Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Νοέμβριος 2009-Τεύχος 357                              

ΕΚΘΕΣΗ ΦΡΑΝΚΦΟΥΡΤΗΣ 2009
ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΣΤΑ ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ,
Η ΣΚΕΨΗ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ


Στο φετινό «σαλόνι» μας περίμενε η έκπληξη της απουσίας μεγάλων κατασκευαστών, όπως η GM, η Nissan, η Honda και η Mitsubishi, που δεν είχαν κάποιο νέο μοντέλο να παρουσιάσουν, αλλά απολαύσαμε τα «ολόφρεσκα» νέα υπεραυτοκίνητα των Aston Martin, Bentley, Ferrari, Lamborghini, Maserati, Mercedes και φυσικά τη νέα Rolls Royce!


 


από τον Γιάννη Χαρίτο


Έχουμε την αίσθηση ότι οι φίλοι (και πελάτες) της αυτοκινητοβιομηχανίας είχαν ανάγκη την τόνωση που τους προσέφερε η βόλτα στην Διεθνή Έκθεση της Φρανκφούρτης, που πραγματοποιήθηκε πριν από λίγες εβδομάδες. Μπορεί να τους περίμενε η έκπληξη της απουσίας κάποιων μεγάλων κατασκευαστών (όπως η GM, η Nissan, η Honda και η Mitsubishi) που δεν είχαν κάποιο νέο μοντέλο να παρουσιάσουν, αλλά σίγουρα απόλαυσαν τα «ολόφρεσκα» υπεραυτοκίνητα που έβαλαν τελικά και την υπογραφή τους στην αυλαία.
Η Φρανκφούρτη φέτος φιλοξένησε τη νέα Aston Martin, τη νέα  Bentley, τη νέα Ferrari, τη νέα Lamborghini, τη νέα Maserati, την Mercedes SLS και φυσικά τη νέα Rolls Royce! Πού να πρωτοκοιτάξεις δηλαδή, τουλάχιστον στη Γερμανία που το βλέμμα στα αυτοκίνητα δεν απαγορεύεται ακόμη. Εδώ οι συναρμόδιοι υπουργοί μάλλον δεν θα είχαν και μεγάλο πρόβλημα να μας απαγορεύσουν το κοίταγμα, αν ανάμεσα στους συμβουλάτορές τους υπήρχε κάποιος που ξύπνησε άσχημα και αποφάσισε ότι φταίει γενικώς το αυτοκίνητο γι’ αυτό. Η νέα κυβέρνηση δεν φαίνεται ενημερωμένη γύρω από τα νέα δεδομένα στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας, δεν κάνει τον κόπο να ρωτήσει να μάθει κιόλας, και μας ενημερώνει με επικοινωνιακούς όρους για πολιτικές δράσεις.
Αγνοώντας επιδεικτικά το φρένο, αλλά πιθανότατα και μη γνωρίζοντας την ιπποδύναμη της μηχανής της, έχει πάρει φόρα και σε λίγο καιρό θα παίρνουμε τηλέφωνο στις οικολογικές οργανώσεις (κάποιες δείχνουν να θεωρούν το αυτοκίνητο τη μέγιστη πηγή του κακού) ζητώντας τους να μαντέψουν τα μελλούμενα: κατά τη γνώμη των συναρμόδιων ποιο θα είναι πιο οικολογικό αυτοκίνητο την άλλη εβδομάδα; το 1,8 λίτρων με CO2 89 gr/km ή τα 1,4 με 109 και 101 gr/km; Και επί τέλους, γιατί εμπαίζεται ένας χώρος στον οποίο απασχολούνται περί τους 70.000 εργαζόμενους και αποτελεί σημαντική πηγή εσόδων για την εκάστοτε κυβέρνηση; Ο πρόεδρος των εισαγωγέων κ. Βασιλάκης δηλώνει ότι ζητάει ραντεβού με τους συναρμόδιους υπουργούς και απάντηση δεν παίρνει!
Φυσικά όλα τα παραπάνω είναι ρητορικά ερωτήματα (...) για να γεμίζουν οι αράδες, οπότε ας σταματήσουμε εδώ. Επειδή όμως ο θαυμασμός, η ομορφιά, η καλαισθησία, το όνειρο ίσως για τους μικρότερους, είναι έννοιες που ξεπερνούν την ένδοια της ελληνικής πολιτικής σκηνής, ας ρίξουμε μια ματιά στο τι μπορεί να παράξει μια αυτοκινητοβιομηχανία. Μέσα σε αντίστοιχα τετράτροχα, μπορεί να γεννήθηκαν συναισθήματα που άφησαν ανεξίτηλα σημάδια ή να συντρόφευσαν πολύ προσωπικές στιγμές. Τους επόμενους μήνες, και η ελληνική αγορά θα ετοιμαστεί για να υποδεχτεί τα νέα μοντέλα που παρουσιάστηκαν στη Φρανκφούρτη. Ας ετοιμαστούμε.


