Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Δεκέμβριος 2009-Τεύχος 358                              

ΑΓΟΡΑ LEASING
Η ΠΤΩΤΙΚΗ ΤΡΟΧΙΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ


Αρνητικό υπολειπόμενο κεφάλαιο θα έχει φέτος το σύνολο των εταιρειών leasing κάτι που είχε να συμβεί πολλά χρόνια. Η μείωση μάλιστα θα είναι σημαντική, καθώς θα φθάνει το 15%-17%.



από τον Γιώργο Καλούμενο


Η πτώση στις νέες συμβάσεις του 2009 κυμαίνεται μεταξύ 50%-70% ανά εταιρεία γεγονός που παγιώνει την αρνητική πορεία του κλάδου. Κύρια αιτία των αρνητικών εξελίξεων είναι η κρίση που οδήγησε σε περιορισμό των επενδύσεων από την πλευρά των επιχειρήσεων.
Τα σημάδια πτώσης στην αγορά είχαν ήδη φανεί από το τελευταίο τρίμηνο της προηγούμενης χρονιάς, η οποία έκλεισε, με το σύνολο των νέων συμβάσεων να παρουσιάζει μείωση 10,6%. Τις ελπίδες του για ανάκαμψη στηρίζει ο κλάδος στη δραστηριοποίηση του δημόσιου, αρχής γενομένης με το σχέδιο νόμου για την απόκτηση από δημόσιους φορείς υβριδικών αυτοκινήτων με χρηματοδότηση leasing.
Το τελευταίο νομοσχέδιο αναφέρεται βέβαια μόνο σε επιβατικά αυτοκίνητα κρατικών λειτουργών, ενώ μεγαλύτερες προοπτικές υπάρχουν και για το άνοιγμα της αγοράς στα επαγγελματικά οχήματα, όπως απορριμματοφόρα, ασθενοφόρα κ.λπ.
Πέρα από τα οχήματα, το leasing μπορεί να απελευθερώσει ρευστότητα και για την αγορά εξοπλισμών, αλλά και στον τομέα των ακινήτων για το Δημόσιο. Αξίζει να σημειωθεί ότι μόνο η αγορά οχημάτων θα μπορούσε να μεταφραστεί σε συνολικές συμβάσεις υψηλότερες του 1 δισ. ευρώ για τις εταιρείες Leasing.


ΤO 2008
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Ένωσης Ελληνικών Εταιρειών Χρηματοδοτικής Μίσθωσης, το 2008, το σύνολο των νέων εργασιών διαμορφώθηκε στα 2,56 δισ. ευρώ, έναντι 2,87 δισ. ευρώ το 2007. Την ίδια στιγμή, το υπολειπόμενο κεφάλαιο των υπογεγραμμένων συμβάσεων διαμορφώθηκε στα 8,52 δισ. ευρώ, έναντι 7,93 δισ. ευρώ το 2007, σημειώνοντας αύξηση 7,4%. Όμως θα πρέπει να σημειωθεί ότι πρωταγωνιστικό ρόλο στον κλάδο παίζουν οι συμβάσεις στον κλάδο των ακινήτων (Direct και Sales and Lease Back), κλάδος ο οποίος αναπτυσσόταν με εντονότατους ρυθμούς τα τελευταία χρόνια, αποσπώντας το 56%-60% των συνολικών συμβάσεων και αποτελώντας το μοχλό αύξησης των εργασιών του κλάδου. Πέρυσι ο κλάδος αποτέλεσε το 53,14% των συνολικών νέων εργασιών ήτοι συμβάσεις 1,36 δισ. ευρώ. Ακολούθησε ο κλάδος των μηχανημάτων με συμβάσεις 484,8 εκατ. ευρώ και μερίδιο 18,9%, τα επαγγελματικά οχήματα με 275,1 εκατ. ευρώ και μερίδιο 10,73%, τα επιβατικά αυτοκίνητα με 6,52% και τέλος ο εξοπλισμός γραφείου με 4,65%. Το υπόλοιπο 6,05% αφορά διάφορες μισθώσεις.
Ο κλάδος των υπηρεσιών πρωταγωνιστεί στις συμβάσεις με ποσοστό 35%, ακολουθεί το εμπόριο με 33% και τελευταία η βιομηχανία με 13%. Ποσοστό 19% αφορά διάφορους επιχειρηματικούς κλάδους.
Όσον αφορά στη διάρκεια των συμβολαίων, το 53,62% αφορά συμβάσεις μεγαλύτερες της δεκαετίας, το 28,92% συμβάσεις 4-5 ετών, το 8,65% 6 έως 9 χρόνια και το 8,81% μέχρι τριετία.


