Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Φεβρουάριος 2010-Τεύχος 359                              

ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ



Αλφόνσο Γκρασόπουλοs
Best Manager στον τομέα του Money Transfer

Ο Αλφόνσο Γκρασόπουλος, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της  Coinstar Money Transfer στην Ελλάδα και Περιφερειακός Διευθυντής για τις χώρες Ιταλία,  Κύπρο,  Ελβετία και Πολωνία ανακηρύχθηκε «Best Manager» στον τομέα του Money Transfer (ταχυμεταφορά χρημάτων) από το Διεθνή Σύνδεσμο Υπηρεσιών Μεταφοράς Χρημάτων (ΙΑΜΤΝ), το μοναδικό διεθνή εμπορικό οργανισμό που εκπροσωπεί τον τομέα του money transfer παγκοσμίως.
Ο Leon Isaacs, Διευθύνων Σύμβουλος του ΙΑΜΤΝ σχολίασε: «Η βράβευση αυτή διοργανώνεται για 4η συνεχή χρονιά και η απόφαση για την επιλογή ήταν πιό δύσκολη από ποτέ λόγω των πολλών υποψηφιοτήτων που λάβαμε. Το βραβείο απονεμήθηκε στον κ. Γκρασόπουλο μετά από σειρά συστάσεων που λάβαμε από πελάτες, συνεργάτες, πράκτορες και προσωπικό της εταιρείας. Είναι γεγονός ότι κατά τη διάρκεια της επαγγελματικής του πορείας, έχει επιδείξει μια σε βάθος κατανόηση της αγοράς και μια πρωτοποριακή προσέγγιση των αναγκών της».
Η Coinstar Money Transfer αποτελεί έναν από τους κύριους προμηθευτές μεταφοράς χρημάτων, με 45.000 σημεία εξυπηρέτησης και παρουσία σε 150 χώρες.


spitogatos.gr
Επένδυση θεσμικού σε ελληνική ιστοσελίδα

Η Oxygen Capital ανακοίνωσε επένδυση ύψους 750.000 ευρώ στη μεγαλύτερη ιστοσελίδα αγγελιών ακινήτων στην Ελλάδα, spitogatos.gr. Η επένδυση πραγματοποιήθηκε μέσω του Oxygen TANEO Neoventures Α.Κ.Ε.Σ., Venture Capital fund, στο οποίο συμμετέχουν η οικογένεια Ρέστη, το Ταμείο Ανάπτυξης Νέας Οικονομίας (ΤΑΝΕΟ) και άλλοι ιδιώτες επενδυτές. Η Oxygen Capital διαθέτει συνολικά κεφάλαια ύψους 30 εκατ. Ευρώ προς επένδυση σε δυναμικές και εξωστρεφείς μικρομεσαίες Ελληνικές επιχειρήσεις.
Η ιστοσελίδα spitogatos.gr αποτελεί την πρώτη επένδυση της Oxygen Capital, αλλά και την πρώτη είσοδο θεσμικού επενδυτή στο χώρο του internet στην Ελλάδα.
Έχοντας συμπληρώσει τρία χρόνια από την εμφάνισή του στο Ελληνικό χώρο internet, ο spitogatos.gr έχει ήδη καθιερωθεί ως η Νο1 Ελληνική ιστοσελίδα ακινήτων με περισσότερους από 125 χιλιάδες Έλληνες που αναζητούν στέγη να το επιλέγουν κάθε μήνα. «Στόχος του spitogatos.gr είναι να κάνει την εύρεση στέγης ταχύτερη και ευκολότερη, προσφέροντας στους επισκέπτες του τη μεγαλύτερη και πληρέστερη βάση δεδομένων. δήλωσε ο κ. Δημήτρης Μελαχροινός, Διευθύνων Σύμβουλος του spitogatos.gr.


