Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Μάιος 2010-Τεύχος 362                              

ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ


Alico
Αύξηση παραγωγής

Σημαντική αύξηση 9,7% στην Παραγωγή ασφαλίστρων σημείωσε η Alico Ελλάδος κατά το πρώτο τρίμηνο του 2010, με τα ασφάλιστρα να ανέρχονται σε 84.666.348 € έναντι 77.187.172 € την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Αντίστοιχα το μερίδιο αγοράς της Alico αυξήθηκε στο 13,52% από 12,28% που ήταν στο τέλος του 2009.
Σε δήλωσή του ο κ. Δ. Μαζαράκης, Chief Sales & Marketing Officer τονίζει μεταξύ άλλων τα εξής: “Μέσα σε ένα πρωτόγνωρο οικονομικό περιβάλλον και σε μία ασφαλιστική αγορά η οποία έχει δεχτεί σημαντικό πλήγμα αξιοπιστίας, μετά την ανάκληση αδειών λειτουργίας ορισμένων ασφαλιστικών εταιριών, είναι ιδιαίτερα σημαντικό το γεγονός ότι επιτύχαμε αυτόν τον ρυθμό οργανικής ανάπτυξης, ο οποίος δεν περιέχει πρόσκτηση δικτύων και μεταφορά συμβολαίων.
Έχοντας ως προτεραιότητα το όφελος των ασφαλισμένων μας, των συνεργατών μας και των μετόχων μας, και με βασικά πλεονεκτήματα την ισχυρή οικονομική μας βάση, την υψηλή παραγωγικότητα σε όλους τους τομείς, την σωστή οργάνωση, την διεθνή τεχνογνωσία και πάνω από όλα το υψηλό επίπεδο επαγγελματισμού και εμπειρίας των ανθρώπων μας, θα συνεχίσουμε και φέτος στον δρόμο της κερδοφόρου ανάπτυξης που έχουμε χαράξει όλα αυτά τα χρόνια.”


Chartis Greece
Αποζημίωση ταξιδιωτών
Άμεσα, χωρίς γραφειοκρατικές διαδικασίες και χρονοτριβές, αποζημιώνονται από την Chartis οι ασφαλισμένοι της που υπέστησαν οικονομικές επιβαρύνσεις από τις ακυρώσεις των πτήσεων που προκάλεσε η τέφρα του ηφαιστείου της Ισλανδίας.
Κατά τη συγκεκριμένη περίοδο, ένας αριθμός ασφαλιζόμενων πελατών της Chartis Greece  βρέθηκε σε διάφορες χώρες του εξωτερικού, είτε ως μεμονωμένοι ταξιδιώτες είτε συμμετέχοντας σε οργανωμένες εκδρομές, με αποτέλεσμα τόσο οι ταξιδιώτες όσο και οι διοργανωτές να χρειασθεί να επιβαρυνθούν με έκτακτα έξοδα λόγω των αναγκαστικών αλλαγών στις πτήσεις επιστροφής.
Για τους ασφαλισμένους της Chartis καλύπτονται τα έξοδα διαμονής, διατροφής και χρήσης εναλλακτικών μέσων μεταφοράς που υπολογίζεται ότι μπορεί να ανέλθουν συνολικά στις €150.000, αποδεικνύοντας έμπρακτα τη χρησιμότητα της ταξιδιωτικής ασφάλισης τόσο για τις τουριστικές επιχειρήσεις όσο και για τους καθημερινούς ταξιδιώτες. Η Chartis προσφέρει στην ελληνική αγορά μια ολοκληρωμένη σειρά καινοτόμων προγραμμάτων ασφάλισης ταξιδιών αναψυχής για Ιδιώτες VALUE, SILVER, GOLD και VIP καθώς και τα προγράμματα CORPORATE TRAVEL για Επιχειρήσεις και GROUP TRAVEL για Ταξιδιωτικά Γραφεία.