ΜΕΡΙΔΙΑ
Από πλευράς νέων εργασιών το μεγαλύτερο μερίδιο στις νέες συμβάσεις πέρυσι απέσπασε η Eurobank  Leasing με 508,4 εκατ. ευρώ και ακολούθησαν η Κύπρου Leasing με 415,7 εκατ. ευρώ, η Πειραιώς Leasing με 388,8 εκατ. ευρώ και Alpha Leasing με 305 εκατ. ευρώ.
Όσον αφορά στο υπολειπόμενο κεφάλαιο η τετράδα είναι η ίδια με την Eurobank Leasing να έχει 1,63 δισ. ευρώ, την Κύπρου Leasing με 1,37 δισ. ευρώ, την Alpha Leasing με 1,29 δισ. ευρώ και την Πειραιώς Leasing με 1,28 εκατ. ευρώ.


Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΓΟΡΑ
Εν τω μεταξύ, στα 297,5 δισ. ευρώ ανήλθε η συνολική αγορά leasing καθιστώντας τη Γηραιά Ηπειρο πρώτη στον κόσμο, με την αγορά των ΗΠΑ να βρίσκεται στη δεύτερη θέση με συνολικό τζίρο 175,2 δισ. ευρώ. Ακολουθούν η Ιαπωνία με 53,5 δισ. ευρώ, ο Καναδάς με 18,5 δισ. ευρώ, η Αυστραλία με 17,2 δισ. ευρώ και η Βραζιλία με 7,2 δισ. ευρώ.


Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΑΓΟΡΑ
Σύμφωνα με τα στοιχεία της ομοσπονδίας εταιρειών leasing και εταιρειών μακροχρόνιας μίσθωσης αυτοκινήτων Leaseurope για την ευρωπαϊκή αγορά leasing, τα συνολικά υπολειπόμενα κεφάλαια των εταιρειών, στο τέλος το 2008, έφτασαν τα 771 δισ. ευρώ, ήτοι αύξηση 4,26%, έναντι του προηγούμενου χρόνου. Ενώ όμως εμφανίζεται ικανοποιητική αύξηση στο χαρτοφυλάκιο μισθώσεων, οι νέες εργασίες που έγιναν πέρυσι ήταν μειωμένες. Ετσι, με βάση τα στοιχεία που παρέχονται από τα μέλη του Leaseurope, οι νέες συμβάσεις προς τις επιχειρήσεις ήταν της τάξης των 330 δισ. ευρώ, ποσό που μεταφράζεται σε μείωση 5,07% σε σχέση με 2007. Όπως φαίνεται και από τα συνολικά στοιχεία των συμβάσεων, σε ευρωπαϊκό επίπεδο οι εργασίες στο χώρο του real estate αποτελούν το 29% μόνο του συνόλου των συμβάσεων και μόλις το 11% των νέων συμβάσεων για το 2008. Παρά τη χρηματοπιστωτική κρίση που πίεσε τα περιθώρια ανόδου της ελληνικής αγοράς χρηματοδοτικής μίσθωσης περίπου κατά 10%, τα περιθώρια ανάπτυξης που εμφανίζει παραμένουν σημαντικά. Είναι ενδεικτικό, ότι το μερίδιο ανάπτυξης που έχει το leasing μέσα στην ελληνική αγορά είναι περίπου 7%, όταν ο αντίστοιχος μέσος όρος του ευρωπαϊκού μεριδίου πλησιάζει το 20%. Οπως αναφέρουν παράγοντες του κλάδου, τα μεγέθη αυτά θα αυξηθούν θεαματικά αν βρει το leasing εφαρμογή στον δημόσιο τομέα, από τον οποίο μέχρι στιγμής απουσιάζει. Η απόφαση της κυβέρνησης να προχωρήσει στην προμήθεια του κινητού παγίου εξοπλισμού του Δημοσίου με leasing κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση, προσθέτουν οι ίδιες πηγές.