Euroscience & Genesis Pharma
Ενίσχυση σχολείων ακριτικών περιοχών

Το Πρόγραμμα «Άσε τη γνώση να πετάξει» αποτελεί μια πρωτοβουλία της Euroscience, με την υποστήριξη της ελληνικής φαρμακευτικής εταιρείας Genesis Pharma, που σκοπό έχει την ενίσχυση των σχολείων των ακριτικών περιοχών της χώρας μας με ηλεκτρονικούς υπολογιστές, αλλά και των σχολικών και δημοτικών βιβλιοθηκών με βιβλία και εκπαιδευτικά εγχειρίδια.
Euroscience και Genesis Pharma ενώνουν τις δυνάμεις τους προκειμένου να συλλέξουν μεταχειρισμένους ηλεκτρονικούς υπολογιστές, οι οποίοι επισκευάζονται και αποστέλλονται σε σχολεία ακριτικών περιοχών, ώστε να καλύψουν συγκεκριμένες ανάγκες. Παράλληλα, αγοράζουν επιστημονικά βιβλία και τα διαθέτουν σε σχολικές και δημοτικές βιβλιοθήκες.
Επτά ακριτικά νησιά αποτελούν τους σταθμούς του προγράμματος για το πρώτο εξάμηνο του 2010,  Καστελόριζο, Αγαθονήσι, Λειψοί, Χάλκη, Τήλος, Σύμη και Νίσυρος. Με την πολύτιμη βοήθεια των δημοτικών αρχών έχουν καταγραφεί όλες οι ανάγκες σχολείων και βιβλιοθηκών.
Με προσφορά της Genesis Pharma έχουν καλυφθεί κατά 100% οι ανάγκες σε Καστελόριζο, Αγαθονήσι, Τήλο, Σύμη και μερικώς σε Νίσυρο, Λειψούς και Χάλκη, με 110 υπολογιστές, φωτοαντιγραφικά πολυμηχανήματα και περισσότερα από 250 βιβλία επιστημονικού και εκπαιδευτικού περιεχομένου. Η αποστολή του υλικού στα νησιά θα ολοκληρωθεί τις ερχόμενες ημέρες.


iCon - CeMS
Σεμινάριο για χρηματοοικονομικά θέματα»

Η iCon (
www.icon.gr, τηλ. 210 9248534) και το CeMS (www.cems.gr, τηλ. 210 9248356) διοργανώνουν μεταξύ 8 και 22 Μαρτίου σεμινάριο 20 ωρών με τίτλο «Ανάλυση – Χρηματοδότηση – Διαχείριση Κινδύνου».
Η θεματολογία του σεμιναρίου, το οποίο βασίζεται στην ύλη κορυφαίων βρετανικών MBA & MSc Finance, περιλαμβάνει τα εξής:
· Ανάλυση χρηματοοικονομικών καταστάσεων και αριθμοδεικτών
· Τα μυστικά της σωστής ταμειακής διαχείρισης
· Βελτίωση του παρουσιαστικού της επιχείρησης
· Σύνταξη και παρακολούθηση προϋπολογισμού
· Ανάλυση αποκλίσεων προϋπολογισμού
· Αποτίμηση επενδύσεων
· Ο γρίφος της τραπεζικής χρηματοδότησης και είδη της
· Διαχείριση κινδύνων και μείωση επιπτώσεων
· Θέματα ειδικού ενδιαφέροντος
Οι εισηγητές κ. Γιώργος Παπαδόπουλος και Δρ. Ιωάννης Γκατζόφλιας είναι tutors κορυφαίων βρετανικών πανεπιστημίων (University of Leicester, Heriot Watt University) και διαθέτουν πλούσια ακαδημαϊκή και επαγγελματική εμπειρία στους τομείς αρμοδιότητάς τους.
Το σεμινάριο μπορεί κανείς να το παρακολουθήσει αυτοπροσώπως στο Κουκάκι (στάση μετρό Συγγρού – Φιξ), όπου βρίσκεται το εκπαιδευτικό κέντρο της iCon και το κτίριο του CeMS, αλλά και με ευέλικτο εξ αποστάσεως σύστημα απ’  όλη την Ελλάδα.
Έκπτωση χορηγείται σε σπουδαστές και αποφοίτους της iCon και του CeMS ενώ είναι δυνατή και χρηματοδότηση μέσω του ΛΑΕΚ 0,45%. Η διαδικασία αναλαμβάνεται από τους διοργανωτές.