 


ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ


ASTON MARTIN RAPIDE
Η Rapide είναι το πρώτο πραγματικό σεντάν στην ιστορία της Aston Martin και θα είναι έτοιμη στις αρχές του 2010. Κινείται από έναν V12 6λιτρο κινητήρα απόδοσης 470 ίππων, που κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Κολωνία. Το αυτοκίνητο κατασκευάζεται στις εγκαταστάσεις της Magna Steyr. Η νέα Aston Martin Rapide έρχεται για να ανταγωνιστεί τις Porsche Panamera, Mercedes-Benz CLS και το επερχόμενο Audi A7.


AUDI A5 SPORTBACK
Το A5 Sportback είναι ένα 5θυρο Coupe που έχει στόχο να ανταγωνιστεί τις Mercedes CLS και ΒΜW 5 GT. Το μεταξόνιο είναι 2.810 χιλιοστά και το μήκος του 4,71 μ. Αρχικά θα διατίθεται με τρεις βενζινοκινητήρες, τον 2λιτρο TFSI με 180 και 211 ίππους και τον 3.2 V6 των 265 ίππων. Το 2010 θα υπάρχει και ο TFSI 1.8 με 160 ίππους.


BENTLEY MULSANNE
Κάτι μεγάλο, γρήγορο, εκλεπτυσμένο και άνετο. Η φιλοσοφία της Bentley είναι απλή και έχει δημιουργήσει το δικό της μύθο. Και είναι οι αρχές που υιοθετεί στο έπακρο η νέα της ναυαρχίδα, η περίφημη και επιβλητική Bentley Mulsanne. Όπως λέει και η Bentley, η Mulsanne μοιάζει με έναν δυνατό και εύσωμο αθλητή ο οποίος ταυτόχρονα αστραπιαίος, ευγενής και αέρινος σπρίντερ, για να θυμηθούμε κι εμείς πότε ένα γραφείο Τύπου έχει κέφια.  Ο V8 κινητήρας με χωρητικότητα 6 ¾ λίτρα με 90 μοίρες γωνία έχει απόδοση 505 ίππους και την απαράμιλλη ροπή των 1020Nm! Σχεδιασμένος φυσικά για κορυφαίες επιδόσεις, ο ολοκαίνουργιος κινητήρας επιτυγχάνει απόλυτα τρία σημεία κλειδιά: κορυφαία ροπή, ραφιναρισμένη λειτουργία και μέγιστη αποδοτικότητα.


BMW X1
Σχεδιαστικά η X1 υιοθετεί πολλά αισθητικά στοιχεία από την Χ3 και τα άλλα SUV της BMW, ενώ το πάτωμά της είναι μια νέα εκδοχή του «πατώματος» της σειράς 3. Μαζί με τις τετρακίνητες θα υπάρχουν και πισωκίνητες εκδόσεις (sDrive), ώστε η Χ1 να γίνει προσιτή στο ευρύτερο αγοραστικό κοινό. Κάτω από το καπό θα υπάρχουν δίλιτρες βενζινοκίνητες εκδόσεις με 140 και 170 ίππους, ενώ στην κορυφή θα βρίσκεται ο τρίλιτρος εξακύλινδρος σε σειρά με τους 258 ίππους.