ΜΟΡΦΕΣ LEASING
Η διαμόρφωση των τύπων της χρηματοδοτικής μίσθωσης και του περιεχομένου αυτών γίνεται με βάση της αρχή της ελευθερίας των συμβάσεων του αστικού κώδικα, άρθρο 261 και των περισσοτέρων διατάξεων του ενοχικού δικαίου. Κάποιες ωστόσο οριστικοποιημένες μορφές leasing που χρησιμοποιούνται για την χρηματοδοτική μίσθωση κινητού εξοπλισμού και ακινήτων μπορεί να είναι:
- Το Direct Leasing. Είναι μια σχέση διμερής όπου τα κύρια χαρακτηριστικά της είναι η τυποποίηση μισθώματος παγίου στοιχείου, η σύντομη συνήθως διάρκεια, η δυνατότητα ανανέωσης ή ακύρωσης του μισθίου από τον μισθωτή, κατόπιν ανάληψης κινδύνου οικονομικής απαξίωσης από τον εκμισθωτή. Θα πρέπει να γίνει αντιληπτό ότι ο εκμισθωτής αγοράζει τον εξοπλισμό ή το ακίνητο και το παραχωρεί στο πελάτη.
- Η Πώληση και η Επαναμίσθωση (Sale and Lease Back): η μορφή αυτή μίσθωσης αποτελεί μια συμφωνία πώλησης και μίσθωσης καθώς η επιχείρηση που έχει στην κατοχή της ένα "Α" περιουσιακό στοιχείο αποφασίζει να το πουλήσει στην εταιρεία leasing, ενώ ταυτόχρονα πραγματοποιείται μια συμφωνία μίσθωσης του εν λόγω στοιχείου στον πωλητή για ένα ορισμένο χρονικό διάστημα και υπό ειδικούς όρους. Τέλος, η μορφή αυτή μίσθωσης αποτελεί σημαντική ενέργεια βελτίωσης της ρευστότητας εκείνων των επιχειρήσεων που αντιμετωπίζουν πρόβλημα υπερπαγιοποίησης όπου ένα μέρος των παγίων στοιχείων τους έχουν χρηματοδοτηθεί με βραχυπρόθεσμα κεφάλαια.
- Χρηματοδοτική Μίσθωση του Πωλητή (Vendor Leasing): αυτό το είδος χρηματοδότησης προϋποθέτει μια μορφή συνεργασίας μεταξύ μιας εταιρείας leasing και ενός προμηθευτού. Ο προμηθευτής πληρώνεται τοις μετρητοίς από την εταιρεία, ενώ μπαίνει τριτεγγυητής των συμβάσεων που υπογράφονται μεταξύ της εταιρείας χρηματοδοτικής μίσθωσης και του μισθωτή. Η μορφή αυτή leasing απευθύνεται σε πελάτες που διαθέτουν υψηλή πιστοληπτική ικανότητα.


'Αλλες μορφές leasing είναι:
- Η Διασυνοριακή Χρηματοδοτική Μίσθωση (Cross Border Leasing)
- Η Συμμετοχική Χρηματοδότηση ( Leveraged Leasing)
- Η Μικτή Χρηματοδοτική Μίσθωση (Operating Leasing)


ΣΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ
Σε μοχλό ανάπτυξης της αγοράς των επαγγελματικών ακινήτων εξελίσσεται ο θεσμός του leasing (μακροχρόνια μίσθωση ακινήτου η οποία συνήθως οδηγεί στην απόκτησή του από τον μισθωτή κατά τη λήξη της σύμβασης), καθώς ενισχύει τις δυνατότητες της αγοράς και πολλαπλασιάζει τις ευκαιρίες επιλογών τόσο του πωλητή όσο και του αγοραστή. H ζήτηση για υπηρεσίες leasing ακινήτων προέρχεται είτε απευθείας από τους ενδιαφερόμενους μισθωτές (αγοραστές) είτε από τους ιδιοκτήτες (κατασκευαστές) ή μεσίτες για λογαριασμό των πελατών τους (αγοραστών / μισθωτών).
Ο ενδιαφερόμενος μισθωτής εξετάζει το leasing μεταξύ άλλων πιθανών επιλογών που συνήθως είναι είτε η ενοικίαση είτε η απόκτηση μέσω τραπεζικής χρηματοδότησης. H εξ ιδίων διαθεσίμων απόκτηση ακινήτου είναι εξαιρετικά σπάνια αφού συνεπάγεται τη δέσμευση ζωντανού χρήματος σε περιουσιακό στοιχείο ιδιαίτερα μακροπρόθεσμης απόδοσης και χαμηλής σχετικά ρευστότητας.
Στα πλεονεκτήματα του leasing ακινήτων περιλαμβάνονται τα εξής:
* H δυνατότητα εκμετάλλευσης ευκαιριών στην αγορά ακινήτου λόγω της ταχύτητας που χαρακτηρίζει τον συγκεκριμένο τύπο συναλλαγής.
* H ευνοϊκή, λόγω του αναπτυξιακού χαρακτήρα και των ωφελειών που προσφέρει στον οικονομικό κύκλο, φορολογική του αντιμετώπιση.
* H απελευθέρωση χρηματοδοτικών πόρων στην περίπτωση του leaseback ακινήτων.


ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
Υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης παρουσιάζει η ελληνική αγορά λήζινγκ στον κλάδο του αυτοκινήτου, διαθέτοντας ταυτόχρονα πολύ καλές προοπτικές. Το μέγεθος της αγοράς εκτιμάται ότι είναι περί τα 30.000 αυτοκίνητα χρονομίσθωσης ετησίως.
Μέχρι σήμερα το leasing έχει διεισδύσει αποτελεσματικά στην αγορά των επαγγελματικών αυτοκινήτων βαρέος τύπου σε ποσοστά που πλησιάζουν ακόμα και το 80% της συνολικής αγοράς. Στην κατηγορία των επιβατικών εταιρικών αυτοκινήτων, σύμφωνα με την Εμπορική Leasing, αποτελεί την πλέον ενδεδειγμένη μέθοδο χρηματοδότησης των εταιριών χρονομισθώσεων, οι οποίες λόγω συγκεκριμένων φορολογικών πλεονεκτημάτων που διαθέτουν έναντι των εταιριών Leasing, εξυπηρετούν λιανικώς την αγορά αυτή, ενώ οι εταιρίες Leasing λειτουργούν ως χονδρέμποροι χρηματοδοτώντας τις εταιρίες αυτές. Η εν λόγω αγορά, σύμφωνα με την Εμπορική Leasing, αναπτύσσεται με ρυθμούς πάνω από 14%.
Υστέρηση ωστόσο παρατηρείται στην κατηγορία των ελαφρών επαγγελματικών αυτοκινήτων και στην αγορά των ιδιωτών. Τα αυτοκίνητα που χρονομισθώνονται, είναι κάθε τύπου και κατηγορίας. Οι μισθωτές είναι ιδιώτες που επιλέγουν συνήθως αυτοκίνητα αξίας μεγαλύτερης των 30.000 ευρώ ή εταιρείες που επιλέγουν συνήθως αυτοκίνητα από 8.000 ευρώ έως 50.000 ευρώ καλύπτοντας ανάγκες πωλητών, στελεχών και διευθυντών.
Όσον αφορά τις προοπτικές του leasing στελέχη της αγοράς επισημαίνουν ότι αυτές είναι ευοίωνες, καθώς η ελληνική αγορά απέχει αρκετά από την φάση ωρίμανσης, ενώ ο εκσυγχρονισμός του χώρου του αυτοκινήτου (φορολογική και θεσμική εναρμόνιση με τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες, χαμηλά επιτόκια, αυτοκινητιστική κουλτούρα) σαφώς δρα υποστηρικτικά στην περαιτέρω ανάπτυξη της αγοράς. Με βάση τα ευρωπαϊκά δεδομένα το αυτοκίνητο αποτελεί βασική δραστηριότητα του Leasing.
Στην χώρα μας υπάρχουν ακόμα τεράστια περιθώρια ανάπτυξης εξ αιτίας και του νομοθετικού πλαισίου αλλά και της διάθεσης των εταιριών Leasing να αναλάβουν μεγαλύτερο ρίσκο υπό μορφή υπολειμματικής αξίας του μισθωμένου εξοπλισμού. Στη χώρα μας, μόνο το 4,5% των αυτοκινήτων είναι μισθωμένα εταιρικά αυτοκίνητα, όταν στην Ευρώπη το αντίστοιχο μέγεθος είναι 15%.
Οι εταιρείες leasing αυτοκινήτων διακρίνονται σε τρεις μεγάλες κατηγορίες: στις μεγάλες ανεξάρτητες διεθνείς εταιρίες (Hertz, Avis, Master Lease, Leaseplan κ.λπ.), στις θυγατρικές τραπεζικών ομίλων (Πειραιώς Best Leasing, Emporiki Rent, Autorental κ.λπ.) και στις πολλές μικρές εταιρείες, είτε ανεξάρτητες είτε συνδεδεμένες με εμπόρους αυτοκινήτων.