Verbund
Ενέργεια για ιδιώτες και επιχειρήσεις

Η Verbund, από τους μεγαλύτερους παρόχους ενέργειας στην Ευρώπη, παρουσίασε τις νέες υπηρεσίες που προσφέρει  στην ελληνική αγορά. Με έμφαση στην «Πράσινη Ενέργεια» οι εκπρόσωποι της εταιρείας στην Ελλάδα μίλησαν για  τη δυναμική της εταιρείας στην ελληνική αγορά ενέργειας και τις νέες συνθήκες όπως διαμορφώνονται μετά την απελευθέρωσή της.
Στην εκδήλωση παρουσιάστηκαν τα προγράμματα Business I & Business II, που δίνουν τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να επωφελούνται έκπτωσης που ξεκινάει από 20% στον ισχύοντα λογαριασμό τους, καθώς και τα προγράμματα Green Home Ι & Green Home ΙΙ, για οικιακούς χρήστες, τα οποία παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά και με τα οποία οι ιδιώτες μπορούν να έχουν έκπτωση που ξεκινάει από 15% στον ισχύοντα λογαριασμό.
Πιο συγκεκριμένα, με τα προγράμματα Business I &  II οι εταιρικοί πελάτες της Verbund έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν προαιρετικά το Green Xtra, μέσω του οποίου πιστοποιείται από τη Verbund ότι για όση ενέργεια καταναλώνουν άλλη τόση παράγεται από ανανεώσιμες πηγές. Από την άλλη πλευρά, με τα προγράμματα Green Home I & II, πέρα από τη σημαντική οικονομία στο λογαριασμό του ηλεκτρικού, η Verbund εξασφαλίζει την έκδοση «Πράσινων Πιστοποιητικών» σε κάθε ιδιώτη πελάτη για την ποσότητα της ενέργειας που καταναλώνει ανά έτος.
Η Verbund στην Ελλάδα ιδρύθηκε το Μάιο του 2006 και είναι αποτέλεσμα της κοινοπραξίας που δημιουργήθηκε μεταξύ της Verbund - Austrian Power Trading AG (55% των μετοχών) και της Energa Α.Ε. (45% των μετοχών). Αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες εμπορίας ηλεκτρικής ενέργειας στην ελληνική αγορά και είναι η πρώτη ιδιωτική εταιρεία παροχής ηλεκτρικής ενέργειας σε πελάτες μέσης και χαμηλής τάσης. Αξίζει να αναφερθεί ότι η εταιρεία διαθέτει από το 2006 και για 20 χρόνια άδεια προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας 300MW από το Υπουργείο Οικονομίας, Ανταγωνισμού και Ναυτιλίας (πρώην Ανάπτυξης).


Cisco
Μελέτη για την κοινωνική δικτύωση

Η Cisco ανακοίνωσε τα αποτελέσματα μίας παγκόσμιας μελέτης, που διεξήχθη από ανεξάρτητη εταιρεία, και η οποία σχεδιάστηκε ειδικά για να εκτιμήσει με ποιον τρόπο οι οργανισμοί χρησιμοποιούν τα εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης για να συνεργάζονται εκτός της εταιρείας, κάνοντας έτσι φανερή την ανάγκη για καλύτερη διαχείριση των εργαλείων με μεγαλύτερη εμπλοκή των συστημάτων πληροφορικής. Η συγκεκριμένη δημοσίευση αποτελεί το πρώτο από δύο μέρη μίας έρευνας που έχει αναθέσει η Cisco, με στόχο να εξετάσει τον αντίκτυπο της κοινωνικής δικτύωσης και των εφαρμογών συνεργασίας στην επιχείρηση.
Η μελέτη βασίζεται σε μία σειρά συνεντεύξεων με 105 συμμετέχοντες που αντιπροσωπεύουν 97 οργανισμούς από 20 χώρες σε όλο τον κόσμο. Διεξήχθη μεταξύ Απριλίου και Σεπτεμβρίου 2009 από κορυφαίες σχολές διοίκησης στις Ηνωμένες Πολιτείες και στην Ευρώπη: Το IESE Business School στην Ισπανία, το E. Philip Saunders College of Business στο Rochester Institute of Technology των ΗΠΑ και το Henley Business School στη Βρετανία.
Η χρήση των εργαλείων κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook και το Twitter, ως πλατφόρμων συνεργασίας συνδέει τις επιχειρήσεις με τον υπόλοιπο κόσμο με δεκάδες διαφορετικούς τρόπους. Τα εν λόγω εργαλεία φέρνουν την τεχνολογία σε επαφή με τις επιχειρήσεις, συνδέουν τους ανθρώπους με τις πληροφορίες, καθιερώνουν πιθανούς νέους δρόμους προς την αγορά και βελτιώνουν την επικοινωνία με τους πελάτες και τη διάδοση του εμπορικού σήματος. Τα παραπάνω ευρήματα καταδεικνύουν ότι ο κόσμος των επιχειρήσεων βρίσκεται στα πρόωρα στάδια της υιοθέτησης αυτών των εργαλείων καθώς και στη διαδικασία υιοθέτησης σημαντικών προκλήσεων - όπως είναι η ανάγκη για διαχείριση των εργαλείων αυτών και η συμμετοχή του ΙΤ, που μπορεί να επηρεάσουν την ολοκλήρωση και υιοθέτηση των νέων πλατφορμών και τεχνολογιών.