BMW 5 GRAND TURISMO
Βασισμένη στη σειρά 5, η νέα BMW διαθέτει θέσεις για 4 επιβάτες και εξαιρετικούς χώρους γενικότερα. Το πίσω κάθισμα είναι συρόμενο και η πίσω πόρτα χωρίζεται σε δύο μέρη. Οι κινητήρες είναι ο 6κύλινδρος 3λιτρος με διπλό τούρμπο και 306 ίππους για την 535i, ο V8 των 4,4 λίτρων με διπλό τούρμπο και 407 ίππους για την 550i κι ένας 6κύλινδρος 3λιτρος ντίζελ 245 ίππων για την 530d. Στάνταρ είναι το αυτόματο κιβώτιο των 8(!) ταχυτήτων της 760i, ενώ προαιρετικό είναι το σύστημα Adaptive Drive.


CITROEN C3
Χαρακτηριστικό του νέου C3 είναι το τεράστιο παρμπρίζ-ηλιοροφή, ενώ το μήκος του «περιορίστηκε» στα 3,94 μ. Από πλευράς κινητήρων δεν είναι γνωστό ακόμα τί θα χρησιμοποιείται πέρα από την ανακοίνωση της Citroen ότι το αυτοκίνητο θα έχει μεταξύ άλλων κι ένα ντίζελ 90 ίππων κι ότι ετοιμάζει νέα γενιά ντιζελοκινητήρων για το 2011.


CITROEN DS3
H Citroen είχε ανακοινώσει ότι πρόκειται να λανσάρει μια ολόκληρη σειρά μοντέλων που θα φέρουν τον κωδικό DS και θα χαρακτηρίζονται από πολυτελή χαρακτήρα, εντονότερη προσωπικότητα, σπορτίφ χαρακτήρα και αναβαθμισμένη ποιότητα. Το πρώτο αυτοκίνητο που βασίζεται σε αυτή την "premium" λογική είναι το DS3, που αναμένεται να βγει στην παραγωγή στις αρχές του 2010. To DS3 βασίζεται στο δάπεδο του νέου C3 και προορίζεται για αντικαταστάτης του τρίθυρου C2. Το DS3 θα εξοπλίζεται με τα δοκιμασμένα κινητήρια σύνολα βενζίνης 1,4 λίτρων VTi με 95 ίππους, 1,6 λίτρων VTi με 120 ίππους και τέλος 1,6 με τούρμπο και 150 ίππους (THP).


FERRARI 458 ITALIA
Κάθε εμφάνιση νέας Ferrari είναι ένα σημαντικό γεγονός. Η F458 Italia αισθητικά, αντίθετα με τη στενή και ψιλή California, είναι χαμηλή και πλατιά. Ο κωδικός «458» προκύπτει από την χωρητικότητα του συνόλου (4,5 λίτρα), όπως και από τον αριθμό των κυλίνδρων (8). Ο νέος οκτακύλινδρος σε διάταξη V κινητήρας έχει κυβισμό 4.499 κ.εκ. Η ισχύς του είναι 570 ίπποι στις 9.000 στροφές, δημιουργώντας ένα νέο ρεκόρ (η καλύτερη ειδική απόδοση σε ατμοσφαιρικό σύνολο, με 130 ίππους ανά λίτρο), ενώ η μέγιστη ροπή των 55 kgm εμφανίζεται στις 6.000 στροφές. Σε ποσοστό 80% είναι διαθέσιμη από τις 3.250 στροφές. Η 458 Italia επιταχύνει από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε 3,4’’ και η τελική της ταχύτητα φτάνει τα 325 χλμ./ώρα.


