Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Δεκέμβριος 2009-Τεύχος 358                              

ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ


Mio Moov M Series
Νέα σειρά φορητών
συστημάτων πλοήγησης


Η Mio Technology, κορυφαία εταιρεία διεθνώς στην ανάπτυξη προϊόντων mobile services, παρουσιάζει τη νέα σειρά φορητών συστημάτων πλοήγησης (PND) Mio Moov M Series. Η νέα σειρά περιλαμβάνει το μικρό αλλά θαυματουργό Mio Moov M300 με επίπεδη οθόνη 3,5” και το λεπτό και στυλάτο Mio Moov M400 με κρυστάλλινη widescreen οθόνη αφής 4,3”. Η σειρά Mio Moov M αντιπροσωπεύει προϊόντα που ενσωματώνουν πληθώρα εντυπωσιακών τεχνικών χαρακτηριστικών και παράλληλα είναι διαθέσιμα σε προσιτή τιμή, προσφέροντας απλή χρήση για ανέμελη οδήγηση και προστιθέμενη αξία στους χρήστες. Η Mio εξοπλίζει τα δύο μοντέλα της σειράς με δέκτη προσδιορισμού θέσης GPS SiRFInstantFixII για ταχύτερη  λήψη σήματος, επιτρέποντας στους οδηγούς να ξεκινούν το ταξίδι τους γρηγορότερα και ευκολότερα. Επιπλέον, οι συσκευές διαθέτουν πλήρη καθοδήγηση λωρίδων (lane guidance) και βελτιωμένη φωνητική καθοδήγηση εξόδων στους αυτοκινητόδρομους.


Amstel
Ermis Awards


Η Amstel κέρδισε έξι βραβεία στα φετινά Ermis Awards για την διαφημιστική της παρουσία αλλά και για το πρόγραμμά της Εταιρικής Ευθύνης. Η διαφημιστική καμπάνια «Θα σκεφτόσουν τη ζωή χωρίς Amstel» και η ευρύτατη εφαρμογή της σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και διαδίκτυο, αποτέλεσε την καμπάνια της χρονιάς και ‘στόλισε’ την πιο αγαπημένη μπύρα των Ελλήνων με:
· 3 βραβεία Ermis Ad GOLD για την καμπάνια “Θα σκεφτόσουν τη ζωή χωρίς Amstel;”, για το τηλεοπτικό σποτ “τίλιο” και το ραδιοφωνικό σποτ “Λιμοντσέλο”
· 1 βραβείο Ermis GOLD PR για το πρόγραμμα περιβαλλοντικής αφύπνισης Amstel Eco στην κατηγορία Εταιρική Διακυνέρνηση
· 1 βραβείο Ermis Ad BRONZE για τη σειρά τριών διαφημιστικών ταινιών “τίλιο” “κοκτέηλ” &  “σαλέπι”
· 1 βραβείο Ermis Web BRONZE για το πασχαλινό banner “Θα σκεφ΄τσουν το Πάσχα χωρίς αρνί;”
Η τηλεοπτική και ραδιοφωνική καμπάνια πραγματοποιήθηκε από την εταιρία Spot JWT & η διαδικτυακή καμπάνια από την G.O.D., ενώ η εκστρατεία καθαρισμού παραλιών από την εταιρεία Newton. Η φιλοσοφία της καμπάνιας βασίζεται στο ότι η Amstel αποτελεί κομμάτι της ελληνικής πραγματικότητας εδώ και δεκαετίες.


iSquare
Νέος επίσημος διανομέας Apple

Η iSquare ανέλαβε πρόσφατα την προώθηση, διανομή και υποστήριξη των προϊόντων Apple στην Ελλάδα και την Κύπρο και ήδη δραστηριοποιείται δυναμικά για την επίτευξη των στόχων της.
Η Διοίκηση και τα στελέχη της εταιρείας υποδέχθηκαν, σε ειδική εκδήλωση τον περασμένο μήνα, εκπροσώπους του Τύπου, πελάτες, συνεργάτες καθώς και πολλούς φίλους, οι οποίοι παρουσία των εκπροσώπων της Apple είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν από κοντά όλα τα εντυπωσιακά προϊόντα καθώς και τα νέα μοντέλα της Apple. Το ελληνικό κοινό για πρώτη φορά είχε την ευκαιρία να περιεργαστεί το νέο iMac με την «απόλυτη οθόνη» που συνοδευόταν από το ποντίκι πολλαπλής αφής, το Magic mouse, το νέο MacBook, τον πιο δημοφιλή φορητό υπολογιστή, όπως επίσης και το οικολογικό Mac mini.
Η iSquare, επίσης, ανακοίνωσε τη νέα της ιστοσελίδα στη διεύθυνση
www.isquare.gr, που φιλοδοξεί να χρησιμεύσει ως κόμβος επικοινωνίας και ενημέρωσης του κοινού για τα προϊόντα και τις λύσεις της εταιρείας.