Interamerican
Ρεκόρ στις υπηρεσίες βοήθειας

Ιδιαίτερα έντονη ήταν η δραστηριότητα που ανέπτυξε το 2009 η Interamerican στους τομείς της Άμεσης Ιατρικής και της Οδικής Βοήθειας. Συνολικά, η εταιρεία ανταποκρίθηκε σε 180.183 περιστατικά, με μεγάλη αύξηση της κίνησης σε σχέση με το 2008 στην Οδική Βοήθεια (30,8%), ενώ αυξημένη ήταν η κίνηση και στην Άμεση Ιατρική Βοήθεια (3%). Σε βάθος χρόνου, η Interamerican έχει υποστηρίξει ασφαλισμένους της από το 2004 έως το 2009 σε περισσότερες από 762 χιλιάδες περιπτώσεις με Οδική και σε περισσότερα από 167 χιλιάδες περιστατικά με Άμεση Ιατρική Βοήθεια, πλήθος που καταδεικνύει την ηγετική θέση της εταιρείας στις υπηρεσίες Βοήθειας. Ειδικότερα, η Interamerican το 2009 στην Οδική Βοήθεια –όπου είναι αδειοδοτημένη για όλες τις κατηγορίες οχημάτων κατά τις απαιτήσεις του νέου νόμου- ανταποκρίθηκε σε 153.055 κλήσεις. Η εταιρεία παρέσχε υπηρεσίες επιτόπου επισκευής σε 60.539 περιπτώσεις, ρυμούλκησης σε 60.291 και επιστροφής στην έδρα σε 7.434 περιπτώσεις. Ακόμη, επιλήφθηκε της διαχείρισης 24.791 περιστατικών τροχαίου ατυχήματος με την ειδική υπηρεσία της Autohelp. Αξιοσημείωτη είναι η γεωγραφική κατανομή, με την Αττική να παρουσιάζει το 52,1% των περιστατικών, την περιοχή Θεσσαλονίκης το 24,3% κατά τις λοιπές  περιφέρειες της χώρας το 23,6%.
Στον τομέα της Άμεσης Ιατρικής Βοήθειας η Interamerican παρέσχε τις υπηρεσίες της σε 27.128 περιστατικά. ΟΙ μεταφορές ασθενών ή τραυματιών με ασθενοφόρο έφθασαν τις 4.031, ενώ οι αεροδιακομιδές με ελικόπτερο ή αεροπλάνο –ορισμένες από αυτές κρίσιμες για τη ζωή των μεταφερθέντων- ήταν συνολικά 98, εκ των οποίων οι 89 από τη νησιωτική Ελλάδα. Καταγράφηκαν, ακόμη, 22.829 περιπτώσεις παροχής ιατρικών συμβουλών και πληροφοριών, ενώ η εταιρεία ανέλαβε έξοδα μεταφοράς συγγενούς του παθόντος και νοσοκομειακά έξοδα ή υποστήριξη στο εξωτερικό σε 170 περιπτώσεις.


