Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Δεκέμβριος 2009-Τεύχος 358                              

ΟΜΙΛΟΣ FOURLIS
ΜΕΧΡΙ ΟΚΤΩ ΙΚΕΑ
«ΧΩΡΑΕΙ» Η ΕΛΛΑΔΑ


Η διοίκηση του ομίλου έχει επικεντρωθεί σε τέσσερις ποιοτικούς στόχους, τους οποίους και πετυχαίνει για εφέτος: στην αύξηση του μεριδίου αγοράς, στη μείωση του δανεισμού, στην επέκταση του δικτύου και στη διατήρηση της κερδοφορίας.


από τον Γιώργο Καλούμενο


Τα επτά με οκτώ καταστήματα ΙΚΕΑ σχεδιάζει να φτάσει στην Ελλάδα ο όμιλος Fourlis μέχρι το 2013-14. Το επόμενο σημείο πώλησης που αναμένεται να λειτουργήσει είναι αυτό στα Ιωάννινα στο τέλος του 2010 και θα ακολουθήσει ένα στη Σόφια μέσα στο τρίτο τρίμηνο του 2011. Άλλα δύο ΙΚΕΑ θα ακολουθήσουν στην επαρχία το ένα εκ των οποίων πιθανότατα θα είναι στην Κρήτη.
Συνολικά σε Ελλάδα Βουλγαρία και Κύπρο ο όμιλος στοχεύει στα 12 καταστήματα. Ο φετινός κατάλογος, σύμφωνα με τον  Απόστολο Πεταλά, Διευθύνων Σύμβουλο του Ομίλου, είναι κατά 4% φθηνότερος κατά μέσο όρο από τον προηγούμενο παρά το γεγονός ότι το μεικτό περιθώριο κέρδους παραμένει σταθερό. Σε σχέση με τις διαφορές που παρουσιάζονται μεταξύ προϊόντων της ΙΚΕΑ στην Ελλάδα και σε άλλες χώρες ο κ. Πεταλάς ανέφερε ότι στην Ελλάδα το κόστος, οι ποσότητες και ο ανταγωνισμός είναι διαφορετικά σε σχέση με το εξωτερικό. Επιπρόσθετα στη χώρα μας δεν επιτρέπεται η πώληση προϊόντων κάτω του κόστους, όπως για παράδειγμα συμβαίνει στη Γερμανία για λόγους ανταγωνισμού. Για το ΙΚΕΑ στη Λάρισα το οποίο είναι το πρώτο στην επαρχία ο κ. Πεταλάς είπε ότι αποτελεί μία θετική εμπειρία καθώς στόχος από τον πρώτο χρόνο είναι να παρουσιάσει θετικό αποτέλεσμα.
Ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Fourlis τόνισε ότι η κρίση έβαλε τα πράγματα σε άλλη ταχύτητα, με αποτέλεσμα να μειωθεί ο όγκος πωλήσεων στο εννεάμηνο αν και ο αριθμός επισκέψεων στα καταστήματα παρέμειναν στα ίδια επίπεδα. Γενικά το 4ο τρίμηνο θα είναι πιο δύσκολο του αναμενόμενου, ενώ την κατάσταση επιδεινώνει η αβεβαιότητα των εξαγγελθέντων φορολογικών μέτρων όπως η έκτακτη εισφορά, η αλλαγή φορολογικών συντελεστών κλπ. Η διοίκηση του ομίλου έχει επικεντρωθεί σε τέσσερις ποιοτικούς στόχους, τους οποίους και πετυχαίνει για εφέτος, σύμφωνα με τον οικονομικό διευθυντή κ. Γ. Αλεβίζο: στην αύξηση του μεριδίου αγοράς, στη μείωση του δανεισμού, στην επέκταση του δικτύου και στη διατήρηση της κερδοφορίας. Στα θετικά συγκαταλέγονται, η λειτουργική κερδοφορία η οποία παραμένει σταθερή στα περυσινά επίπεδα, οι απαιτήσεις που είναι εξασφαλισμένες και το γεγονός ότι ο δανεισμός στη Ρουμανία έχει γίνει σε τοπικό νόμισμα. Τα οικονομικά στοιχεία του εννεαμήνου 2009 του ομίλου FOURLIS έχουν ως εξής:


ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΝΝΕΑΜΗΝΟΥ
Tο εννεάμηνο του 2009 o κύκλος εργασιών του Ομίλου Fourlis ανήλθε σε € 512,12 εκατομμύρια έναντι € 546,39 εκατομμυρίων το αντίστοιχο διάστημα του 2008, ενώ τα καθαρά κέρδη (μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας) ανήλθαν σε € 23,05 εκατομμύρια ευρώ έναντι € 33,98 το εννεάμηνο του 2008.
Η μείωση των καθαρών κερδών οφείλεται κυρίως στα μη επαναλαμβανόμενα κέρδη της αντίστοιχης περιόδου του 2008 από την πώληση της DSGI SOUTH-EAST EUROPE A.E.Β.Ε. (Π. Κωτσόβολος Α.Ε.Β.Ε), καθώς και στα αποτελέσματα της δραστηριότητας του κλάδου χονδρικής ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών στη Ρουμανία την τρέχουσα χρήση.
Τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε € 47,64 εκατομμύρια ευρώ έναντι € 63,93 εκατομμυρίων ευρώ το εννεάμηνο του 2008 ενώ τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων και δικαιωμάτων μειοψηφίας είναι € 32,68 εκατομμύρια σε σύγκριση με € 46,90 εκατομμύρια το αντίστοιχο διάστημα του 2008.
Έτσι τα κέρδη ανά μετοχή είναι 0,45 ευρώ από 0,67 ευρώ.
Ο κλάδος λιανικής οικιακού εξοπλισμού (ΙΚΕΑ), παρουσίασε οριακή μείωση πωλήσεων 1,4% φθάνοντας τα € 229,95 εκατομμύρια έναντι € 233,21 το αντίστοιχο διάστημα του 2008 και κέρδη προ φόρων € 27,01 εκατομμύρια σε σχέση με € 23,19 εκατομμύρια την αντίστοιχη περίοδο της χρήσης 2008, αυξημένα κατά 16,5%. Σημειώνεται, ότι τα αποτελέσματα του κλάδου αυτού συμπεριλαμβάνουν € 3,4 εκατομμύρια, που αφορούν έξοδα προ-ανοίγματος των καταστημάτων ΙΚΕΑ στην Ελλάδα και τη Βουλγαρία καθώς επίσης και μη επαναλαμβανόμενα κέρδη € 1,7 εκατομμύρια από την πώληση ακινήτου θυγατρικής εταιρίας, που πραγματοποιήθηκε εντός του πρώτου εξαμήνου του τρέχοντος έτους, ενώ το εννεάμηνο της περυσινής περιόδου συμπεριλάμβανε € 5,7 εκατομμύρια, που αφορούσαν κυρίως έξοδα προ-ανοίγματος του δεύτερου καταστήματος ΙΚΕΑ στην Αθήνα, καθώς και € 1,96 εκατομμύρια επιπλέον κόστος μεταφοράς εμπορευμάτων της ΙΚΕΑ, λόγω της απεργίας στα λιμάνια.
Ο κλάδος λιανικής αθλητικών ειδών (INTERSPORT), παρουσίασε αύξηση πωλήσεων κατά 11,4% (€ 57,77 εκατομμύρια), ενώ τα κέρδη προ φόρων μειώθηκαν σε € 3,38 εκατομμύρια από € 4,76 εκατομμύρια το αντίστοιχο διάστημα του 2008, κυρίως λόγω της υποτίμησης του τοπικού νομίσματος στη Ρουμανία έναντι του Ευρώ και των πωλήσεων των νέων καταστημάτων, τα περισσότερα εκ των οποίων άνοιξαν στη Ρουμανία. Ο Όμιλος Fourlis αριθμεί σήμερα 48 καταστήματα Intersport σε Ελλάδα, Ρουμανία, Βουλγαρία και Κύπρο έναντι 40 την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Τέλος, ο κλάδος ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, παρουσίασε μείωση πωλήσεων κατά 14,1% στα € 224,39 εκατομμύρια, και κέρδη προ φόρων € 2,27 εκατομμύρια έναντι € 7,39 εκατομμύρια στο εννεάμηνο του 2008. Η πτώση τόσο σε επίπεδο πωλήσεων όσο και κερδών προέρχεται από τη δραστηριότητα στη Ρουμανία, παρότι στο τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους η κατάσταση παρουσιάζεται σταθερή και ελαφρά βελτιούμενη.