FORD C-MAX & GRAND C-MAX
Το ολοκαίνουργιο C-Max έχει αλλάξει εντελώς μορφή, υιοθετώντας πολλά στοιχεία από τη σχεδιαστική φιλοσοφία "Kinetic Design" των υπόλοιπων μοντέλων της Ford, θυμίζοντας μάλιστα έντονα το αυτοκίνητο ελεύθερου χρόνου της εταιρείας, το Kuga. Ταυτόχρονα, συμπληρώνεται για πρώτη φορά από μία μεγαλύτερη επταθέσια έκδοση με συρόμενες πλευρικές πόρτες, που θα ονομάζεται Grand C-Max. Παράλληλα, το νέο C-Max αποτελεί το πρώτο μοντέλο της Ford το οποίο βασίζεται στη νέα πλατφόρμα του επόμενου μικρομεσαίου της, του Focus. Κάτω από το καπό του νέου C-Max, επιτέλους βρίσκουμε έναν νέο υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο κινητήρα 1,6 λίτρων (EcoBoost), που θα ντεμπουτάρει στη γκάμα της Ford.


HYUNDAI IX35
Το νέο SUV της Hyundai θα είναι ο αντικαταστάτης του Tucson. Η εμφάνισή του βασίζεται στο πρωτότυπο ix-ONIC που είχε παρουσιαστεί την Άνοιξη στη Διεθνή Έκθεση της Γενεύης. Στις ευρωπαϊκές αγορές, θα διατίθεται με δυο βενζινοκινητήρες: τον Theta-II  που από 2.0 λίτρα αποδίδει 163 ίππους και 20.1 kg.m ροπής με εκπομπές CO2 178g/km (στις δικίνητες εκδόσεις –θα υπάρχουν και τετρακίνητες βέβαια- με χειροκίνητο κιβώτιο) και τον Gamma 1.6 GDI που έχει ισχύ 140 ίππους και 17kg.m ροπής, ο οποίος θα είναι διαθέσιμος από τον Νοέμβριο του 2010, ο οποίος επίσης καταναλώνει 159g/km CO2.


KIA VENGA
Το νέο Kia Venga είναι ένα σούπερ μίνι με πολυχρηστικές αναφορές σχεδιασμένο και κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου στην Ευρώπη. Βασισμένο στο concept 3, το Venga έχει συνολικό μήκος 4.068 χλστ., ύψος 1.600 χλστ. και μεταξόνιο που 2.615 χλστ. Οι χώροι μέσα είναι άνετοιμ ενώ τα συρόμενα πίσω καθίσματα κάνουν την πρόσβαση ακόμα πιο εύκολη. Το νέο Kia θα εφοδιάζεται με τρεις κινητήρες βενζίνης, δύο των 1,4 λίτρων και έναν των 1,6 λίτρων, καθώς και με μηχανικά σύνολα πετρελαίου. H ισχύς τους θα ανέρχεται από τους 75 έως τους 115 ίππους.


KIA SPRENTO
Με μήκος 4,685 μ. το νέο Sorento είναι μακρύτερο και χαμηλότερο από το προηγούμενο, ενώ έχει και σημαντικά βελτιωμένο αεροδυναμικό συντελεστή Cx (0,38, αντί για 0,425). Σύμφωνα με την εταιρεία, ο δημοφιλέστερος κινητήρας στην ευρωπαϊκή αγορά αναμένεται να είναι ο εντελώς νέος 2.2, με 192 ίππους και ροπή 42,9 kgm. Το αυτοκίνητο είναι περισσότερο προσανατολισμένο προς την ασφάλτινη οδήγηση σε σχέση με πριν, αν και υπόσχεται ότι δεν έχει χάσει τις ικανότητες που είχε στην εκτός δρόμου χρήση.


LAMBORGINI REVENTON ROADSTER
H Lamborghini παρουσιάζει μια οδηγική μηχανή με ανοιχτή οροφή και δυο θέσεις – η Reventon Roadster είναι ένα sports car που κόβει την ανάσα. Παίρνει δύναμη από τον 12κύλινδρο 48βάλβιδο κινητήρα με χωρητικότητα 6,5 λίτρα, απόδοση 670 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και ροπή που φτάνει τα 660 Nm στις 6.000 σ.α.λ., τα οποία και φέρνουν τη Roadster να επιταχύνει από τα 0 στα 100 Km/h μέσα σε 3.4 δλ. και να επιταχύνει έως την τελική ταχύτητα των 330 χλμ./ώρα. Την ανοιχτή Reventon η Lamborghini την προσφέρει σε αριθμημένα αντίτυπα, τα οποία μάλιστα δεν υπερβαίνουν τα 20, και κάθε Reventon Roadster κοστίζει 1.1 εκατομμύρια ευρώ (χωρίς τους φόρους). Οι παραγγελίες θα ικανοποιηθούν τον Οκτώβριο του 2009. Η εμφάνιση του ιταλικού supercar θυμίζει σε έντονο βαθμό μαχητικό αεροσκάφος ενώ στο εσωτερικό ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός ή αναλογικός, ανάλογα με την επιθυμία του οδηγού.


