Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Σεπτέμβριος 2009 - Τεύχος 355                              

PORSCHE PANAMERA
ΕΠΙΣΗΜΗ ΠΡΩΤΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ


Παρουσιάσθηκε το πρώτο τετράθυρο και τετραθέσιο μοντέλο Μεγάλου Τουρισμού (GT) στην ιστορία της Porsche.


από τον Ανδρέα Αναστασίου


Την Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου, η Sportscar AE, o Επίσημος Εισαγωγέας Porsche στην Ελλάδα, διοργάνωσε την επίσημη παρουσίαση στην Ελλάδα της Panamera, του πρώτου τετράθυρου και τετραθέσιου μοντέλου Μεγάλου Τουρισμού (GT) στην ιστορία της Porsche.
Η Porsche παρουσίασε με υπερηφάνεια την τέταρτη σειρά μοντέλων της Porsche μετά την 911, τις Boxster/Cayman και το Cayenne, σε τρεις εκδόσεις με κινητήρες V8, ενώ στη συνέχεια θα ακολουθήσει η βασική έκδοση με κινητήρα V6, καθώς και η υβριδική Panamera. Για πρώτη φορά, στη βάση της σειράς βρίσκεται η Panamera S, η οποία συνδυάζει οκτακύλινδρο κινητήρα 4,8 λίτρων και 400 ίππων με πίσω κίνηση, ενώ τη μετάδοση αναλαμβάνει, ως μέρος του βασικού εξοπλισμού, ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων ή, προαιρετικά, το κιβώτιο ταχυτήτων PDK με επτά σχέσεις.
Οι εκπρόσωποι του Τύπου είχαν την ευκαιρία να μάθουν τα σχεδιαστικά μυστικά του αυτοκινήτου από τον πλέον αρμόδιο, τον Oliver Rosenbohm, Interior Designer της Panamera και να συνομιλήσουν με δύο επί πλέον κορυφαία στελέχη της Porsche AG, τον Michael Baumann, Head of International Press, και την Christianne Leismeister, PR Manager για την Κεντρική & Ανατολική Ευρώπη, οι οποίοι τίμησαν με τη παρουσία τους την εκδήλωση.
Η Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της Sportscar AE, Νταίζη Μανιατοπούλου, στον λόγο που απηύθυνε δήλωσε μεταξύ άλλων πως θα ήθελε να αφιερώσει την τέταρτη σειρά μοντέλων της εταιρείας στον Ferry Porsche τον άνθρωπο που πρώτος συνέλαβε την ιδέα να κατασκευάσει ένα σπορ τετραθέσιο αυτοκίνητο. Επί πλέον, συμπλήρωσε: «Με την Panamera, εισάγουμε μια νέα, πρωτοποριακή φιλοσοφία αυτοκινήτου, πέρα από τις τρεις υπάρχουσες σειρές μοντέλων μας. Γεφυρώνοντας την απόσταση ανάμεσα στην κλασική σπορ 911 και το SUV της Porsche, το Cayenne, η Panamera είναι αναμφισβήτητα μοναδική στην κατηγορία της. Ένα αυτοκίνητο πέρα από κάθε σύγκριση».
Στο περιθώριο της ειδικής εκδήλωσης, το ΧΡΗΜΑ είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με τον υπεύθυνο για τον εσωτερικό σχεδιασμό της Panamera, κ. Oliver Rosenbohm.


ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: ΟΛΙΒΕΡ ΡΟΖΕΝΜΠΟΜ
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ, PANAMERA
ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΘΕΣΕΙΣ,
ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΠΟΡΤΕΣ,
ΚΑΝΕΙΣ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΣ


Ο σχεδιασμός της Panamera εξυπηρετεί ένα συνδυασμό ζητουμένων, τα οποία παντρεύουν τη χρησιμότητα και τη λειτουργικότητα με την καλαισθησία και την αξιοπιστία.