ΚΟΡΡΕΣ ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ «ΕΝΤΟΣ»,
ΕΣΤΙΑΣΜΕΝΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ «ΕΚΤΟΣ»


Η Εταιρεία, μέσα στην 14ετή πορεία της, κατάφερε να αυξήσει σημαντικά την αναγνωρισιμότητα της μάρκας της,  αποκτώντας σημαντική παρουσία σε 30 χώρες σε επώνυμα πολυκαταστήματα στο Τόκιο, Λος Άντζελες, Βερολίνο, Σίδνεϊ, Χονγκ Κονγκ, καθώς και σε περισσότερα από 5.600 φαρμακεία στην Ελλάδα.


Οργανική θα είναι η ανάπτυξη του Ομίλου Κορρές στην Ελλάδα και θα βασιστεί στις υφιστάμενες κατηγορίες προϊόντων, δίνοντας έμφαση σε ενέργειες επικοινωνίας και προώθησης. Στο εξωτερικό, ο Όμιλος θα ακολουθήσει στρατηγική εστίασης στις αναπτυγμένες αγορές, όπως είναι η Γερμανία, η Ισπανία και η Γαλλία, με μια συνδυαστική επέκταση σε φαρμακεία, σε επιλεκτικά σημεία διανομής και με τη λειτουργία νέων καταστημάτων Κορρές.
Σε επίπεδο επιχειρηματικών συμφωνιών, μεγάλες είναι οι προσδοκίες από τη συμφωνία παροχής άδειας χρήσεως των σημάτων του Ομίλου από την Johnson & Johnson για την διανομή και προώθηση των προϊόντων της στην Βόρεια και Λατινική Αμερική καθώς και από τη συμφωνία με την Delta Air Lines-την μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία διεθνώς- για την προσφορά προϊόντων Κορρές στους επιβάτες της διακεκριμένης θέσης. 
Επιπρόσθετα παρουσιάστηκε η πορεία των οικονομικών αποτελεσμάτων εννεάμηνου 2009 του Ομίλου Κορρές, με κύριο χαρακτηριστικό την βελτίωση της λειτουργικής κερδοφορίας και των λειτουργικών ταμειακών ροών. Πιο συγκεκριμένα:
· Αύξηση κατά 16,2% του EBITDA σε 7,9 εκατ. ευρώ από 6,8 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2008.
· Αύξηση κατά 10,4% της καθαρής μετά φόρων και δικαιωμάτων μειοψηφίας κερδοφορίας σε 3,4εκατ. ευρώ από 3,1εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2008.
· Θετικές ταμειακές ροές 5,5εκατ. ευρώ από -2,6 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2008.
Η Κορρές Α.Ε., έχει τις ρίζες της στο πρώτο Ομοιοπαθητικό Φαρμακείο της Αθήνας. Δημιουργήθηκε το 1996 με στόχο την αξιοποίηση της εκτενούς επιστημονικής της εμπειρίας για τη δημιουργία προϊόντων ωφέλιμων και ασφαλών. Οι αρχές που διέπουν τα προϊόντα της παραμένουν ίδιες από την εποχή του φαρμακείου: χρήση βοτάνων και φυσικών συστατικών υψηλής ποιότητας, προϊόντα φιλικά προς το δέρμα και το περιβάλλον με κλινικά ελεγμένη αποτελεσματικότητα, με αισθητική αρτιότητα και σε προσιτή τιμή, προσφέροντας τη δυνατότητα καθημερινής χρήσης. Η Εταιρεία επιλέγει να αντικαθιστά τα χημικά συνθετικά  με φυσικά συστατικά. Αποστολή της  είναι  η συνεχής επένδυση στον τομέα της έρευνας νέων τεχνολογιών και συστατικών. Η  Εταιρεία, μέσα στην 14ετή πορεία της, κατάφερε να αυξήσει σημαντικά την αναγνωρισιμότητα της μάρκας της, αποκτώντας σημαντική παρουσία σε 30 χώρες σε επώνυμα πολυκαταστήματα στο Τόκιο, Λος Άντζελες, Βερολίνο, Σίδνεϊ, Χονγκ Κονγκ, καθώς και σε περισσότερα από 5.600 φαρμακεία στην Ελλάδα. Επί πλέον η  Εταιρεία διαθέτει 32 καταστήματα ΚΟΡΡΕΣ σε πόλεις όπως η Αθήνα, Λονδίνο, Παρίσι, Φραγκφούρτη, Γενεύη, Βιέννη, Βαρκελώνη, Μαδρίτη, Νέα Υόρκη, Πεκίνο, Ντουμπάι και Σιγκαπούρη.
Τα νέα προϊόντα που λάνσαρε η εταιρεία στην αγορά το 2009, είναι η νέα σειρά αντιγήρανσης «Κερσετίνη και Βελανιδιά»- η πρώτη καλλυντική σειρά παγκοσμίως που ενσωματώνει τα αποτελέσματα της βραβευμένης με Νόμπελ έρευνας στον τομέα «Πρωτεάσωμα και Ανθρώπινη Γήρανση»- η νέα οργανική σειρά «Materia Herba», πιστοποιημένη από τον ECOCERT, τα νέα αρώματα Κορρές καθώς και οι νέες σειρές προϊόντων της Kings & Queens.