MASERATI GRAN CABRIO
Η Maserati μετά τις Quattroporte και GranTurismo παρουσίασε την εντυπωσιακή GranCabrio, το πρώτο τετραθέσιο καμπριολέ της. Η Maserati άλλωστε δεν αρέσκεται να κατασκευάζει ανοιχτά αυτοκίνητα. Τα τελευταία πενήντα χρόνια έχει παρουσιάσει μόλις πέντε και η GranCabrio αποτελεί το έκτο, για το οποίο η Maserati τονίζει ότι έχει 4 πραγματικές θέσεις κι ότι οι πίσω επιβάτες δεν θα είναι απλώς «κομπάρσοι». Το κομψοτέχνημα του οίκου Pininfarina φορά, όπως και η «αδελφή» GranTourismo, έναν V8 κινητήρα 4,7 λίτρων με ισχύ 440 ίππων. Η οροφή είναι υφασμάτινη, παραμένοντας έτσι μέσα στα πλαίσια της παράδοσης της Maserati.


MERCEDES E-CLASS ESTATE
Η στέισον εκδοχή της νέας E-Class θα βρίσκεται στις εκθέσεις στις αρχές του ερχόμενου έτους, ακολουθώντας τις γνωστές γραμμές και αξίες του μοντέλου. Η προσπάθεια για πολυτέλεια, ποιότητα και εργονομία είναι φυσικά δεδομένες, ενώ και οι διαστάσεις της δεν διαφέρουν ουσιαστικά από αυτές του απερχόμενου μοντέλου (είναι ελάχιστα μακρύτερη και διαθέτει τον ίδιο χώρο αποσκευών). Αναμένεται δε να εξοπλίζεται με 9 αερόσακους και να διαθέτει την αυτόματη αερανάρτηση, ενώ θα προσφέρεται με κινητήρες που θα ξεκινάνε από τη χωρητικότητα των 1,8 λίτρων.


MERCEDES SLS AMG
Το νέο υπεραυτοκίνητο της Mercedes μοιάζει στη θρυλική 300 SL, αλλά επιμελείται από την AMG. Ο θηριώδης V8 των 6,3 λίτρων αποδίδει 571 ίππους και σχεδόν 65 kgm ροπής. Οι επιδόσεις είναι προφανές πως «κόβουν την ανάσα». Οι αναρτήσεις είναι με διπλά ψαλίδια, κατασκευασμένα από αλουμίνιο, όπως και ο «σκελετός» του αμαξώματος. Η επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχεται σε 3,8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 317 χλμ./ώρα. Η παραγωγή της εξωτικής SLS AMG με το εντυπωσιακό άνοιγμα των θυρών προς τα πάνω, αναμένεται να ξεκινήσει προς τα τέλη του επόμενου έτους.


OPEL ASTRA
Σχεδιαστικά φέρει στοιχεία από το Insignia, που τα πηγαίνει περίφημα σε όλες τις αγορές. Στο εσωτερικό οι χώροι για μικροπράγματα έχουν την τιμητική τους, ενώ η λίστα εξοπλισμού είναι μακριά. Η Opel φαίνεται να πρόσεξε ιδιαίτερα την ποιότητα και τη λειτουργικότητα, ενώ προσφέρει και το σύστημα επιλογής παραμέτρων οδήγησης Flexride που υπάρχει στο Insignia και το οποίο προσφέρει τρεις επιλογές -στάνταρ, Sport και Tour- ρυθμίζοντας ανάλογα την απόσβεση των αμορτισέρ, την απόκριση στο γκάζι, την υποβοήθηση του τιμονιού και τη λειτουργία του ESP. Οι βενζινοκινητήρες είναι τέσσερις, χωρητικότητας 1,4 και 1,6 λίτρων, με ισχύ από 100 ως 180 ίππους και το ενδιαφέρον εστιάζεται στον νέο 1,4 τούρμπο των 140 ίππων.