Πλαίσιο 1969 - 2009
40 χρόνια σε 40 λέξεις


Σαράντα χρόνια συμπληρώνονται φέτος από τη «γέννησή» του και το Πλαίσιο σβήνει τα κεράκια του, μετρώντας αντί για χρόνια, λέξεις. Σαράντα λέξεις, που όλα αυτά τα χρόνια καθόρισαν την κουλτούρα, τη φιλοσοφία και την ιστορία του. Από το μόλις 10 τ.μ. Πλαίσιο του 1969 στην οδό Στουρνάρη 24, με είδη Σχεδίου & Χαρτοπωλείου, μέχρι τη Νο 1 σήμερα εταιρεία Πληροφορικής & Ειδών Γραφείου στην Ελλάδα, που ταυτίζεται με την πρωτοπορία, την εξειδίκευση και την εξυπηρέτηση. Σαράντα χρόνια εφηβικής διάθεσης και πάθους για την τεχνολογία, μέσα από τα δικά σας μάτια! Ο εορτασμός των 40 χρόνων από το Πλαίσιο θα διαρκέσει συνολικά 40 ημέρες, με διαφορετικές εκπλήξεις κάθε βδομάδα, ξεκινώντας με 40 απίστευτες προσφορές σε προϊόντα Πληροφορικής, Ειδών Γραφείου, Τηλεπικοινωνιών και Ψηφιακής τεχνολογίας!


Rolco
Στην έκθεση Ecofestival

Για πρώτη φορά φέτος η Rolco συμμετείχε στην 12η έκθεση βιολογικών προϊόντων και υπηρεσιών Ecofestival. Η συγκεκριμένη έκθεση έχει πλέον καθιερωθεί ως θεσμός για την ανάπτυξη της βιολογικής γεωργίας στη χώρα μας και αποτελεί  αναπόσπαστο κομμάτι του Οργανισμού Ελέγχου & Πιστοποίησης Βιολογικών Προϊόντων. Η έκθεση έλαβε χώρα από τις 5 έως και τις 9  Νοεμβρίου  στο Εκθεσιακό Κέντρο HELEXPO προσελκύοντας μεγάλο ενδιαφέρον από καταναλωτές, ευαισθητοποιημένους πολίτες, εμπορικούς επισκέπτες από την Ελλάδα και το εξωτερικό καθώς και περιβαλλοντικές οργανώσεις. Στο πλαίσιο της έκθεσης η Rolco είχε την ευκαιρία να παρουσιάσει από κοντά τη σειρά των απορρυπαντικών planet  που σέβονται το περιβάλλον καθώς και τη νέα βιολογική σειρά προσώπου tact bio με βιολογικά συστατικά.


iCon International Training
Σπουδές HR με το University of Leicester


Μετά από δώδεκα χρόνια συνεχούς και επιτυχημένης συνεργασίας με το University of Leicester, η iCon International Training (www.icon.gr) ανακοινώνει την έναρξη ενός νέου προγράμματος στην Ελλάδα (και του πρώτου προπτυχιακού προγράμματος του Πανεπιστημίου του Leicester στη χώρα μας), του BSc in Human Resource Management. Καθώς η συνεισφορά του ανθρώπινου δυναμικού αποδεικνύεται όλο και σημαντικότερη για την επιτυχία των επιχειρήσεων, πολλές επιχειρήσεις δεν αρκούνται μόνο σε ένα σχετικό μεταπτυχιακό τίτλο. Αντιθέτως, απαιτούν άτομα με καθαρόαιμες, βαθύτερες και πολύπλευρες σπουδές στο HRM, που να εμπεριέχουν και προπτυχιακό τίτλο (Bachelor) διάρκειας τουλάχιστον τριών ετών, ο οποίος δίνει χρόνο στους σπουδαστές να διεισδύσουν βαθύτερα  σε όλες τις πτυχές του επαγγέλματος.  
Σπουδαία είναι ωστόσο και τα προγράμματα MSc (Master of Science) σε μια πλούσια γκάμα θεμάτων Ανθρώπινου Δυναμικού που προσφέρει το κορυφαίο βρετανικό Πανεπιστήμιο στην χώρα μας με την υποστήριξη της icon.
Το University of Leicester πρωτοπορεί και στην εκπαίδευση υψηλόβαθμων στελεχών, προσφέροντας το εξαιρετικά ευέλικτο πρόγραμμα MBA με εξειδίκευση στις εργασιακές σχέσεις (employment relations - HRM), για τα άτομα που κατέχουν διοικητικές θέσεις σε τμήματα Ανθρώπινου Δυναμικού ή επιθυμούν να ασχοληθούν με την κρίσιμη για τις επιχειρήσεις λειτουργία του HRM.
Για όσους ενδιαφέρονται για ακόμη υψηλότερα προσόντα, προσφέρεται το Doctorate in Social Sciences που είναι πολύ δημοφιλές μεταξύ των Ελλήνων.