 



 

  Περιεχόμενα
ΕΝ ΑΡΧΗ: ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΕΙΣ...ΛΟΓΙΚΗΣ & ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ: ΦΘΗΝΟ ΧΡΗΜΑ: ΣΥΝΤΑΓΗ ΓΙΑ ΦΟΥΣΚΕΣ;
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΓΟΡΑΣ: ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: ΘΩΜΑΣ ΡΟΥΜΠΑΣ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΟΙ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΤΟΥ 2010: ΕΤΟΣ... ΠΕΡΙΣΥΛΛΟΓΗΣ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ - ΠΡΑΣΙΝΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΧΡΗΜΑ
ΑΡΘΡΟ: ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΒΡΑΧΥΠΡΟΘΕΣΜΑ ΚΕΡΔΗ
ΦΑΚΕΛΟΣ ALPHA BANK
ΘΕΜΑ: ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΣΕ ΑΚΙΝΗΤΑ
ΦΑΚΕΛΟΣ: S&B ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΑ ΟΡΥΚΤΑ
ΦΑΚΕΛΟΣ SPRIDER STORES
ΦΑΚΕΛΟΙ FOURLIS-ΚΟΡΡΕΣ
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟΣ «ΠΟΛΕΜΟΣ» FNAC - PUBLIC
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: CNP - MARFIN INSURANCE
ΡΕΠΟΡΤΑΖ CYTA
ΘΕΜΑ: ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ & ΙΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΟΡΕΣ: ΑΥΞΑΝΟΥΝ ΑΝΕΡΓΙΑ ΚΑΙ... ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ EUROMONEY
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΤΥΧΕΡΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΑΓΟΡΑ LEASING
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ MEANDROS-ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΣΕ ΜΟΡΦΗ EBOOK

 Όροι και προϋποθέσεις του site