PEUGEOT 5008
Το 7θέσιο πολυμορφικό 5008 συμπληρώνει μια εντυπωσιακή γκάμα της Peugeot στα μεσαία οικογενειακά. Έχει 7 ανεξάρτητα καθίσματα (αυτά της μεσαίας σειράς είναι πλήρως ρυθμιζόμενα και αναδιπλούμενα) και είναι εφοδιασμένο με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας σε οδηγικά βοηθήματα και συστήματα ασφαλείας, προσφέροντας μέχρι και "head up display". Το αυτοκίνητο έχει επίσης ένα μεγάλο αριθμό αποθηκευτικών χώρων στο εσωτερικό του, ενώ οι κινητήρες είναι 2 βενζίνης (1.6 ατμοσφαιρικός με 120 ίππους και τούρμπο με 156 ίππους) και 4 ντίζελ (1,6 και 2,0 λίτρων με ισχύ από 110 μέχρι 163 ίππους).


PEUGEOT RCZ
Είναι το RCZ το γαλλικό αντί-ΤΤ; Ότι και να είναι (μεγάλο ρόλο θα παίξει η κατεύθυνση που θα του δώσει η γαλλική εταιρεία), είναι όμορφο, επιθετικό και ξεχωριστό. Το όνομά του θα είναι το πρώτο στην ιστορία της εταιρείας που δεν θα ακολουθεί το χαρακτηριστικό σύστημα αρίθμησης με το κεντρικό «μηδέν» ή το «διπλό μηδέν». Ο γνωστός βενζινοκινητήρας 1.6 ΤΗΡ θα φωλιάζει στο εμπρός μέρος, ενώ ανάλογα με την έκδοση, θα αποδίδει έως 200 ίππους.


RENAULT FLUENCE
Το γαλλικό σεντάν προορίζεται για τις αγορές της Ρωσίας, της Ρουμανίας και της Τουρκίας, είναι 4620 χιλ. σε μήκος, 1809 χιλ. σε πλάτος, 1479 χιλ. σε ύψος και έχει μεταξόνιο 2702 χιλ. Ο χώρος αποσκευών είναι 530 dm3. Μεγάλη σημασία, βάσει της Renault, έχει δοθεί και στην εργονομία και στην πρακτικότητα, με το Fluence να έχει 23 λίτρα διαθέσιμους χώρους για μικροπράγματα στο εσωτερικό του. Όσον αφορά τους κινητήρες, υπάρχουν δυο γνωστοί κινητήρες βενζίνης, ο 1.6 με απόδοση 110 ίππους και ο 2λιτρος με 140 ίππους. 


ROLLS-ROYCE GHOST
Η μικρότερη Rolls έχει μήκος 5.399 mm. Ζυγίζει περίπου 2,5 τόνους και κινείται από τον τούρμπο V12 6,6 λίτρων, με ισχύ 570 ίππους και ροπή 79,5 kgm. Η μετάδοση της κίνησης επιτυγχάνεται μέσω ενός ημιαυτόματου κιβωτίου της ZF οκτώ σχέσεων. Από πλευράς εξοπλισμού προσφέρεται φυσικά ό,τι μπορεί να φανταστεί κανείς και είναι χαρακτηριστικό ότι είναι εφοδιασμένο όχι μόνο με μία αλλά με πολλές κάμερες για τη διευκόλυνση των ελιγμών κλπ. Η κατασκευή του χειροποίητου αυτοκινήτου περνάει από 60 διαφορετικά άτομα και για την ολοκλήρωσή της απαιτούνται τουλάχιστον 20 μέρες.