Cisco
Αποτελέσματα - ρεκόρ

Η Cisco, παγκόσμιος ηγέτης στην αγορά της διαδικτύωσης, ανακοίνωσε τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου για το οικονομικό έτος 2010, που έληξε την 1η Μαϊου 2010. Η Cisco ανακοίνωσε καθαρές πωλήσεις 3ου τριμήνου 10,4 δις δολαρίων, καθαρά έσοδα 2,1 δις δολαρίων σύμφωνα με τα λογιστικά πρότυπα GAAP ή 0,37 δολάρια ανά μετοχή, και καθαρά έσοδα χωρίς GAAP 2,5 δις δολαρίων ή 0,42 δολάρια ανά μετοχή.
Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα του τριμήνου ο John Chambers, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, είπε: «Τα οικονομικά αποτελέσματα είναι εξαιρετικά καλά, ενώ επιτύχαμε αποτελέσματα-ρεκόρ σε επίπεδο πωλήσεων και κερδών ανά μετοχή. Επιστρέψαμε σε ισορροπημένη ανάπτυξη στις επιμέρους γεωγραφικές περιοχές, με μερίδια αγοράς, σε προϊόντα και πελάτες, που είχαμε να δούμε πριν από την οικονομική κρίση. Αναδυόμαστε από την κρίση κερδίζοντας μερίδιο αγοράς, έχοντας βελτιώσει σημαντικά τις σχέσεις μας με τους πελάτες μας και με νέα προϊόντα επόμενης γενιάς σχεδόν σε κάθε κατηγορία. Είναι ξεκάθαρο πως το σχέδιό μας για το πώς να χειριστούμε οικονομικές κρίσεις απέδωσε σε όλους τους τομείς».


Dexim
Επέκταση σε όλη την Ελλάδα

Με το άνοιγμα 11 καταστημάτων, η Dexim, μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες υποδημάτων συνέχισε τον τελευταίο χρόνο την επιτυχημένη πορεία ανάπτυξης της, ενισχύοντας το δίκτυο πωλήσεων της σε όλη την Ελλάδα.
Συγκεκριμένα, από τις αρχές του 2009 έως τον Φεβρουάριο του 2010 η Dexim εγκαινίασε 11 νέα καταστήματα στις εξής περιοχές Κοζάνη, Περαία Θεσσαλονίκης, Τρίκαλα, Καλαμάτα, Ι. Ρέντης, Χαλάνδρι, Περιστέρι, Πειραιάς, Ασπρόπυργος, Βριλήσσια, Μενίδι καλύπτοντας τις ανάγκες αλλά και τις ξεχωριστές απαιτήσεις του κοινού της στο γυναικείο, ανδρικό και παιδικό παπούτσι.
Με ένα πλούσιο δίκτυο 34 καταστημάτων, με πάνω από 300 συνεργάτες στο δίκτυο της χονδρικής και με ανταγωνιστικό πλεονέκτημα την ασυναγώνιστη σχέση ποιότητας-τιμής, η Dexim ανανεώνεται και έχει καταφέρει να δημιουργήσει αφοσιωμένους πελάτες.


HTC
Νέα στελέχη

Η HTC διευρύνει την ομάδα των στελεχών της, με την πρόσληψη τριών νέων στελεχών στις θέσεις Sales Manager, Commercialization Product Manager και Marketing Specialist για όλες τις αγορές της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, συνολικά 16 χώρες, στις οποίες δραστηριοποιείται η εταιρία. Συγκεκριμένα, ο κος Αλέξανδρος Γουργούτης ανέλαβε καθήκοντα Sales Manager της HTC, ο κος Κώστας Κασταμονίτης ανέλαβε καθήκοντα Commercialization Product Manager, καθώς και η κα Τατιάνα Ιωαννίδου ανέλαβε καθήκοντα Marketing Specialist.


Interamerican
Αναβάθμιση προγραμμάτων
Τη νέα έκδοση των προγραμμάτων Ομαδικών Ασφάλισης «Micro Group Protection» προωθεί η Interamerican, με βασικό χαρακτηριστικό τις σημαντικές βελτιώσεις σε παροχές, σε συνδυασμό με τη μείωση του κόστους ασφάλισης. Πρόκειται για προγράμματα ομαδικής ασφάλισης Ζωής & Νοσοκομειακής Περίθαλψης (Βασικό Πρόγραμμα)  που δομούνται και με συμπληρωματικές παροχές (όπως εξωνοσοκομειακές καλύψεις, check-up, κάλυψη απώλειας εισοδήματος κλπ.), ανάλογα με τις ανάγκες και κυρίως, τις οικονομικές δυνατότητες των σύγχρονων μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων στις οποίες και απευθύνονται. Οι μειώσεις των ασφαλίστρων στα προγράμματα αυτά κυμαίνονται από 8% μέχρι 20%. Ενδεικτικά το κόστος ανά άτομο, σε ασφαλιζόμενη ομάδα 10-50 εργαζομένων, στο Βασικό Πρόγραμμα  δεν ξεπερνά τα 6,5 ευρώ μηνιαίως.