ΟΦΕΛΗ ΑΠΟ ΤΟ LEASING
- Τα μισθώματα που καταβάλλονται στην εταιρία leasing για τον εξοπλισμό και το τμήμα των μισθωμάτων που αφορά σε κτίριο, θεωρούνται δαπάνες και μειώνουν το φορολογητέο εισόδημα.
- Η επιχείρηση και ο επαγγελματίας μπορούν να χρησιμοποιήσουν άμεσα τον εξοπλισμό/ακίνητο που έχουν επιλέξει, καθώς η εταιρία leasing καλύπτει μέχρι και το 100% της αξίας της επένδυσης, περιλαμβανομένου του ΦΠΑ στην περίπτωση κινητού εξοπλισμού.
- Ο επενδυτής μπορεί να επιτύχει καλύτερους όρους προμήθειας εξοπλισμού ή απόκτησης επαγγελματικού ακινήτου, καθώς η αξίας τους εξοφλείται άμεσα τοις μετρητοίς.
- Η διάρκεια της μίσθωσης και το ύψος του μισθώματος ορίζονται σύμφωνα με τις οικονομικές δυνατότητες της επιχείρησης, αφού ληφθούν υπόψη και τυχόν εποχικοί παράγοντες.
- Η πραγματοποίηση επένδυσης σε καινούριο εξοπλισμό μέσω leasing από νέες ή υφιστάμενες επιχειρήσεις μπορεί να συνδυαστεί με τα οφέλη που προκύπτουν από την υπαγωγή της στον αναπτυξιακό νόμο, εφόσον συντρέχουν οι προϋποθέσεις που ορίζονται από αυτόν.
- Μετά τη λήξη της μισθωτικής περιόδου ο επενδυτής αποκτά την κυριότητα του παγίου έναντι προσυμφωνημένου (συνήθως συμβολικού) τιμήματος. Η απόκτηση του ακινήτου είναι απαλλαγμένη από το φόρο μεταβίβασης.
- Ο επενδυτής προστατεύεται από την τεχνολογική απαξίωση του εξοπλισμού του, τον οποίο μπορεί να ανανεώνει χωρίς να δεσμεύει τα διαθέσιμα κεφάλαιά του.
- Βελτιώνεται η εικόνα του ισολογισμού της επιχείρησης και της κεφαλαιακής της διάρθρωσης.


ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΚΟΣΤΟΣ
Οι διαδικασίες συνεργασίας μεταξύ του επενδυτή και της εταιρίας leasing, είναι απλές και το κόστος αποτελεί αντικείμενο διαπραγμάτευσης. Η έγκριση μίας σύμβασης leasing εξαρτάται από την πιστοληπτική ικανότητα του μισθωτή και το είδος της επένδυσης, αξιολογείται δε με τραπεζικά κριτήρια.
Η σύμβαση leasing για εξοπλισμό δεν επιβαρύνεται με χαρτόσημο. Η αντίστοιχη σύμβαση για ακίνητο καταρτίζεται με συμβολαιογραφική πράξη.


 


ΕΤΑΙΡΙΕΣ LEASING - ΘΥΓΑΤΡΙΚΕΣ ΤΡΑΠΕΖΩΝ


ASPIS LEASING
H ASPIS Leasing A.E. δραστηριοποιείται σε όλο το φάσμα των χρηματοδοτικών. Αρχικά λειτούργησε ως ABN Leasing A.E., θυγατρική της ABN NV, κατόπιν ως ABN AMRO Leasing Hellas A.E. και από το 2002 λειτουργεί ως ASPIS Leasing A.E. Η εταιρεία Leasing συστήθηκε το 1992 και το 2002 εξαγοράστηκε από την ASPIS BANK, συνεχίζοντας σήμερα τη δραστηριότητά της με την επωνυμία ASPIS Leasing A.E.


ALPHA LEASING
Εταιρεία του Ομίλου Alpha Bank η Alpha Leasing προσφέρει υπηρεσίες χρηματοδοτικής μίσθωσης σε όλη την Ελλάδα μέσω των Υποκαταστημάτων της στη Θεσσαλονίκη και στο Ηράκλειο, του Γραφείου της στη Λάρισα και του δικτύου των Καταστημάτων της Alpha Bank. Τα 370 καταστήματα της Alpha Bank με το εξειδικευμένο προσωπικό τους αποτελούν τα σημεία πώλησης των προϊόντων της Alpha Leasing, όπως είναι μια απλή Χρηματοδοτική Μίσθωση (Direct Leasing), η Πώληση και Επαναμίσθωση Πάγιων Στοιχείων (Sale & Leaseback) και η συνεργασία της Εταιρείας Leasing με τον Προμηθευτή και Μισθωτή (Vendor Leasing).


ΑΤΕ LEASING
Θυγατρική εταιρεία της ATEBank, η ΑΤΕ Leasing, απευθύνεται σε κάθε νομικής μορφής Επιχείρηση και Ελεύθερο Επαγγελματία που θέλουν να εκσυγχρονίσουν ή να αναπτύξουν το παραγωγικό τους δυναμικό χωρίς να δεσμεύουν τα δικά τους κεφάλαια. Η ATE Leasing παρέχει τις κάτωθι μορφές Leasing: Χρηματοδοτικής Μίσθωσης (Financial Leasing), Πώλησης και Επαναμίσθωσης (Sale & Leaseback), Χρηματοδοτικής Μίσθωσης με Συνεργασία Προμηθευτών (Vendor Leasing), Διασυνοριακής Χρηματοδοτικής Μίσθωσης (Crossborder Leasing), Κοινοπρακτικής Μίσθωσης (Syndicated Leasing), Leasing Ακινήτων, Επιχειρήσεων και Ελεύθερων Επαγγελματιών που ασκούν εμπορική δραστηριότητα.


GENIKI LEASING
Θυγατρική της Γενικής Τράπεζας της Ελλάδας Α.Ε., ιδρύθηκε το 1987 από τη Citibank N.A. με την επωνυμία CITILEASING και αποκλειστικό σκοπό τη Χρηματοδοτική Μίσθωση Κινητών Πραγμάτων. Εξαγοράστηκε από τη Γενική Τράπεζα τον Αύγουστο του 2001 με σκοπό την επέκταση των εργασιών του Ομίλου της Γενικής Τράπεζας και στις Χρηματοδοτικές Μισθώσεις. Η εταιρεία σήμερα δραστηριοποιείται στη Χρηματοδοτική Μίσθωση Κινητών καθώς και ακινήτων, κλάδος στον οποίο έχει εισέλθει με δυναμικά. Σημεία εξυπηρέτησης των πελατών είναι όλα τα Υποκαταστήματα της Γενικής Τράπεζας καθώς και τα Γραφεία της Εταιρείας.