SAAB 9-5
Το νέο 9-5 βασίζεται στα κλασσικά σχεδιαστικά πρότυπα της Saab, λέει η εταιρεία. Το απέριττο σχήμα, η έμφαση στη δυναμική προσωπικότητα, η υψηλή τεχνολογία, τα μηχανικά μέρη και ο εξοπλισμός του αυτοκινήτου είναι τα σημεία που εστίασαν. Στο εσωτερικό τα υλικά και οι χώροι είναι οι κερδισμένοι. Κίνηση δίνει ο δίλιτρος τούρμπο των 220 ίππων, αλλά και ο V6 των 2,8 λίτρων, με ισχύ 300 ίππους. Αργότερα θα προστεθεί ένας υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας 1,6 λίτρων με ισχύ 180 ίππων, που σίγουρα θα κάνει αίσθηση στην Ελλάδα.


SKODA SUPERB COMBI
Αν το Superb διαθέτει εξαιρετικούς χώρους, τότε το Combi είναι σχεδόν ένα μικρό διαμέρισμα. Απευθύνεται δηλαδή σε ιδιαίτερα απαιτητικούς οικογενειάρχες, και σε όσους θυμούνται που αφήνουν τι μέσα στο αυτοκίνητό τους. Οι τρεις βενζινοκινητήρες (1.4 TSI 125 ίππων, 1.8 ΤSI 160 ίππων και 3.6 FSI των 260 ίππων) έχουν αποδείξει την αξία και τη συνεισφορά τους στο δρόμο, ενώ αναμένονται με ενδιαφέρον και οι τετρακίνητες εκδόσεις του Superb Combi.


 


ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΟΥ ΑΝΑΝΕΩΘΗΚΑΝ


FIAT PUNTO EVO
Η ανανέωση του Grande Punto συνοδεύεται από την αλλαγή του ονόματος του σε Punto Evo. Το αυτοκίνητο, όπως συνηθίζεται στα «φέις λιφτ», έχει υποστεί κάποιες αισθητικές αλλαγές εμπρός και (λιγότερο) πίσω, ανανέωση στο εσωτερικό και η Fiat επίσης τονίζει την αναβάθμιση σε επίπεδο ασφάλειας. Διαθέτει δε, το νέο κινητήρα 1.4 MultiAir  σε εκδόσεις 105 και 135 ίππων. Όλες οι εκδόσεις του Punto Evo θα εφοδιάζονται επίσης με το σύστημα Start&Stop, με στόχο την ακόμα μεγαλύτερη μείωση της κατανάλωσης.


KIA CEED
Το ανανεωμένο Kia Ceed θα είναι διαθέσιμο στην ευρωπαϊκή αγορά πριν από τα Χριστούγεννα. Οι αλλαγές εστιάζονται ιδιαίτερα σε κάποια τμήματα των προφυλακτήρων αλλά και των φωτιστικών σωμάτων, ενώ συνυπολογίστε πως φρεσκαρισμένη εικόνα κυριαρχεί και στο εσωτερικό του κορεάτικου μικρομεσαίου. Κάτω από το καπό του νέου Ceed δεσπόζουν οι τρεις 4κύλινδροι κινητήρες βενζίνης των 1,4, 1,6 και 2,0 λίτρων με απόδοση 109, 126 και 143 ίππους, αντίστοιχα, αλλά και ο 1.6 ντίζελ των 90 και 115 ίππων.


LEXUS LS
To ανανεωμένο LS είναι η νέα ναυαρχίδα των υβριδικών μοντέλων της Lexus, η οποία προσθέτει ακόμη μεγαλύτερη πολυτέλεια και κύρος.  Το νέο premium σεντάν έχει αποκτήσει νέα στυλιστικά στοιχεία τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό του, στα οποία συμπεριλαμβάνεται και ο ανανεωμένος εξοπλισμός και τα ανανεωμένα επίσης καθίσματα, ενώ βελτιώσεις έγιναν και στο σύστημα Lexus Hybrid Drive.