ΧΡΗΜΑ_Πού βασίσθηκε ο σχεδιασμός της πρώτης τετραθέσιας και τετράθυρης σπορ Porsche;
Ο. ΡΟΖΕΝΜΠΟΜ_Θελήσαμε να διευρύνουμε το ήδη επιτυχές «χαρτοφυλάκιο» μοντέλων μας. Αν κοιτάξετε την Panamera θα αντιληφθείτε αμέσως ότι πρόκειται για μία Porsche. Είναι μακρύτερη και λίγο χαμηλότερη από την Cayenne, ενώ είναι πιο γενναιόδωρη άπό πλευράς χώρων σε σύγκριση με την 911. Πέρα από τις διαφορές, όμως, η Panamera διατηρεί τα βασικά στοιχεία της μάρκας, την ίδια σχεδιαστική «γλώσσα» ή το DNA της μάρκας, όπως συνηθίζουμε να λέμε. Τα χαρακτηριστικά αυτά την καθιστούν απολύτως αναγνωρίσιμη ως Porsche.
Χ_Κάποιοι έσπευσαν να την αποκαλέσουν «εκτεταμένη 911»; Υποθέτω ότι ο χαρακτηρισμός δεν σας βρίσκει πολύ σύμφωνο...
Ο.Ρ._Όχι βέβαια. Η Panamera διαθέτει τη δική της σχεδιαστική ταυτότητα. Ξεκινήσαμε το σχεδιασμό της έχοντας να εξυπηρετήσουμε ένα συνδυασμό ζητουμένων, τα οποία θα πάντρευαν τη χρησιμότητα και τη λειτουργικότητα με την καλαισθησία, αλλά βεβαίως και με την αξιοπιστία. Επρόκειτο για ένα συνδυασμό ο οποίος για πρώτη φορά επιδιώχθηκε να εφαρμοσθεί σε αυτοκίνητο αυτού του τύπου. Φτιάξαμε, λοιπόν, ένα αυτοκίνητο με τέσσερις θέσεις και τέσσερις πόρτες, χωρίς όμως να προβούμε σε κανένα συμβιβασμό: ούτε ως προς την άνεση για όλους τους επιβάτες του ούτε ως προς τον σπορ χαρακτήρα της Porsche, ενώ ακόμη και το πορτ μπαγκάζ είναι πολύ ευρύχωρο.
Χ_Ο σχεδιασμός ενός τέτοιου μοντέλου βασίσθηκε σε έμπνευση που ξεκίνησε από «λευκό χαρτί» ή στη διάθεση ικανοποίησης κάποιας «λαϊκής απαίτησης»;
Ο.Ρ._Πιστεύουμε ότι αρμόζει απόλυτα στην ήδη υφιστάμενη γκάμα μοντέλων της Porsche, την οποία και επεκτείνει με επιτυχή τρόπο. Ίσως όλοι οι κάτοχοι της Porsche, οι οποίοι κατά τεκμήριο αγαπούν και επιλέγουν τη μάρκα, διαθέτουν επίσης κάποιο τετραθέσιο αυτοκίνητο. Δεν βλέπουμε το λόγο, λοιπόν, γιατί και αυτό το αυτοκίνητό τους να μην είναι Porsche.
Χ_Μικρές -όχι θεαματικές- αλλαγές στη διάρκεια δεκαετιών διατηρούν την Porsche απολύτως αναγνωρίσιμη ως τέτοια, αλλά ταυτόχρονα κάθε νέο μοντέλο της είναι και ένα μοντέρνο σπορ αυτοκίνητο του σήμερα...
Ο.Ρ._Ακριβώς! Το κατορθώνουμε αυτό αφιερώνοντας πολύ χρόνο στο να ορίσουμε τα θεμελιώδη χαρακτηριστικά της μάρκας, αυτά που αποτελούν την ταυτότητά της, και να τα διατηρήσουμε. Ακολούθως προχωράμε σε νέο σχεδιασμό άλλων στοιχείων, εκτός του βασικού DNA της. Έτσι, πετυχαίνουμε τόσο να δημιουργούμε ένα νέο μοντέλο, σύμφωνο με την αισθητική της εποχής του, αλλά και να διατηρούμε την πετυχημένη και δημοφιλή χαρακτηριστική εντύπωση της Porsche.
Χ_Ποια είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά στοιχεία του DNA της Porsche;
Ο.Ρ._Στο εξωτερικό της είναι τα κυρτά φτερά, που πάντα προεξέχουν του καπώ προς τα πάνω, ενώ στο εσωτερικό της ο διακόπτης της μίζας, που βρίσκεται αριστερά του τιμονιού.
Χ_Είναι και οι ξεχωριστοί διακόπτες για διαφορετικές λειτουργίες;
Ο.Ρ._Βεβαίως! Πιστεύω μας είναι ότι προσφέρουν άριστη λειτουργικότητα, ιδίως όταν κάποια οδηγική επιλογή οφείλει να εφαρμοσθεί σε ελάχιστο χρόνο.
Χ_Λαμβάνετε υπόψη σας την καθιερωμένη αισθητική ή καθιερώνετε δικές σας, καινοτόμους τάσεις;
Ο.Ρ._Μας αρέσει η καινοτομία, η οποία όμως δεν έρχεται από το πουθενά. Για να σας δώσω ένα παράδειγμα, αν παρατηρήσετε την Panamera θα ανακαλύψετε στοιχεία που είναι απολύτως καινοτομικά για ένα αυτοκίνητο της συγκεκριμένης κατηγορίας, τα οποία όμως βασίζουν την έμπνευσή τους σε δοκιμασμένα χαρακτηριστικά του σούπερ μοντέλου της Porsche, της Carrera GT, η οποία είναι αυτοκίνητο αγώνων. Παίρνοντας, λοιπόν, ένα στοιχείο από ένα μοντέλο της ίδιας της Porsche και προσαρμόζοντάς το σε ένα νέο μοντέλο με δημιουργικό τρόπο, τότε πιστεύω ότι καινοτομούμε ενώ την ίδια στιγμή τηρούμε και τις παραδόσεις της «οικογένειας».