Søren Brinck
Νέος διευθύνων σύμβουλος της Μύθος


Από τον Νοέμβριο του 2009 ο Søren Brinck ανέλαβε τα καθήκοντα Διευθύνοντος Συμβούλου της Μύθος Ζυθοποιία.
Ο Søren Brinck κατείχε σημαντικές θέσεις στον Όμιλο Carlsberg. Από τον Ιανουάριο του 2008 διετέλεσε Διευθυντής Στρατηγικού Σχεδιασμού (Strategy Director) του Ομίλου. Από τη θέση αυτή συνέβαλε στον καθορισμό της ατζέντας της στρατηγικής τόσο του Διοικητικού Συμβουλίου όσο και της Εκτελεστικής Επιτροπής του Ομίλου, ενώ αναφερόταν ευθέως στο Διευθύνοντα Σύμβουλο του Ομίλου Carlsberg Jørgen Buhl Rasmussen. Κατά τη διάρκεια της θητείας του ως Διευθυντής Στρατηγικού Σχεδιασμού (Strategy Director) πραγματοποίησε ένα μεγάλο σχέδιο, το πρόγραμμα ενσωμάτωσης στον Όμιλο των επιχειρήσεων μετά την εξαγορά της S&N.
Νωρίτερα, ο Søren Brinck είχε διατελέσει Διευθυντής του προγράμματος Εμπορικής Υπεροχής της Carlsberg -Commercial Excellence (ComEx)-, όπου ήταν υπεύθυνος για την ανάπτυξη του ComEx στη ζεστή αγορά (Off Trade), κρύα αγορά (On trade) και Marketing σε πολλές εταιρείες της Carlsberg. Ο Søren κατέχει Master (M. Sc) στο Marketing και ξεκίνησε την καριέρα του ως σύμβουλος στην Accenture στο Strategy & Business Architecture Competence Group και στη συνέχεια στην Arla Foods στον τομέα του Corporate Business Development, πριν την έναρξη της συνεργασίας του με την Carlsberg το 2005.


 


 

  Περιεχόμενα
ΕΝ ΑΡΧΗ: ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΕΙΣ...ΛΟΓΙΚΗΣ & ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ: ΦΘΗΝΟ ΧΡΗΜΑ: ΣΥΝΤΑΓΗ ΓΙΑ ΦΟΥΣΚΕΣ;
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΓΟΡΑΣ: ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: ΘΩΜΑΣ ΡΟΥΜΠΑΣ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΟΙ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΤΟΥ 2010: ΕΤΟΣ... ΠΕΡΙΣΥΛΛΟΓΗΣ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ - ΠΡΑΣΙΝΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΧΡΗΜΑ
ΑΡΘΡΟ: ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΒΡΑΧΥΠΡΟΘΕΣΜΑ ΚΕΡΔΗ
ΦΑΚΕΛΟΣ ALPHA BANK
ΘΕΜΑ: ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΣΕ ΑΚΙΝΗΤΑ
ΦΑΚΕΛΟΣ: S&B ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΑ ΟΡΥΚΤΑ
ΦΑΚΕΛΟΣ SPRIDER STORES
ΦΑΚΕΛΟΙ FOURLIS-ΚΟΡΡΕΣ
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟΣ «ΠΟΛΕΜΟΣ» FNAC - PUBLIC
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: CNP - MARFIN INSURANCE
ΡΕΠΟΡΤΑΖ CYTA
ΘΕΜΑ: ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ & ΙΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΟΡΕΣ: ΑΥΞΑΝΟΥΝ ΑΝΕΡΓΙΑ ΚΑΙ... ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ EUROMONEY
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΤΥΧΕΡΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΑΓΟΡΑ LEASING
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ MEANDROS-ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΣΕ ΜΟΡΦΗ EBOOK

 Όροι και προϋποθέσεις του site