PEUGEOT 207
Εξωτερικά υπάρχουν νέα φωτιστικά σώματα εμπρός-πίσω, και ένας ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας μπροστά, ενώ βελτιώθηκε ο συντελεστής αεροδυναμικής αντίστασης (Cx=0,27). Στο εσωτερικό, δόθηκε έμφαση στη βελτίωση της αντιληπτής ποιότητας, έχει καινούργια όργανα στο ταμπλό και πινελιές πολυτέλειας. Μεγάλη προσπάθεια έγινε στην οικονομία καυσίμου. Οι κινητήρες είναι εφοδιασμένοι με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, ενώ υπάρχει ένδειξη στο ταμπλό για την κατάλληλη αλλαγή σχέσης. Στους βενζινοκινητήρες συναντάμε δυο ατμοσφαιρικά σύνολα (1,4 και 1,6 με 95 και 120 ίππους αντίστοιχα) και δυο υπερτροφοδοτούμενα (1,6 με 150 και 175 ίππους).


VOLVO C30
Το νέο C30 διατηρεί τα βασικά στοιχεία της σχεδίασης του προηγούμενου, τόσο στο εμπρός μέρος όσο και στην ουρά, έχοντας απλώς υποστεί το «φρεσκάρισμα» που χρειάζεται για να δείχνει καινούργιο. Αέρας ανανέωσης κυριαρχεί και στο εσωτερικό με νέα υλικά, ταπετσαρίες αλλά και πλουσιότερο εξοπλισμό. Στα υπόλοιπα σημαντικά, η ανάρτηση εδράζεται πλέον σε νέα ισχυρότερα σινεμπλόκ, ενώ παράλληλα, το προαιρετικό σύστημα "sport chassis" κονταίνει τις στροφές τιμονιού και σκληραίνει τα ελατήρια στην ανάρτηση, καθιστώντας αμεσότερες τις αντιδράσεις του σουηδικού χάτσμπακ.


VOLVO C70
Το C70 έχει δεχτεί ανανεωτικές επεμβάσεις εμπρός και πίσω, ενώ αλλαγές έχουν γίνει και στο εσωτερικό, με κυριότερη την επανασχεδίαση του πίνακα οργάνων. Βελτιωμένα είναι τα υλικά του εσωτερικού, με στόχο τη δημιουργία μιας πιο έντονης αίσθησης ποιότητας και πολυτέλειας. Η γκάμα κινητήρων προσφέρει βενζινοκίνητε εκδόσεις 2.4 με 140 ίππους, 2.4i με 170 ίππους και T5 με 230 ίππους, καθώς και δύο εκδόσεις ντίζελ (2.0 και D5)με 136 και 180 ίππους.


 


 

  Περιεχόμενα
ΕΝ ΑΡΧΗ: ΕΕ ΠΡΟΣ ΕΛΛΑΔΑ: «ΣΟΒΑΡΕΥΘΕΙΤΕ...»
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ: ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ Η ΣΥΛΛΗΨΗ ΤΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΓΟΡΑΣ: ΣΟΦΟΚΛΕΟΥΣ: ΗΡΘΕ Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΒΑΡΔΑΣ
ΘΕΜΑ: ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ ΑΓΟΡΑ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΟΡΤΡΑΙΤΟ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΡΡΕΣ
ΘΕΜΑ: ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΣΕ ΑΚΙΝΗΤΑ
ΦΑΚΕΛΟΙ: ΤΡΑΠΕΖΑ ΚΥΠΡΟΥ, ΠΛΑΙΣΙΟ, FG EUROPE
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΑΓΟΡΑ ΦΑΡΜΑΚΟΥ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: GEORGE W. GREER
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΑΓΟΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
ΑΡΘΡΟ: Η ΑΞΙΑ ΤΩΝ BRANDS
ΑΝΑΛΥΣΗ BLACKROCK
ΑΡΘΡΟ: ΑΡΑΒΟΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
ΕΡΕΥΝΑ ERNST & YOUNG: ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΟΡΕΣ: ΜΕΤΩΠΙΚΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΣΤΙΣ ΗΠΑ
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ EUROMONEY
ΘΕΜΑ: ΛΙΑΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
ΕΡΕΥΝΑ ECONOMIST INTELLIGENCE UNIT
ΣΤΑ ΕΝΔΟΤΕΡΑ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ
ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΣΕ ΜΟΡΦΗ EBOOK

 Όροι και προϋποθέσεις του site