 

  Περιεχόμενα
ΕΝ ΑΡΧΗ...Ο «ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ» ΤΗΣ ΕΠΟΜΕΝΗΣ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ: ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΙΑ... ΑΛΗΘΕΙΑ
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΓΟΡΑΣ: ΤΕΣΤ ΑΝΤΟΧΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΟΦΟΚΛΕΟΥΣ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΚΑΔΑΣ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΑΓΟΡΑ ΑΚΙΝΗΤΩΝ - ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΚΘΕΣΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: CORPORATE BANKING
ΤΡΑΠΕΖΕΣ: ΑΤΜΟΜΗΧΑΝΗ ΤΗΣ ΑΝΑΚΑΜΨΗΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ
ΘΕΜΑ: ΛΙΑΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΟΡΕΣ: ΤΟ ΠΑΘΗΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΜΑΘΗΜΑ
EUROMONEY: ΤΟΥΡΚΙΚΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ
EUROMONEY: ΦΡΕΣΚΟ ΧΡΗΜΑ ΠΡΟ ΤΩΝ ΠΥΛΩΝ
ΕΡΕΥΝΑ ΕΘΕ
ΕΡΕΥΝΑ SPRENGLER FOX HELLAS
ΑΝΑΛΥΣΗ JP MORGAN
ΦΑΚΕΛΟΙ: ΤΙΤΑΝ
ΦΑΚΕΛΟΙ: LAMDA DEVELOPMENT
ΦΑΚΕΛΟΙ: EUROBANK PROPERTIES
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΕ - EXPRESS HOLIDAYS
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΚΟΡΡΕΣ: ΑΝΟΙΓΜΑ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: OLYMPIC AIR: ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ 1η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: PORSCHE PANAMERA
ΣΤΑ ΕΝΔΟΤΕΡΑ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ: ΜΕ ΤΟ ΧΑΡΤΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΛΥΒΙ...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΣΕ ΜΟΡΦΗ EBOOK

 Όροι και προϋποθέσεις του site