Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Μάρτιος 2010-Τεύχος 360                              

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΠΛΑΙΣΙΟ



ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS
ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ

Η εταιρεία είχε κατά 11,1% αύξηση κερδών μετά από φόρους το 2009, παρά τη μείωση των συνολικών πωλήσεών της, λόγω της παράλληλης σημαντικής μείωσης εξόδων, που προήλθε -σε μεγάλο βαθμό- από τη λειτουργία του νέου κέντρου logistics.


 


από την Γαλάτεια Μπασέα


Κατά 6,4% αυξήθηκαν οι πωλήσεις για τον Όμιλο Πλαίσιο στο τέταρτο τρίμηνο της χρήσης, επιβεβαιώνοντας τη συνεχώς βελτιούμενη πορεία τους καθ’ όλη τη διάρκεια του 2009. Πιο συγκεκριμένα, από -14,5% το πρώτο τρίμηνο, το δεύτερο οι πωλήσεις κινήθηκαν με -12,3% και με -2,6% το τρίτο. Αντίθετη δυναμική ακολούθησαν, με συνεχή και συνεπή μείωση τα έξοδα του Ομίλου, όπως χαρακτηριστικά απεικονίζεται στο ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ (1).
Συνεπεία των παραπάνω και της εισπραχθείσης αποζημιώσεως για την πυρκαγιά στο κατάστημα της οδού Στουρνάρη 24, η κερδοφορία της εταιρείας, η οποία καθ΄ όλη τη διάρκεια του 2009 είχε επηρεαστεί από τη μη λειτουργία του ιστορικού καταστήματος, ενισχύθηκε σημαντικά στο τελευταίο τρίμηνο της χρήσης.
Στον ΠΙΝΑΚΑ (2) παρουσιάζονται συνοπτικά τα μεγέθη του 2009.
Παρά τη δυσμενή οικονομική συγκυρία, η Διοίκηση της εταιρείας αποφάσισε να προτείνει μέρισμα για διανομή στους μετόχους της τάξης των 0,12 ευρώ ανά μετοχή από τα κέρδη του 2009 (από το οποίο θα παρακρατηθεί φόρος 10%).


ΙΣΧΥΡΟ ΤΕΤΑΡΤΟ ΤΡΙΜΗΝΟ
Το 2009 ήταν έτος προκλήσεων για το Πλαίσιο. Η γενικότερη οικονομική συγκυρία, αλλά και το γεγονός ότι η χρονιά ξεκίνησε χωρίς τη “ναυαρχίδα” του Ομίλου, το ιστορικό κατάστημα της οδού Στουρνάρη (που είχε καεί στη διάρκεια των εκτεταμένων καταστροφών, που είχαν γίνει στο κέντρο της Αθήνας το Δεκέμβριο του 2008), προδιέθεταν για μία χρήση με σαφώς μειωμένο κύκλο εργασιών. Πράγματι, οι συνολικές πωλήσεις του 2009 ανήλθαν σε 389,670 εκατ. ευρώ, ενώ το 2008 είχαν ανέλθει σε 411,901 εκατ. ευρώ. Ήταν, δηλαδή, μειωμένες κατά 5,4%. Αξιοσημείωτη είναι, όμως, η μεταστροφή της πτωτικής τάσης, που παρατηρήθηκε στο τέταρτο τρίμηνο του έτους, οπόταν οι πωλήσεις ήταν κατά 6,4% υψηλότερες από εκείνες του 2008.
Αξιοσημείωτο είναι και το γεγονός ότι, παρά την πτώση του συνολικού τζίρου, τα κέρδη της εταιρείας αυξήθηκαν, καθώς τα έξοδά της μειώθηκαν σε μεγαλύτερο βαθμό. Σε επίπεδο δωδεκαμήνου, τα έξοδα το 2009 ήταν κατά 7,6% ολιγότερα εκείνων του 2008: 63,975 εκατ. ευρώ έναντι 69,234 εκατ. ευρώ.


ΜΕΤΡΗΜΕΝΑ ΕΠΙΘΕΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Το θετικό αυτό αποτέλεσμα (της αύξησης κερδοφορίας, παρά την πτώση του τζίρου) οφειλόταν στην “μετρημένα επιθετική” πολιτική της εταιρείας, αφού στη διάρκεια του 2009, ενός έτους στο οποίο κυριαρχούσε η αβεβαιότητα και οι δυσοίωνες προβλέψεις, το Πλαίσιο προέβη σε σοβαρά επενδυτικά βήματα και ενδιαφέρουσες τακτικές κινήσεις.
Χωρίς να παραβλέπεται ότι στο τελικό αποτέλεσμα έπαιξε σημαντικό ρόλο και η ασφαλιστική αποζημίωση που η εταιρεία εισέπραξε λόγω της καταστροφής του καταστήματος της Στουρνάρη, σημαντικό ρόλο έπαιξε επίσης και η λειτουργία του νέου κέντρου διοίκησης, διανομής και αποθήκευσης του Ομίλου, στη Μαγούλα Αττικής, το οποίο επηρέασε θετικά βασικές παραμέτρους κόστους.
Οι ενέργειες του 2009 περιελάμβαναν επίσης: λειτουργία νέου καταστήματος στη Μαγούλα, ανακαίνιση - καθιέρωση νέου μοντέλου του καταστήματος στη Μεταμόρφωση, ανάληψη της τεχνικής υποστήριξης τριών από τις σημαντικότερες μάρκες laptop (HP, Toshiba & Acer), αναβάθμιση του ειδικού δικτυακού τόπου της εταιρείας για πωλήσεις σε επιχειρήσεις, ανανέωση  και του δικτυακού τόπου για πωλήσεις σε ιδιώτες.
Σημαντική ήταν, τέλος, η επικοινωνιακή καμπάνια για τα 40 χρόνια της εταιρείας στην ελληνική αγορά (διαφημίσεις, προωθητικές ενέργειες, προσφορές κ.λπ.), με την οποία έκλεισε η χρονιά και η οποία συνέβαλε καθοριστικά στην τόνωση του τζίρου στο τέταρτο τρίμηνο του 2009.

  Περιεχόμενα
ΕΝ ΑΡΧΗ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ: ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΤΟ Χ.Α.
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΓΟΡΑΣ: ΔΥΟ ΣΕΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΟΦΟΚΛΕΟΥΣ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΥΦΑΡΗΣ
ΘΕΜΑ ΑΚΙΝΗΤΑ: ΑΚΙΝΗΤΗ Η ΑΓΟΡΑ ΑΚΙΝΗΤΩΝ
ΘΕΜΑ ΤΡΑΠΕΖΕΣ: "ΒΑΡΙΔΙ" ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ...
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΑΓΟΡΑ ΦΑΡΜΑΚΟΥ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ - ΣΤΑΘΕΡΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΟΡΕΣ: ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ ΤΩΡΑ Η ΔΙΕΘΝΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗ
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ EUROMONEY
ΑΡΘΡΟ: ΙΣΛΑΜΙΚΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΘΕΜΑ: ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΛΛΑΔΑΣ - ΤΟΥΡΚΙΑΣ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ
ΦΑΚΕΛΟΣ MOTOR OIL
ΦΑΚΕΛΟΣ FOURLIS
ΕΤΕΠ: ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ ΡΕΚΟΡ ΣΕ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΕΛΛΑΔΑ
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΠΛΑΙΣΙΟ: ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ
ΣΤΑ ΕΝΔΟΤΕΡΑ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΣΕ ΜΟΡΦΗ EBOOK

 Όροι και προϋποθέσεις του site