ΕΘΝΙΚΗ LEASING
Η Εθνική Leasing είναι η εταιρεία Χρηματοδοτικής Μίσθωσης του Ομίλου της Εθνικής Τράπεζας με πολυετή δραστηριότητα και δυναμική παρουσία στο γοργά αναπτυσσόμενο χώρο της Χρηματοδοτικής Μίσθωσης. Ως θυγατρική του Ομίλου της Εθνικής Τράπεζας αντλεί από αυτόν όλα τα πλεονεκτήματα της πρώτης δύναμης στην Τραπεζική Αγορά, εξασφαλίζοντας παράλληλα μεγάλη ευελιξία στην εξυπηρέτηση των πελατών της. Η Εθνική Leasing απευθύνεται σε πελάτες ενεργούς σε κάθε τομέα της οικονομικής δραστηριότητας, με έμφαση στις υπηρεσίες, στη βιομηχανία, στη βιοτεχνία, στο εμπόριο, στις κατασκευές και στους ελεύθερους επαγγελματίες. Στις δυνατότητες της Εθνικής Leasing περιλαμβάνεται κάθε είδους σύμβαση Χρηματοδοτικής Μίσθωσης (Leasing) σε ακίνητα και κινητά, καθώς και συμβάσεις Χρηματοδοτικής Μίσθωσης για εξοπλισμό επενδύσεων που εντάσσονται στους Αναπτυξιακούς Νόμους.


EFG EUROBANK ERGASIAS LEASING
Δύο εταιρείες Χρηματοδοτικής Μίσθωσης διαθέτει ο Όμιλος EFG Eurobank. Η EFG Eurobank Ergasias Χρηματοδοτικές Μισθώσεις Α.Ε. (Leasing) είναι 100% θυγατρική εταιρεία της Τράπεζας EFG Eurobank Ergasias. Δραστηριοποιείται στις Χρηματοδοτικές Μισθώσεις (Leasing) παντός είδους κινητού εξοπλισμού και ακινήτων για επαγγελματική χρήση, με ηγετική θέση στην ελληνική αγορά του Leasing. H ΕFG Eurobank Fin & Rent ΑΕΤΕ, εταιρεία του ομίλου της Τράπεζας EFG Eurobank Ergasias, έχει δεσπόζουσα θέση στον τομέα Λειτουργικών Μισθώσεων Αυτοκινήτων.


ΕΜΠΟΡΙΚΗ LEASING
Τα προϊόντα Χρηματοδοτικής Μίσθωσης της Εμπορικής Leasing είναι σχεδιασμένα να ανταποκρίνονται στις ανάγκες του Ελεύθερου Επαγγελματία και της Επιχείρησης για την απόκτηση κινητού ή ακίνητου εξοπλισμού. Στην Εμπορική Leasing μπορεί κανείς να χρηματοδοτήσει έως και το 100% της αξίας της επένδυσής του, χωρίς να απαιτείται κατά κανόνα ίδια συμμετοχή ή περαιτέρω εξασφάλιση. Σημεία εξυπηρέτησης των πελατών είναι ένα από τα 371 καταστήματά της.


MARFIN LEASING
Η εταιρεία Marfin Leasing είναι θυγατρική εταιρεία Χρηματοδοτικών Μισθώσεων (Leasing) της MARFIN EGNATIA BANK, η οποία προσφέρει στην επιχείρησή σας τα εξής προϊόντα Χρηματοδοτικής Μίσθωσης: Κάθε είδους εξοπλισμό, μηχανήματα ή ακίνητα που χρησιμοποιούνται για βιομηχανικό, βιοτεχνικό ή επαγγελματικό σκοπό, όπως διάφορος μηχανολογικός εξοπλισμός, ηλεκτρονικοί υπολογιστές, εξοπλισμός γραφείων και καταστημάτων, έπιπλα κ.λπ., μέσα μεταφοράς (λεωφορεία, φορτηγά, θάλαμοι, βυτία, επιβατηγά αυτοκίνητα κ.λπ.), που χρησιμοποιούνται από Εταιρείες ή Επαγγελματίες, μηχανήματα τεχνικών έργων (εκσκαφείς, γερανοί, φορτωτές, χωματουργικά κ.λπ.) και ιατρικά μηχανήματα και τεχνολογικός εξοπλισμός.