Intracom
Χορηγός συνεδρίου του ΣΕΠΕ

Η Intracom συμμετείχε ως “Χρυσός” Χορηγός στο digital economy forum, το οποίο διοργάνωσε ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής & Επικοινωνιών Ελλάδος (ΣΕΠΕ) για τα 15 χρόνια από την ίδρυσή του.
Στην κεντρική του παρουσίαση, ο Όμιλος Intracom IT Services, μέσω του Γενικού Διευθυντή Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης κ. Σπύρου Πομόνη, αναφέρθηκε στο επίκαιρο ζήτημα των ηλεκτρονικών δημοσίων προμηθειών, επισημαίνοντας ότι η άμεση εφαρμογή τους αποτελεί προϋπόθεση για την αύξηση της διαφάνειας, τη μείωση των διοικητικών βαρών των εμπλεκομένων επιχειρήσεων, αλλά και τη σημαντικότατη εξοικονόμηση δημοσίων δαπανών που εκτιμάται ότι θα υπερβαίνει καταρχήν τα 30 εκ. ευρώ σε μηνιαία βάση. Ο κ. Πομόνης παρουσίασε τις βασικές πτυχές και τα πλεονεκτήματα της διεθνώς καταξιωμένης λύσης που έχει ήδη επιλεγεί από το ελληνικό δημόσιο μέσω ανοικτού διαγωνισμού και προσφέρεται από την ένωση Intracom IT Services και Q&R, τονίζοντας παράλληλα τη δυνατότητα διεξαγωγής των πρώτων ηλεκτρονικών δημοπρασιών, μέσω του νέου συστήματος, εντός δύο μηνών από την έναρξη υλοποίησης του έργου.
 
Nutriart - Κατσέλης
Νέο βραβείο στα Famous Brands

Ανάμεσα στα πιο δημοφιλή brands για δεύτερη συνεχή χρονιά ανέδειξαν οι καταναλωτές το brand Κατσέλης, αναγνωρίζοντας τη διαχρονικά υψηλή ποιότητα και αποδεικνύοντας την εμπιστοσύνη και την εκτίμηση στο brand.  Η διάκριση έγινε στο πλαίσιο των Famous Brands της εταιρείας ερευνών Reputation Management Institute Athens, όπου οι καταναλωτές επιλέγουν αυθόρμητα τις μάρκες με την καλύτερη φήμη σε 43 προϊοντικές κατηγορίες.


Λουξ Μαρλαφέκας
Σταθερά ανοδική πορεία

Σταθερή, με οριακή άνοδο, ήταν η πορεία της Λουξ Μαρλαφέκας και το 2009, παρά τις αντίξοες συνθήκες που επικράτησαν στην ελληνική οικονομία. Τόσο οι πωλήσεις, όσο και τα λειτουργικά της κέρδη κινήθηκαν επίσης σε υψηλά επίπεδα, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι ο συνολικός τραπεζικός δανεισμός ουσιαστικά  μηδενίστηκε μέσα στο 2009. Τα πρώτα ενδεικτικά στοιχεία του τετράμηνου για το 2010 παρουσιάζουν άνοδο των πωλήσεων κατά 15,4% σε όγκο (λίτρα), ενώ οι εκτιμήσεις της διοίκησης παραμένουν συγκρατημένα αισιόδοξες για το σύνολο του έτους. Πιο συγκεκριμένα εκτιμούν πως τα βασικά οικονομικά μεγέθη θα παραμείνουν στα ίδια επίπεδα, ίσως με ελαφρά άνοδο.

  Περιεχόμενα
EN_APXH: ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΗΣ... ΕΛΛΑΔΑΣ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ: Η ΕΥΡΩΖΩΝΗ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ ΣΕ ΚΡΙΣΗ
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΚΑΡΥΤΙΝΟΣ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΧΟΡΗΓΗΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΚΥΠΡΟΥ
REIC MONEY CONFERENCE 2010
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕΡΔΟΦΟΡΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΕΡΕΥΝΑ ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΗ ΤΗΣ ΤτΕ, κ. Γ. ΠΡΟΒΟΠΟΥΛΟΥ
ΘΕΜΑ ΤΡΑΠΕΖΕΣ
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ EUROMONEY
ΦΑΚΕΛΟΙ
ΣΤΑ ΕΝΔΟΤΕΡΑ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΣΕ ΜΟΡΦΗ EBOOK

 Όροι και προϋποθέσεις του site