A.LA.R.M - CSE
Πράσινο Marketing και ΕKE στην Ελλάδα
Για δεύτερη συνεχή χρονιά το Ερευνητικό Εργαστήριο Marketing του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (A.LA.R.M.) και το Κέντρο Αειφορίας (CSE) συνεργάσθηκαν για την παρουσίαση των αποτελεσμάτων της ετήσιας έρευνας με αντικείμενο «Πράσινο Marketing: οι Περιβαλλοντικές Διαστάσεις του Marketing στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης», σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο αμφιθέατρο «Άγγελος Γουλανδρής» του Κέντρου ΓΑΙΑ. Στόχος της εκδήλωσης ήταν η συνεχής, επιστημονική και πλήρης ενημέρωση των στελεχών επιχειρήσεων για τη σημασία του Πράσινου Marketing και της συμπεριφοράς του Πράσινου Καταναλωτή.
Η έρευνα (πανελλαδική ποσοτική σε δείγμα 700 καταναλωτών) διεξάγεται για δεύτερη χρονιά και συμβάλλει με τον πλέον έγκυρο και επιστημονικό τρόπο στη χαρτογράφηση και μελέτη της αντίληψης, στάσης και συμπεριφοράς των καταναλωτών απέναντι στις περιβαλλοντικές διαστάσεις του Marketing στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, με έμφαση στις πρακτικές του Πράσινου Marketing. Τα αποτελέσματα των δύο ετών αναδεικνύουν τη συνεχώς αυξανόμενη ευαισθητοποίηση του καταναλωτικού κοινού απέναντι σε κοινωνικά και περιβαλλοντικά ζητήματα και, ακολούθως, την εντεινόμενη προσπάθεια των επιχειρήσεων να αναδείξουν τις δράσεις Εταιρικής Κονωνικής Ευθύνης που υλοποιούν.
Στο πλαίσιο αυτό, οι ενέργειες και δράσεις Πράσινου Marketing – από την ανάπτυξη νέων οικολογικών προϊόντων ή τη μετατροπή υφιστάμενων σε μορφές πιο φιλικές προς το περιβάλλον, έως την προσπάθεια αλλαγής της συμπεριφοράς των καταναλωτών ως προς την χρήση οικιακών συσκευών προς όφελος του περιβάλλοντος – διαδραματίζουν κεντρικό ρόλο.


ΝΟΥΝΟΥ
«Αγκαλιάστηκαν» τα 80χρονα

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε ο επετειακός διαγωνισμός δώρων των αγαπημένων προϊόντων ΝΟΥΝΟΥ που συμπλήρωσαν φέτος 80 χρόνια δυναμικής παρουσίας στην Ελλάδα, 80 χρόνια αγάπη για γάλα, όρεξη για ζωή. Η συμμετοχή του κοινού ήταν θερμή και πέρα από κάθε προσδοκία ξεπερνώντας τις 550.000 συμμετοχές, αποδεικνύοντας για άλλη μια φορά την εκτίμηση και την εμπιστοσύνη κάθε καταναλωτή στα προϊόντα ΝΟΥΝΟΥ. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε, ο Δημήτρης Κούκης, ύστερα από κλήρωση που πραγματοποιήθηκε σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας σε ειδική εκδήλωση, παρουσία εκπροσώπων της FrieslandCampina Hellas και υποψήφιων νικητών. Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας κύριος Γρηγόρης Σκλήκας, συγχάρηκε τον υπερτυχερό νικητή και με μεγάλη χαρά του παρέδωσε επιταγή αξίας 80.000 ευρώ, το μεγαλύτερο έπαθλο του διαγωνισμού 80 χρόνια ΝΟΥΝΟΥ.

  Περιεχόμενα
ΕΝ ΑΡΧΗ: ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ!
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ: ΑΜΚ 4,6 ΔΙΣ. ΤΟ 2009 ΣΤΟ Χ.Α.
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΓΟΡΑΣ: Η ΑΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ ΒΑΣΙΛΕΥΕΙ ΣΤΟ Χ.Α.
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΒΑΚΑΚΗΣ
ΘΕΜΑ ΤΡΑΠΕΖΕΣ: ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ - ΡΕΥΣΤΟΤΗΤΑ
ΘΕΜΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ: ΘΙΓΟΝΤΑΙ ΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
ΑΡΘΡΟ: ΦΑΙΝΕΤΑΙ «ΦΩΣ» ΣΤΟ Β΄ ΕΞΑΜΗΝΟ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΧΡΗΜΑ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΑΓΟΡΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΚΑΤΑΘΕΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΑΓΟΡΑ ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΩΝ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ & LOGISTICS
ΡΕΠΟΡΤΑΖ EUROBANK TRADER’S EYE
ΦΑΚΕΛΟΣ ΠΛΑΙΣΙΟ
ΦΑΚΕΛΟΣ AEGEAN AIRLINES
ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΛΑΣΤΡΟΝ
ΦΑΚΕΛΟΣ ΚΑΝΑΚΗΣ
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΟΡΕΣ: ΞΑΦΝΙΚΑ, ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ EUROMONEY
ΑΡΘΡΟ ΜΕΤΟΧΙΚΕΣ ΑΠΟΔΟΣΕΙΣ
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΑΝΑΛΥΣΗ SAXO BANK
ΕΡΕΥΝΑ ERNST & YOUNG
ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ: ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ ΞΕΝΟΙ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΣΕ ΜΟΡΦΗ EBOOK

 Όροι και προϋποθέσεις του site