ΚΥΠΡΟΥ LEASING
Έχοντας ιδρυθεί το 1997, η Κύπρου Leasing, μέλος του Συγκροτήματος της Τράπεζας Κύπρου, αποτελεί ηγετική μορφή στην αγορά του Leasing. Στηριζόμενη στην εξειδίκευση των στελεχών της και επενδύοντας στη συνεχή βελτίωσή τους, η Κύπρου Leasing συνεργάζεται ευρέως με οίκους προμηθευτών (Vendor Leasing) και προχωράει δυναμικά στη μίσθωση πάγιου εξοπλισμού και ακινήτων. Η Εταιρία έχει πετύχει σταθερή παρουσία σε ηγετική θέση της αγοράς.


PROTON BANK LEASING
Μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα η ProtonBank εξελίχθηκε σε έναν ολοκληρωμένο Χρηματοπιστωτικό Όμιλο, που, εκτός από επενδυτικές υπηρεσίες, προσφέρει τραπεζικές εργασίες, χρηματιστηριακές και ασφαλιστικές υπηρεσίες, καθώς και υπηρεσίες Leasing. Η ProtonBank απευθύνεται σε ιδιώτες πελάτες, εταιρείες, θεσμικούς και ιδιώτες επενδυτές που έχουν την ανάγκη εξειδικευμένων επενδυτικών υπηρεσιών, σύγχρονων επενδυτικών εργαλείων και πρακτικών. Συγκεκριμένα, παρέχει προϊόντα Leasing: Leasing Οχημάτων & Εξοπλισμού, Direct Leasing Ακινήτων και Leaseback Ακινήτων


 



 

  Περιεχόμενα
ΕΝ ΑΡΧΗ: ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΕΙΣ...ΛΟΓΙΚΗΣ & ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ: ΦΘΗΝΟ ΧΡΗΜΑ: ΣΥΝΤΑΓΗ ΓΙΑ ΦΟΥΣΚΕΣ;
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΓΟΡΑΣ: ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: ΘΩΜΑΣ ΡΟΥΜΠΑΣ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΟΙ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΤΟΥ 2010: ΕΤΟΣ... ΠΕΡΙΣΥΛΛΟΓΗΣ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ - ΠΡΑΣΙΝΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΧΡΗΜΑ
ΑΡΘΡΟ: ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΒΡΑΧΥΠΡΟΘΕΣΜΑ ΚΕΡΔΗ
ΦΑΚΕΛΟΣ ALPHA BANK
ΘΕΜΑ: ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΣΕ ΑΚΙΝΗΤΑ
ΦΑΚΕΛΟΣ: S&B ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΑ ΟΡΥΚΤΑ
ΦΑΚΕΛΟΣ SPRIDER STORES
ΦΑΚΕΛΟΙ FOURLIS-ΚΟΡΡΕΣ
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟΣ «ΠΟΛΕΜΟΣ» FNAC - PUBLIC
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: CNP - MARFIN INSURANCE
ΡΕΠΟΡΤΑΖ CYTA
ΘΕΜΑ: ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ & ΙΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΟΡΕΣ: ΑΥΞΑΝΟΥΝ ΑΝΕΡΓΙΑ ΚΑΙ... ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ EUROMONEY
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΤΥΧΕΡΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΑΓΟΡΑ LEASING
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ MEANDROS-ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΣΕ ΜΟΡΦΗ EBOOK

 Όροι και προϋποθέσεις του site