑΝΟΙΓΜΑ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: OLYMPIC AIR: ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ 1η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: PORSCHE PANAMERA
ΣΤΑ ΕΝΔΟΤΕΡΑ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ: ΜΕ ΤΟ ΧΑΡΤΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΛΥΒΙ...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΣΕ ΜΟΡΦΗ EBOOK

 Όροι και προϋποθέσεις του site